Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα patch αργούν ώστε να είναι έτοιμο το 2077 :P

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, Herald είπε



Αν παίξετe το παιχνίδι σαν αυτό που είναι και όχι αυτό που μας υποσχέθηκαν, είναι αριστούργημα. Ημιlinear ημιRPG με λίγες σεναριακές διακλαδώσεις , μουσικάρα , γραφικάρες και άρτια σκηνοθεσία. 

 

Δε διαφωνω,αλλα δε μπορω να εκτιμησω σκηνοθεσια οταν οι διαλογοι σε καποια σημεια ειναι ασυνδετοι και συναντας bugs σε απλα πραγματα οπως το να triggαρουν για να προχωρησει το πραγμα,να κινουνται οι χαρακτηρες σα χαζοι κτλ.

Το game ειναι broken beyond fix.

Πιστευω πως και σε 4 χρονια να παει να το παιξει καποιος,θα βρει χοντρα θεματα που μπορει να μην ειναι απο αυτα που σε εμποδιζουν να προχωρησεις το παιχνιδι (δεν εχω συναντησει προς το παρον κατι τετοιο) αλλα σου πανε την εμπειρια στο πατο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Δε διαφωνω,αλλα δε μπορω να εκτιμησω σκηνοθεσια οταν οι διαλογοι σε καποια σημεια ειναι ασυνδετοι και συναντας bugs σε απλα πραγματα οπως το να triggαρουν για να προχωρησει το πραγμα,να κινουνται οι χαρακτηρες σα χαζοι κτλ.

Το game ειναι broken beyond fix.

Πιστευω πως και σε 4 χρονια να παει να το παιξει καποιος,θα βρει χοντρα θεματα που μπορει να μην ειναι απο αυτα που σε εμποδιζουν να προχωρησεις το παιχνιδι (δεν εχω συναντησει προς το παρον κατι τετοιο) αλλα σου πανε την εμπειρια στο πατο.

H αλήθεια είναι το μοναδικό που μου την έσπασε είναι μετά τα μισά του παιχνίδιου, σε μια αποστολή 

 

Spoiler

σε μια βυθισμένη πόλη, ξεχάσανε να αφαιρέσουν τα αυτοκίνητα οι devs, οπότε έβλεπες αυτοκίνητα 200 μέτρα κάτω από την θάλασσα να κινούνται κανονικά στο δρόμο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Herald είπε

H αλήθεια είναι το μοναδικό που μου την έσπασε είναι μετά τα μισά του παιχνίδιου, σε μια αποστολή 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

σε μια βυθισμένη πόλη, ξεχάσανε να αφαιρέσουν τα αυτοκίνητα οι devs, οπότε έβλεπες αυτοκίνητα 200 μέτρα κάτω από την θάλασσα να κινούνται κανονικά στο δρόμο

 

Καλα απο τετοια περιστατικα,ασε...

Χθες παω σε μια αποστολη (σου λεει κανε stealth και μπηκα μεσα τζων ραμβος) και οπως πλακωνομουν,σε μια αδεια αιθουσα ξαφνικα spawnαρουν 4 τυπαδες και αρχιζουν και βαρανε.

Τη claire την εχω πετυχει να καθεται στον αερα και να οδηγαει γυρω γυρω,τη panam να clipαρει μεσα απο τοιχους.

Το πιο εκνευριστικο ειναι που περνας μεσα απο ολους.Επισης αν εισαι μακρια βλεπεις στους δρομους γεματους φωτα και οσο προχωρας κοντα εξαφανιζονται και δεν υπαρχει τιποτα,ψυχη.Πολλα τετοια γενικα.

Προσωπικα βλεπω πως καλη δουλεια εχουν κανει μονο στα γραφικα και στο σχεδιασμο της πολης.Σα να φαγανε ομως τα 3 χρονια εκει και να ασχοληθηκαν με ολα τα αλλα 1 χρονο.

Και οπως σου ειπα και οι διαλογοι το χαλανε.Γιατι περα απο το προφανες οτι δεν εχει νοημα να πατησεις κατι αλλο απο τη κιτρινη επιλογη,καμια φορα μιλας με τις ασπρες και οι απαντησεις που δινεις ειναι ακυρες σε σχεση με το νοημα της συζητησης.Σε φαση:

Ερωτηση:Θες να σου κατσω?

Απαντησεις:

-Παμε να βγαλουμε τα ματια μας

-Μια αλλη φορα

-Τι εννοεις χαλασε το αυτοκινητο? (επειδη προφανως ξεμεινε απο καποιο option σε προηγουμενη φαση του διαλογου)

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, liakinen είπε

Μήπως κάνουμε το ίδιο λάθος με την κυκλοφορία του παιχνιδιού; Μήπως υπάρχει μεγάλο hype αυτήν την φορά με τα patch; 

είναι η ελπίδα που έχουμε για την εταιρία που στο παρελθόν μας έδωσε έναν πάρα πολύ καλό τίτλό, θα καταφέρει να το ισοροπήσει και να δώσει κάτι κοντά σε αυτό που παρουσίαζε. Τί να το κάνω τα καλά γραφικά, το καλό στορι, όταν τα life-paths δεν έχουν κανένα βάρος και είναι μία από τα ίδια και τί να το κάνω όταν ο κόσμος γύρω μου είναι ψόφιος και χαζός και τα φισιξ απουσιάζουν. Τέσπα, είπαμε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

3 ώρες πριν, Dantε είπε

Προσωπικα βλεπω πως καλη δουλεια εχουν κανει μονο στα γραφικα και στο σχεδιασμο της πολης.Σα να φαγανε ομως τα 3 χρονια εκει και να ασχοληθηκαν με ολα τα αλλα 1 χρονο.

 

ακριβώς αυτό ^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

είναι η ελπίδα που έχουμε για την εταιρία που στο παρελθόν μας έδωσε έναν πάρα πολύ καλό τίτλό, θα καταφέρει να το ισοροπήσει και να δώσει κάτι κοντά σε αυτό που παρουσίαζε. Τί να το κάνω τα καλά γραφικά, το καλό στορι, όταν τα life-paths δεν έχουν κανένα βάρος και είναι μία από τα ίδια και τί να το κάνω όταν ο κόσμος γύρω μου είναι ψόφιος και χαζός και τα φισιξ απουσιάζουν. Τέσπα, είπαμε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

Προσωπικά όλη η σειρά Witcher είναι αγαπημένη μου. Τώρα η ελπίδα οδηγεί σε hype αρκετές φορές και έχουμε πάλι τα ίδια. Το να περιμένουν κάποιοι το παιχνίδι μέσα από τα patch να γίνει αυτό που θέλανε εξαρχής μάλλον θα οδηγήσει σε νέα απογοήτευση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πιστευω υπερεκτιμησαν τους δυνατοτητες τους σαν στουντιο για ενα τοσο μεγαλεπιβολο σχεδιο. 

Οι μεγαλοι publishers τους κραζουμε καμια φορα αλλα δειχνουν οτι τοσο μεγαλα θεματα δεν αντιμετωπιζουν. 

Οι ιδιοι ανεβασαν το hype ψηλα αλλα παρολαυτα θεωρω οτι θα καταφερναν πολλα περισσοτερα αν δεν εμπαινε η nvidia στην μεση με το χρημα να προωθησει και το rtx. Ισως για αυτο να ειναι τοσο εμφανης η διαφορα μεταξυ των 2 codepaths. Με περιορισμενο προσωπικο προφανως και ο φορτος αποδειχθηκε πολυ μεγαλυτερος απο οτι θα περιμεναν ειδικα με παραλληλη αναπτυξη για ολες τις πλατφορμες και ειδικα κατω απο τις δυσκολες συνθηκες της καραντινας. Ετσι ουσιαστικα το παιχνιδι λανσαριστηκε σαν ενα πολυ ομορφο beta game που ουσιαστικα το χαρηκαν οσοι ειχαν πολυ καλα PC εστω και με την μορφη που αρκετους απογοητευσε. 

Οι κονσολες εμφανεστατα ηρθαν πολυ πισω..  Ειναι κλασσικη περιπτωση βγαινω τελειως εκτος χρονοδιαγραμματος και αν πιεστηκαν και απο τους μετοχους να λανσαριστει τοτε φτασαμε εδω που φτασαμε.. 

Δεν ειναι δα οτι εχουμε ενα τεραστιο δειγμα απο ΑΑΑ τιτλους απο την CD Project Red να μας προξενει εντυπωση αυτο που συμβαινει σημερα.

Και ισως να αποτελει και εναυσμα για πολλους να συνειδητοποιησουν ποσο πολυπλοκη ειναι η αναπτυξη ενος μεγαλου ΑΑΑ τιτλου και γιατι καμια φορα μεγαλοι publishers απο κατι τετοια δικαιωνονται και αποδεικνυουν γιατι χρειαζεται μεγαλυτερη οργανωση. Δεν μιλαω φυσικα για τις επιλογες τους για τα pay to win, για τις τραγικες πολλες φορες τακτικες τους αλλα για να καταλαβουμε ποσο δυσκολο ειναι να παραδοσεις κατι στο χρονοδιαγραμμα χωρις να συμβουν εκτακτα και να ειναι και day one φοβερο προιον.. 

Πισω απο ενα γραφειο και ενα joystick ειναι ευκολο να κρινεις τα παντα δεν στοιχιζει τιποτα περα απο τον οβολο σου.. Και γιατι πρεπει να ειμαστε και λιγο επιεικεις καμια φορα ή εστω αν κατι δεν μας κανει απλα να προχωραμε, τονιζοντας μονο τις επαναλαμβανομενα ασχημες τακτικες και οχι ισως μια κακοτοπια..

Προσωπικα δεν θα κατσω ποτε να εξαπολυσω μυδρους για μια εταιρεια για ενα ασχημο παιχνιδι που θα βγαλει και ισως το περιμενα και παραπανω. Αν εχω κανει preorder ή νιωθω εξαπατηση θα δωσω μια δευτερη ευκαιρια. Αν με ξανακοροιδεψει απλα δεν θα την ξαναεπιλεξω.. Τοσο απλα.. Ολο αυτο το echo chamber αρνητισμου μου ειναι πολυ δυσκολο να το κατανοησω και το βλεπω συχνα τα τελευταια χρονια..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Εγω πιστευω υπερεκτιμησαν τους δυνατοτητες τους σαν στουντιο για ενα τοσο μεγαλεπιβολο σχεδιο. 

Οι μεγαλοι publishers τους κραζουμε καμια φορα αλλα δειχνουν οτι τοσο μεγαλα θεματα δεν αντιμετωπιζουν. 

Οι ιδιοι ανεβασαν το hype ψηλα αλλα παρολαυτα θεωρω οτι θα καταφερναν πολλα περισσοτερα αν δεν εμπαινε η nvidia στην μεση με το χρημα να προωθησει και το rtx. Ισως για αυτο να ειναι τοσο εμφανης η διαφορα μεταξυ των 2 codepaths. Με περιορισμενο προσωπικο προφανως και ο φορτος αποδειχθηκε πολυ μεγαλυτερος απο οτι θα περιμεναν ειδικα με παραλληλη αναπτυξη για ολες τις πλατφορμες και ειδικα κατω απο τις δυσκολες συνθηκες της καραντινας. Ετσι ουσιαστικα το παιχνιδι λανσαριστηκε σαν ενα πολυ ομορφο beta game που ουσιαστικα το χαρηκαν οσοι ειχαν πολυ καλα PC εστω και με την μορφη που αρκετους απογοητευσε. 

Οι κονσολες εμφανεστατα ηρθαν πολυ πισω..  Ειναι κλασσικη περιπτωση βγαινω τελειως εκτος χρονοδιαγραμματος και αν πιεστηκαν και απο τους μετοχους να λανσαριστει τοτε φτασαμε εδω που φτασαμε.. 

Δεν ειναι δα οτι εχουμε ενα τεραστιο δειγμα απο ΑΑΑ τιτλους απο την CD Project Red να μας προξενει εντυπωση αυτο που συμβαινει σημερα.

Και ισως να αποτελει και εναυσμα για πολλους να συνειδητοποιησουν ποσο πολυπλοκη ειναι η αναπτυξη ενος μεγαλου ΑΑΑ τιτλου και γιατι καμια φορα μεγαλοι publishers απο κατι τετοια δικαιωνονται και αποδεικνυουν γιατι χρειαζεται μεγαλυτερη οργανωση. Δεν μιλαω φυσικα για τις επιλογες τους για τα pay to win, για τις τραγικες πολλες φορες τακτικες τους αλλα για να καταλαβουμε ποσο δυσκολο ειναι να παραδοσεις κατι στο χρονοδιαγραμμα χωρις να συμβουν εκτακτα και να ειναι και day one φοβερο προιον.. 

Πισω απο ενα γραφειο και ενα joystick ειναι ευκολο να κρινεις τα παντα δεν στοιχιζει τιποτα περα απο τον οβολο σου.. Και γιατι πρεπει να ειμαστε και λιγο επιεικεις καμια φορα ή εστω αν κατι δεν μας κανει απλα να προχωραμε, τονιζοντας μονο τις επαναλαμβανομενα ασχημες τακτικες και οχι ισως μια κακοτοπια..

Προσωπικα δεν θα κατσω ποτε να εξαπολυσω μυδρους για μια εταιρεια για ενα ασχημο παιχνιδι που θα βγαλει και ισως το περιμενα και παραπανω. Αν εχω κανει preorder ή νιωθω εξαπατηση θα δωσω μια δευτερη ευκαιρια. Αν με ξανακοροιδεψει απλα δεν θα την ξαναεπιλεξω.. Τοσο απλα.. Ολο αυτο το echo chamber αρνητισμου μου ειναι πολυ δυσκολο να το κατανοησω και το βλεπω συχνα τα τελευταια χρονια..

Δεν νομίζω ότι υπερεκτιμησαν τίποτα, απλά έταξαν κάτι που δεν ήταν ρεαλιστικό από την αρχή . 

Και για λόγους πωλησεων επέλεξαν τη ποσοτητα από τη ποιότητα. 

Ας πουμε εγώ θα προτιμούσα η πολη να ήταν το 1/3 με περισσοτερη ουσία, αλλά αυτά δε φέρνουν πωλησεις κ hype 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά ρεαλιστικό είναι αν δώσεις ελευθερία στους devs αλλά δεν μπορούν να φτιάξουν ένα game που θα παίζει μόνο στο 5% των συστημάτων. Για σωστό AI χρειάζεται δυνατό CPU, δεν μπορούν όμως να έβαζαν minimum req τον 3700Χ ξέρω 'γω, αφού πολύς κόσμος ζει ακόμη στην αρχαιότητα με τους 6 series intel. Το ίδιο και για τις gpu. Θα μπορούσαν να το κάνουν να τρέχει μόνο σε κάρτες με RT, όπως το metro enhanced, αλλά ελάχιστοι θα το αγόραζαν..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μια χαρά ρεαλιστικό είναι αν δώσεις ελευθερία στους devs αλλά δεν μπορούν να φτιάξουν ένα game που θα παίζει μόνο στο 5% των συστημάτων. Για σωστό AI χρειάζεται δυνατό CPU, δεν μπορούν όμως να έβαζαν minimum req τον 3700Χ ξέρω 'γω, αφού πολύς κόσμος ζει ακόμη στην αρχαιότητα με τους 6 series intel. Το ίδιο και για τις gpu. Θα μπορούσαν να το κάνουν να τρέχει μόνο σε κάρτες με RT, όπως το metro enhanced, αλλά ελάχιστοι θα το αγόραζαν..

Ένα παιχνιδι που παιζει στο 5% των συστημάτων δεν είναι ρεαλιστικό εμπορικά εξ'ορισμού.... 

Αν μιλάγαμε για κάτι δοκιμαστικό πχ ενός Πανεπιστημίου να'χαμε να λέγαμε. 

 

Επίσης δεν έχει σχέση η cpu με την ΑΙ σε αυτό το επίπεδο . Σίγουρα όχι όταν παιχνιδια 10ετιας έχουν πολυ καλυτερη ΑΙ ή τουλάχιστον ΑΙ που φαίνεται πολυ καλυτερη στο τελικο χρήστη μιας κ αυτό είναι το σημαντικό 

(Το αναφέρω αυτό μιας και στο πρωτο FEAR ... κάποτε η ΑΙ φαινόταν πολυ καλυτερη απο οτι ηταν μιας και οι προγραμματιστες εκαναν κάποιο τρικ με τη συμπεριφορά κ το path finding  των εχθρών κ φαινόταν οι σε κυνηγάνε συνέχεια. Για αυτό κ τα επόμενα παιχνιδια δεν συγκρινοντουσαν καν σε ΑΙ. Είχε καμια σημασία / επίδραση στη τελικη εμπειρία του χρήστη αν ήταν τρικ ή αν ήταν αλήθεια τόσο έξυπνοι οι εχθροί?? Καμιά) 

/offtopic

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά εννοώ ότι υπάρχει πλέον τόση επεξεργαστική ισχύς διαθέσιμη σε κανονικές τιμές αλλά τα studios δεν την εκμεταλλεύονται. Τα πραγματικά next gen θα βγουν το 2022 και θα είναι αυτά που θα βγουν με υποστήριξη μόνο για τις next gen κονσόλες (και PC προφανώς)..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Απλά εννοώ ότι υπάρχει πλέον τόση επεξεργαστική ισχύς διαθέσιμη σε κανονικές τιμές αλλά τα studios δεν την εκμεταλλεύονται. Τα πραγματικά next gen θα βγουν το 2022 και θα είναι αυτά που θα βγουν με υποστήριξη μόνο για τις next gen κονσόλες (και PC προφανώς)..

Εκεί ναι συμφωνώ. 

Και αν καθυστερουσε κ έβγαινε next gen only + pc θα ήταν ρεαλιστικό. 

Εκεί μπαίνουμε σε θέμα ποτε οι νέες κονσόλες θα έχουν πουλησει αρκετά (και με τα θέματα διαθεσιμότητας ) για να έχει νόημα εμπορικα η κυκλοφορία ενός πολυ ακριβώς παιχνιδιού αλλά υπεραναλυω 

Πιθανόν ουτε καν 22 αλλά 2023

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nickk0kkav είπε

Δεν νομίζω ότι υπερεκτιμησαν τίποτα, απλά έταξαν κάτι που δεν ήταν ρεαλιστικό από την αρχή . 

Και για λόγους πωλησεων επέλεξαν τη ποσοτητα από τη ποιότητα. 

Ας πουμε εγώ θα προτιμούσα η πολη να ήταν το 1/3 με περισσοτερη ουσία, αλλά αυτά δε φέρνουν πωλησεις κ hype 

Μια εταιρεία ή ενας άνθρωπος που χαιρει εκτίμησης απο την συντριπτική πλειοψηφία της gaming κοινότητας δεν εχει καμια απολύτως λογική να βάζει στόχους και πράγματα που δεν μπορει να υλοποιήσει. Δεν έχει καμια λογική το αρχικό πλάνο να ηταν αυτό. Το αν στην πορεία χαθηκε ο προγραμματισμός και πήγε περίπατο υπερεκτιμωντας τις δυνατότητες τους να φερουν εις πέρας στην ωρα του ενα τοσο μεγαλεπηβολο πρότζεκτ που μαλιστα δεν ειχαν εμπειρια στο ειδος , είναι αλλη κουβέντα. Το αν φέρθηκαν ακομη εν τελει και αντιεπαγγελματικα και αυτο ειναι εν μερει σωστο. Παρότι εν τελει μπορει να μην ηταν καθαρα δικια τους αποφαση.. Αλλα ενα ξερο επέλεξαν την ποσότητα απο την ποιότητα δεν στεκει. Ειναι βραχυπροθεσμη κοντοφθαλμη λογικη που δεν εχει καμια επαγγελματική λογικη εκτος και αν προβλεπει στην αυτοκαταστροφή. Δεν εχει νόημα να βγαλεις κατι παραπανω με μια αρπαχτη και να χαλάσεις ενα ονομα που χτιζεις χρονια με συνέπεια ηθελημένα. 

Θεωρώ ότι μπήκαν πολλα στην μ3ση και υπερεκτιμησαν το χρονο που ειχαν διαθέσιμο.

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...