Aruil Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Το έχω ακούσει πάρα πολύ αυτό το σχόλιο σχετικά με reskin του GTA και δεν μπορώ να το καταλάβω. Γνωρίζοντας ότι ξέρω για το παιχνίδι και για το τι προσπαθούν να πετύχουν, δεν μπορώ να δω την παραμικρή ομοιότητα. Ότι είναι λιγότερο ρεαλιστικά τα γραφικά από το Witcher 3 π.χ. σίγουρα ισχύει αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι και σίγουρα δεν σημαίνει ότι δεν είναι "cyberpunk enough". Και το Shadowrun έχει μη ρεαλιστικά γραφικά, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα cyberpunk. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vlasiospakis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Το σταυρωμα παιχνιδιων πριν βγουν δεν το καταλαβα ποτε. Πραγματικα απιστευτο. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InfinitySurfer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε 5 λεπτά Live στο GameSpot sto youtube.... και για να πορωνόμαστε λίγο... https://www.youtube.com/watch?v=9ayYeLLT8bs&t=4s Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από InfinitySurfer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 First person camera εντελει το παιχνιδι,με 3rd person sta cutscenes και third/first οταν οδηγαμε vehicles. Ουσιαστικα θα χει 3 main skill trees τα Power,Tech και Netrunner και θα μπορει ο καθενας να ξεκλειδωνει αναλογως τι θελει και οπως θελει. Δηλαδη δεν θα υπαρχει ξεχωριστο class καθε αυτου,αλλα θα το φτιαχνεις στην πορεια μονος σου οπως θες. Επισης θα εχει lifepath system οταν φτιαχνεις τον χαρακτηρα σου,οπου θα φτιαχνεις το backround σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InfinitySurfer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 1st person μόνο...Οχιιιιί.....το πρώτο πράγμα που με απογοητεύει μεχρι στιγμης. Για να δουμε την συνέχεια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gilmaru Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσωπικά μίλάω για το trailer, όχι για το παιχνίδι, καθώς θεωρώ ότι ακόμη ξέρουμε λίγα για να βγάλουμε γενικά συμπεράσματα. Κι εσείς αμέσως μη πούμε μια κακή κουβέντα για ένα trailer να πείτε ότι σταυρώνουμε το παιχνίδι. Το είπα επειδή μου δίνει σαν trailer εντελώς διαφορετικό "vibe" από ότι τo πρώτο teaser ή τα trailer του witcher 3. Μια πόλη που είναι σε "χαοτική" κατάσταση αλλά κανείς δεν θέλει να φύγει γιατί γουστάρουν μαφία κι αλητεία και μέσα στο χάος υπάρχουν ευκαιρίες για τους τυχοδιώκτες. Ο δε αφηγητής/πρωταγωνιστής (?) φαίνεται να είναι και αυτός ο τύπος του τυχωδιώκτη και σχεδόν όλες οι σκηνές εστιάζουν στο action, cyber-γκόμενες, αυτοκίνητα, γκατζετάκια και μαφιόζους. GTA στο μέλλον. Συγκρίνετε αυτό με τα trailer του witcher 3 ή έστω το πρώτο teaser του cyberpunk. Και πάλι θυμίζω ότι μιλάω για το τρέιλερ. Τα trailer είναι marketing και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι πάντα αντιπροσωπευτικά του παιχνιδιού. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από Gilmaru Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aruil Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Είπε και για 3 διαφορετικές κατηγορίες όπλων. Δεν θυμάμαι πως ακριβώς λέγοταν, αλλά είναι τα "traditional" όπλα (δηλαδή σαν αυτά που έχουμε σήμερα τα οποία προσφέρουν περισσότερο stagger), τα "tech" που είναι energy weapons και γενικώς πράγματα που περιμένεις από high tech και έχουν τη δυνατότα να περνάνε τοίχους και τέλος τα smart που απευθύνονται κυριώς σε αυτούς που δεν τους ενδιαφέρει και τόσο το fps skill και τα οποία είναι κάποιου είδους auto-aim. Edit: Μα αυτό ακριβώς που λες ότι σου έβγαλε το trailer είναι ακριβώς η ατμόσφαιρα ενος cyberpunk setting. Δεν έχει νόημα να το συγκρίνεις με το trailer του Witcher 3 γιατί ακριβώς δεν έχουν καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους. Το πρώτο teaser του cyberpunk είναι ακριβώς στο ίδιο μοτίβο απλά νύχτα και πλήρως CGI ενώ αυτό φάνηκε περισσότερο in engine. Άλλα πράγματα επιδειώκει να πετύχει ένα CGI trailer (κυρίως να θέσει το "mood") και άλλο ένα in engine trailer που θέλει να σου δώσει μια γεύση τι μπορείς να περιμένεις απο το τελικό προϊόν. Το πρώτο trailer δεν έγινε retcon ή κάτι τέτοιο, ακόμα υπάρχουν αυτά που παρουσιάζει. Όπως είπαν και στη μικρή συνέντευξη στο Gamespot, δεν είναι save the world plot. Είναι απλά η προσωπική σου ιστορία. Και δεν γίνεται περισσότερο cyberpunk από το τυχοδιώκτη. Συνοψίζοντας αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν ισχύουν αυτά που έγραψα για τη φύση του παιχνιδιού (που μπορεί και να μην ισχύουν) το trailer κατά την άποψη μου μετέφερε άψογα αυτή την ιδέα. Και αν ισχύει αυτό είναι πολύ πιθανό ότι όποιου δεν του άρεσε το trailer δε θα του αρέσει και το παιχνιδί. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από Aruil 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) https://www.dsogaming.com/news/first-gameplay-details-about-cyberpunk-2077-revealed-from-the-behind-closed-doors-e3-2018-demo/ Όλες οι λεπτομέρειες. Δόξα τω Θεώ, είναι first person shooter. Δεν θα στραβωθούμε στις μάχες για να καταλάβουμε την επόμενη κίνηση των αντιπάλων όπως στο witcher. Και το surround θα έχει νόημα πια. Τέρμα τα generic rpg που βλέπεις τα πάντα σαν "μυγάκια" στο έδαφος. Eπίσης βλέπω καλά νέα και για το gunplay. Αναφορά σε κείμενο It’s an open world that you open up more with “street cred.” For example, a specific jacket might raise it by 5%, allowing you access to new places. Αυτό δεν θα μου άρεσε και τόσο. Καλύτερα να μπορείς να πηγαίνεις οπουδήποτε αλλά να σε εμποδίζει η δυσκολία. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από pirmen56 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Αναφορά σε κείμενο CD Projekt showed off some late-game abilities, including mantis-like blade arms and wall running. Θα βγαλουμε τρελα γουστα. Παντως first person camera=immersion,οτι και να λετε. Deus Ex,Dishonored,Bioshock κλπ,games που ενιωθες στο πετσι σου τον κοσμο τους. Can't fkin wait 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Cyberpunk Info from GameSpot Stream: Game is FPP RPG with TPP cutscenes FP perspective made to feel more personal RPG with Shooter Elements not a Shooter with RPG elements Multiple different progression systems (Skills, Perks, etc.) V, protagonist - urban merc/hired gun. Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory) You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices Dystopian Cyberpunk future shown in sunlight on purpose. Full Day/Night Cycle. Noir themes bleed through environment and aesthetic Characters from Cyberpunk 2020 lore will appear Netrunner, Techie and Solo are main focused classes You can combine classes Optional classes exist (like Rockerboy and Corporate) and you can pull perks from them to add into your own custom class classes are represented by characters throughout the game (via G4ge) Story and quest system from Witcher 3 is implemented into Cyberpunk similarly. Choice and consequence is HUGE. Emphasized that the game is an RPG first and foremost Story is personalized by player choice. Combat - Ranged combat and Melee combat. Learned lessons from Witcher 3. FPS Melee combat. Weapons - 3 branches - Power Weapons (heavy hitting/stagger), Tech Weapons (penetrating through cover), Smart Weapons (tracking/following) Vehicles - Motorcycles, Cars, hinted at flying cars. V is a fully voiced character. Both Male and Female completely voiced. V's personality is shaped by player. Backstory and interactions shape V's personality. Cyberpunk is a dark dystopia in the same vein as Witcher 3 being Dark Fantasy Details of the world - everything has a purpose. World design was a huge focus in setting the tone. Night City - in between SF and LA (fictional city). Inspired by both cities. 6 unique districts in the city. Each area has its own feel on top of the base Noir feel Exploration is encouraged. Witcher was horizontally huge, Cyberpunk is vertically huge. You can enter buildings, Mega Buildings exist as well with multiple floors and multiple areas to explore within a single building. No level scaling. 2 forms of XP - Core XP - Main Missions and Street Cred - Side missions Higher Street Cred opens new exclusive vendors and fixers (new jobs) Ότι ήθελα να ακούσω απλά το hype έχει πάει στο θεό. Στις 12 έχει live στο ign 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gilmaru Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Aruil fair enough. Δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το cyberpunk genre γενικότερα, ίσως γι αυτό με ξενίζει. Αυτό που μου άρεσε σε άλλα trailer ανεξαρτήτως πλαισίου, ήταν η έμφαση σε χαρακτήρες. Π.χ. δεν ήξερα την βρικολακίνα που σκότωσε ο Geralt στο trailer, αλλά μέχρι το τέλος του με έκανε να την λυπηθώ, το ίδιο και για την τύπισσα που κρεμούσαν από το δέντρο στο άλλο trailer. Το πρώτο teaser του cyberpunk δεν απείχε πολύ από αυτά του witcher 3 imo. Τα κοντινά πλάνα στην τύπισσα/android και το ανθρώπινο βλέμμα στα μάτια της έδινε χαρακτήρα. Σε όλα τα παραπάνω trailer νοιαζόμουν για άγνωστους που έβλεπα πρώτη φορά σε αυτά, σε αυτό το τελευταίο δεν μου καιγόταν καρφί για κανέναν. Ωστόσο όντως ήταν in engine trailer και ίσως να είχε άλλο σκοπό. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από Gilmaru 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτά που περιγράφεις είναι cinematic trailers με cgi. Αν διαβάσεις όλα τα παραπάνω δεν έχει ουδεμία σχέση με το gta. Κάποιες απόψεις από το gameplay demo https://mobile.twitter.com/GI_AndyMc/status/1006603233807044608 Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από noFEARgr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 26 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Cyberpunk Info from GameSpot Stream: Game is FPP RPG with TPP cutscenes FP perspective made to feel more personal RPG with Shooter Elements not a Shooter with RPG elements Multiple different progression systems (Skills, Perks, etc.) V, protagonist - urban merc/hired gun. Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory) You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices Dystopian Cyberpunk future shown in sunlight on purpose. Full Day/Night Cycle. Noir themes bleed through environment and aesthetic Characters from Cyberpunk 2020 lore will appear Netrunner, Techie and Solo are main focused classes You can combine classes Optional classes exist (like Rockerboy and Corporate) and you can pull perks from them to add into your own custom class classes are represented by characters throughout the game (via G4ge) Story and quest system from Witcher 3 is implemented into Cyberpunk similarly. Choice and consequence is HUGE. Emphasized that the game is an RPG first and foremost Story is personalized by player choice. Combat - Ranged combat and Melee combat. Learned lessons from Witcher 3. FPS Melee combat. Weapons - 3 branches - Power Weapons (heavy hitting/stagger), Tech Weapons (penetrating through cover), Smart Weapons (tracking/following) Vehicles - Motorcycles, Cars, hinted at flying cars. V is a fully voiced character. Both Male and Female completely voiced. V's personality is shaped by player. Backstory and interactions shape V's personality. Cyberpunk is a dark dystopia in the same vein as Witcher 3 being Dark Fantasy Details of the world - everything has a purpose. World design was a huge focus in setting the tone. Night City - in between SF and LA (fictional city). Inspired by both cities. 6 unique districts in the city. Each area has its own feel on top of the base Noir feel Exploration is encouraged. Witcher was horizontally huge, Cyberpunk is vertically huge. You can enter buildings, Mega Buildings exist as well with multiple floors and multiple areas to explore within a single building. No level scaling. 2 forms of XP - Core XP - Main Missions and Street Cred - Side missions Higher Street Cred opens new exclusive vendors and fixers (new jobs) Ότι ήθελα να ακούσω απλά το hype έχει πάει στο θεό. Στις 12 έχει live στο ign Το μονο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το "no level scaling"?! Στην τελική ας υπάρχει ως επιλογή όπως στο W3. Μεγάλο bummer άμα όντως δεν υπάρχει επιλογή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aruil Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 @Gilmaru Ναι καταλαβαίνω απολύτως αυτό που λες για το πρώτο trailer και συμφωνώ ότι ήταν πολύ καλό. Αυτό όμως που έλεγα μέχρι και χθες από τότε που το είδα ήταν ότι ωραίο δε λέω αλλά δεν έχω ιδέα τι παιχνδίδι θα ακολουθήσει. Και εκεί που ήμουν κάποιος που περιστασιακά μόνο κοίταζε να δει τι θα γίνει με το παιχνίδι, το trailer μαζί με τα καινούρια πράγματα που μάθαμε πριν λίγο με έκαναν να το περιμένω με κομμένη την ανάσα (υπερβάλω λιγακι προφανώς ). Εκει που φοβόμουν για ενα cinematic fps με διαλόγους, τώρα ελπίζω για ενα Deus Ex (το πρώτο) on steroids ή ένα first person Shadowrun. Εκεί που με είχε ενοχλήσει η σταδιακή μείωση πολυπλοκότητας του ruleset στα Witcher, εδώ βλέπω μια επιθυμία να κάνουν ένα πραγματικά βαθύ RPG τόσο στο gameplay όσο και στο setting/story. Προφανώς βοήθησε το να έχουν έτοιμους κανόνες από το επιτραπέζιο, αλλά και η πρόθεση μετράει. Άντε να περιμένω τώρα Χ χρόνια που θέλουν ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Βγάλτε την RPG-άρα να καούμε..Να το τελειώσεις και να σε πιάσει η θλίψη του W3 που έλλειπαν οι NPCs.. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από Psycho_Warhead Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα