Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τι σχέση έχει αυτό με το post μου που έκανες quote μονο εσύ ξέρεις :D

Την άλλη μέρα θα υπάρχει mod ;) Έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα δεν ήταν στην αρχή αλλα μετά που αφαίρεσαν τα transitions με κάποιο patch. FYI υπάρχει mod που λέγεται "immersive motion" ;)

Λαθος quote χαχαχα,τωρα διορθωθηκε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για οσους διαμαρτυρονται οτι δεν ειναι αρκετα σκοτεινο,οι σκηνες που δειχνουν σκοταδιλα στο trailer ειναι ακριβως οπως θα θελαμε να ειναι. Απλα οι ανθρωποι εδειξαν πως ειναι και τις υπολοιπες ωρες της μερας η πολη,προφανως ο ηλιος δεν σταματησε να γυριζει το 2077.

Επεξ/σία από Alastor192
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά για μένα αυτό είναι Cyberpunk, δεν έχω δει άλλο σοβαρό AAA game να απεικονίζει τόσο σωστά το genre, imho as always. We want fuckin gameplay you awesome red bastards :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Μύκονος σε peak σεζόν είναι πιο κοντά στη cyberpunk ατμόσφαιρα από αυτό που είδαμε στο τρέηλερ. Πέρα από τον καταγάλανο και υπέρλαμπρο ουρανό της Night City, το artwork παραπέμπει περισσότερο σε punk αισθητική δεκαετίας 80', παρά σε κάτι από το μέλλον.

Ανοιχτόχρωμα προς το μπεζ κτίρια, φαρδιοί δρόμοι, άπλετος χώρος για τους πεζούς και πεντακάθαρη ατμόσφαιρα. Μέχρι και η χαρακτηριστική ubisoftική ασπρίλα. Όσο για τους χαρακτήρες, αυτοί μοιάζουν να έχουν βγει από τον κόσμο του street fighter. Απλά δείτε τον πρωταγωνιστή μέσα στο αμάξι του προς το τέλος του τρέηλερ(1:23). Σαν να βλέπεις σκίτσο του Ryu από τη 3D σειρά.  Καρτουνίστικο στυλ, χοντροκομμένα πρόσωπα(πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) και τετριμμένη ενδυματολογική μόδα παλαιότερων εποχών.

Δίκαια το βάφτισαν "watch dogs 2077". Φαίνεται ότι η CDPR φοβήθηκε μη χάσει πωλήσεις στις ηλικίες κάτω των 14 ετών και το έκανε όσο πιο "badass" και φαντεζί μπορούσε. Αντίθετα στο ps4/pro ,με έσοδα προστατευμένα από την αντιγραφή, είδαμε τίτλους απαράμιλλων γραφικών και αισθητικής σαν το Ghost of Tsushima. Ένα πραγματικό μάθημα σε όσους pc gamers ταυτίζουν τα ποιοτικά γραφικά με άχρηστες για το ανθρώπινο μάτι αναλύσεις.

Για το gameplay και την έκταση του κόσμου δεν το συζητάμε. Θα έχει γίνει σίγουρα σοβαρή δουλειά. Φοβάμαι όμως την έλλειψη εμπειρίας του συγκεκριμένου στούντιο στα shooters. Κοτζάμ Βethesda έφτασε στο Fallout 4 για να δώσει gunplay της προκοπής.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Alastor192 είπε

 ο ηλιος δεν σταματησε να γυριζει το 2077.

Δεν υπάρχει ήλιος στο Cyberpunk, υπάρχει μόνο μια μεγάλη λάμπα άσπρου νέον στον ουρανό που σβήνει για κάποιες ώρες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Για οσους διαμαρτυρονται οτι δεν ειναι αρκετα σκοτεινο,οι σκηνες που δειχνουν σκοταδιλα στο trailer ειναι ακριβως οπως θα θελαμε να ειναι. Απλα οι ανθρωποι εδειξαν πως ειναι και τις υπολοιπες ωρες της μερας η πολη,προφανως ο ηλιος δεν σταματησε να γυριζει το 2077.

Σκοτεινό στη διάθεση, όχι στις συνθήκες φωτισμού. Να βγάζει παρακμή, κοινωνική σήψη, απόγνωση των φτωχότερων, μικρές οάσεις φυσικού κάλλους για την αριστοκρατία, μολυσμένο περιβάλλον για τους υπόλοιπους, απόκοσμο στυλ αρχιτεκτονικής κλπ. Η Night City είναι σκέτο Miami/California. Σε προδιαθέτει για πάρτυ περισσότερο.

εδιτ: Αλλά όπως προείπα οι μικρές ηλικίες δεν θέλουν τέτοια.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά που άρεσε που δείξαν αυτην την αισθητική και οχι την γνωστη, χιλιοφορεμένη "Bladerunner" noir αισθητική. Είναι μπροστά η CDPR.
Cyberpunk δεν ειναι μόνο σκοταδι, βροχή και neon. (που φυσικά θα το δούμε και αυτό, και θα γουστάρουμε)

Επίσης αφού έχει την αποδοχή του  Pondsmith που φαντάστηκε/έφτιαξε το παιχνίδι εξ'αρχης, οι κριτικές των υπολοίπων έρχονται σε δεύτερη μοίρα για μένα.
Απο άτομα που έχουν παίξει το Cyberpunk 2020, βλέπω να λένε οτι η πολύχρωμη αισθητική είναι αυτή και που παιχνιδιού.
Μπορει το 2020 να ήταν σκοτεινό και άραχνο, και βροχερό γιατι ειχε γίνει πυρηνικός πριν καμια 10ετια...αλλα μέχρι το 2077 εχουν αλλάξει και λίγο τα πράγματα.

Με τα λόγια του ίδιου του Mike Pondsmith για το χρώμα και τον ήλιo:

"For those who wish it was more rainy and dark and stuff: Five words: Day/night Cycle Weather Algorithms .
ANYONE can make it dark and rainy and neony. We already knew we could do that. We wanted to prove that it can be the Dark Future ANY TIME OF DAY OR NIGHT."

Για όλα τα υπόλοιπα.... στο gameplay θα δείξει αν και τι αξίζει.

 

Επεξ/σία από InfinitySurfer
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνουμε τον ορισμό του Cyberpunk ως genre?! Ο Pondsmith δημιούργησε κάτι δικό του και η CDPR το δίνει εικόνα και ήχο, δεν κατάλαβα γιατί κολλάμε σε ορισμούς. Ο άνθρωπος δουλεύει με την CDPR για το καλύτερο αποτέλεσμα φαντάζομαι, δεν γίνετε να αρέσει σε όλους, τώρα για την ηλικία που αναφέρθηκε περιττό γιατί το γούστο δεν έχει ηλικία ;) Θέλω να δω όταν θα δείξουν gameplay άμα θα υπάρχει κανεις που θα πει ότι έχει δει καλύτερο cyberpunk game. :D

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σόρρυ παίδες αλλά σε σχέση με το E3 trailer τουλάχιστον συμφωνώ 100% με τον William Gibson. Το κάνει να μοιάζει με reskin του GTA. Και δεν έχει να κάνει με την φωτεινότητα αυτό δυστυχώς.

 

Αλλά ντάξει, όλα αυτά είναι πρώτες εντυπώσεις μόνο. 

Επεξ/σία από Gilmaru
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

That's fair Gilmaru, προσωπικά βρίσκω απίστευτα ιδιαίτερο το style της Rockstar για να το συγκρίνω με οποιοδήποτε άλλο game, στην τελική θα ήταν περίεργο άμα άρεσε σε όλους. ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να έχει ένα παιχνίδι κανονικό day/night και weather change cycles μπορεί να το κάνει λιγότερο ατμοσφαιρικό ως προς το cyberpunk στοιχείο όπως το έχουμε στο μυαλό μας (Blade Runner, Ghost in the Shell), αλλά από την άλλη θα κάνει τον κόσμο του πιο ζωντανό και πιο ρεαλιστικό. ίσως αυτό και να μετράει περισσότερο στο τέλος. Εγώ περιμένω να δω gameplay τους επόμενους μήνες. Θεωρώ σίγουρο ότι η CDPR θα δώσει ρέστα όσο αφορά τα υπόλοιπα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...