Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε

Well...

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μόνο η Lucy και ο Falco έμειναν. :P

 

Ναι αλλά

Spoiler

Με τον Smasher ζωντανό αφήνει πάτημα για κάτι παραπάνω, έστω και ως "εκδίκηση" από τους υπόλοιπους (δεν έζησε και η κοντή?).

Έχεις και το παρελθόν της Lucy που μπλέκει με το παρόν και το τί (δεν) βρίσκουν, έχει υλικό για κάτι σωστό.

 

  • Moderators
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ναι αλλά

  Απόκρυψη περιεχομένων

Με τον Smasher ζωντανό αφήνει πάτημα για κάτι παραπάνω, έστω και ως "εκδίκηση" από τους υπόλοιπους (δεν έζησε και η κοντή?).

Έχεις και το παρελθόν της Lucy που μπλέκει με το παρόν και το τί (δεν) βρίσκουν, έχει υλικό για κάτι σωστό.

 

Spoiler

Η Rebecca μαζεύεται με καλαμάκι (ο Smasher κυριολεκτικά την smashed όταν έπεσε πάνω της) και η συνέχεια της δικής του ιστορίας είναι στο game.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Η Rebecca μαζεύεται με καλαμάκι (ο Smasher κυριολεκτικά την smashed όταν έπεσε πάνω της) και η συνέχεια της δικής του ιστορίας είναι στο game.

 

Spoiler

Ωπ, δίκιο έχεις...κάπου το διέγραψε αυτό ο εγκέφαλος. Όσο για το παιγνίδι, soon (TM).

 

  • Moderators
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Πέτρος είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Ωπ, δίκιο έχεις...κάπου το διέγραψε αυτό ο εγκέφαλος.

 

Spoiler

Ye... RIP Rebecca. Συνήθως blue-haired girl doesn't get the MC (εκτός της Hinata ^_^ ), αλλά εδώ blue-skinned girl didn't get the MC. :P

 

  • Like 2
Δημοσ.

Τί κάνατε με τα spoilers :P 
Πάντα υπάρχει χώρος για πρικουελ ή και σικουελ γιατί ΠΟΤΕ δε ξέρεις πως τελείωσε η φάση τους 😛 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Cyberpunk 2077 Update 1.61 Release Notes

QUESTS & OPEN WORLD #1
  • Fixed an issue where spamming the Interact button to loot containers could cause various NCPD Scanner Hustles to not be completed properly.
  • Reported Crime: Another Circle of Hell, Lost and Found, Blood in the Air, Disloyal Employee, Don’t Foget the Parking Brake!, Comrade Red

     – Fixed an issue where quest wasn’t completed after looting the goods.

  • Fixed an issue where some Assault in Progress missions in Northside, Rancho Coronado, Coastview and Badlands weren’t completed despite fulfilling the objective.
  • Fixed an issue where some Suspected Organized Crime Activities weren’t completed despite fulfilling the objective.
  • Also fixed an issue that could disable all Drop Points, blocking progress in various gigs.
  • Fixed an issue where it wasn’t possible to complete an Assault in Progress in Charter Hill because the evidence didn’t spawn.
  • Cyberpsycho Sighting: House on a Hill

     – Fixed an issue where it wasn’t possible to reach the Cyberpsycho because the garage door didn’t open.

  • Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor

     – Fixed an issue where the quest was stuck on the “Find the Cyberpsycho” objective after defeating the Cyberpsycho and sending information to Regina.

QUESTS & OPEN WORLD #2
  • Gig: Error 404

     – Fixed an issue where the gig didn’t trigger after approaching the area.

  • Gig: Freedom of the Press

     – Fixed an issue where it wasn’t possible to proceed inside the TV station building because the doors were closed.

  • Gig: Greed Never Pays

     – Fixed an issue where it was impossible to complete the “Search the hidden room” objective because the computer was unpowered.

  • Gig: Last Login

     – Fixed an issue where the gig didn’t trigger after approaching the area.

  • Gig: No Fixers

     – Fixed an issue where the gig didn’t trigger after approaching the area.

  • Gig: Old Friends

     – Fixed an issue where the gig didn’t trigger after approaching the area.

  • Gig: Playing for Keeps

     – Fixed an issue where it wasn’t possible to speak to the bartender if combat started inside the bar, blocking progress.

  • Gig: We Have Your Wife

     – Fixed an issue where Lauren wasn’t reacting after coming to rescue her, blocking progress.

  • Automatic Love

     – Fixed an issue that could block progress to further main quests after leaving Clouds.

  • Fortunate Son

     – Fixed an issue where it wasn’t possible to progress past the “Return to the Aldecaldos camp” objective.

  • I Fought the Law

     – Fixed an issue where after meeting up with River, he teleported to an unreachable area underground, blocking progress.

  • Small Man, Big Mouth

     – Fixed an issue where the truck in the garage could be despawned, blocking progress.

