Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού οι μπαγλαμάδες έκαναν tease το 2012 και το παιχνίδι βγήκε το 2020 καλά να πάθουν.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ειναι σαν να πηγαινες να βγαλεις το original Far Cry και το Crysis σε κονσολα κατευθειαν, δεν γινονται αυτα..A disaster waiting to happen.. Το παιχνιδι οπως κατεληξε ηταν καθαρα φτιαγμενο για PC και μαλιστα για καλα PC ουτε καν για τον κοινο παρανομαστη. 

Το ζητημα ηταν καθαρα επικοινωνιακο και καθαρα αποκλειστικη ευθυνη της CD Project Red και πως το χειριστηκε, τα εχουμε πει.. Βγες πες θα βγει πρωτα ΜΟΝΟ για PC και αργοτερα θα γινει και μια εκδοση για κονσολες. Αλλα αν οντως το ανακοινωνεις μια 10ετια πριν ενω καν δεν εχεις σχεδιασμο για το τι μελλει γενεσθαι εισαι αξιος της μοιρας σου.. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, xartemporas είπε

 

Άντε καλέ πού γίνονται αυτά. Αφού εδώ μέσα δε τα έχει συναντήσει κανείς 😝 και τρέχει άψογα το παιχνίδι.

Με αναγκάζεις και γράφω κιόλας, αλλά είδες γράφω και για τα καλά και για τα κακά.

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Αφού οι μπαγλαμάδες έκαναν tease το 2012 και το παιχνίδι βγήκε το 2020 καλά να πάθουν.

Απορία το χω. Δε θα μπορούσαν να πουν ότι " το κόβουμε από τις παλιές κονσόλες και το δίνουμε μόνο στις νέες". Όπως θα γίνει με το expansion δηλαδή.

Θα είχαν νομικά θέματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, liakinen είπε

Και τώρα 2 χρόνια μετά η σύγκριση του σε αντίστοιχους μηχανισμούς με το GTA V (2013) είναι για γέλια. 

Αυτο ειναι αληθεια αλλα για να κανω και λιγο το συνηγορο του διαολου, μιλαμε για μια εταιρεια που αυτο το πραγμα το κανει καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη οπως και το QC και το bug testing της..

Παρολαυτα αποδειχτηκε οτι ο πηχυς ηταν πολυ ψηλα για τετοιου ειδους παιχνιδι για την CD Project Red, εχασε τα αυγα και τα πασχαλια με τοσα θεματα που ειχε.. Προφανως και πολλα απο αυτα εγιναν επειδη ηταν ενα incomplete παιχνιδι αλλα σιγουρα πολλα εγιναν και απο ελλειψη εμπειριας στο genre νομιζω 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Αυτο ειναι αληθεια αλλα για να κανω και λιγο το συνηγορο του διαολου, μιλαμε για μια εταιρεια που αυτο το πραγμα το κανει καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη οπως και το QC και το bug testing της..

Παρολαυτα αποδειχτηκε οτι ο πηχυς ηταν πολυ ψηλα για τετοιου ειδους παιχνιδι για την CD Project Red, εχασε τα αυγα και τα πασχαλια με τοσα θεματα που ειχε.. Προφανως και πολλα απο αυτα εγιναν επειδη ηταν ενα incomplete παιχνιδι αλλα σιγουρα πολλα εγιναν και απο ελλειψη εμπειριας στο genre νομιζω 

Συμφωνώ. 

Ρητορική ερώτηση: Αν από σήμερα τους δώσουμε 5 ακόμα χρόνια να ασχοληθούν με το παιχνίδι πιστεύεις ότι θα ξεπεράσει ή έστω φτάσει τους μηχανισμούς του GTA V; 

Αναφέρω το GTA V αλλά στην πράξη ακόμα και το σχεδόν 20 ετών San Andreas είναι ανώτερο. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, liakinen είπε

Συμφωνώ. 

Ρητορική ερώτηση: Αν από σήμερα τους δώσουμε 5 ακόμα χρόνια να ασχοληθούν με το παιχνίδι πιστεύεις ότι θα ξεπεράσει ή έστω φτάσει τους μηχανισμούς του GTA V; 

Αναφέρω το GTA V αλλά στην πράξη ακόμα και το σχεδόν 20 ετών San Andreas είναι ανώτερο. 

Νομιζω οτι σε αυτο που κανει η Rockstar δεν εχει αντιπαλο και εχει ηδη αποκτησει τετοια σεμιναριακη τεχνογνωσια που ειναι δεκαετια και βαλε μπροστα. Ο τροπος επισης που χειριζεται τα leaks, τον τυπο και η ελλειψη deadlines δειχνει μια εταιρεια τουλαχιστον σοβαρη σε αυτο που κανει.. Εχει βεβαια αλλα ασχημα αυτη αλλα οκ μιλαμε για κατι συγκεκριμενο εδω.. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xtrmsnpr είπε

Άντε καλέ πού γίνονται αυτά. Αφού εδώ μέσα δε τα έχει συναντήσει κανείς 😝 και τρέχει άψογα το παιχνίδι.

Με αναγκάζεις και γράφω κιόλας, αλλά είδες γράφω και για τα καλά και για τα κακά.

Απορία το χω. Δε θα μπορούσαν να πουν ότι " το κόβουμε από τις παλιές κονσόλες και το δίνουμε μόνο στις νέες". Όπως θα γίνει με το expansion δηλαδή.

Θα είχαν νομικά θέματα?

Ναι γιατι οι εταιρείες κονσολών πλήρωσαν ακριβά για να το βγάλει ΚΑΙ στις κονσόλες, εξού και γιατι δελεάστηκε εν τελη να το κάνει με όλα αυτα τα τραγελαφικα

Επεξ/σία από thanosAIAS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanosAIAS είπε

Ναι γιατι οι εταιρείες κονσολών πλήρωσαν ακριβά για να το βγάλει ΚΑΙ στις κονσόλες, εξού και γιατι δελεάστηκε εν τελη να το κάνει με όλα αυτα τα τραγελαφικα

Μάλιστα. It makes sense. Τότε ότι και να λέμε πάνω σε αυτό δεν έχει νόημα.

Να τους δικαιολογήσουμε ότι τους έπιασε η τεχνολογία στον ύπνο? Ότι είναι σάπια η red engine και μόνο για χορτάρια, άδειες πεδιάδες και βουνά είναι ικανή να δώσει κάτι? Ότι είναι άχρηστοι εν τέλει και δε μπορούν? Ότι τα λεφτά του πέτσινου ήταν ικανά για να γκρεμίσουν όλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιγο απο ολα ειναι..

Η δικια μου αισθηση ειναι οτι προσπαθησαν να ισορροπησουν σε ενα ουτως ή αλλως πολυ μεγαλεπηβολο project απο αποψης αναπτυξης και μαλιστα multiplatform, χωρις ουσιαστικα μεγαλο εργατικο δυναμικο για τετοιο project που θελει παραλληλη αναπτυξη και ΠΟΛΥ χρονο.

Μετα καθυστερησαν πολυ δειχνει να αργησαν πολυ να το ξεκινησουν απο την στιγμη που το ανακοινωσαν και αυτο ηταν φανερο με τα DLC του W3 και εν τελει ηρθε και η marketing στηριξη της nvidia που φυσικα σημαινε οτι το βαρος θα επεφτε αναποφευκτα εκει, για να γινει ενα ομορφο showcase των Ampere καρτων και της προωθησης του RTX.

Ουσιαστικα οταν ξεκινας αργαμιση να κανεις τετοια πραγματα και ειδικα σε ενα project χαωτικο σαν τον κοσμο του CP2077 και χωρις την απαραιτητη προτερη εμπειρια να κανεις κατι τετοιο, εισαι καταδικασμενος να αποτυχεις σε ολα σχεδον τα μετωπα. Γιατι και πιεση υπηρχε απο τον κοσμο και τα ιντερνετικα μεσα για να βγει επιτελους αμεσα, και απο αυτους που ειχαν επενδυσει στην εταιρεια και φυσικα απο τις ιδιες τις Sony,MS και Nvidia για τον PC χωρο. 

Ετσι λοιπον μεσα σε ενα overly hyped environment, βγαινεις και hypαρεις και εσυ παραπανω τα μεσα αντι να τους πεις hold your horses, πεσαμε πολυ εξω στις εκτιμησεις μας, θα καθυστερησει η παραλληλη αναπτυξη και να συζητησεις τις επιλογες σου με Sony,MS και να αναπροσδιορισεις το χρονικο πλανο που θα χρειαστει (με οτι αυτο συνεπαγεται), λες σε ολους ΝΑΙ ολα καλα και στο τελος οπως καταλαβαινεις τα κανεις ολα χαλια και αναγκαζεσαι να χαλασεις και το ονομα σου σαν εταιρεια και το κυριοτερο την αξιοπιστια σου που χτιζεις λιθαρακι λιθαρακι. Και στο τελος θα πληρωσεις και το μαρμαρο αυτο δεν το γλυτωνεις, ζητωντας συγνωμη και κανοντας μαζικα refunds.. 

Η εναλλακτικη θα ηταν να προσλαμβαναν πολυ περισσοτερο κοσμο για παραλληλη αναπτυξη για να αφοσιωθουν στα PC οι ιδιοι, αλλα το γεγονος των αλλεπαλληλων καθυστερησεων τα τελευταια δυο χρονια και οι συνεχομενες υπερωριες των εργαζομενων ειδικα σε ενα περιβαλλον δυσκολο να εργαστεις ταυτοχρονα με τους αλλους (Covid Era),δειχνει οτι οχι μονο δεν ειχαν καταλαβει τι τους περιμενε αλλα ηθελαν και την πιτα αφαγωτη και το σκυλο χορτατο.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2022 στις 5:29 ΜΜ, xartemporas είπε

 

Καναλι αντικειμενικότατο. 150 video για τα GTA physics. Λες και γι αυτό αγόρασε η πλειοψηφία το Cyberpunk. Για να σκοτώνει ασήμαντους NPCs και για να τον κυνηγάει η αστυνομία στους δρόμους. Τέτοια γελοία bugs είχα και στο Spiderman που έπαιξα πριν απο λίγες μέρες όταν προσγειωνόμουν κατα λάθος στα αμάξια και στους περαστικούς. Ούτε που ασχολήθηκα. Δεν με πείραξε καθόλου.

Το παιχνίδι είναι open world RPG σε cyberpunk κόσμο με έμφαση στην ιστορία και τους χαρακτήρες και όχι στο simulation.  Δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο σε AAA επίπεδο στο παρελθόν γιατί είναι κάτι απίστευτα περίπλοκο. Έχουμε μπουχτίσει στις ψευδο medieval εποχές, στα ψευδο Los Angeles/ΝΥ/Μιαμι και στα western. Στα σπαθιά, στις αμερικανικες μαφίες και στους καουμποις. Τα έχουμε δει όλα 100αδες φορές.

Αυτό που περίμενα απο το Cyberpunk 2077 ήταν να με κάνει να νιώσω cyberpunk μεσα σε μια αντίστοιχη πόλη και τα κατάφερε Day 1 ακομη και με τα bugs. Τελεια σοβαρή adult ιστορία, σημαντικά περίπλοκα θέματα, φοβερο voice casting σε καλογραμμένους χαρακτήρες, απίστευτη λεπτομέρεια στο χτίσιμό της Night City απο τις διαφημίσεις στις τηλεοράσεις, τα περίεργα sex toys μέχρι τα αυτοκίνητα και τα υπερπολυτελή διαμερίσματα κλπ, μεγάλη διάρκεια, πολλές επιλογές στο πως θα φέρεις πέρας κάθε αποστολή, τρομερή μουσική και blade runner ατμόσφαιρα το βράδυ.

Εγώ αυτά κυρίως ζητάω απο ένα παιχνίδι αυτής της κατηγορίας. Αυτό ζητούσα και απο το GTA V παρόλο που είχε άλλο σκοπό ως παιχνίδι στη τελική. Γι αυτό το είχα παίξει μια φορά το 2013 και απο τότε δεν το ξανακούμπησα γιατί είχα βαρεθεί τις ασκοπες βόλτες μέσα στην πόλη ακόμη και μέσα στο πρώτο playthrough. Απο ιστορία την ξέχασα σε μία εβδομάδα. Από χαρακτήρες θυμάμαι μόνο έναν τρελό καραφλό. Ούτε το όνομα του πρωταγωνιστή δεν θυμάμαι.

Λάθη απο την CDPR έγιναν κι αυτά λόγω κυρίως της Redengine και του περίπλοκου crossgen αυτής της εποχής. Θα μας ξαναθυμίσουν ποιοι πραγματικά είναι με το Witcher 4 καθώς ένα φανταστικός medieval κόσμος είναι πολύ πιο εύκολος στην δημιουργία αποτι ένας Cyberpunk. Μόλις το κάνουν αυτό στην Unreal Engine 5 θα είναι ελεύθεροι να επικεντρωθούν τελείως σε αυτά που είναι πραγματικά εξαιρετικοί χωρίς να κλέβουν την παράσταση οι επιδόσεις σε τοστιέρες 10ετιας ή τα 1000άδες bugs σε όλα τα 10άδες διαφορετικά συστήματα που κυκλοφορεί το παιχνίδι.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε πρόλαβες εσύ και μπούχτισες από γουέστερν και καουμπόηδες? :P

Εγώ θυμάμαι πριν το rdr2 είχαμε μόνο το gun σε αυτό το είδος και παρακαλούσαμε για Πορτ του rdr1.

Τέλος πάντων, το παιχνίδι μια χαρά είναι, απλά αφήνει λίγο περίεργη γεύση όταν σου έχουν υποσχεθεί life paths που δίνουν replayability, verticality στην εξερεύνηση σε εσωτερικούς χώρους, και multiplayer στην πορεία. Αλλά φταίμε κι εμείς που ακολουθούμε το hype.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ 3 πράγματα θέλω από το νέο expansion:

α) Ελεύθερη περιήγηση στο κόσμο του παιχνιδιού μετά το τελευταίο main quest

β) Διάρκεια, αν κάνεις μόνο τα main objectives, γύρω στις 6-8 ώρες και

γ) Να βάλουνε ακόμα καμιά 30-50άριά gigs. 

Θα ήταν το τέλειο, αλλά μάλλον ζητάω πολλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, just getting started είπε

Πότε πρόλαβες εσύ και μπούχτισες από γουέστερν και καουμπόηδες? :P

Εγώ θυμάμαι πριν το rdr2 είχαμε μόνο το gun σε αυτό το είδος και παρακαλούσαμε για Πορτ του rdr1.

Τέλος πάντων, το παιχνίδι μια χαρά είναι, απλά αφήνει λίγο περίεργη γεύση όταν σου έχουν υποσχεθεί life paths που δίνουν replayability, verticality στην εξερεύνηση σε εσωτερικούς χώρους, και multiplayer στην πορεία. Αλλά φταίμε κι εμείς που ακολουθούμε το hype.

Και το φοβερό Call Of Juarez

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...