Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, ilos είπε

Το πρόβλημα αυτό είναι με το RDNA2, θα γεράσουν τελικά πιο γρήγορα αυτές οι κάρτες από τις Ampere λόγω χαμηλού RT performance. Και ας έχουν την διπλή vram.😁 Θα πρέπει με το RDNA3 να γίνουν σοβαρά βήματα προόδου.

Η σύγκριση μια χαρά είναι btw. Apples to Apples comparison στα ίδια settings. Όταν βγει το Fidelity FX super resolution πως θα το λένε μπορεί να μην ταιριάζει το internal resolution του με κάποιο από τα DLSS profiles ή να είναι και dynamic και να παίζει συνέχεια. Άσε που λογικά θα έχει χειρότερο IQ σαν solution μάλλον, οπότε τα nvidia fanboys θα θέλουν να το συγκρίνουν με πιο aggresive DLSS profiles / πιο χαμηλές internal resolutions και θα υπάρχει θέμα. Ούτε ψύλλος στον κόρφο των reviewers όταν βγει να μου το θυμάσαι.

Eγώ συγκρίνω 1440p + DLSS Q με 1080p native. Το 1ο και πιο γρήγορο είναι και με καλύτερο IQ. Πανωλεθρία στο RTG :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το μόνο που δε λέει αυτό το γράφημα είναι πως είναι η κατάσταση αν ανοίξεις τα πάντα σε RT, που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο η ψαλίδα με Ampere και ίσως έβλεπες μονοψήφια σε κάτι 6700xt.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι AMD αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν dedicated RT cores αλλά χρησιμοποιούν τους "κανονικούς", έτσι δεν είναι; Άρα με RT ON παίζει να χάνουν και λίγο από raster ή λέω βλακείες; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αυτό το game θες Ampere και τουλάχιστον 3060ti/3070 και αυτές μόνο για 1080p. Αλλιώς ότι άλλη κάρτα και να πάρεις το μόνο που θα έχεις καταφέρει είναι να έχεις next gen console visuals με λίγο καλύτερο performance και τα 2πλά/3πλά/4πλά λεφτά μόνο για κάρτα.

8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Οι AMD αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν dedicated RT cores αλλά χρησιμοποιούν τους "κανονικούς", έτσι δεν είναι; Άρα με RT ON παίζει να χάνουν και λίγο από raster ή λέω βλακείες; :P

Είναι εντελώς άλλη αρχιτεκτονική προσέγγιση. Χρησιμοποιούν μέρος των shader cores σε κάθε CU για αυτή τη δουλειά και τα βαπτίζουν intersection engines. Το καλό είναι ότι για καθαρό rast δε πάει μέρος της σιλικόνης χαμένο. Το κακό είναι ότι από τη στιγμή που δεν είναι dedicated hardware για αυτή την δουλειά αν το υπερφορτώσεις πέφτει τρομερά το συνολικό performance. Για αυτό με 1-2 εφέ την κουτσοπαλεύουν και σε heavy RT titles καταποντίζονται.

Από την άλλη από τη στιγμή που το 99% των games θα είναι next gen ports, θα είναι βασισμένα σε αυτή την αρχιτεκτονική. άρα όσα μεταφερθούν "στεγνά" στο pc δε θα έχουν πολλά πολλά και θα είναι μια χαρά τα RDNA2 (ξέχνα RT GI κλπ). Σε όσα ο developer πάει μια βόλτα στον πέτσινο πρώτα θα δεις να διαφοροποιούνται και να έχουν διαφορά στα visuals και να είναι πιο φορτωμένα σε RT.

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα where it matters μόνο Ampere. Οι κονσόλες έχουν γτπ RT πάντως, χειρότερο και των Turing. Πιστεύω θα πέσουν RT shadows με το κιλό και που και που κάνα reflection, αλλά μέχρι εκεί. 

off-topic mode off..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Άρα where it matters μόνο Ampere. Οι κονσόλες έχουν γτπ RT πάντως, χειρότερο και των Turing. Πιστεύω θα πέσουν RT shadows με το κιλό και που και που κάνα reflection, αλλά μέχρι εκεί. 

off-topic mode off..

Κοίταξε το μόνο RT που έχω παίξει στο ps5 ήταν το RE VIII demo. Και αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν η λεπτομέρεια στο art design και ο ήχος.😁 Το RT υπήρχε σε συγκεκριμένα σημεία, κάτι shadows/ao από τις λάμπες στον διάδρομο, reflections σε μια προτομή εκεί και ίσως υποψία λίγο GI με τους κεντρικούς πολυέλαιους και ένα παράθυρο ανοιχτό έξω. Θέλω να σου πω απλά "έδενε" κάπως το σκηνικό δε κάθεσαι να το χαζέψεις όπως στο cyberpunk.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ilos είπε

Πρόσεχε κυκλοφορούν πολύ cybertraps στην night city. Μην ξυπνήσεις κανένα πρωί δίπλα στον μπουρκουμέ.😁

Χαχαχ εγώ το είπα εννοώντας ότι είναι πιο δυναμικές. Ενώ οι αντρικοί χαρακτήρες είναι λίγο καγκουρο-φλωροι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που μου αρέσει στο game είναι η δυναμικότητα που υπάρχει. Δηλαδή κάνεις μια αποστολή κάπου, και σου έρχεται μήνυμα "έλα εκεί που σου έχω μια δουλειά". Τελειώνεις τη δουλειά που έκανες και πας στην άλλη δουλειά και ξαφνικά στο δρόμο βλέπεις αυτό το αστεράκι που βγάζει και σου λέει να σκοτώσεις τους targets. Το κάνεις αυτό και συνεχίζεις, μετά σε παίρνει τηλέφωνο η αστυνομικίνα και σου λέει "στην περιοχή αυτή γίνεται το τάδε νταλαβέρι, πήγαινε και κανόνισε", κτλ, κτλ. Το game έχει και καλά στοιχεία αλλά ο κόσμος έχει εστιάσει (και δικαίως έως ένα βαθμό) στα graphical glitches και στο ότι παίζει χάλια στις old-gen, που στα τέτοια μας αφού εδώ το thread είναι για το PC. Σίγουρα αν το κρατούσαν 1-2 χρόνια ακόμη σε development θα είχε λιγότερα bugs και θα είχαν βελτιώσει κάποια πράγματα (π.χ. AI ή θα είχαν δώσει ουσία στα lifepaths) αλλά δεν σημαίνει ότι είναι κακό, ούτε γίνεται ένα game να είναι συνέχεια σε dev, υπάρχουν publishers που πιέζουν, πρέπει κάποια στιγμή να βγει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνιδι στις κονσολες ήταν χάλια μαύρα, δεν εχω ιδέα σε τι κατάσταση ειναι τώρα . Στο pc απο την αρχή παιζοταν κανονικότατα με κάποια ελάχιστα graphic glitches εδώ και εκει. Σε quests δεν συναντησα το παραμικρο bug, ούτε ειχα CTD. Το παιχνιδι ειναι πολύ καλό (το λιγότερο), έχω γράψει πως τα side quests του τα θεωρώ καλύτερα από αυτά του Witcher 3, και θάφτηκε απο μια μεγάλη μεριδα κυριως console gamers επειδή έτρεχε με 18 fps avg σε hardware 9 και 10 ετών.

Επεξ/σία από Anuminas
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Το παιχνιδι στις κονσολες ήταν χάλια μαύρα, δεν εχω ιδέα σε τι κατάσταση ειναι τώρα . Στο pc απο την αρχή παιζοταν κανονικότατα με κάποια ελάχιστα graphic glitches εδώ και εκει. Σε quests δεν συναντησα το παραμικρο bug, ούτε ειχα CTD. Το παιχνιδι ειναι πολύ καλό (το λιγότερο), έχω γράψει πως τα side quests του τα θεωρώ καλύτερα από αυτά του Witcher 3, και θάφτηκε απο μια μεγάλη μεριδα κυριως console gamers επειδή έτρεχε με 18 fps avg σε hardware 9 και 10 ετών.

Σε αυτό που λες με τα side quests συμφωνώ και επαυξάνω κάποια side πραγματικά κάνουν και μια ωρα να τελειώσουν και σε έχουν στην τσίτα συνέχεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Το παιχνιδι στις κονσολες ήταν χάλια μαύρα, δεν εχω ιδέα σε τι κατάσταση ειναι τώρα . Στο pc απο την αρχή παιζοταν κανονικότατα με κάποια ελάχιστα graphic glitches εδώ και εκει. Σε quests δεν συναντησα το παραμικρο bug, ούτε ειχα CTD. Το παιχνιδι ειναι πολύ καλό (το λιγότερο), έχω γράψει πως τα side quests του τα θεωρώ καλύτερα από αυτά του Witcher 3, και θάφτηκε απο μια μεγάλη μεριδα κυριως console gamers επειδή έτρεχε με 18 fps avg σε hardware 9 και 10 ετών.

To θέμα είναι και το hype. Το παιχνίδι έγινε πασίγνωστο σε όλους και κλαίγονται ακόμη και άτομα που δεν το έχουν παίξει. Όσο περισσότεροι ασχολούνται, τόσο περισσότεροι θα υπάρχουν που θα βρίσκουν πράγματα που δεν τους αρέσουν, είτε επειδή δεν τους αρέσουν πραγματικά, είτε απλά και μόνο για να κράζουν στα forums. Ακόμη και σε 2 χρόνια να έβγαινε το game και να μην είχε graphical glitches θα υπήρχε κάτι άλλο για γκρίνια. Είναι τόσο τεράστιο το concept του παιχνιδιού που πάντα κάτι θα ξεφύγει. Λες και είναι το μόνο game που βγήκε μισοτελειωμένο ξέρω 'γω. Ένα σωρό υπάρχουν αλλά nobody bats an eye επειδή δεν έχουν το ανάλογο hype ώστε να τα γνωρίζουν οι πάντες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Το παιχνιδι στις κονσολες ήταν χάλια μαύρα, δεν εχω ιδέα σε τι κατάσταση ειναι τώρα . Στο pc απο την αρχή παιζοταν κανονικότατα με κάποια ελάχιστα graphic glitches εδώ και εκει. Σε quests δεν συναντησα το παραμικρο bug, ούτε ειχα CTD. Το παιχνιδι ειναι πολύ καλό (το λιγότερο), έχω γράψει πως τα side quests του τα θεωρώ καλύτερα από αυτά του Witcher 3, και θάφτηκε απο μια μεγάλη μεριδα κυριως console gamers επειδή έτρεχε με 18 fps avg σε hardware 9 και 10 ετών.

Ε δε θάφτηκε μόνο για αυτό. Βάλε ότι το -καταπληκτικό κατά τα άλλα - witcher 3 έχει ένα μετριο συστημα μάχης που δουλευει μια χαρά και δεν έχει αντίπαλο στο ίδιο στυλ. Ενώ στο cyberpunk το shooting είναι αξιοπρεπεστατο αλλά παει το μυαλό σε καθαρόαιμα fps θες δε θες κ συγκρίνεις, στη πολη παει το μυαλό σε gta, στο stealth συγκρίνεις με αλλά παιχνίδια, έχει οδηγηση κτλ. Δηλαδή επειδή έχει στοιχεία από πολλα genres μπορεί να είναι καλό σχεδόν σε όλα τα στοιχεία που έχει αλλά δεν μπορεί να ειναι top σε ΟΛΑ. Κάποιοι αυτό δε το καταλαβαίνουν κ βέβαια κ το hype της CD projekt έπαιξε κ αυτό το ρόλο του 

 

Ακόμα κ εγώ που δεν είδα ουτε ενα video πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιου κ δεν με έπιασε το hype με χαλάει που δεν έχει κινητό με αυτοκίνητα / περιπολικα. Αφου κολλάει το setting κ θα μπορούσε

 

Edit : Οχι μονο side quest έχει καλυτερα απο το witcher 3 αλλά κ main quest. Να μου πεις για το main του witcher 2 είναι καλυτερο κ από τα 2. Στο τέλος του witcher 3 Lord of the rings rip off δε μου άρεσε καθόλου όσο ωραία κ να ήταν τα προηγουμενα main quests / off topic

 

Επεξ/σία από nickk0kkav
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό που μου αρέσει στο game είναι η δυναμικότητα που υπάρχει. Δηλαδή κάνεις μια αποστολή κάπου, και σου έρχεται μήνυμα "έλα εκεί που σου έχω μια δουλειά". Τελειώνεις τη δουλειά που έκανες και πας στην άλλη δουλειά και ξαφνικά στο δρόμο βλέπεις αυτό το αστεράκι που βγάζει και σου λέει να σκοτώσεις τους targets. Το κάνεις αυτό και συνεχίζεις, μετά σε παίρνει τηλέφωνο η αστυνομικίνα και σου λέει "στην περιοχή αυτή γίνεται το τάδε νταλαβέρι, πήγαινε και κανόνισε", κτλ, κτλ. 

Και στο τέλος ξεχνάς το τι ήθελες να κάνεις και βρίσκεσαι αλλού για αλλού. 

Εντάξει open wold, αλλά τοσος περισπασμος στην βασική ιστορία ισως καταντάει χαοτικός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Και στο τέλος ξεχνάς το τι ήθελες να κάνεις και βρίσκεσαι αλλού για αλλού. 

Εντάξει open wold, αλλά τοσος περισπασμος στην βασική ιστορία ισως καταντάει χαοτικός. 

Εμένα αυτό μου αρέσει, να χάνομαι. Άλλωστε μπαίνεις στο journal και διαλέγεις. Βασικά όταν κάνω main quests δεν ασχολούμαι με τα άλλα, μόνο τα sides και τα gigs τα μπερδεύω μεταξύ τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εμένα αυτό μου αρέσει, να χάνομαι. Άλλωστε μπαίνεις στο journal και διαλέγεις. Βασικά όταν κάνω main quests δεν ασχολούμαι με τα άλλα, μόνο τα sides και τα gigs τα μπερδεύω μεταξύ τους..

Σεβαστό. Στον καθένα αρέσει διαφορετικό στυλ. 

Ας πάρουμε το HL1 που είχε τεράστιο στορυ. Αν έβγαινε σήμερα με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες ίσως να χρειαζόταν 250-300 gb χώρο στο δίσκο. Γραμμική ιστορία μεν, αλλά με τεράστια ποικιλία και μη επαναλαμβανόμενο. Για αυτό και το θεωρώ ως το καλύτερο RPG FPS όλων των εποχών 

Αν ο developer έχει ιδέες, ας τις ενσωματώσει στην ιστορία και ας την κάνει μεγαλύτερη. 

Προσωπικά όλα αυτά τα παράπλευρα πλέον με κουράζουν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...