gavros10 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 11 ώρες πριν, Jimys2008 είπε Ήθελε τουλάχιστον 1 xρόνο development ακόμα. Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristos97 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, gavros10 είπε Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays Υπαρχει ιστορικα τετοια περιπτωση; Προσωπικα πιστευω πως σιγουρα πολλοι θα ξενερωναν θα γκρινιαζαν, θα, θα, θα. Αλλα οταν κυκλοφορουσε αργα η γρηγορα θα αλλαζαν γνωμη, προφανως ισως οχι ολοι. Γενικα ομως θα ελεγα και οι δυο περιπτωσεις δικοπο μαχαιρι φαινονται για διαφορους λογους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p4n0s86 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, xristos97 είπε Υπαρχει ιστορικα τετοια περιπτωση; Προσωπικα πιστευω πως σιγουρα πολλοι θα ξενερωναν θα γκρινιαζαν, θα, θα, θα. Αλλα οταν κυκλοφορουσε αργα η γρηγορα θα αλλαζαν γνωμη, προφανως ισως οχι ολοι. Γενικα ομως θα ελεγα και οι δυο περιπτωσεις δικοπο μαχαιρι φαινονται για διαφορους λογους. Εδώ 2 μήνες το άργησαν και τους απειλούσαν ότι θα τους σκοτώσουν, τι λέμε τώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, gavros10 είπε Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays Τον 1 χρονο ακομα δεν χρειαζεται να τον βαζεις στο τελος 😛 Δεν εχει ανεβει εδω οτι το σοβαρο development ξεκινησε 2016 (μπορει και '14)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deus ex machina Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, gavros10 είπε Και εμείς θα γκρινιάζαμε επειδή δεν το κυκλοφορούν και θα το μποικοτάραμε για τα συνεχόμενα delays Νομίζω ότι η CD Project μπορούσε πραγματικά να το καθυστερήσει όσο ήθελε. Ήταν τέτοιο το hype και η εμπιστοσύνη στην εταιρία, που όση γκρίνια και να δημιουργούσαν οι καθυστερήσεις, άνετα έβγαινε το παιχνίδι δύο τρία χρόνια μετά και γινόταν ανάρπαστο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 17 ώρες πριν, JohnGTA είπε Τελικά φταίμε εμείς που δεν το παίζουμε σε μηχανήματα με καλά specs; https://www.vg247.com/2018/11/23/cyberpunk-2077-aims-to-be-as-refined-as-red-dead-redemption-2-at-launch/ Aμα θες, που δεν θέλω, χαλαρά μπορείς να το δεις σαν το "longest con" στο gaming industry. Τους πείρε 15+ χρονια να γίνουν μια από τις καλύτερες και πιο φιλικές εταιρίες, με τελικό σκοπό και ultimate con να τα αρπάξουν χοντρά με το CP77. Φυσικά τι αξίζει όλο αυτή η υπόληψη που έχτισες τόσα χρονια όταν μπορείς να βγάλεις δισεκατομμύρια πριν το launch. Μια η ND και τώρα CDPR. Τώρα έμεινε και η Techland και η Larian να κάνουν κάνα ίδιο σκηνικό να παρατήσουμε το gaming τελείως, που παρεπιπτόντως είναι επίσης από Πολωνια. ps. Πριν κάποιος πεταχτεί να κάνει defend το game, μιλάω για την εταιρία και τα υπεύθυνα άτομα , όχι devs και game. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Εγώ απορώ που τουλάχιστον δε καθυστέρησαν 5-6 μήνες τις last gen εκδόσεις (ξέρω extra λεφτά για marketing). Αν απλά είχαν κυκλοφορήσει οι άλλες εκδόσεις μόνο, θα είχαμε πάλι τα ίδια παράπονα για τα bugs, 0 AI και το cut content, αλλά τουλάχιστον δε θα είχαν την ξεφτίλα με τα refunds, τα lawsuits κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Aμα θες, που δεν θέλω, χαλαρά μπορείς να το δεις σαν το "longest con" στο gaming industry. Τους πείρε 15+ χρονια να γίνουν μια από τις καλύτερες και πιο φιλικές εταιρίες, με τελικό σκοπό και ultimate con να τα αρπάξουν χοντρά με το CP77. Φυσικά τι αξίζει όλο αυτή η υπόληψη που έχτισες τόσα χρονια όταν μπορείς να βγάλεις δισεκατομμύρια πριν το launch. Μια η ND και τώρα CDPR. Τώρα έμεινε και η Techland και η Larian να κάνουν κάνα ίδιο σκηνικό να παρατήσουμε το gaming τελείως, που παρεπιπτόντως είναι επίσης από Πολωνια. ps. Πριν κάποιος πεταχτεί να κάνει defend το game, μιλάω για την εταιρία και τα υπεύθυνα άτομα , όχι devs και game. Έχοντας παίξει το παιχνίδι σε άψογο μηχάνημα (70 fps minimum σε Very High) δεν είναι τα γραφικά το θέμα όπως λένε οι περισσότεροι. Στα θεμέλια του προσπαθεί να γίνει ένα νέο GTA, το καλύτερο RPG από το Deus EX και πιο βαθιά αφήγηση από το Oblivion. Και θέλοντας να είναι το καλύτερο σε όλα, η CDPR κατάφερε να το κάνει κάτω του μετρίου στα πάντα. BTW όσοι λένε ότι το παιχνίδι "δεν είναι προορισμένο για open world", αφήνω αυτό: Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Deus ex machina είπε Νομίζω ότι η CD Project μπορούσε πραγματικά να το καθυστερήσει όσο ήθελε. Ήταν τέτοιο το hype και η εμπιστοσύνη στην εταιρία, που όση γκρίνια και να δημιουργούσαν οι καθυστερήσεις, άνετα έβγαινε το παιχνίδι δύο τρία χρόνια μετά και γινόταν ανάρπαστο. ηταν απληστη. ηθελε την υπαρχουσα αγορα του PS4/XBX1, αλλα και την nextgen. αν εβγαζε τον τιτλο 3 χρονια αργοτερα, δεν θα ειχε νοημα να τον παρουσιασει ως crossgen τιτλο, και θα εχανε περισσοτερα. η πλακα σε ολα αυτα ειναι οτι αρχικα πιστευαμε οτι το παιχνιδι ηταν ετοιμο και το καθυστερησανε εσκεμμενα για να συμπεσει με την κυκλοφορια των RTX 3000, αλλα στο τελος αποδειχθηκε το αντιθετο. 😆 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Coppermine Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/getting-one-shot-and-can-no-longer-kill-enemies.11051582/ Bρήκα και άλλους συναδέλφους με ακριβώς το ίδιο bug και βασικό χαρακτηριστικό όλων είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει λύση wow....... Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2021 από Coppermine Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickk0kkav Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, JohnGTA είπε Έχοντας παίξει το παιχνίδι σε άψογο μηχάνημα (70 fps minimum σε Very High) δεν είναι τα γραφικά το θέμα όπως λένε οι περισσότεροι. Στα θεμέλια του προσπαθεί να γίνει ένα νέο GTA, το καλύτερο RPG από το Deus EX και πιο βαθιά αφήγηση από το Oblivion. Και θέλοντας να είναι το καλύτερο σε όλα, η CDPR κατάφερε να το κάνει κάτω του μετρίου στα πάντα. BTW όσοι λένε ότι το παιχνίδι "δεν είναι προορισμένο για open world", αφήνω αυτό: Κατι θες να πεις αλλά στο σημείο που μιλάς για "βαθύτερη αφήγηση από το Oblivion " με έχασες εντελώς. Εκτός αν μπερδευτηκες κ ήθελες να γράψεις απο την Obsidian 1 ώρα πριν, ilos είπε Εγώ απορώ που τουλάχιστον δε καθυστέρησαν 5-6 μήνες τις last gen εκδόσεις (ξέρω extra λεφτά για marketing). Αν απλά είχαν κυκλοφορήσει οι άλλες εκδόσεις μόνο, θα είχαμε πάλι τα ίδια παράπονα για τα bugs, 0 AI και το cut content, αλλά τουλάχιστον δε θα είχαν την ξεφτίλα με τα refunds, τα lawsuits κλπ. Θα σου απαντήσω εγώ. Είχαν υποσχεθεί στους μετόχους της εταιρείας έσοδα λεφτά μέσα στο 2020 . Και οι last gen εκδόσεις έχουν πολυ μαρουλι, είναι παρα πολλες οι κονσόλες εκεί έξω. Υπόθεση κάνω βέβαια αλλά νομίζω ειναι αρκετά ρεαλιστική υπόθεση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Εκείνοι οι φοβεροί reviewers που έπαιξαν το φοβερό (demo - early access παρακαλώ) και το βρήκαν μοναδική εμπειρία δεν φταίνε σε τίποτα; Υπάρχουν οι φάτσες τους στο βίντεο που ανέβηκε πριν λίγα posts. Bugs, glitches, τραγελαφική AI δεν είδαν τα ματάκια τους; Και μας λέει το άλλο στέλεχος της CDPR μα το παιχνίδι πήρε 9/10, 10/10 από κάτι IGN κτλ. Τράβα αυτόν τον δρόμο της κόντρας και δεν αργεί η εξαγορά από κάποιον συνήθη ύποπτο γίγαντα της βιομηχανίας. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sprou Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, liakinen είπε Εκείνοι οι φοβεροί reviewers που έπαιξαν το φοβερό (demo - early access παρακαλώ) και το βρήκαν μοναδική εμπειρία δεν φταίνε σε τίποτα; Υπάρχουν οι φάτσες τους στο βίντεο που ανέβηκε πριν λίγα posts. Bugs, glitches, τραγελαφική AI δεν είδαν τα ματάκια τους; Και μας λέει το άλλο στέλεχος της CDPR μα το παιχνίδι πήρε 9/10, 10/10 από κάτι IGN κτλ. Τράβα αυτόν τον δρόμο της κόντρας και δεν αργεί η εξαγορά από κάποιον συνήθη ύποπτο γίγαντα της βιομηχανίας. Συγγνώμη αλλα είμαι ένας σαν αυτούς τούς reviewers που το βρίσκω εξαιρετικό.. Να τους άρεσε απλα δλδ δεν παιζει για τα υπόλοιπα καλούδια που εχει;;; Bugs,κακη AI μας πρηξατε..😛 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Super Moderators Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 1 hour ago, Coppermine said: https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/getting-one-shot-and-can-no-longer-kill-enemies.11051582/ Bρήκα και άλλους συναδέλφους με ακριβώς το ίδιο bug και βασικό χαρακτηριστικό όλων είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει λύση wow....... Use a Trainer (cheat 😛 ) Luke! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2021 6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε για μια στιγμη. γιατι την ιδια συζητηση την εκανα και εχτες στο σχετικο αρθρο του dsogaming, οταν πεταχτηκε ενας να δικαιολογησει το fake demo και ειπε ακριβως το ιδιο πραμα που λεει και ο Πολωνος. το προβλημα ομως ειναι οτι οι οροι που χρησιμοποιει ειναι για διαφορετικα πραματα. αλλο vertical slice και αλλο taste of vision. το vertical slice αφορα την ολοκληρωμενη (οχι ομως τελικη) εκδοση του παιχνιδιου. ο μεγαλυτερος ογκος δουλειας εχει ηδη γινει, η τεχνολογια, τα visuals, το core gameplay, εχουν υλοποιηθει και ενσωματωθει. καποια πραματα θα αλλαξουν, θα αφαιρεθουν, θα προσθεθουν, αφου ο τιτλος παραμενει υπο αναπτυξη, αλλα αυτα που βλεπεις στο vertical slice, ειναι αυτο που θα παιξεις pretty much και στο τελος. ενα τετοια παραδειγμα vertical slice ειναι το πρωτο in-game trailer και playable demo του Overwatch, που ειχανε στην Blizzcon 2014, ενω το παιχνιδι κυκλοφορησε δυο χρονια αργοτερα. Το art design, oι χαρακτηρες και το team-based gameplay που δειξανε εμεινε το ιδιο και στην τελικη εκδοση, ενω το μονο που αλλαξε ηταν τα mechanics καποιων ηρωων. Σε καμια περιπτωση δεν το αποκαλεις αυτο "taste of vision". Το taste of vision αφορα το proof of concept η το prototype, το οποιο αυτο συνηθως δεν το παρουσιαζεις στους πελατες σου, εκτος και αν κανεις crowdfunding. Κυριως το δειχνεις internally στους επενδυτες που θα ριξουν τα κεφαλαια, και στην υπολοιπη ομαδα σου που θα ξεκινησει την αναπτυξη του. ειναι και ο λογος που γινεται και η συγκριση με το fake demo του Anthem. διοτι και εκεινο εδειξε mechanics που οχι μονο δεν υπηρχαν στο τελικο προιον, αλλα δεν ειχαν καν αναπτυχθει και δοκιμαστει εξαρχης. και η WIP ταμπελα που βαζουν, ειναι ακριβως αυτο, να καλυφθουν οι ιδιοι απο την αναποφευκτη κατακραυγη στο μελλον, ενω hype-αρουν τον κοσμο με στημενο footage και ψευτικες υποσχεσεις. και η πλακα σε ολα αυτα ειναι οτι το ρημαδιασμενο Ε2 2000 demo του Duke Nukem Forever, οταν βγηκε πολλοι θεωρησαν οτι το ολο πραμα ηταν scripted και το παιχνιδι δεν ηταν καν σε playable φαση. για να αποδειχθει χρονια αργοτερα απο εναν απο τους devs του, οτι το demo ηταν 90% real in-game footage. και αν εβγαινε τοτε, θα ηταν πραγματικη επανασταση για το FPS ειδος. μια απο τις μεγαλυτερες τραγωδιες της gaming ιστοριας. sigh.. 😢 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα