Skywalker333 Δημοσ. 30 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2021 7 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε δηλαδή τί; δεν μας έφτασε τόσο next gen θα μας δώσουν κιάλλο;😆 πέρα από την πλάκα, για τις νέες κονσόλες μιλάς; ε ναι προφανως. επισημη xbox series/ps5 εκδοση δεν εχει βγει, με backwards compatibility τρεχει. υποτιθεται οτι θα βγει η νεα εκδοση μεσα στη χρονια. ίσως ελπίζουν να την βγάλουν πολυ βελτιωμενη και να ξανατραβήξουν τα φώτα πάνω τους. Δε ξερω αν θα μπορέσουν να το κανουν αυτο, αλλα ειναι μαλλον μια ελπιδα που εχουν για να σώσουν καπως την παρτίδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε ε ναι προφανως. επισημη xbox series/ps5 εκδοση δεν εχει βγει, με backwards compatibility τρεχει. υποτιθεται οτι θα βγει η νεα εκδοση μεσα στη χρονια. ίσως ελπίζουν να την βγάλουν πολυ βελτιωμενη και να ξανατραβήξουν τα φώτα πάνω τους. Δε ξερω αν θα μπορέσουν να το κανουν αυτο, αλλα ειναι μαλλον μια ελπιδα που εχουν για να σώσουν καπως την παρτίδα. ναι καλές οι νέες κονσόλες και καλώς να τους δώσουν την έκδοση, αλλά η μερίδα των pc περιμένει με λύσσα γιατί ένα γραφικό δε φέρνει την άνοιξη. 8 ώρες πριν, pirmen56 είπε Μετά από λίγες μέρες το RE8 έχεις περίπου όσους παίκτες έχει το CP2077 μετά από μήνες. Το CP απέτυχε σαν φιλόδοξο open world τύπου Skyrim, RDR, GTA και τα σχετικά. Όχι σαν παιχνίδι γενικότερα. όμως το ένα παιχνίδι είχε 1m (χωρίς να μετράμε τα του gog) παίχτες στην αρχή και το άλλο 106k , 10 φορές κάτω . Το village δεν είναι open world, το τερματίζεις το αφήνεις άντε να κάνεις άλλο ένα πέρασμα, όπως το re2/3, στο άλλο πας εδώ εκεί, ψάχνεις, κάνεις βόλτες, χάνεσαι στη πόλη. Το ένα το τερματίζεις σε 9ώρες και το άλλο 36ώρες, αν πούμε (θεωρήσουμε) ότι το median playtime,ΜΟ, που δίνει το steamdb είναι το πόσο θα το παίξει κάποιος για να το τελειώσει και όχι παρατήσει. Γιαυτο έγραψα οτι το χάνει η σύγκριση αυτή, ενώ καταλαβαίνω πως το λες. Δε ξέρω, για μένα και σα παιχνίδι απέτυχε, γιατί όπως έγγραψε και το άλλο παλικάρι περίμενα πολλά από αυτό και δεν είχε καν βασικά πράματα δεκαετιών. 8 ώρες πριν, liakinen είπε @xtrmsnpr Δεν περιμένω με την καμία το μέγεθος και την ποιότητα των Dlc του W3 που για πολλούς ήταν καλύτερα και από το main game. Απλά δεν γίνεται να κλείσει έτσι το CP2077 γιατί έχουν κάνει οι ίδιοι δηλώσεις (η γνωστή βίντεο απολογία) και πρέπει κάτι να παρουσιάσουν. Μην ξεχνάς ότι τα Dlc δεν είναι πάντα από την αρχή καινούργια κομμάτια παιχνιδιού αλλά κομμένα ή αφημένα σκόπιμα ώστε να έρθουν στο μέλλον με αντίτιμο φυσικά. το είδαμε να γίνεται στο anthem, θα πεις ΕΑ είναι από πίσω, και πάλι όμως. Μακάρι να το σώσουν, δε περιμένω κάτι πάντως. Όταν φτιάξω νέο pc και έχω την όρεξη θα το βάλω να το τελειώσω, να το δω και γυαλιστερό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Skywalker333 είπε ε ναι προφανως. επισημη xbox series/ps5 εκδοση δεν εχει βγει, με backwards compatibility τρεχει. υποτιθεται οτι θα βγει η νεα εκδοση μεσα στη χρονια. ίσως ελπίζουν να την βγάλουν πολυ βελτιωμενη και να ξανατραβήξουν τα φώτα πάνω τους. Δε ξερω αν θα μπορέσουν να το κανουν αυτο, αλλα ειναι μαλλον μια ελπιδα που εχουν για να σώσουν καπως την παρτίδα. Αλλά τι να πρωτοκάνουν στις κονσόλες; Το Series X που είναι και το δυνατότερο έχει RT performance λίγο κάτω από την 2060 Super(!), οπότε για τα 60 fps πρέπει να πέσει πετσόκομμα είτε σε ανάλυση είτε στο RT (π.χ. 1/8 της native ανάλυσης στα reflections όπως έγινε στο RE8). Άσχετο αλλά έχουν βελτιώσει καθόλου το performance τα τελευταία patches; Είχα κάνα μήνα να το πιάσω και έπαιξα λίγο χθες με τα settings του DF + RT Lighting Medium + RT Reflections + DLSS Quality και προφανώς δεν κρατάει 60fps locked αλλά τα drops είναι μέχρι τα 48-50 που είναι μέσα στο freesync range οπότε είναι playable. Πριν έπεφτε στα 40, ίσως και πιο κάτω.. Y.Γ. Εδώ γιατί δεν τον σκανάρει, την τρέλα μου; Μου έχει σπάσει τα νεύρα. Είναι κάποιο bug; https://ibb.co/ryB6m2N Επεξ/σία 31 Μαΐου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Cyberpunk 2077 will 'live up to what we promised,' CD Projekt boss says Νατα νατα! Spoiler significant portion of the development team continues to work on it Το υπόλοιπο team το πήγαν μια βόλτα στη θάλασσα αγκαλιά με κάτι πέτρες 😋 Spoiler In a Q&A session with investors, Kiciński said that "nearly half" of the Cyberpunk development team is still working on either the currently-available versions or the upcoming next-gen editions, while smaller teams have moved to pre-production on unannounced projects. He declined to comment further, saying he didn't want to "pre-announce" anything, perhaps reflecting a commitment the company made a couple months ago to avoid showing off its games until they're closer to launch thank Cyberpunk 2077 was when it was revealed. "But definitely, there are teams preparing for future unannounced projects," he said. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2021 από xtrmsnpr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Σίγουρα κάτι έχουν κάνει στα τελευταία patches προς το καλύτερο. Πριν με RT Medium + RT Reflections + DLSS Quality μόλις έμπαινα στο game ήταν στα mid 50s και μετά από 1-2 λεπτά έπεφτε στα low 30s και έπεφτε το gpu power draw πολύ. Από ~180W που είναι συνήθως πήγαινε στα ~120W και λέω θα είναι θέμα vram. Η vram όμως ήταν αρκετά κάτω από 6GB, κοντά στα 5GB. Τώρα δεν υπάρχουν τέτοια θέματα. Βέβαια, στο μεταξύ άλλαξα και cpu αλλά δεν νομίζω να έφταιγε αυτό αφού η κάρτα ήταν στο 99% όταν συνέβαινε αυτό.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aetos1988 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 8 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Σίγουρα κάτι έχουν κάνει στα τελευταία patches προς το καλύτερο. Πριν με RT Medium + RT Reflections + DLSS Quality μόλις έμπαινα στο game ήταν στα mid 50s και μετά από 1-2 λεπτά έπεφτε στα low 30s και έπεφτε το gpu power draw πολύ. Από ~180W που είναι συνήθως πήγαινε στα ~120W και λέω θα είναι θέμα vram. Η vram όμως ήταν αρκετά κάτω από 6GB, κοντά στα 5GB. Τώρα δεν υπάρχουν τέτοια θέματα. Βέβαια, στο μεταξύ άλλαξα και cpu αλλά δεν νομίζω να έφταιγε αυτό αφού η κάρτα ήταν στο 99% όταν συνέβαινε αυτό.. Ποιο cpu είχες πριν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 25 λεπτά πριν, aetos1988 είπε Ποιο cpu είχες πριν; Ryzen 2600 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aetos1988 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 59 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Ryzen 2600 Είμαι σίγουρος ότι οι διαφορές που είδες οφείλεται σε αυτό. Έχουν μεγάλη διαφορά απόδοσης μεταξύ τους οι επεξεργαστές ( 2600 vs 5600X) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, aetos1988 είπε Είμαι σίγουρος ότι οι διαφορές που είδες οφείλεται σε αυτό. Έχουν μεγάλη διαφορά απόδοσης μεταξύ τους οι επεξεργαστές ( 2600 vs 5600X) μα αφού είπα ότι η κάρτα ήταν στο 99% usage. Κάτι έπαιζε με την μηχανή ή υπήρχε κάποιο memory leak που δεν φαινόταν στο overlay του afterburner.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aetos1988 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε μα αφού είπα ότι η κάρτα ήταν στο 99% usage. Κάτι έπαιζε με την μηχανή ή υπήρχε κάποιο memory leak που δεν φαινόταν στο overlay του afterburner.. Δεν έχει σημασία που έβλεπες 99%. Το πιθανότερο είναι να μην ''έβλεπε'' το πρόγραμμα την πτώση το frames επειδή γινόταν πολύ γρήγορα. Καλύτερα να μετράς την απόδοση με το CapFrame X είναι καλύτερο και πιο επαγγελματικό από το Afterburner. https://www.capframex.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Balantakos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 'Εχει θέματα στο rendering το game πάντως. Δείτε εδώ εκεί που έχω κυκλώσει που δεν φορτώνουν τα textures (και δεν διορθώνεται με το negative lod bias) και δεξιά στις φωτεινές επιγραφές που έχει jagged edges. Και αυτό είναι σε native, με DLSS OFF.. https://ibb.co/VmxHV43 Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Balantakos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 https://gamerant.com/cd-projekt-red-cyberpunk-2077-upcoming-patch-plans/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Η CDPR έφτιαξε ένα βίντεο το 2020 ''Cyber ElΒuggado 2020'' το οποίο έχει συσσωρευμένες bugged καταστάσεις. Όποιος το δει, θα πει πάλι καλά που βγήκε στη μορφή που βγήκε..Ήθελαν τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα(2022) για να βγει όπως πρέπει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) https://www.guru3d.com/news-story/cyberpunk-2077-and-witcher-3-stolen-source-code-leaked-online.html Η κατηφόρα δεν έχει τέλος. Δεν πιστεύω πλέον ότι θα βρουν μπάτζετ για να φτιάξουν ένα "μεγαλειώδες" Witcher 4. Οι πιθανότητες για εξαγορά της CDPR αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός. Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2021 από liakinen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα