Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ας πρόσεχαν...
τώρα η πατάτα είναι καυτή και την κρατάνε γιατί με το παραμικρό αν και σε αυτές τις εκδόσεις στραβώσει η δουλειά, αντίο!
Αλήθεια θα αγοράσουμε το witcher 4?

Δημοσ.

Πώς να σκοτώσεις την κότα που κάνει τα χρυσά αβγά. Οι άνθρωποι δεν ξέρουν πού πατούν και πού βρίσκονται. 

Α, ας σταματήσουν την τακτική των δακρύβρεχτων επιστολών προς Κορινθίους, είναι αποκρουστική. Δώσαμε, παιδιά, δώσαμε...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/9/2021 στις 6:34 ΠΜ, yiannis1991 είπε

Για παιχνίδι που βγήκε το 2021 και για τις απαιτήσεις που έχει, γτπ είναι τα γραφικά του.

Σοβαρά τώρα???

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, itanium είπε

Σοβαρά τώρα???

ε γιατί τι ιδιαίτερο έχει το deathloop στον τεχνικό τομέα;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Στείλτε βιογραφικό μπας και μας πάρουν και σώσουμε την εταιρεία. Είναι και ωραία η Πολωνία.

https://en.cdprojektred.com/jobs/?job-project=cyberpunk-2077&

Μόλις τώρα, liakinen είπε

Στείλτε βιογραφικό μπας και μας πάρουν και σώσουμε την εταιρεία. Είναι και ωραία η Πολωνία.

https://en.cdprojektred.com/jobs/?job-project=cyberpunk-2077&

Τι διάολο δεν έμεινε κανένας;

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Στείλτε βιογραφικό μπας και μας πάρουν και σώσουμε την εταιρεία. Είναι και ωραία η Πολωνία.

https://en.cdprojektred.com/jobs/?job-project=cyberpunk-2077&

Τι διάολο δεν έμεινε κανένας;

Από την αρχή κάνουν το studio τούτοι ρε συ! 
να πάμε ρε μπρο! Ειδικά Κρακωβία είναι υπέροχα, και το Βρόκλαβ μακάρι, Βαρσοβία όχι τόσο :P . Αλλά θα μας πληρώνουν τις υπερωρίες ή θα λιώσουμε;

 

Δημοσ.

Το τερμάτισα αισίως στις 127 ώρες εκ των οποίων ένα σεβαστό μέρος αφιερώθηκε στην tech demo του πλευρά. Ήτοι απολαμβάνοντας σουλατσάρισμα στην Night City.

Μετά τα side missions, ούτε που κατάλαβα πόσο γρήγορα τελείωσε το main story, σε μέγιστο επίπεδο δυσκολίας. Με πενηνταρισμένα level και street cred η εισβολή(Panam's path) και το τελευταίο boss fight ήταν υπόθεση λίγων λεπτών. Ο ορισμός του unbalanced gameplay. Σενάριο, διάλογοι, σκηνοθεσία προς το τέλος, μία από τα ίδια. Αίσθηση προχειρότητας και κοινοτυπίας για όσους έχουν την παραμικρή επαφή με το είδος της επιστημονικής φαντασίας. Μόνο το προσεγμένο deus ex-like gameplay(κόπια από άλλους φυσικά) και το RTX το σώζει από το 7/10 και κάτω.

Είναι να γελάς με σχόλια ότι οι-βλάχικοι και στυλιζαρισμένοι-διάλογοι του παιχνιδιού σε κάνουν να αισθάνεσαι πως μιλάς με πραγματικούς ανθρώπους. Επειδή οι προγραμματιστές πρόσθεσαν κάποιες επιπλέον γραμμές κώδικα για τις περιπτώσεις που αργείς να απαντήσεις σε NPC.

Παιχνίδι της Nvidia και όχι της CDPR.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το τερμάτισα αισίως στις 127 ώρες εκ των οποίων ένα σεβαστό μέρος αφιερώθηκε στην tech demo του πλευρά. Ήτοι απολαμβάνοντας σουλατσάρισμα στην Night City.

Μετά τα side missions, ούτε που κατάλαβα πόσο γρήγορα τελείωσε το main story, σε μέγιστο επίπεδο δυσκολίας. Με πενηνταρισμένα level και street cred η εισβολή(Panam's path) και το τελευταίο boss fight ήταν υπόθεση λίγων λεπτών. Ο ορισμός του unbalanced gameplay. Σενάριο, διάλογοι, σκηνοθεσία προς το τέλος, μία από τα ίδια. Αίσθηση προχειρότητας και κοινοτυπίας για όσους έχουν την παραμικρή επαφή με το είδος της επιστημονικής φαντασίας. Μόνο το προσεγμένο deus ex-like gameplay(κόπια από άλλους φυσικά) και το RTX το σώζει από το 7/10 και κάτω.

Είναι να γελάς με σχόλια ότι οι-βλάχικοι και στυλιζαρισμένοι-διάλογοι του παιχνιδιού σε κάνουν να αισθάνεσαι πως μιλάς με πραγματικούς ανθρώπους. Επειδή οι προγραμματιστές πρόσθεσαν κάποιες επιπλέον γραμμές κώδικα για τις περιπτώσεις που αργείς να απαντήσεις σε NPC.

Παιχνίδι της Nvidia και όχι της CDPR.

Εντάξει το ξεφτυλιζεις όταν μιλάς για κοινότυπια στην ιστορία .

Συμφωνώ ότι δεν ειχε ΚΑΝΕΝΑ πραγματικά νέο στοιχείο σε θεματολογία scifi / cyberpunk πέρα μάλλον από τα braindance που δεν έχω δει αλλού , αλλά υπάρχει μια σημαντική διαχωριστικη γραμμή ανάμεσα στην άπλη αντιγραφή στοιχείων  με κακό τρόπο από και στην χρήση στοιχείων που έχουμε δει και αλλού σαν φόρο τιμής .

 

Άμα το πάμε έτσι να πουμε και για το witcher 3. Γιατί το τέλος του παιχνιδιού με το wild hunt ήταν σαν κακό lord or the rings...

Το cyberpunk πέρα από τις προφανείς ομοιότητες με το ghost in the cell (το 2ο manga  κυρίως για τους λίγους που θα έχουν επαφή φαντάζομαι ) είναι σαν μια ιστορία του william Gibson που γίνεται σαν video game . Όσοι έχουν διαβάσει τον Νευρομαντη και την υπόλοιπη sprawl trilogy νομίζω καταλαβαίνουν .

 

Και βέβαια υπάρχει και ένα από πρώτα διηγήματα του Gibson το Johny Mnemonic το οποίο είναι αρκετά  μέτριο βέβαια (υποκειμενικα πάντα ) το οποίο γυρίστηκε και ταινία με πρωταγωνιστή τον keanu  (δε ξέρω αν βλέπεται η ταινία δε το προσπάθησα )

 

Πάρα πολλά τα κοινα στοιχεία με Johny Mnemonic και Νευρομαντη στην ιστορία και που είναι το κακό ? Στην ατμόσφαιρα στις 1-2 σκηνές που πρέπει ανατριχιαζεις ολόκληρος .

Τώρα αν περιμένεις στο σενάριο να δεις κάτι πρωτοποριακό από έναν νέο william gibson , philip dick, asimov κτλ δε φτάιει κανείς 

 

Επεξ/σία από nickk0kkav
  • Like 2
Δημοσ.

Άσχετο σχετικό, αλλά επειδή έχουμε περάσει γενεές δεκατέσσερις το CP2077, και το Witcher 3 που έχω περάσει από τις καλύτερες gaming ώρες μου, αν το πάρουμε μόνο με βάση το σενάριο, έπασχε στο φινάλε και η σωτηρία του για μένα το ότι δεν άφησε για καιρό πικρή γεύση ήταν ο ερχομός δύο εξαιρετικών DLCs.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...