vste Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε Σε βασικό gameplay γενικά δεν έχουμε δει κάτι τα τελευταία χρόνια που δε θα μπορουσε να γινει σε ps3/360 με μικρές προσαρμογες . Αντιθέτως θα ήταν αδιανόητο ένα πχ Dark Souls σε PS2 Το cyberpunk είναι next generation σε ένα μόνο πραγμα, το οποίο βέβαια περναει στα ψιλά. Το επίπεδο του motion capture / animation και κυρίως το facial animation είναι αδιανόητα. Ψυχολογεις τους npc από τη στάση του σωματος κ τις εκφράσεις του προσωπου τους. Και εντάξει είναι RPG δεν είναι απλά cut scenes διαβάζεις την επόμενη τους κίνηση Δεν διαφωνω οτι τα περισσοτερα σημερινα παιχνιδια θα μπορουσαν να βγουν και σε 360/PS3 με καποιους - αρκετους - συμβιβασμους. Αυτο που εγραψα ειναι οτι το Cyberpunk κανει καποια πραγματα χειροτερα απο παιχνιδια που κυκλοφορησαν σε εκεινη την γενια. Απο κατω εβαλε ο @DaftRose ενα video που δειχνει τι εννοω. Πχ physics αντικειμενων και ΑΙ NPCs. Για τα γραφικα δεν νομιζω να ειπε κανενας κακη κουβεντα. Και οντως οι βασικοι NPCs εχουν εξαιρετικες λεπτομερειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Πάντως αυτό που λένε κάποιοι ότι "υπάρχει μηδενική αλληλεπίδραση με τους NPC's" το θεωρώ ανόητο. Αρχικά διότι, δεν χρειάζεται να υπάρχει αλληλεπίδραση παρά μόνον με NPC's που παίζουν κάποιο ρόλο στα quests. Και δεύτερον, θα χρειαζόταν πολύ περισσότερη δουλειά και γραμμές κώδικα να γράψεις προκειμένου να απαντάνε σε διάφορες ερωτήσεις που θα μπορούσες να τους κάνεις. Χώρια βέβαια ότι το μέγεθος του παιχνιδιού δεν θα ήταν 60 GB αλλά...160, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Ας διορθωθούν τα bugs που έγραψα σε προηγούμενο post και το παιχνίδι θα είναι άψογο. Όσοι θέλουν εξομοίωση πραγματικής ζωής και καθημερινότητας μάλλον θα πρέπει να περιμένουν μέχρι...το 2050. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, DaftRose είπε Ρίξτε μια ματιά. Λίγο άδικα αυτά τα συγκριτικά. Άλλο το focus του GTA άλλο το focus του Cyberpunk το οποίο είναι πιο παραδοσιακό RPG. Η οδήγηση στο Cyberpunk παίζει προφανώς δευτερεύων ρόλο. Σε πόσα κτίρια μπορείς να μπεις και να εξερευνήσεις στο GTA? 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ougxar Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Δε θελει κανενας κατι τετοιο,απλα οταν πυροβολεις τα λαστιχα και δεν ξεφουσκωνουν καν ε οκ μη μιλαμε για immersion μετα. Στα ματια μου εννοειται δεν εκθρονιζει το deus ex (το πρωτο εννοειται) συγκριτικα με την εποχη που παρουσιαστηκε και τα limitations της εποχης 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Λίγο άδικα αυτά τα συγκριτικά. Άλλο το focus του GTA άλλο το focus του Cyberpunk το οποίο είναι πιο παραδοσιακό RPG. Η οδήγηση στο Cyberpunk παίζει προφανώς δευτερεύων ρόλο. Σε πόσα κτίρια μπορείς να μπεις και να εξερευνήσεις στο GTA? Αλήθεια σου λέω, αξίζει να το δεις ολόκληρο. Και μιλαμε για τίτλο του 2013. Τι σχεση εχει το αν μπορείς να μπεις σε κτίρια με το να πυροβολείς και να μην σκάει το λάστιχο; Ενα παράδειγμα απο τα πολλα σου λεω τωρα. * βέβαια στον τομέα physics και immersion, Far Cry 2 ο μπαμπάς μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Σίγουρα θα έχει ελλείψεις σε κάποιους τομείς παιδιά όπως όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια. Δεν μιλάμε για το απόλυτο real life/sci-fi simulation. Εκτός αν μερικοί είχαν τέτοιες προσδοκίες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Στις 14/12/2020 στις 1:46 ΠΜ, p4n0s86 είπε Αν και λίγο αργά η απάντηση, με παρόμοιο σύστημα εδώ R5 2600, GTX1660, 16GB RAM, τρέχει σε medium-high 1080p ~45fps. Στην v1.03 αυτά, δεν το έχω τρέξει ακόμα στην v1.04 TA ιδια ακριβως και εγω αλλα αυστηρα σε medium, βαλε την 1.04 και βαλε το τρικ με τον ρυζεν θα σε ανεβασει ενα 5-10%,ακομα και σε med ειναι πανεμορφο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Πάντως αυτό που λένε κάποιοι ότι "υπάρχει μηδενική αλληλεπίδραση με τους NPC's" το θεωρώ ανόητο. Αρχικά διότι, δεν χρειάζεται να υπάρχει αλληλεπίδραση παρά μόνον με NPC's που παίζουν κάποιο ρόλο στα quests. Και δεύτερον, θα χρειαζόταν πολύ περισσότερη δουλειά και γραμμές κώδικα να γράψεις προκειμένου να απαντάνε σε διάφορες ερωτήσεις που θα μπορούσες να τους κάνεις. Χώρια βέβαια ότι το μέγεθος του παιχνιδιού δεν θα ήταν 60 GB αλλά...160, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Ας διορθωθούν τα bugs που έγραψα σε προηγούμενο post και το παιχνίδι θα είναι άψογο. Όσοι θέλουν εξομοίωση πραγματικής ζωής και καθημερινότητας μάλλον θα πρέπει να περιμένουν μέχρι...το 2050. Οταν τρακαρεις εναν "ασημαντο" NPC με το αμαξι σου το να συνεχιζει την πορεια του σαν να μην τρεχει τιποτα στοιχίζει σε immersion. Οταν κοκκαλωνεις το αμαξι στην μεση του δρομου και ολοι απο πισω κανουν απλα το ιδιο πισω στοιχιζει σε immersion. Οταν οι NPC σε εναν δρομο εξαφανιζονται μολις στριψεις το κεφαλι σου μακρια τους και οταν ξαναγυρισεις το κεφαλι στην προηγουμενη θεση εχουν γινει νεοι NPC respawn σε τελειως τυχαιες θεσεις αυτο στοιχιζει σε immersion. Η σωστη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον σε αυτα τα παιχνιδια ειναι το Α και το Ω. Αλλιως αμα θελεις αλληλεπιδραση μονο με βασικουν NPCs παιξε Beyond two souls, Detroid, η τα παιχνιδια της Telltale. Σαν Open world RPG το πουλαει η CD Project. Και εναν ανοιχτο κοσμο θα πρεπει να υπαρχει μια ανεκτη αλληλεπιδραση με ολα τα στοιχεια του κοσμου, αλλιως το immersion παει περιπατο. Ολα τα παραπανω τα εκανε καλυτερα σε προπροηγουμενης γενιας μηχανηματα η Rockstar. Οπως ξαναεγραψα μου αρεσει πολυ το Cyberpunk και δεν μετανοιωνω καθολου για την αγορα του. Αλλα παιδια δεν ειναι το νεο προγραμματιστικο θαυμα. Το αντιθετο σε αρκετα, δομικα, χαρακτηριστικά χανει παρα πολυ. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2020 από vste 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pakmanis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Εχει ποσες σελιδες που συγκριση πανω στην συγκριση κτλ. Ναι μεν να υπαρχει συζητηση σε αυτο το φορουμ αλλα επαναληψη στην επαναληψη στα ιδια και στα ιδια εχει γινει τοσο μα τοσο κουραστικο...Καθε μερα θα μπουν καποιοι να το συγκρινουν με το GTA μετα θα μπουν αλλοι να πουν για τοσο ποσο κακα επραξε η CDPR. Φτανει δηλαδη τα ειπαμε 1-2-3... Κατι αλλο για το παιχνιδι δεν μπορει να συζητηθει; Μολις το φτιαξουν ολοι θα το ξεχασουν το θεμα οπως με το witcher 3 και θα το ξαναθυμηθουν πριν βγαλει το νεο παιχνιδι της η εταιρεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Pakmanis είπε Εχει ποσες σελιδες που συγκριση πανω στην συγκριση κτλ. Ναι μεν να υπαρχει συζητηση σε αυτο το φορουμ αλλα επαναληψη στην επαναληψη στα ιδια και στα ιδια εχει γινει τοσο μα τοσο κουραστικο...Καθε μερα θα μπουν καποιοι να το συγκρινουν με το GTA μετα θα μπουν αλλοι να πουν για τοσο ποσο κακα επραξε η CDPR. Φτανει δηλαδη τα ειπαμε 1-2-3... Κατι αλλο για το παιχνιδι δεν μπορει να συζητηθει; Μολις το φτιαξουν ολοι θα το ξεχασουν το θεμα οπως με το witcher 3 και θα το ξαναθυμηθουν πριν βγαλει το νεο παιχνιδι της η εταιρεια... Δηλαδη πιστευεις οτι δεν εχουν συζητηθει και τα υπολοιπα; Εγω στο θεμα βλεπω και performance συζητησεις & σχολιασμο υποθεσης/gameplay και γενικοτερη θεματολογια. Μηπως εσυ στεκεσαι σε αυτα που δεν σου αρεσουν μιας και θιγουν τις μετοχες σου στην CDPR και προσπαθεις να στρεψεις την κουβεντα αλλου; Αν θες ανοιξε νεο θεμα και γραψε "Εδω μιλαμε μονο για ΑΥΤΟ το κομματι του Cyberpunk. Οποιοσδηποτε γραψει για κατι αλλο σχετικα με το παιχνιδι να του καει το video". Απο εκει και περα (και σε αυτο το κομματι χωρις ιχνος ειρωνιας) τι ακριβως θα θεωρουσες εσυ οτι θα επρεπε να συζητιεται σε ενα θεμα 303 σελιδων για ενα παιχνιδι; Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2020 από vste Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pakmanis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Μιλαω για τις τελευταιες σελιδες οχι για 303 σελιδες. Αν ενοχλεισε το ποστ τοτε θεωρησε το ως μη γενομενο. Δεν εχω μετοχες στην εταιρεια παρεπιπτοντως 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, vste είπε Οταν τρακαρεις εναν "ασημαντο" NPC με το αμαξι σου το να συνεχιζει την πορεια του σαν να μην τρεχει τιποτα στοιχίζει σε immersion. Οταν κοκκαλωνεις το αμαξι στην μεση του δρομου και ολοι απο πισω κανουν απλα το ιδιο πισω στοιχιζει σε immersion. Οταν οι NPC σε εναν δρομο εξαφανιζονται μολις στριψεις το κεφαλι σου μακρια τους και οταν ξαναγυρισεις το κεφαλι στην προηγουμενη θεση εχουν γινει νεοι NPC respawn σε τελειως τυχαιες θεσεις αυτο στοιχιζει σε immersion. Η σωστη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον σε αυτα τα παιχνιδια ειναι το Α και το Ω. Αλλιως αμα θελεις αλληλεπιδραση μονο με βασικουν NPCs παιξε Beyond two souls, Detroid, η τα παιχνιδια της Telltale. Σαν Open world RPG το πουλαει η CD Project. Και εναν ανοιχτο κοσμο θα πρεπει να υπαρχει μια ανεκτη αλληλεπιδραση με ολα τα στοιχεια του κοσμου, αλλιως το immersion παει περιπατο. Ολα τα παραπανω τα εκανε καλυτερα σε προπροηγουμενης γενιας μηχανηματα η Rockstar. Οπως ξαναεγραψα μου αρεσει πολυ το Cyberpunk και δεν μετανοιωνω καθολου για την αγορα του. Αλλα παιδια δεν ειναι το νεο προγραματιστικο θαυμα. Το αντιθετο σε αρκετα, δομικα, χαρακτηριστικά χανει παρα πολυ. Με αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα. Είναι σημαντικά προβλήματα. Κάποιοι όμως λένε ότι θα έπρεπε να πιάνεις κουβέντα με τον κάθε τυχαίο NPC. Ε αυτό προφανώς δεν γίνεται... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, vste είπε Αλλα παιδια δεν ειναι το νεο προγραματιστικο θαυμα. Το αντιθετο σε αρκετα, δομικα, χαρακτηριστικά χανει παρα πολυ. Προφανώς κάνουν λάθος όσοι το θεωρούν "προγραμματιστικό θαύμα". Είναι ένα RPG με τα κλασικά σχεδιαστικά limitations αυτής της γενιάς (ειδικά στο interactivity/physics). Κάποια άλλα παιχνίδια είναι καλύτερα σε κάποιους τομείς, άλλα χειρότερα. Το Cyberpunk εστιάζει περισσότερο σε φωτορεαλιστικά στοιχεία παρά σε διαδραστικότητα. Βασικά με τις απαιτήσεις που έχει σε αυτή τη μορφή, φανταστείτε που θα έφταναν αν έμπαιναν και σοβαρά physics... Ήδη οι CPU's ζορίζονται στο streaming/decompression από την μεγάλη πυκνότητα και πλήθος στοιχείων του κόσμου. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, D.Luffy είπε Προφανώς κάνουν λάθος όσοι το θεωρούν "προγραμματιστικό θαύμα". Είναι ένα RPG με τα κλασικά σχεδιαστικά limitations αυτής της γενιάς (ειδικά στο interactivity/physics). Κάποια άλλα παιχνίδια είναι καλύτερα σε κάποιους τομείς, άλλα χειρότερα. Το Cyberpunk εστιάζει περισσότερο σε φωτορεαλιστικά στοιχεία παρά σε διαδραστικότητα. Βασικά με τις απαιτήσεις που έχει σε αυτή τη μορφή, φανταστείτε που θα έφταναν αν έμπαιναν και σοβαρά physics... Ήδη οι CPU's ζορίζονται στο streaming/decompression από την μεγάλη πυκνότητα και πλήθος στοιχείων του κόσμου. Αυτό ακριβώς. Ο i7-8700 μου τερματίζει για πλάκα. Θα μπορούσε όμως να ήταν πιο optimized αλλά και πάλι... Εγώ λέω ότι για όλα φταίει το Hype. Μάλλον κάποιοι περίμεναν ότι θα παίξουν το Matrix...😎 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
godfather0991 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Λοιπόν νομίζω ότι υπάρχει μια δόση αλήθειας σε αυτά που λέγονται αλλά και υπερβολής για το παιχνίδι. Κατ' αρχάς θα μιλήσω για pc και όχι για κονσόλες μιας και δεν το έχω παίξει εκεί. Το παιχνίδι στον τομέα των γραφικών είναι όντως πολύ ωραίο, φυσικά τα minimum που λένε οι εταιρίες είναι σχεδόν πάντα ψέμα. Δεν μπορεί κάποιος που έχει μέτριο υπολογιστή να περιμένει να παίξει σε φουλ γραφικά. Το gameplay δεν με τρέλανε. Πιστεύω ότι είναι αξιοπρεπές αλλά τίποτα ιδιαίτερο για να πεις ότι κάνει την διαφορά ή δίνει κάτι καινούργιο. Η οδήγηση για μένα είναι πολύ μέτρια όσο αναφορά τον χειρισμό. Τώρα για τα bugs κτλ. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι περιμένεις ότι θα έχει πολλά bugs από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του. Όταν μια εταιρία συνεχώς αλλάζει την ημερομηνία κυκλοφορίας ήδη πρέπει να το ψυλλιάζεσαι. Εγώ συνάντησα αρκετά bugs αλλά σαν πρώην παίχτης των elder scrolls είναι κάτι που δεν με εκπλήσσει, συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Το παιχνίδι στο pc θα βελτιωθεί πάρα πολύ θεωρώ μέσω patches κτλ, και ίσως προς το καλοκαίρι σε καμιά προσφορά αξίζει να το αγοράσεις, όμως δεν πιστεύω ότι τώρα με 60 ευρώ και με τα προβλήματα που έχει αξίζει αυτά τα λεφτά. Για άλλη μια φορά καταλαβαίνουμε πόσο κακό μπορεί να κάνει το hype για έναν τίτλο. Η CD Project σίγουρα φάνηκε κατώτερη των προσδοκιών όπως και ο κόσμος πάλι την πάτησε και έτρεξε να προ παραγγείλει ένα παιχνίδι, δυστυχώς δεν μαθαίνει από προηγούμενα παρόμοια συμβάν βλέπε warcraft 3 remaster / Mafia 3. Υ.Σ. Τα γραφικά του πάντως όντως βγάζουν μάτια. Και θα είναι ένα παιχνίδι θεωρώ ορόσημο σε αυτό τον τομέα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα