Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Level of detail is off the chart for an open world game. This game is as dense sideways as it is up and down

 
 
 
 

Also there’s full frontal nudity and you can take people back to your apartment for a one night stand, if you fancy it

 
Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

41 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Βγάλτε την RPG-άρα να καούμε..Να το τελειώσεις και να σε πιάσει η θλίψη του W3 που έλλειπαν οι NPCs..

https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2077

Αναφορά σε κείμενο

Cyberpunk 2077 entered pre-production as soon as developer CD Projekt Red had finished the final expansion for their previous title The Witcher 3: Wild Hunt, Blood and Wine.[11] Around this time, approximately fifty staff members were involved

Από τον Μάιο του 2016 που τελείωσαν το blood and wine, αν βάλουμε 3-5 χρόνια που χρειάζεται ένα μεγάλο open world rpg, καταλήγουμε στον Μάιο του 2019 το νωρίτερο. 3,5 χρόνια περίπου θα κάνει η ubi για το τελευταίο Assassin, για το οποίο είχαν έτοιμες συνταγές σε gameplay, έτοιμη μηχανή γραφικών και άπλετο προσωπικό.

https://www.usgamer.net/articles/12-06-2018-cyberpunk-2077-release-date-gameplay-trailer

Αναφορά σε κείμενο

This would lead us to believe that Cyberpunk 2077 is at least two years away. CD Projekt RED aren't afraid to announce a release date and then delay a hotly anticipated game, as we saw with The Witcher 3. So it makes sense for Cyberpunk to be deep in development, with a long road yet to go. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτες εικόνες και δείχνουν πολύ καλές..

Cyberpunk2077-new-screenshots-1.jpg

Cyberpunk2077-new-screenshots-2.jpg

Spoiler

Cyberpunk2077-new-screenshots-3.jpg

Spoiler

Cyberpunk2077-new-screenshots-4.jpg

Spoiler

Cyberpunk2077-new-screenshots-5.jpg

Spoiler

Cyberpunk2077-new-screenshots-6.jpg

Spoiler

Cyberpunk2077-new-screenshots-7.jpg

Ε3 2018 Off-screen demo:

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το μονο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το "no level scaling"?! Στην τελική ας υπάρχει ως επιλογή όπως στο W3. Μεγάλο bummer άμα όντως δεν υπάρχει επιλογή.

Το level scaling είναι η κατάρα των rpg. Κάνει την ενδυνάμωση του χαρακτήρα μέσω των level, skill κτλ άχρηστη και ένας βασικός λόγος που δεν έχω τελειώσει κανένα elder scrolls. 

Δεν είναι κακό να υπάρχει επιλογή για scaling, αλλά προτιμώ που ξεκινάνε με βάση ότι δεν υπάρχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το level scaling κάνει το game πιο immersive και πιο πιστευτό, ο εχθρός gia παράδειγμα θέλει τα ίδια hits που ήθελε και στην αρχή του game, το βρίσκω λίγο χαζό να σε κάνει rush με 3 βέλη στα μούτρα και να σε σκοτώνει 1 hit :D Στο Witcher ειδικά κολλούσε υπέροχα, αλλα γούστα είναι αυτά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μην είναι default αρκεί να υπάρχει η επιλογή, και το W3 έτσι ακριβώς ήταν. Προσωπικά δεν μπορώ πια να παίξω χωρίς αυτό, το ACO το παράτησα και μετά από patch μπήκε :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, vlasiospakis είπε

Το σταυρωμα παιχνιδιων πριν βγουν δεν το καταλαβα ποτε. Πραγματικα απιστευτο.

Και ο εκθειασμός ενός παιχνιδιού πριν βγει είναι απίστευτος. Αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Αυτό που έγινε είναι ότι κάποιοι ξενερώσαμε με την αίσθηση Miami που άφησε το 2ο τρέιλερ, όπως είπε και ένα παιδί.

Έτσι όπως φαίνεται παιχνιδάρα θα είναι, ειδικά με τις τελευταίες πληροφορίες. Μάλιστα αν έχει όπως λένε πολλούς εσωτερικούς χώρους γεμάτους λεπτομέρειες, ο κόσμος θα είναι πολύ πιο ζωντανός.

Φανταστείτε καταδιώξεις με ιπτάμενα αυτοκίνητα... να βγαίνεις απ'το παράθυρο και να πυροβολιέστε ανάμεσα στους ουρανοξύστες, μέσα στη βροχερή νύχτα:P

Αυτό που θέλω πολύ είναι καλά ragdoll physics. Να έχουν καλό impact οι σφαίρες σου: να πυροβολείς ώμο, να αφήνει τρύπα και να του σπρώχνεται πίσω. Ελπίζω να το έχουν λάβει υπ'όψιν, και στο τρέιλερ σε κάποια στιγμή φαίνεται, όταν τους την πέφτουν από το μπαλκόνι. Έχω σιχαθεί πια να βλέπω παιχνίδια που οι πυροβολισμοί δεν έχουν κανένα αντίκτυπο, είτε είναι σφαίρες είτε laser ή οτιδήποτε, λες και πυροβολιούνται με nerf guns.

Επίσης οι αστυνόμοι από το 1ο τρέιλερ υπήρχαν και δεν τους είδα ή αντικαταστάθηκαν τελείως από αυτούς με τις γαλάζιες φόρμες; Μου είχε φανεί υπέροχος ο σχεδιασμός τους τότε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι κατάλαβα απλά καποια ομάδα ατόμων ασχολείται γενικά με το multiplayer άσχετα από το cyberpunk. Το πιο πιθανό να μη δούμε multiplayer σε αυτό αλλά σε κάποιο μελλοντικό τίτλο. Τους είχε δώσει η κυβέρνηση στην Πολωνία 7m για να έχουν r&d πάνω στο multiplayer .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, δεν έχει νόημα να βάλουν multi όταν ολοι οι χαρακτήρες λέγονται V.
Προφανες και είναι για μελλοντικους τίτλους, ή για κάποια άλλη εκδοχή του Cyberpunk, που μπορει να προσθέσουν στο μέλλον.

Οι πρώτες εικονες ειναι super απο ατμόσφαιρα μεχρι τώρα πάντως.✌️
 

Επεξ/σία από InfinitySurfer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vocals_ είπε

Αυτό που θέλω πολύ είναι καλά ragdoll physics. Να έχουν καλό impact οι σφαίρες σου: να πυροβολείς ώμο, να αφήνει τρύπα και να του σπρώχνεται πίσω. Ελπίζω να το έχουν λάβει υπ'όψιν, και στο τρέιλερ σε κάποια στιγμή φαίνεται, όταν τους την πέφτουν από το μπαλκόνι. Έχω σιχαθεί πια να βλέπω παιχνίδια που οι πυροβολισμοί δεν έχουν κανένα αντίκτυπο

Ναι στο να έχουν αντίκτυπο οι σφαίρες (bullet wound). Όχι στο οι σφαίρες να είναι από studio του hollywood και να εκτινάσσουν απλές σφαίρες κόσμο προς τα πίσω, όπως και οι εκρήξεις να μην είναι πάντα νταμιτζάνες με βενζίνη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κύρια πρωτεραίοτητα τους είναι να κάνουν το game RPG. Τo multiplayer makes no sense. Σίγουρα έχουν διαφορετικά εσωτερικά teams να δουλεύουν αλλά και πάλι. Το παιχνίδι πρέπει να απέχει αρκετά ακόμα... Για 2020 το κόβω και αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To νωρίτερο. 

Εκτός κι αν έχουν κρατήσει εκπληκτικά μυστικό το development, δεν βλέπω πώς μπορεί να έχουν έτοιμο ένα τόσο φιλόδοξο παιχνίδι μέσα σε ενάμισι χρόνο από τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...