VISUAL
  • Night City NPCs will now carry umbrellas in various colors and shapes.
  • Fixed multiple instances of missing collisions that could result with player falling off the map.
  • Corrected various floating or displaced objects on the map.
  • Fixed the issue where V’s breasts clipped through clothes after changing their size at a Ripperdoc.
  • Fixed an issue where after changing nail length from long to short using the mirror, the change wasn’t reflected in-game until reloading a save.
  • Also fixed an issue where cars could glitch after bumping into them.
GAMEPLAY
  • Fixed an issue where Headhunter and Blue Fang Iconic knives would not appear in vendor’s inventory if player visited the vendor before the 1.6 Patch.
  • Crit Damage and Quickhack Cooldown Reduction bonuses in clothing should now work properly.
  • It should be now possible to craft the Legendary variant of the Amnesty Iconic revolver.
  • Fixed an issue where it was possible to use consumables during fist fights.
  • Fixed an issue where weapons with explosive damage were dealing less damage than intended.
  • Also fixed an issue where slotted mods disappeared from an item after selling it to a vendor, leaving and then coming back to the same vendor.
  • Fixed an issue where putting a corpse into a container or a trunk, walking away and then coming back could give a player an infinite amount of money.
  • The Heat-resistant aramid-weave fixer shirt will now be also available for non-Street Kid players.
  • Fixed an issue where firing some weapons when falling could cancel fall damage.
UI
  • The Beast in Me

     – Fixed an issue where player’s position could be shown as 1/6 despite coming second.

  • Fixed an issue where reverting key bindings back to default was not reflected in the game until restart/reload.
  • Fixed an issue where the inventory menu could rapidly scroll up and down after disassembling or dropping an item.
PC-SPECIFIC
  • Fixed the issue with temporary FPS drops when exiting menus.
  • Fixed an issue where upgrading an item into a higher tier rarity crashed the game.
MISCELLANEOUS
  • Added support for AMD FidelityFX Super Resolution 2.1.
  • Fixed an issue where in specific circumstances Judy could disappear from the game while in her apartment.
  • Fixed an issue where the Wardrobe interaction in the Nomad Camp was duplicated after skipping time there.
  • It will no longer be possible to play on arcade machines that are placed horizontally.
 
  • Like 4
Δημοσ.

Και τα δύο έχουν artifacts. Συνολικά το dlss είναι πιο ανεκτό στο μάτι και με πιο σταθερή εικόνα(flicker, shimmer). Το ghosting είναι πια πολύ μικρό, αρκετά σπάνιο και αρκετά δυσκολότερο να ενοχλήσει από το τρεμόπαιγμα του FSR, που γίνεται αντιληπτό ακόμα και όταν δεν εστιάζεις πάνω του.  Μέχρι να βελτιώσουν το FSR με AI θα παραμένει ο Νο1 αποτρεπτικός παράγοντας για Radeon.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Και τα δύο έχουν artifacts. Συνολικά το dlss είναι πιο ανεκτό στο μάτι και με πιο σταθερή εικόνα(flicker, shimmer). Το ghosting είναι πια πολύ μικρό, αρκετά σπάνιο και αρκετά δυσκολότερο να ενοχλήσει από το τρεμόπαιγμα του FSR, που γίνεται αντιληπτό ακόμα και όταν δεν εστιάζεις πάνω του.  Μέχρι να βελτιώσουν το FSR με AI θα παραμένει ο Νο1 αποτρεπτικός παράγοντας για Radeon.

 

Ισχύει. Το παίζω ξανά αυτό το καιρό με την νέα οθόνη (1440p) και δοκίμασα και το DLSS και το FSR 2.1. Το δεύτερο εμφανίζει μια θολούρα που είναι ενοχλητική ενώ το DLSS είναι πολύ πιο "καθαρό". Και τα 2 στο "Balanced". Συν το γεγονός ότι με τις ίδιες ρυθμίσεις είχα 6 καρέ λιγότερα κατά μέσο όρο από ότι με το DLSS.

Δεν γνωρίζω όμως αν φταίει το FSR αυτό καθ' αυτό ή υλοποίηση του στο Cyberpunk 2077.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

 

Ισχύει. Το παίζω ξανά αυτό το καιρό με την νέα οθόνη (1440p) και δοκίμασα και το DLSS και το FSR 2.1. Το δεύτερο εμφανίζει μια θολούρα που είναι ενοχλητική ενώ το DLSS είναι πολύ πιο "καθαρό". Και τα 2 στο "Balanced". Συν το γεγονός ότι με τις ίδιες ρυθμίσεις είχα 6 καρέ λιγότερα κατά μέσο όρο από ότι με το DLSS.

Δεν γνωρίζω όμως αν φταίει το FSR αυτό καθ' αυτό ή υλοποίηση του στο Cyberpunk 2077.

Με το fsr mod που κυκλοφορει ειναι αρκετα πιο καθαρο ακομα και απο dlss. Στη native υλοποιηση λογικα τα σκατωσαν με το sharpening και υπαρχει αυτη η θολουρα δεν εξηγειται αλλιως. 

Δημοσ.

Και οι δύο τεχνολογίες έχουν τα θέματα τους με το DLSS να είναι σαφώς καλύτερο αλλά πλέον η διαφορά είναι πολύ μικρή. 

Στο Cyberpunk 2077 τώρα με 1660Ti η AMD αν και αντίπαλο στρατόπεδο μας δίνει το FSR σε αντίθεση με την Nvidia. 

Δύο μέρες που το δοκίμασα έχω να πω ότι αν παίζεις και δεν ψάχνεις τις διαφορές η υλοποίηση είναι καλή σε σημείο που το βάζεις και απολαμβάνεις το παιχνίδι με 60 Fps σταθερά και τις περισσότερες ρυθμίσεις στο High. Μόνο στις πινακίδες κατάλαβα ότι έχω πρόβλημα. 

Αυτά σε 1200p με το το FSR στο Quality και το sharpening στο default 0.5 (εδώ δεν ξέρω τι παίζει αν "πρέπει" να το κατεβάσω). 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...