Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 hours ago, pirmen56 said:

Άρτια παρουσίαση(καλλιτεχνική επιμέλεια και γραφικά) και δυνατό, αγχωτικό, rewarding gameplay που είναι μακράν το καλύτερο της σειράς(σε hardcore που το έπαιξα).

καλά, θα το παίξω τότε....

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

να προσθέσω ότι βρήκα κάτι tweek από το reddit και έφτιαξα πάρα πολύ το performance. 

Τώρα για το game. Μου αρέσει πάρα πολύ ο κόσμος του έτσι όπως τον έχουν σχεδιάσει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφουν αρκετοί ότι άψυχος όταν είναι ένας πολύ ζωντανός cyberpunk κόσμος με φοβερά σχεδιασμένη πόλη. 

Το ίδιο το game είναι εμφανώς ότι ήθελε και άλλο γιάλισμα για να βγει αλλά δεν είναι και crap. Δλδ το βλέπεις στις κινήσεις των npc και γενικά στο πως στέκονται τα πάντα στο game ότι όντος ήθελε και άλλη δουλειά αλλά τα έχουμε ξαναδεί αυτά σε game. 

Γενικά δεν με έχει χαλάσει μέχρι στιγμής. 

Δημοσ.

Έχω φθάσει να τερματίσω το παιχνίδι με 2 σενάρια. Παρόλαυτά μένουν απορίες και στα 2 σενάρια γιατί το τελευταίο πεδίο μάχης αλλά και τα end scenes δε καλύπτουν όλους όσους εμπλέκονται.

Ελπίζω να τελειώσω κάπως σύντομα και τα άλλα 3 αλλά και να βρω το 6ο secret ending. 

Κρίμα πάντως για τέτοιο σενάριο-ιστορία να έχουν κάνει 4 τέλεια (σχεδιασμό-μουσική επένδυση-γραφικά-αρχιτεκτονική) θεϊκά πράγματα σε τομείς του παιχνιδιού

και να έχουν αποτύχει να δώσουν όσα υποσχέθηκαν στα άλλα 5-6 που θα έπρεπε να προσέξουν ως open world που υποσχέθηκαν και διαφήμιζαν ώστε να μη νομίζεις οτι η πόλη είναι ένα άψυχο ζελέ. Θυμίζει πολύ το μεμε 

-τι παρήγγειλα

-τι ήρθε

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

Έχω φθάσει να τερματίσω το παιχνίδι με 2 σενάρια. Παρόλαυτά μένουν απορίες και στα 2 σενάρια γιατί το τελευταίο πεδίο μάχης αλλά και τα end scenes δε καλύπτουν όλους όσους εμπλέκονται.

Ελπίζω να τελειώσω κάπως σύντομα και τα άλλα 3 αλλά και να βρω το 6ο secret ending. 

Κρίμα πάντως για τέτοιο σενάριο-ιστορία να έχουν κάνει 4 τέλεια (σχεδιασμό-μουσική επένδυση-γραφικά-αρχιτεκτονική) θεϊκά πράγματα σε τομείς του παιχνιδιού

και να έχουν αποτύχει να δώσουν όσα υποσχέθηκαν στα άλλα 5-6 που θα έπρεπε να προσέξουν ως open world που υποσχέθηκαν και διαφήμιζαν ώστε να μη νομίζεις οτι η πόλη είναι ένα άψυχο ζελέ. Θυμίζει πολύ το μεμε 

-τι παρήγγειλα

-τι ήρθε

την πόλη ρε παιδιά γιατί την λέτε άψυχη? Εγώ την βλέπω αρκετά ζωντανή και μου θυμίζει στο σχεδιασμό της έντονα bladerunner με τα καστήματα της και τα market που σφύζουν από ζωή και γενικά δεν είναι άψυχη. 

Θα μου πεις είμαι στην αρχή ακόμα μπορεί να μην έτσι στην συνέχεια δεν ξέρω αλλά μέχρι στιγμής δεν το βλέπω αυτό που γράφετε, 

  • Like 2
Δημοσ.

Φαινεται αψυχη λογω της μηδενικης αλληλεπιδρασης ,του χαζου ΑΙ,σε αρκετες περιοχες δε πετυχαινεις ψυχη ενω εμφανιζονται-εξαφανιζονται πεζοι μπροστα σου αρκετα συχνα.

  • Like 5
Δημοσ.

Βασικά αυτό, το ότι εμφανίζονται-εξαφανίζονται οι περαστικοί είναι το πρόβλημα που χαλάει το immersion. Αλλιώς το να είναι έρημοι κάποιοι δρόμοι μακριά από το city center ή να μην μπορείς να μιλήσεις με όλα τα NPC ε εντάξει δεν είναι και ανήκουστο. Στο witcher μπορείς να αλληλεπιδράς με όλους; Όχι. Κατά τη γνώμη μου υπάρχει αλληλεπίδραση στην πόλη, έχει τα διάφορα micro-quests που πρέπει να σκοτώσεις 4-5 εχθρούς σε κάτι στενά ή να βοηθήσεις την αστυνομία, στα μπαρ μπορείς να μιλάς με κάποιους και για μάθεις πράγματα για το lore, κτλ. Δηλαδή τι άλλο έπρεπε να γινόταν; Να σταματάς τον κάθε περαστικό και να τον ρωτάς "Ε πως πάει; Στην οικογένεια όλοι καλά; Τα παιδιά καλά;" E τι άλλο; Εμένα αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι το game είναι αρκετά εύκολο ακόμη και στην μέγιστη δυσκολία και το κυριότερο ότι τα lifepaths είναι μούφα και οι επιλογές πολύ επιφανειακές. Εγώ όταν το άκουσα ότι θα έχει 3 lifepaths πίστευα ότι θα αλλάζει και ο τρόπος που προσεγγίζεις τα main quests και τα objectives. Δηλαδή αν είσαι street kid θα κάνεις βρώμικη δουλειά ενώ αν είσαι corpo θα σου έχει άλλα objectives να κάνεις ώστε να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Να υπάρχει δηλαδή ένα "δέντρο" επιλογών και πιθανών σεναρίων εξέλιξης. Εγώ αυτό ήθελα, αυτό μου λείπει στα games, όχι να μιλάω στους περαστικούς.

Δημοσ.

Παίδες εγώ είμαι κάπου στις 20 ώρες στο παιχνίδι και μου φαίνεται εκπληκτικό, έχουν ρίξει πολύ δουλειά. Σίγουρα έχει αρκετά bugs (v1.31), πολλά από αυτά αστεία, αλλά δεν νομίζω ότι χαλάνε το immersion εκτός αν θέλεις να εστιάσεις σε αυτά. Οκ, σε ένα τόσο τεράστιο παιχνίδι θα υπάρχουν bugs, είναι αναμενόμενο.

Ευτυχώς μπήκα στο game με πολύ χαμηλές προσδοκίες σύμφωνα με αυτά που διάβαζα και αυτό ίσως βοηθάει στο να απολαύσω το παιχνίδι περισσότερο, όπως είχε συμβεί και με το TLOU 2.

Πιστεύω σιγά σιγά θα την τελειοποιήσουν την μηχανή (Red Engine) για open world/FPS/RPG και το επόμενο παιχνίδι της εταιρείας θα είναι ακόμη ποιο δυνατό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να αναφέρω επίσης ότι τρέχω το game σε 5950x και 6900 xt οπότε είναι όλα maxarismena εκτός από RT (88-110 fps σε 1440p). Ίσως και αυτό να παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη εμπειρία. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, DiAvOl είπε

 

Ευτυχώς μπήκα στο game με πολύ χαμηλές προσδοκίες σύμφωνα με αυτά που διάβαζα και αυτό ίσως βοηθάει στο να απολαύσω το παιχνίδι περισσότερο, όπως είχε συμβεί και με το TLOU 2.

Σε αμφιλεγομενα παιχνίδια όπως αυτά που αναφέρεις,όντως βοηθάει τρελά αυτό.

 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Σε αμφιλεγομενα παιχνίδια όπως αυτά που αναφέρεις,όντως βοηθάει τρελά αυτό.

 

Eντωμεταξυ κοιτοντας μονο βαθμολογιες δεν το λες καν αμφιλεγομενο , 86 εχει απο τους critics , 7.1 απο το κοινο που για τοσο ντορος ειναι και υψηλο(το the last of us 2 π.χ εχει 5.7 ) . Και στο steam to ιδιο 76% possitive με τα προσφατα 30.000reviews (νουμερο που αλλα παιχνιδια εχουν σε ολη την διαρκεια της κυκλοφοριας τους) στο 82%

Απλα το vocal minority ειναι υπερβολικα δυνατο στην συγκεκριμενη περιπτωση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

86 και 7.1 για ενα απο τους πιο πολυαναμενομενους, πολυσυζητημενους και overhyped τιτλους της χρονιας, ειναι παρα πολυ χαμηλοι βαθμοι. ουτε καν nomination για GOTY στα gameawards δεν πηρε. μπροστα στην ανεπανορθωτη ζημια που επαθε η CDPR με αυτο το φιασκο, δεν ειναι τιποτα.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, KilliK είπε

86 και 7.1 για ενα απο τους πιο πολυαναμενομενους, πολυσυζητημενους και overhyped τιτλους της χρονιας, ειναι παρα πολυ χαμηλοι βαθμοι. ουτε καν nomination για GOTY στα gameawards δεν πηρε. μπροστα στην ανεπανορθωτη ζημια που επαθε η CDPR με αυτο το φιασκο, δεν ειναι τιποτα.

Η ea βγαζει καθε χρονο broken παιχνιδια και δεν εχει παθει καμια ζημια, η cdpr που εβγαλε παιχνιδι 8-9/10(αντι για 10/10 ) επαθε ανεπανορθωτη ζημια πιστευεις ; 

Η naughty dog τοτε δεν πρεπει να ξαναβγαλει τιποτα με 5.7 στο metacritic...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Η ea βγαζει καθε χρονο broken παιχνιδια και δεν εχει παθει καμια ζημια, η cdpr που εβγαλε παιχνιδι 8-9/10(αντι για 10/10 ) επαθε ανεπανορθωτη ζημια πιστευεις ; 

Η naughty dog τοτε δεν πρεπει να ξαναβγαλει τιποτα με 5.7 στο metacritic...

Από άποψη δημοτικότητας δεν έπαθε ανεπανόρθωτη ζημιά. Απλώς οικονομικά έπαθαν μεγάλες νίλες (πχ μήνυση από επενδυτές, πολλά refunds, hackάρισμα στα γραφεία τους κλπ). Αυτό σημαίνει ότι για λόγους πέραν της επιτυχίας/αποτυχίας του game, μάλλον θα επιλέξουν να κινηθούν με σχετική μετριοπάθεια στο μέλλον αντί για σούπερ πολύπλοκα open world games.

Επεξ/σία από drouks
Δημοσ.

Η μετοχή της εταιρείας έπεσε στο μισό όποτε για τους επενδυτές αυτό είναι μεγάλο πλήγμα 

Δημοσ.

Στο 2:35 αναφέρει ότι στο CP77 μπαίνει το DLSS 2.3 μέσω driver παρόλο που το game έχει το 2.1. Και πράγματι η εικόνα είναι αρκετά καλύτερη από πριν, πολύ πιο σταθερή και καλύτερο AA. Παρατήρησε κανείς κάτι αντίστοιχο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...