noFEARgr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Level of detail is off the chart for an open world game. This game is as dense sideways as it is up and down ✔ Also there’s full frontal nudity and you can take people back to your apartment for a one night stand, if you fancy it 10:33 PM - Jun 12, 2018 · Los Angeles, CA https://mobile.twitter.com/GwentBro/status/1006621231959822336/video/1 Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από noFEARgr 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 41 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Βγάλτε την RPG-άρα να καούμε..Να το τελειώσεις και να σε πιάσει η θλίψη του W3 που έλλειπαν οι NPCs.. https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2077 Αναφορά σε κείμενο Cyberpunk 2077 entered pre-production as soon as developer CD Projekt Red had finished the final expansion for their previous title The Witcher 3: Wild Hunt, Blood and Wine.[11] Around this time, approximately fifty staff members were involved Από τον Μάιο του 2016 που τελείωσαν το blood and wine, αν βάλουμε 3-5 χρόνια που χρειάζεται ένα μεγάλο open world rpg, καταλήγουμε στον Μάιο του 2019 το νωρίτερο. 3,5 χρόνια περίπου θα κάνει η ubi για το τελευταίο Assassin, για το οποίο είχαν έτοιμες συνταγές σε gameplay, έτοιμη μηχανή γραφικών και άπλετο προσωπικό. https://www.usgamer.net/articles/12-06-2018-cyberpunk-2077-release-date-gameplay-trailer Αναφορά σε κείμενο This would lead us to believe that Cyberpunk 2077 is at least two years away. CD Projekt RED aren't afraid to announce a release date and then delay a hotly anticipated game, as we saw with The Witcher 3. So it makes sense for Cyberpunk to be deep in development, with a long road yet to go. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Πρώτες εικόνες και δείχνουν πολύ καλές.. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Ε3 2018 Off-screen demo: Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από Psycho_Warhead 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 8 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Το μονο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το "no level scaling"?! Στην τελική ας υπάρχει ως επιλογή όπως στο W3. Μεγάλο bummer άμα όντως δεν υπάρχει επιλογή. Το level scaling είναι η κατάρα των rpg. Κάνει την ενδυνάμωση του χαρακτήρα μέσω των level, skill κτλ άχρηστη και ένας βασικός λόγος που δεν έχω τελειώσει κανένα elder scrolls. Δεν είναι κακό να υπάρχει επιλογή για scaling, αλλά προτιμώ που ξεκινάνε με βάση ότι δεν υπάρχει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Το level scaling κάνει το game πιο immersive και πιο πιστευτό, ο εχθρός gia παράδειγμα θέλει τα ίδια hits που ήθελε και στην αρχή του game, το βρίσκω λίγο χαζό να σε κάνει rush με 3 βέλη στα μούτρα και να σε σκοτώνει 1 hit Στο Witcher ειδικά κολλούσε υπέροχα, αλλα γούστα είναι αυτά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μην είναι default αρκεί να υπάρχει η επιλογή, και το W3 έτσι ακριβώς ήταν. Προσωπικά δεν μπορώ πια να παίξω χωρίς αυτό, το ACO το παράτησα και μετά από patch μπήκε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από Psycho_Warhead 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vocals_ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 12 ώρες πριν, vlasiospakis είπε Το σταυρωμα παιχνιδιων πριν βγουν δεν το καταλαβα ποτε. Πραγματικα απιστευτο. Και ο εκθειασμός ενός παιχνιδιού πριν βγει είναι απίστευτος. Αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Αυτό που έγινε είναι ότι κάποιοι ξενερώσαμε με την αίσθηση Miami που άφησε το 2ο τρέιλερ, όπως είπε και ένα παιδί. Έτσι όπως φαίνεται παιχνιδάρα θα είναι, ειδικά με τις τελευταίες πληροφορίες. Μάλιστα αν έχει όπως λένε πολλούς εσωτερικούς χώρους γεμάτους λεπτομέρειες, ο κόσμος θα είναι πολύ πιο ζωντανός. Φανταστείτε καταδιώξεις με ιπτάμενα αυτοκίνητα... να βγαίνεις απ'το παράθυρο και να πυροβολιέστε ανάμεσα στους ουρανοξύστες, μέσα στη βροχερή νύχτα. Αυτό που θέλω πολύ είναι καλά ragdoll physics. Να έχουν καλό impact οι σφαίρες σου: να πυροβολείς ώμο, να αφήνει τρύπα και να του σπρώχνεται πίσω. Ελπίζω να το έχουν λάβει υπ'όψιν, και στο τρέιλερ σε κάποια στιγμή φαίνεται, όταν τους την πέφτουν από το μπαλκόνι. Έχω σιχαθεί πια να βλέπω παιχνίδια που οι πυροβολισμοί δεν έχουν κανένα αντίκτυπο, είτε είναι σφαίρες είτε laser ή οτιδήποτε, λες και πυροβολιούνται με nerf guns. Επίσης οι αστυνόμοι από το 1ο τρέιλερ υπήρχαν και δεν τους είδα ή αντικαταστάθηκαν τελείως από αυτούς με τις γαλάζιες φόρμες; Μου είχε φανεί υπέροχος ο σχεδιασμός τους τότε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Cyberpunk 2077’s Multiplayer is in R&D Phase: CD Projekt Red Θα προτιμούσα το focus να 'ναι 100% στο SP, τι το θέλουν το MP.. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Από ότι κατάλαβα απλά καποια ομάδα ατόμων ασχολείται γενικά με το multiplayer άσχετα από το cyberpunk. Το πιο πιθανό να μη δούμε multiplayer σε αυτό αλλά σε κάποιο μελλοντικό τίτλο. Τους είχε δώσει η κυβέρνηση στην Πολωνία 7m για να έχουν r&d πάνω στο multiplayer . 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InfinitySurfer Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι, δεν έχει νόημα να βάλουν multi όταν ολοι οι χαρακτήρες λέγονται V. Προφανες και είναι για μελλοντικους τίτλους, ή για κάποια άλλη εκδοχή του Cyberpunk, που μπορει να προσθέσουν στο μέλλον. Οι πρώτες εικονες ειναι super απο ατμόσφαιρα μεχρι τώρα πάντως.✌️ Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από InfinitySurfer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GjokerR Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, vocals_ είπε Αυτό που θέλω πολύ είναι καλά ragdoll physics. Να έχουν καλό impact οι σφαίρες σου: να πυροβολείς ώμο, να αφήνει τρύπα και να του σπρώχνεται πίσω. Ελπίζω να το έχουν λάβει υπ'όψιν, και στο τρέιλερ σε κάποια στιγμή φαίνεται, όταν τους την πέφτουν από το μπαλκόνι. Έχω σιχαθεί πια να βλέπω παιχνίδια που οι πυροβολισμοί δεν έχουν κανένα αντίκτυπο Ναι στο να έχουν αντίκτυπο οι σφαίρες (bullet wound). Όχι στο οι σφαίρες να είναι από studio του hollywood και να εκτινάσσουν απλές σφαίρες κόσμο προς τα πίσω, όπως και οι εκρήξεις να μην είναι πάντα νταμιτζάνες με βενζίνη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Cyberpunk 2077 Will Have Photo Mode Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naruto14 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Η κύρια πρωτεραίοτητα τους είναι να κάνουν το game RPG. Τo multiplayer makes no sense. Σίγουρα έχουν διαφορετικά εσωτερικά teams να δουλεύουν αλλά και πάλι. Το παιχνίδι πρέπει να απέχει αρκετά ακόμα... Για 2020 το κόβω και αυτό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 To νωρίτερο. Εκτός κι αν έχουν κρατήσει εκπληκτικά μυστικό το development, δεν βλέπω πώς μπορεί να έχουν έτοιμο ένα τόσο φιλόδοξο παιχνίδι μέσα σε ενάμισι χρόνο από τώρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Μην ξεχνάμε υπάρχει και team που δουλεύει στο άλλο (μάλλον Witcher) rpg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα