Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ορισμός των rpg είναι τόσο γενικός και αφηρημένος που μπορείς να βρεις rpg στοιχεία σχεδόν παντού πλην των puzzle games.

Αναβάθμιση ικανοτήτων σε συγκεκριμένους τομείς, εις βάρος άλλων προϋπήρχε σε πολλά action games. Ακόμα και σε arcade των 90s. Κεντρική αποστολή με ήρωα που αναλαμβάνει να την φέρει εις πέρας, επίσης. Διάλογοι το ίδιο(π.χ. τα adventures). Τελικά εκείνο που καθορίζει το rpg είδος είναι το levelling, οι κλάσεις χαρακτήρων και η έκβαση των μαχών που καθορίζεται μέσα από τα στατιστικά περισσότερο, παρά από τις ικανότητες του παίκτη. 

Το Deus Ex αναφορικά με το gameplay είναι επομένως action/stealth. Τα upgrades δεν είναι αρκετά για να το κατατάξουν στα rpg. Αντίθετα τα TES και τα Fallout(εμμέσως) έχουν κλάσεις και μάχες που δεν κερδίζονται παρά μόνο αν έχει "Α" και πάνω στατιστικά.

Το σχόλιο μου πάντως αφορούσε τις συγκρίσεις του κόσμου του Cyberpunk με αυτόν του Deus Ex. Ακούς τον ειδικό τύπο να μιλάει εκστατικά για κλίμακα 1000 φορές μεγαλύτερη αυτής του Deus Ex. Μα το Deus Ex είναι μια φόλα. Τα σκηνικά του είναι βαριά βαριά 6 μήνες εντατικής δουλειάς από ένα μεγάλο στούντιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Γιατί παίρνουν όλοι σαν σημείο αναφοράς τα Deus Ex δεν έχω καταλάβει.

γιατί δεν έχει βγεί και κάνενα άλλο ριμάδι cyberpunk rpg. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δεν έχω ιδέα αλλα το Skyrim τι σχέση έχει με το Cyberpunk?!

Ειναι first person rpg. Ολοι το λατρευουν. Γιατι στο cyberpunk υπαρχει γκρινια? Αυτο αναρωτιέμαι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, pirmen56 said:

Ο ορισμός των rpg είναι τόσο γενικός και αφηρημένος που μπορείς να βρεις rpg στοιχεία σχεδόν παντού πλην των puzzle games.

Αναβάθμιση ικανοτήτων σε συγκεκριμένους τομείς, εις βάρος άλλων προϋπήρχε σε πολλά action games. Ακόμα και σε arcade των 90s. Κεντρική αποστολή με ήρωα που αναλαμβάνει να την φέρει εις πέρας, επίσης. Διάλογοι το ίδιο(π.χ. τα adventures). Τελικά εκείνο που καθορίζει το rpg είδος είναι το levelling, οι κλάσεις χαρακτήρων και η έκβαση των μαχών που καθορίζεται μέσα από τα στατιστικά περισσότερο, παρά από τις ικανότητες του παίκτη. 

Το Deus Ex αναφορικά με το gameplay είναι επομένως action/stealth. Τα upgrades δεν είναι αρκετά για να το κατατάξουν στα rpg. Αντίθετα τα TES και τα Fallout(εμμέσως) έχουν κλάσεις και μάχες που δεν κερδίζονται παρά μόνο αν έχει "Α" και πάνω στατιστικά.

Το σχόλιο μου πάντως αφορούσε τις συγκρίσεις του κόσμου του Cyberpunk με αυτόν του Deus Ex. Ακούς τον ειδικό τύπο να μιλάει εκστατικά για κλίμακα 1000 φορές μεγαλύτερη αυτής του Deus Ex. Μα το Deus Ex είναι μια φόλα. Τα σκηνικά του είναι βαριά βαριά 6 μήνες εντατικής δουλειάς από ένα μεγάλο στούντιο.

Όταν βλέπω σύγκριση με Deus Ex πάντα έχω μια μικρή ελπίδα ότι αυτός που την έκανε αναφέρεται στο πραγματικό Deus Ex και όχι στο Deus Ex: Human Revolution (άτιμα reboots!). Αν λάβουμε υπόψιν το πρώτο Deus Ex, η δήλωση περί rpg βγάζει νόημα καθώς ήταν πολύ περισσότερο rpg από τους ακόλουθους (π.χ. το accuracy με ένα όπλο εξαρτώταν από το πόσα skill points είχες βάλει σε αυτό.)

Πέρα από αυτό, συμφωνώ με αυτό που είπε ο shadowlike. Είναι το μοναδικό (first-person) cyberpunk rpg (lite) που υπάρχει για να το συγκρίνεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα δεν νομιζω με βαση αυτα που εχουμε ακουσει χωρις φυσικα να εχουμε δει ιδιοις ομμασι, οτι θα υπαρχει κατι remotely close στο cyberpunk 2077.. 

Eχω την εντυπωση οτι θα θεσει νεα στανταρντς..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, KNSM είπε

Ειναι first person rpg. Ολοι το λατρευουν. Γιατι στο cyberpunk υπαρχει γκρινια? Αυτο αναρωτιέμαι 

Το Skyrim είναι όσο first person όσο είναι third person, εφόσον υπήρχε εξαρχής η επιλογή μεταξύ των δύο. Εγώ προσωπικά πάντα το απολάμβανα περισσότερο ως third person (αν και έμπαινα σε first person κατά διαστήματα), είναι θέμα προσωπικής προτίμησης.

Επεξ/σία από Gilmaru
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσο κλειστούς χώρους που θα έχει το cyberpunk third person δεν θα δούλευε καθόλου καλά σε πολλές περιπτώσεις. Ποσό μάλλον στο shooting κομμάτι που αντικειμενικά το first person ταιριάζει πολύ καλύτερα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς, άμα έχει shooting ένα game το FPP είναι το ιδανικό. Πρόβλημα θα έχουν όσοι παίζουν με gamepad ή θέλαν να παίξουν με gamepad. Το μοναδικό πρόβλημα που βλέπω είναι ότι τα FPS δεν παλεύονται εύκολα χωρίς stable 60fps ενώ άμα ήταν 3rd person ακόμα και στα 40fps να πέφτει πάλι δεν ενοχλεί τόσο, ειδικά με gamepad. Ας ελπίσουμε το optimization αυτή την φορα θα είναι καλο.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το shooting μπορει να αποδωθεί καλά σε 1o πρόσωπο...αλλά το melee και hand to hand/boxing, χάνει.
To είπαν και κάπου οι devs, οτι παρόλου που έχουν δουλέψει πολύ πάνω στις melee μάχες με το Witcher, το να το μεταφέρουν αυτό σε πρώτο πρόσωπο, ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο. (σε ελεύθερη μετάφραση.)
Το πόσο μάστορες ειναι τώρα, και ποσο ρεαλιστικά θα μπορέσουν να αποδόσουν τις melee μάχες κλπ...αναμένεται να το δούμε.
Μακάρι να μπορέσουν να κάνουν κατι καλύτερο τουλάχιστον απο Oblivion/Skyrim ή Kingdom Come Deliverance.

Επεξ/σία από InfinitySurfer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Melee είναι πιο δύσκολο να το μεταφέρεις σε πρώτο πρόσωπο. Αν μεταφερθεί σωστά όμως είναι πάλι καλύτερο από ότι τρίτου προσώπου η τουλάχιστον ισάξιο . Παράδειγμα το dying light. Το combat του Skyrim είναι κάτω του μετρίου και δεν θα έπρεπε καν να μπαίνει σαν μέτρο σύγκρισης . 

Melee σαν του kingdom come deliverance δεν πρόκειται να κάνουν γιατί θα πρέπει να αφιερώσουν κανα εξάμηνο μόνο γιαυτο...

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/6/2018 στις 10:27 ΜΜ, Tobajara είπε

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δε μπορώ να καταλάβω τη γκρίνια και κριτική σε αυτό το κομμάτι. Αδυνατώ. Μια μερίδα είναι σίγουρα ανόητοι και απαίδευτοι (να μην πω τίποτα χειρότερο) που ήθελαν ένα φουτουριστικό Witcher γιατί έτσι είχαν συνηθίσει, αλλά οι υπόλοιποι που υποτίθεται ξέρουν κάτι παραπάνω? Δεν είναι καν θέμα συζήτησης, είναι σα να κουβεντιάζουμε γιατί δεν είναι όλα τα shooters πρώτου προσώπου.

Στο κάτω κάτω, ας βάλω ένα κουίζ για έμπειρους λύτες. Πόσα 3rd person (όχι first person, όχι isometric, όχι side-scrolling) cyberpunk games υπάρχουν?

οι ιδιοι που κραζουν οτι οι εταιρειες, μας δινουν συνεχεια παιχνιδια σε καλουπια,ειναι αυτοι που θελαν ενα Witcher reskin σε cyberpunk setting.Και μετα να μην ξεχασουμε να κραξουμε την Ubi που εχει κανει reskin ποσα παιχνιδια. Το ειπα και πιο πανω οτι οσοι κραξαν επειδη ειναι FPP εχουν καποιο προβλημα(και οχι δεν ειναι το motion sickness).

Το roleplaying game δεν οριζεται απτο καμερα perspective. Εχει απο isometric,μεχρι 2d,μεχρι third person και first person RPG καθολη την ιστορια των παιχνιδιων. Δηλαδη αν το Skyrim ηταν μονο first person,θα τανε Ninja Gaiden ξερω? Το ιδιο πραγμα που πηραμε θα ταν,χωρις την επιλογη τριτης καμερας. Καποιοι ταυτιζονται πραγματικα με τον ορο του στενομυαλου.

Ηρθανε να μας εξηγησουνε πως πρεπει να ναι το Cyberpunk2077 ατομα που δεν εχουν παιξει Deus Ex ξερω γω

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Το Melee είναι πιο δύσκολο να το μεταφέρεις σε πρώτο πρόσωπο. Αν μεταφερθεί σωστά όμως είναι πάλι καλύτερο από ότι τρίτου προσώπου η τουλάχιστον ισάξιο . Παράδειγμα το dying light. Το combat του Skyrim είναι κάτω του μετρίου και δεν θα έπρεπε καν να μπαίνει σαν μέτρο σύγκρισης . 

Melee σαν του kingdom come deliverance δεν πρόκειται να κάνουν γιατί θα πρέπει να αφιερώσουν κανα εξάμηνο μόνο γιαυτο...

QFT. Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια δεν έχω δει κάτι καλύτερο από το chivalry (με τις ιδιοτροπίες και τα "exploits" του).

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Το Melee είναι πιο δύσκολο να το μεταφέρεις σε πρώτο πρόσωπο. Αν μεταφερθεί σωστά όμως είναι πάλι καλύτερο από ότι τρίτου προσώπου η τουλάχιστον ισάξιο . Παράδειγμα το dying light. Το combat του Skyrim είναι κάτω του μετρίου και δεν θα έπρεπε καν να μπαίνει σαν μέτρο σύγκρισης . 

Melee σαν του kingdom come deliverance δεν πρόκειται να κάνουν γιατί θα πρέπει να αφιερώσουν κανα εξάμηνο μόνο γιαυτο...

πραγματικα το Dying Light ειχε τοσο καλο meele που δεν ηθελες να χρησιμοποιεις τα οπλα ξερω γω,παρολο που παιζει να ταν και καλυτερα. Ειπαμε,αν τα σχεδιασεις ολα σωστα,θα βγουν και σωστα. Και επισης το πιο ευκολο θα ταν για αυτους να σχεδιασουν ενα παιχνιδι τριτου προσωπου,μιας και τα προηγουμενα 3 τους ηταν παρομοια φαση. Για να διαλεξαν fpp,σημαινει οτι ειδαν πως κατι παραπανω προσφερει στο συγκεκριμενο setting η first person camera.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να λέμε αν είχε σχεδιαστεί το παιχνίδι σε 3rd person για τους φαν του FP θα έβγαινε ένα mod κι όλα καλά.

Τώρα για όσους (λίγους, πολλούς δεν έχει σημασία) δεν το αντέχουμε σε ΚΑΝΕΝΑ παιχνίδι αυτό μας κόβει.
Και για να το συζητάμε τόσοι και τόσες σελίδες, τελικά δεν είναι μικρό θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...