Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν θα ήθελα να δουλέψει γενικά η CD Project πάνω σε spin-off witcher. Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το 3 (ενώ το έχω αγορασμένο εδώ και 2 χρόνια lol) αλλά γενικά δεν μου αρέσει η ιδέα των spin-offs. Προτιμώ σοβαρή συνέχεια ή νέο IP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι περιμένεις για να το παίξεις ; Είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε RPG και δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα, για την ακρίβεια μόνο το Cyberpunk 2077 ίσως το ξεπεράσει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

I know. Τόσο καιρό περίμενα να βρω το χρόνο. Εδώ που φτάσαμε, περιμένω απλά να κυκλοφορήσει η Nvidia νέες κάρτες γραφικών. Μακάρι να τις έχουμε τον Οκτώβρη... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Δεν θα ήθελα να δουλέψει γενικά η CD Project πάνω σε spin-off witcher. Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το 3 (ενώ το έχω αγορασμένο εδώ και 2 χρόνια lol) αλλά γενικά δεν μου αρέσει η ιδέα των spin-offs. Προτιμώ σοβαρή συνέχεια ή νέο IP.

Καλά όταν τελειώσεις το W3 θα παρακαλάς για οτιδήποτε παραπάνω. :D Πιστεύω τις φήμες μιας και θα συμβαδίσει με το TV show το release.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λόγος που πιστευω ότι θα βγει μέχρι τέλους του 19 είναι γιατί έχουν ανακοίνωσει ότι θα βγει για ps4 και Xbox one .Αν ήταν θα το έβγαζαν κατευθείαν στις νέες κονσόλες. Επίσης δουλεύει πολύ περισσότερος κόσμος σε αυτο(350+ άτομα ) ενταντι του the Witcher (γύρω στα 200) λογικό είναι να πηγαίνει πιο γρήγορα σε σχέση με το δεύτερο.

Φημες λένε επίσης ότι θα δούμε gameplay στην gamescom τον Αύγουστο 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το level scaling κάνει το game πιο immersive και πιο πιστευτό, ο εχθρός gia παράδειγμα θέλει τα ίδια hits που ήθελε και στην αρχή του game, το βρίσκω λίγο χαζό να σε κάνει rush με 3 βέλη στα μούτρα και να σε σκοτώνει 1 hit :D Στο Witcher ειδικά κολλούσε υπέροχα, αλλα γούστα είναι αυτά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μην είναι default αρκεί να υπάρχει η επιλογή, και το W3 έτσι ακριβώς ήταν. Προσωπικά δεν μπορώ πια να παίξω χωρίς αυτό, το ACO το παράτησα και μετά από patch μπήκε :D

Εγω παλι το βρισκω χαζο να ξεκινας με 0 implants level 0 και οταν πας level 20 με ποσα abilities ο εχθρος να ξαναπεθαινει με τα ιδια hits. Σαν να πηγες πανεπιστημιο και να σε δυσκολευουν ακομα τα μαθηματικα της πρωτης δημοτικου οπως σε δυσκολευαν παλια μου φαινετε.

Βεβαια αν βαλουν optional level scaling,γιατι οχι. Αλλα αν ηταν να διαλεξουν αναμεσα στα 2 level scaling και locked level,εγω θα διαλεγα το δευτερο ασυζητητη

 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Cyberpunk 2077’s Multiplayer is in R&D Phase: CD Projekt Red

Θα προτιμούσα το focus να 'ναι 100% στο SP, τι το θέλουν το MP..

απ'οτι φαινετε θα πανε με κατι σαν standalone multiplayer αλα GTA Online. Προσωπικα δεν με πειραζει κατι τετοιο

 

20 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το W3 το είδαμε στην Ε3 του 2013 αρχικά και το παιχνίδι βγήκε το 2015..Άρα αυτό πάει σίγουρα για 2020.

Επισης ειχαν πει πως κακως ανακοινωσαν το Witcher 3 τοσο πιο πριν χωρις να χουν να δειξουν κατι μεστο. Gameplay πηραμε στην E3 2014 για W3 και αποτι φαινετε για CP δειξαν μια ωρα κανονικο demo στους δημοσιογραφους εχθες. Εγω πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να το δουμε και τελη 2019 το game

Επεξ/σία από Alastor192
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπερδεύεσαι, η έλλειψη level scaling σου δίνει το rpg achievement με fixed level δηλαδή γυρνάς level 20 και crash με ένα hit έναν level 1. Το scaling το κάνει πιο πιστευτό γιατί για παράδειγμα το ποντίκι είναι ποντίκι και δεν είναι ρεαλιστικό το level 1 να θέλει 1 hit ενώ το level 20 ποντίκι να θέλει 10 hits, επίσης το scaling δεν επηρεάζει όπλα και gear αλλα μονο level. Χαζό δεν είναι τίποτα από τα δυο αλλιώς δεν θα υπήρχαν, έχει να κάνει με το γούστο του καθενός, εγώ ψάχνω ρεαλισμό και immersion οποτε θέλω scaling, εσύ θέλεις να νιώθεις την πρόοδο σου και το rpg element skills/perks/etc να έχουν πολύ μεγαλύτερο impact. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μπερδεύεσαι, η έλλειψη level scaling σου δίνει το rpg achievement με fixed level δηλαδή γυρνάς level 20 και crash με ένα hit έναν level 1. Το scaling το κάνει πιο πιστευτό γιατί για παράδειγμα το ποντίκι είναι ποντίκι και δεν είναι ρεαλιστικό το level 1 να θέλει 1 hit ενώ το level 20 ποντίκι να θέλει 10 hits, επίσης το scaling δεν επηρεάζει όπλα και gear αλλα μονο level. Χαζό δεν είναι τίποτα από τα δυο αλλιώς δεν θα υπήρχαν, έχει να κάνει με το γούστο του καθενός, εγώ ψάχνω ρεαλισμό και immersion οποτε θέλω scaling, εσύ θέλεις να νιώθεις την πρόοδο σου και το rpg element skills/perks/etc να έχουν πολύ μεγαλύτερο impact. ;)

Αν το ποντικι level 20 ειναι mutant rat ομως,τοτε δεν ειναι σαν το ποντικι level 1. Καταλαβαινω τι λες,αλλα οσο περιεργο σου φαινετε εναν bandit να τον καθαριζεις με 1 hit επειδη ειναι level 1 και με 10 αν ειναι 20,αλλο τοσο περιεργο μου φαινετε το ιδιον εχθρο να τον καθαριζω με την ιδια δυσκολια ειτε ειμαι level 1 ειτε 20. Για παραδειγμα δες τα Dark Souls,αν ειχαν level scaling θα χαν χασει ολο το νοημα. Προκληση,επιτυχια,ενδυναμωση και επομενη προκληση ειναι η σωστη loop των RPGs.Προτιμω να βλεπω την ενδυναμωση του χαρακτηρα οσο προχωραει το παιχνιδι παρα να βλεπω μια σταθεροτητα. Ουτως η αλλως το σωστο rpg,σου πεταει ενα μπαλακι και μολις το πιασεις σου παταει αλλο. Δηλαδη παρουσιαζει νεους εχθρους πιο δυνατους κλπ,οποτε δεν χανεται το challenge. Απλα βρισκεις το challenge σε αλλους εχθρους πιο ισχυρους.

Τελος παντων γουστα ειναι αυτα,αλλα πιστευω το level scaling μονο σαν option πρεπει να προστεθει(οπως ειχε γινει και με W3 αν δεν κανω λαθος)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλα rpgs είναι έτσι αλλα αλλιώς, τα TES/Fallout έχουν default level scaling για παράδειγμα, τα Borderlands έχουν fixed, τα τελευταία χρονια δίνετε συχνά η επιλογή στα settings, W3, AC:Ο, etc. Το scaling βοηθάει τα story driven rpgs με preexisting chars όπως Geralt που είναι ήδη master witcher να είναι πιο realistic/immersive, το fixed κάθεται καλύτερα στα sandbox rpgs. Anyways αρκετά το αναλύσαμε, πάρε αυτό ;)

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Αλλα rpgs είναι έτσι αλλα αλλιώς, τα TES/Fallout έχουν default level scaling για παράδειγμα, τα Borderlands έχουν fixed, τα τελευταία χρονια δίνετε συχνά η επιλογή στα settings, W3, AC:Ο, etc. Το scaling βοηθάει τα story driven rpgs με preexisting chars όπως Geralt που είναι ήδη master witcher να είναι πιο realistic/immersive, το fixed κάθεται καλύτερα στα sandbox rpgs. Anyways αρκετά το αναλύσαμε, πάρε αυτό ;)

Φοβερο soundtrack εβαλαν οι τυποι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οφείλει να βγει 2020 ακόμα και αν είναι έτοιμο μέσα στο '19. :) Τέτοιους συμβολισμούς δεν λέει να τους χάνεις. Cyberpunk 2020.

Επεξ/σία από mindtrapper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ακόμη δεν το είδαμε, Γιάννη το βαπτίσαμε.

Εντάξει, και εγώ και όλοι περιμένουν, το νέο καλύτερο ΝΕΟΝ witcher 3, αλλά από 50min τρεήλερ το έβγαλαν πόσιμπλι καλύτερο έβα; 

 Ας κόψουμε το hype ολίγο πιστεύω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...