Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Από πού κλειδώνεις τα frames; ingame, Control panel, rivatuner; Vsync έχεις ανοίξει; Όλα τα settings τα έχεις στο high;

Από τα Presets στα graphics options, έβαλα το High.

Απενεργοποίησα τα Film grain, Chromatic aberation, Depth of field και ανέβασα το anisotropic από το 8 στο 16. Όλα τα υπόλοιπα τα άφησα ώς έχει.

Στα display settings ενεργοποίησα vsync και έβαλα max framerate 45. Αυτά.

Τo Dynamic resolution το δοκίμασα, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το αποτέλεσμα. Το μάτι είναι ευαίσθητο στις αλλαγές, οπότε το να βλέπεις κάτι ξαφνικά να θαμπώνει έστω και λίγο χτυπάει πολύ άσχημα.

Το παιχνίδι ποτέ δεν μου έπεσε κάτω από 30, πιό συχνά είναι κοντά στα 45, οπότε η εμπειρία είναι ικανοποιητική. Έχω παίξει λίγες ώρες, έβγαλα την αποστολή που βλέπαμε στα early gameplay videos, έκανα όλα τα trainings και με πήρε βόλτα με το αμάξι του ο εύσωμος τύπος με το μηχανικο χέρι.

Όλα είναι μιά χαρά, εκτός από το οδήγημα, που είναι χάλια μαύρα με πληκτρολόγιο και ποντίκι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Από τα Presets στα graphics options, έβαλα το High.

Απενεργοποίησα τα Film grain, Chromatic aberation, Depth of field και ανέβασα το anisotropic από το 8 στο 16. Όλα τα υπόλοιπα τα άφησα ώς έχει.

Στα display settings ενεργοποίησα vsync και έβαλα max framerate 45.

AF στο control panel το βάζουμε στο x16 άραγε; μήπως κάνει conflict με το in-game. Motion blur έχεις ανοιχτό; Όταν έχεις χρόνο δες πόσο χτυπάει το Cpu στην little China. Έχω τον i7 3770K (oc4.6).

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα δικό μου δείγμα από 4/8(όσο δεν πάει άλλο) και first gen RTX κάρτα στο game.

Κάποιες παρατηρήσεις από μια πρώτη εικόνα:

1) Είναι και δεν είναι next gen. Να το εξηγήσω λίγο.

Το Shadow of the Tomb Raider έχει εντυπωσιακά real-time cutscenes με ποιοτικό pre-baked GI και PBR υλικά. Όπως και τα τελευταία AC. Πάσχει όμως in-game στα περισσότερα assets. Άσε τη θολούρα στη μακρινή βλάστηση. 

Στο CP 2077 βλέπεις σχεδόν παντού "cutscene" ποιότητα συν το  βάθος και την πειστικότητα που δίνει το RT. Είναι πρωτόγνωρο π.χ. να βλέπεις μικρές πέτρες στο έδαφος να αφήνουν τη δική τους σκιά. Το RDR2 έχει λεπτομέρεια στα αντικείμενα, αλλά οι φωτοσκιάσεις είναι πιο μπανάλ. Έτσι όλα δείχνουν πιο "χάρτινα". Προσωπικά δεν με είχε συγκινήσει σχεδόν σε τίποτα από την πρώτη μέρα που το είδα.

Απέχει βέβαια από το τεχνολογικά εφικτό Nanite Demo της Ureal.

2) Είναι λίαν CPU intensive στο κέντρο της πόλης λόγω του πλήθους και του verticality. Έχουμε δει μεγαλύτερα πλήθη σε άλλα games και με πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις(Unity) αλλά τέσπα. Λίγο πιο έξω δεν υπάρχει πρόβλημα με τις επιδόσεις και η οδήγηση είναι smooth όσο είσαι στο ~60ρι.

Το βίντεο που ανέβασα είναι κατά συνέπεια το worst case scenario. Κάτι σαν την Alexandria του Odyssey. Κλασικά υπάρχει επιπρόσθετη πτώση γιατί έγραφα με 50Mbps σε στιγμές που ο 6700 ήταν έτοιμος να εκραγεί. Με 7700K/9600K στα 5Ghz+, όλα κλειστά και όσο ταχύτερες/overvolted/overclocked κτλ. ram  υπάρχουν, πιστεύω ότι το 60ρι σώζεται 98%. Καλύτερα βέβαια 6/12+(και για το smoothness).

3) Δεν χρειάζεται να μαξάρεις raster γραφικά για να εισπράξεις την υπνωτική, blade runner ατμόσφαιρά του. Volumetrics και Shadows παίρνουν μείωση χωρίς αξιοσημείωτη διαφορα. Μόνο το RT είναι όλα ή τίποτα φάση.

Με optimised raster settings είναι αρκετά ανώτερο από maxed out Metro Exodus και Control και αυτό από μόνο του σε ικανοποιεί. Στο Control το RTGI ήταν grainy για να πέσουν οι απαιτήσεις. Εδώ δείχνει αρκετά καθαρό και αν κρίνουμε από τις RTX επιδόσεις είναι η καλύτερη δουλειά των μηχανικών της Nvidia μακράν. Έδωσαν τα πάντα.

4) Έχει καλό shooting και συμπεριφορά οχημάτων. Στα ίδια πλαίσια με καλά games του είδους. Στο shooting μετράνε και τα skills(headshots) και οι εχθροί δεν είναι ακριβώς bullet sponges όπως διάβαζα(hard difficulty).

5) Υπάρχουν ορισμένα glitches από την αρχή κιόλας. Αν δεν ψάχνεσαι πολύ δεν είναι συχνά.

Γενικά το game έχει προοπτικές αν και με ξάφνιασε στις απαιτήσεις. Από αλλού το περίμενα(κάρτα) και από αλλού μου ήρθε η κατραπακιά. Δυστυχώς η κατάσταση με τα CPU είναι εξίσου αβέβαιη και οι τιμές αλλοπρόσαλλες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aekoriginal21 είπε

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω για το ai. Ότι μα ότι πιο άψυχο υπάρχει. Σε σημείο που να με εξοργίζει αφάνταστα. Interaction 0, καμία μα καμία σχέση με το ότι πιο immersive που υποσχέθηκαν.

Νομίζω οτι το 1ο DLC πρέπει να είναι, 1-liner response σε όλους τους NPC του τύπου "παράταμε ήσυχο". Ας μήν είναι καν voice over. Ας σηκώνουν το χέρι και να φεύγουν (σκέτο animation δλδ).

Και όλα, μα όλα τα food/drink stalls να γίνουν έμποροι + να μπορείς να κάτσεις.

Πόσο cpu % να θέλει αυτό; Πόσο dev time;
Ναι, δεν αλλάζει το ΑΙ, πάλι ζόμπι θα είναι οι NPC αλλά είναι πολύ λογικό σε μια πόλη να μην θέλουν να ασχοληθούν μαζί σου.
Σκεφτείτε πόσο θα μεταμορφώσει την πόλη (χωρίς να αλλάζει καθόλου την ουσία, συμφωνώ). 

 

@naruto14

Μακάρι να είχα κάποια άλλη ιδέα...δεν έχω όμως 😐 Εύχομαι καλή τύχη ! 😀

Επεξ/σία από jousis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, jousis said:

Νομίζω οτι το 1ο DLC πρέπει να είναι, 1-liner response σε όλους τους NPC του τύπου "παράταμε ήσυχο". Ας μήν είναι καν voice over. Ας σηκώνουν το χέρι και να φεύγουν.

Και όλα, μα όλα τα food/drink stalls να γίνουν έμποροι + να μπορείς να κάτσεις.

Πόσο cpu % να θέλει αυτό; Πόσο dev time;
Ναι, δεν αλλάζει το ΑΙ, πάλι ζόμπι θα είναι οι NPC αλλά είναι πολύ λογικό σε μια πόλη να μην θέλουν να ασχοληθούν μαζί σου.
Σκεφτείτε πόσο θα μεταμορφώσει την πόλη (χωρίς να αλλάζει καθόλου την ουσία, συμφωνώ). 

 

@naruto14

Μακάρι να είχα κάποια άλλη ιδέα...δεν έχω όμως 😐 Εύχομαι καλή τύχη ! 😀

Δυστυχώς ήθελε άλλα 1-2 χρόνια development. Πας να βάλεις νέο implant στους Ripperdoc και πέρα απο τις πρώτες αποστολές που σου δείχνει πως μπαίνουν, μετά τίποτα. Πάπαλα. Σε ένα game που γυρίζει γύρω απο το modification.

Τα Reviews ήταν αστεία και όσο και να κράζαμε το GameSpot για το 7, επι 10 έπρεπε να κράξουμε όσους του βάλανε 9 και 10 στην κατάσταση που βγήκε.

Δεν νομίζω οτι θα του έκανα τόση κριτική αν δεν με ενδιέφερε και δεν το έλιωνα, και δεν σημαίνει οτι δεν μπορείς να ευχαριστηθείς ένα game του 7-8 αλλά να ξέρουμε που βάζουμε τον πήχη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, aekoriginal21 είπε

Δυστυχώς ήθελε άλλα 1-2 χρόνια development. Πας να βάλεις νέο implant στους Ripperdoc και πέρα απο τις πρώτες αποστολές που σου δείχνει πως μπαίνουν, μετά τίποτα. Πάπαλα. Σε ένα game που γυρίζει γύρω απο το modification.

Αυτό ήταν ξεκάθαρα design choice και εγώ συμφωνώ. Θα ήταν πολύ βαρετό.
Όπως πχ μετά απο ένα διάστημα γίνεται βαρετό οι vendors να σου λένε το 1-liner τους πριν σου ανοίξει το μενού (σε όλα τα παιχνίδια).
(αλλά οκ, ναι, δεν είναι immersive και είναι θέμα προσωπικού γούστου)

Το παιχνίδι για εμένα είναι ένα πολύ σεβαστό 7-8/10*. Το steam community έπεσε μέσα 😀 
lore/story/quests/γραφικά/gunplay/music μέχρι στιγμής για εμένα, όλα πλησιάζουν το άριστο.
Αλλά ξεχάσανε το window dressing (npc, UI, bugs, glitches, ragdoll physics, ? ).

Δεν νομίζω όμως οτι είναι τόσο τραγικά για να ήθελε κι άλλη καθυστέρηση. Ευχαριστιέμαι πολύ το παιχνίδι όπως είναι.

Οπότε θα τελειώσω σε 1-2 μήνες (έχουμε και δουλειές 😀) το nomad πίου πίου playthrough (χωρίς πολλά side missions) και μετά θα αρχίσω το long term (DLC/mods/...) corpo netrunner (chaotic evil) build playthrough που θα έχει ανέβει στο 9/10. Μια χαρά.

 

*Δεν γουστάρω τις συνολικές βαθμολογίες στα παιχνίδια, αλλά έτσι για την συζήτηση.

Επεξ/σία από jousis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/6/2019 στις 12:12 ΜΜ, Material_Defender_1032 είπε

Μου είπε οτι ο προμηθευτής δεν θα έδινε αρκετά κομμάτια και να προσπαθήσει να βρει collectors για PS4 (xbox δεν είχαν) αλλιώς δωρεάν την base έκδοση.:ph34r:

Να ενημερώσω ότι το Πλαίσιο τίμησε την υπόσχεση του και μου έστειλε σήμερα με οδηγό του την απλή έκδοση + maelstrom steelbook.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, naruto14 είπε

Με όλα τα dlss modes το κάνει δυστυχώς. 

Εχω βάλει να φαίνονται κι όλα τα cores. Κανένα δεν ξεπερνάει το 60% και πολλά κάθονται αρκετά χαμηλότερα. Πρέπει να είναι bug του παιχνιδιού δεν εξηγείται αλλιώς. 

Θέλει και δυνατό STP πέρα από τα cores. Το είδα σε βίντεο με 10700K όπου έπαιζε με πολλά καρέ και τόσο το CPU όσο και το GPU ήταν underutilized σε κάποιο σημείο.

Ιδανικά 10600K ή 5600X και πάνω. Ή έστω τέρμα, στο όριο του degrade, με 7700K και 9600Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, aekoriginal21 είπε

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω για το ai. Ότι μα ότι πιο άψυχο υπάρχει. Σε σημείο που να με εξοργίζει αφάνταστα. Interaction 0, καμία μα καμία σχέση με το ότι πιο immersive που υποσχέθηκαν.

Κάτι που διάβασα κι είναι πολύ πετυχημένο είναι οτι το να πηγαίνεις απο το ένα μέρος στο άλλο είναι σαν ένα glorified loading screen, πανέμορφος κόσμος αλλά 'στατικός'.

Πας κάνεις ένα τυχαίο side mission και πας να σώσεις κάποιον. Λες ωραία θα το πάω stealth. Κι αυτός περνάει ακριβώς από μπροστά τους και δεν αντιδρούν.

Δεν ξέρω τι πήγε στραβά αλλά πήραμε πολύ καλά γραφικά και καλό story αλλά ξεχάσαν σχεδόν όλα τα υπολοιπα.

Το απολαμβάνω εν τέλει γιατί μου αρέσει πολύ το setting αλλά νομίζω οτι καλό είναι να λέμε και τα στραβά.

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 ώρες πριν, Warlord1981 είπε

καλη προσπαθεια CDPR, αλλα open-world/free-roaming games σαν την Rockstar κανεις δεν μπορει να κανει.

Κακά τα ψέματα, η Rockstar από το GTA3 και μετά, δίνει μαθήματα για open world. Δεν μπορεί να την κοντράρει κανείς.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Witcher 3 είχε επίσης προβληματικό CPU performance στο novigrad με καμιά εικοσαριά NPC στην οθόνη. Όταν το hitman και το Unity προσομοίωναν τα δεκαπλάσια με το CPU να αράζει. Οι άνθρωποι απλά δεν το έχουν με την τεχνολογία σε ένα τόσο απαιτητικό είδος. Ό,τι πέτυχαν το οφείλουν κατά 80% στην πράσινη. Ας ελπίσουμε μόνο να βγουν patches.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το Witcher 3 είχε επίσης προβληματικό CPU performance στο novigrad με καμιά εικοσαριά NPC στην οθόνη. Όταν το hitman και το Unity προσομοίωναν τα δεκαπλάσια με το CPU να αράζει. Οι άνθρωποι απλά δεν το έχουν με την τεχνολογία σε ένα τόσο απαιτητικό είδος. Ό,τι πέτυχαν το οφείλουν κατά 80% στην πράσινη. Ας ελπίσουμε μόνο να βγουν patches.

Στο unity στα πλήθη είχα 70+% usage σε 8700k πάντως. To witcher 3 από όσο θυμάμαι ήταν πιο ελαφρύ σε CPU ακόμα και μέσα στην Novigrad. Βέβαια το έπαιξα μετά από πολλαπλά patches κλπα. 

Στην σκηνή που έδειξες με τον 6700k στο cb έχω 100 και κάτι ψιλά minimum με κλοκαρισμένο 10900k. 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Στο unity στα πλήθη είχα 70+% usage σε 8700k πάντως. To witcher 3 από όσο θυμάμαι ήταν πιο ελαφρύ σε CPU ακόμα και μέσα στην Novigrad. Βέβαια το έπαιξα μετά από πολλαπλά patches κλπα. 

Στην σκηνή που έδειξες με τον 6700k στο cb έχω 100 και κάτι ψιλά minimum με κλοκαρισμένο 10900k. 

Στα 200 καρέ το είχες το usage που λες; Δες κάτω simulated 4/4.

Δεν είναι ούτε τα clocks, ούτε τα cores μόνο που σε πάνε εκεί. Είναι και η υποστήριξη για πολύ γρήγορες ram.

10600K, 10700K και 10900K έχουν ένα μεγάλο μείον για κάποιον που αγοράζει τώρα. Την 5 ετών αρχιτεκτονική.

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Στα 200 καρέ το είχες το usage που λες; Δες κάτω simulated 4/4.

Δεν είναι ούτε τα clocks, ούτε τα cores μόνο που σε πάνε εκεί. Είναι και η υποστήριξη για πολύ γρήγορες ram.

10600K, 10700K και 10900K έχουν ένα μεγάλο μείον για κάποιον που αγοράζει τώρα. Την 5 ετών αρχιτεκτονική.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Αυτό είναι syndixate, και δεν μιλάω για σκηνές από ψηλά. Κάτω μέσα στα πλήθη. Δεν θυμάμαι πόσα fps είχα πάντως σίγουρα όχι 200αρες, κάπου 80-100 έβγαζε η 1080ti σε 2560*1080 ultra settings. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...