Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι. Θέλω να πιστεύω ότι έχουν πέσει με τα μούτρα στην δουλειά και το patch θα είναι "σοβαρό" διορθώνοντας πολλά bugs, glitches και βελτιώνοντας το performance γενικότερα. Λογικά θα το έχουμε σε ένα μήνα περίπου. Πλέον κακά τα ψέματα είναι με την πλάτη στον τοίχο και κάθε λάθος είναι καρφί στο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να γίνει πλέον, η "μαγεία" έχει χαθεί. Εντάξει δεν λέω ότι είναι κακό σαν παιχνίδι, θα διορθώσουν και τα αυτοκίνητα και τους περαστικούς που πετάγονται από εδώ και από εκεί αλλά εγώ προσωπικά περίμενα περισσότερα. Σίγουρα η πόλη είναι φοβερή, το story σιγά σιγά φτιάχνει και ο ρόλος του Keanu μου αρέσει αλλά περίμενα να μπορείς να αλλάξεις αποφασιστικά τη ροή της ιστορίας και τα life paths που τόσο πολύ διαφήμιζαν να είχαν ουσία. Γενικά περιμένω ένα game που η ιστορία θα διακλαδώνεται πολύ αναλόγως με κάθε απόφαση που θα παίρνεις. Το cyberpunk δεν έχει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε rpg παιχνίδια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nα μην πιστευετε τις φανφαρες του μαρκετινγκ και τον ενθουσιασμο των developer οταν μιλανε για τα παιχνιδια τους για να μην την πατατε.

Το μαρκετινγκ μεν αποσκοπει στο να μαζευει πελατολογιο,οι developers απο την αλλη μιλανε συνηθως για το οραμα που εχουν οταν φτιαχνουν ενα παιχνιδι,ομως ειναι γνωστο οτι οσο προχωραει η αναπτυξη του παρουσιαζονται διαρκως προβληματα που εχουν σαν αποτελεσμα πολλα απο αυτα που ηθελαν να φτιαξουν αρχικα να κοβονται στο τελικο προιον.

Αυτο ειδικα γινεται συνεχεια,ασχετα εαν εμεις δεν τα μαθαινουμε.

Εγω το αντιμετωπισα σαν ενα open world οπως ολα τα αλλα και το πηρα οχι γιατι θα εβλεπα πραγματα τα οποια δεν τα εχω παιξει ξανα και ξανα αλλα για το cyberpunk στοιχειο του το οποιο σε τετοιο μεγεθος δεν ειχαμε εως τωρα.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liakinen είπε

Εγώ το βλέπω μισογεμάτο το ποτήρι. Θέλω να πιστεύω ότι έχουν πέσει με τα μούτρα στην δουλειά και το patch θα είναι "σοβαρό" διορθώνοντας πολλά bugs, glitches και βελτιώνοντας το performance γενικότερα. Λογικά θα το έχουμε σε ένα μήνα περίπου. Πλέον κακά τα ψέματα είναι με την πλάτη στον τοίχο και κάθε λάθος είναι καρφί στο...

δεν μπορουν να κανουν και διαφορετικα. Πρεπει να φτιαξουν το παιχνιδι πρωτα, για να μπορεσουν αργοτερα να κουμπωσουν πανω σε αυτο το online mode και τα DLC του.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KilliK είπε

δεν μπορουν να κανουν και διαφορετικα. Πρεπει να φτιαξουν το παιχνιδι πρωτα, για να μπορεσουν αργοτερα να κουμπωσουν πανω σε αυτο το online mode και τα DLC του.

Για το online επίσης προτείνω μικρό καλάθι. Δηλαδή ένα παιχνίδι που έχει για την μεγάλη μάζα ξεχαστεί (για να ήμαστε ειλικρινείς πέρασε και δεν ακούμπησε σε σχέση πάντα με το hype που είχε) θα καθίσει να βάλει χρήμα και χρόνο μια εταιρεία που κάθε μέρα είναι δυσκολότερη από την προηγούμενη 🤔 άσε που μέχρι να είναι σε θέση να το δώσει σε κυκλοφορία θέλει στην καλύτερη 2 χρόνια. Μέχρι τότε το παιχνίδι θα έχει περάσει στην λήθη (ούτε DLC το σώζουν ούτε τίποτα). Και αν δεν συμβούν τα παραπάνω και είναι υπερβολές και άστοχες σκέψεις δικές μου, πάλι δεν μου βγάζει κανένας από το μυαλό ότι κάπου στην γωνία κρύβεται ο μπαμπούλας που λέγεται GTA 6 οπότε όπως λέει και η ερυθρόλευκη μασκότ "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ".

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μας στο PC δεν αλλάζει κάτι σημαντικά πάντως. Καμιά 10αρια ώρες που παίζω δεν έχω αντιμετωπίσει game breaking bugs παρά μόνο cosmetic. Και από performance με τα settings του DF, RT OFF και DLSS πάει μπάλα, ούτε stutters ούτε τίποτα, πολύ καλύτερα από games με πολύ χειρότερα γραφικά (π.χ. medium, Jedi fallen order). Αυτό που θα ήθελα να αλλάξει το βλέπω απίθανο αφού πρέπει να αλλάξει το core του παιχνιδιού..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε ολοι μαζί μία:

Δεν θα ξανακάνω pre-order παιχνιδιού ποτέ. Δεν θα ξανακάνω pre-order παιχνιδιού ποτέ. 

Δεν θα...

 

(Με πρώτο και καλύτερο τον εαυτό μου).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η δικαιολογία που είπαν για τη καθυστέρηση του patch είναι αληθοφανης αλλά για να ήταν κ πειστικη θα έπρεπε να το πουνε αμέσως μετά το χακάρισμα κ εκει ο κόσμος θα έβριζε τους χάκερ. Τώρα θυμίζει μια ιστορία που σε κάποιο σημείο λέει "και εκεί που καθομουν ήρθε ένα ρακουν 😄😆😁

Αν είναι αλήθεια χαζό που δε το είπαν αμέσως. Πολυ χαζό 

 

Εγώ πιστευω οτι απλά το πραγμα δε μαζεύεται με τίποτα σε last gen ειδικά. Θα βάλουν με το 1.2 και 5 νέα gigs σαν δωρεάν dlc για λόγους marketing , κ απο βελτιώσεις σχεδόν τίποτα. 

 

Γενικά περασα υπέροχα με το παιχνίδι αλλά οι ενδείξεις έως τώρα είναι ότι ουτε multiplayer θα βγει (αδιάφορο για εμενα ) ουτε dlc σε στυλ witcher 3. Απλά μαζευουν τα σπασμένα 

 

Και ναι όσο κ να υπερασπίζομαι το παιχνδι στα rpg στοιχεία (γιατί σε άλλους τομείς όπως η ΑΙ κ το game design των αποστολών μιλάμε για αρχαιολογία ) συμφωνώ με αυτό που είπε ένας φίλος πιο πριν "για το πολυ κόσμο περασε κ δεν ακουμπησε " αν κ ο πολυς κόσμος για κάποιο λόγο περιμενε νέο GTA. Ισχύει όμως κ παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά πολύς κόσμος (και εγώ μαζί) πιστέψαμε σε κάτι αρκετά προηγμένο. Πλέον υπάρχει άπλετη ισχύς στους επεξεργαστές και στις κάρτες για να βγει κάτι πολύ ιδιαίτερο από πλευράς γραφικών (κάτι που έγινε) αλλά κυρίως από πλευράς ΑΙ, physics, κτλ (κάτι που φυσικά δεν έγινε). Ίσως να παρασύρθηκα από τον ενθουσιασμό μου καθώς το Cyberpunk χτυπάει όλες τις αδυναμίες μου στα games (rpg, open world, set σε πόλη του μέλλοντος), πραγματικά τσεκάρει όλα τα θέλω μου. Αλλά απογοητεύτηκα από το story που εντάξει δεν είναι τελείως γραμμικό αλλά έχει πολύ περιορισμένες επιλογές και δεν αλλάζει σε βάθος η εξέλιξη ώστε κάθε επιλογή που κάνεις να κάνει την ιστορία να διακλαδώνεται. Και επίσης τα lifepaths που δεν έχουν καμία ουσία. Κάτι τέτοιο περίμενα να δω, κάτι που δεν έχουμε δει ξανά σε rpg, και το περίμενα επειδή είναι τόσα χρόνια σε development και έχει πέσει τόσο χρήμα. Αν μου έλεγες για το Βλαχάρα για παράδειγμα, ε ναι εκεί δεν περίμενα και τίποτα, όπως το Odyssey είναι ένα Origins με Αρχαίους Έλληνες, έτσι και το Βλαχάρα είναι ένα Odyssey με Vikings που έχουν προσθέσει 2-3 kill animations ξέρω 'γω. Βέβαια στα 23 που το πήρα το CP77 δεν με νοιάζει και τόσο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Απλά πολύς κόσμος (και εγώ μαζί) πιστέψαμε σε κάτι αρκετά προηγμένο. Πλέον υπάρχει άπλετη ισχύς στους επεξεργαστές και στις κάρτες για να βγει κάτι πολύ ιδιαίτερο από πλευράς γραφικών (κάτι που έγινε) αλλά κυρίως από πλευράς ΑΙ, physics, κτλ (κάτι που φυσικά δεν έγινε). Ίσως να παρασύρθηκα από τον ενθουσιασμό μου καθώς το Cyberpunk χτυπάει όλες τις αδυναμίες μου στα games (rpg, open world, set σε πόλη του μέλλοντος), πραγματικά τσεκάρει όλα τα θέλω μου. Αλλά απογοητεύτηκα από το story που εντάξει δεν είναι τελείως γραμμικό αλλά έχει πολύ περιορισμένες επιλογές και δεν αλλάζει σε βάθος η εξέλιξη ώστε κάθε επιλογή που κάνεις να κάνει την ιστορία να διακλαδώνεται. Και επίσης τα lifepaths που δεν έχουν καμία ουσία. Κάτι τέτοιο περίμενα να δω, κάτι που δεν έχουμε δει ξανά σε rpg, και το περίμενα επειδή είναι τόσα χρόνια σε development και έχει πέσει τόσο χρήμα. Αν μου έλεγες για το Βλαχάρα για παράδειγμα, ε ναι εκεί δεν περίμενα και τίποτα, όπως το Odyssey είναι ένα Origins με Αρχαίους Έλληνες, έτσι και το Βλαχάρα είναι ένα Odyssey με Vikings που έχουν προσθέσει 2-3 kill animations ξέρω 'γω. Βέβαια στα 23 που το πήρα το CP77 δεν με νοιάζει και τόσο.. 

Κοίτα στο κομμάτι "επιλογές που μετράνε κ αλλάζουν το παιχνιδι" δε ξερω τι περιμενεις. Και εσυ κ εγώ  κ όλοι μας. Σαν την επιλογή του witcher 2 που αλλάζει όλο το δευτερο chapter δυσκολα θα ξαναδουμε εν μέρη γιατί ελάχιστοι παιξαμε όλο το παιχνιδι 2 φορές , έστω από το save πριν την επιλογή. 

 

Είναι η ΑΙΣΘΗΣΗ οτι αυτο που κάνεις μετράει στο κόσμο του παιχνιδιου που μετράει. Σημείο που το cyberpunk πετυχαίνει εν μέρη. Όσο για τα paths δεν έπεσα στο hype απλά γιατί δεν είχα διαβάσει τίποτα για το παιχνίδι κ μου βγήκε σε καλό 

 

Edit : βέβαια κ στο witcher 2 έφτιαξαν 4 chapter από τα οποία για να τελειώσεις το παιχνιδι παιζεις τα 3. Αυτό που φανταζόμαστε σαν πραγματικές επιλογές αμφιβάλω αν μπορει να γίνει πρακτικα κ το παιχνιδι να παραμεινει κερδοφόρο. Μου έρχεται στο μυαλό κ το bandersnatch του black mirror . Μόνο σε visual novel θεωρητικά μπορουν να βγουν τρέλλες επιλογές αν κ δεν έχω ασχοληθεί 

Επεξ/σία από nickk0kkav
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Κοίτα στο κομμάτι "επιλογές που μετράνε κ αλλάζουν το παιχνιδι" δε ξερω τι περιμενεις. Και εσυ κ εγώ  κ όλοι μας. Σαν την επιλογή του witcher 2 που αλλάζει όλο το δευτερο chapter δυσκολα θα ξαναδουμε εν μέρη γιατί ελάχιστοι παιξαμε όλο το παιχνιδι 2 φορές , έστω από το save πριν την επιλογή.

Στο Πανεπιστήμιο είχα πάρει ένα μάθημα για game development και ένα κομμάτι ήταν και η εξέλιξη της ιστορίας και πως μπορείς να φτιάξεις στην ουσία ένα δέντρο αποφάσεων που κάθε επιλογή θα σε οδηγεί και σε διαφορετικό μονοπάτι και μετά η επόμενη επιλογή σε αλλάζει αλλιώς την ιστορία μετά μπορεί να επανέλθεις πάλι σε προηγούμενο στάδιο και μετά να κάνεις μία άλλη επιλογή και να αλλάξει πάλι η ιστορία ή το game να σου δίνει άλλες επιλογές dynamically, κτλ. Φυσικά αυτό είναι πολύ δύσκολο να γίνει από πρακτικής άποψης αλλά κυρίως γιατί είναι υπερβολική δουλειά για κάτι που θα εκτιμήσουν πολύ λίγοι gamers, αφού οι περισσότεροι παίζουν ένα παιχνίδι, πολύ το τρέχουν κιόλας από ένα σημείο και έπειτα και μετά το αφήνουν. Περίμενα να είχαμε κάτι ώστε κοντά σε αυτό και όχι πάλι οι επιλογές να περιορίζονται στο πως θα χειριστείς μονωμένα τα quests. Δεν ξέρω τι γίνεται στη συνέχεια αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποια επιλογή ουσίας που έχει επίδραση παρακάτω.

Spoiler

Ας πούμε ο jackie στην αρχή πεθαίνει ότι και να κάνεις. Αυτό είναι σημαντικό σημείο, θα έπρεπε να μπορούσες να το άλλαζες.

Θέλω να πω ότι αν πάω σε ένα main quest και τους καθαρίσω όλους, όλους όμως τι θα γίνει στη συνέχεια; Ή αν μπω σε ένα bar και κάνω γενοκτονία τους πάντες θα το θυμούνται μετά ή όλα μέλι γάλα όπως γίνεται πάντα στα games, εκτός από μερικά που σου έχουν και καλά ένα fine όταν πλησιάζεις την περιοχή το οποίο παραγράφεται μετά από λίγο και κυκλοφορείς με την άνεση σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινω τι λες, αν και στο μυαλό μου έχω το τελευταίο κομμάτι με τους NPCs πιο πολυ στο immersion κ οχι στις επιλογές γιατί συνηθως σου έρχονται όλοι πανω σου κ σε σκοτώνουν είναι dead end δε συνεχίζει. Αλλά είναι κάπως αστείο να σου μιλάνε, εσυ να βγάζεις όπλο, να χοροπηδας κ να κάνεις κυκλους κ να μη σου λένε τίποτα 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γενικά με τους τσέους τι παίζει; Περπατούσα νύχτα σε κάτι στενά και είδα 3 εχθρούς και δεν υπήρχε ψυχή τριγύρω, το τσέκαρα και με το scanner. Οπότε λέω εύκολο lootάρισμα. Τους κάνω μερικά quickhacks κτλ, τους σκοτώνω και μετά μου βγάζει "police warrant" και εμφανίστηκαν από το πουθενά 5-6 τσέοι και με έκαναν σουρωτήρι. Από που εμφανίστηκαν; :P Πραγματικά δεν υπήρχε ψυχή και δεν ήταν και στο κέντρο της πόλης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά καλυτερα να μην υπήρχαν καθόλου. Για γελοία κ για κλάματα. Δεν είναι απλά η τηλεμεταφορα με το που μπεις σε αμάξι κ γκαζωσεις 2 στενά ξεφυγες. Δε μπαίνουν σε αμάξι να σε κυνηγήσουν παραειναι χαζοί #AI

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...