Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ειναι αρκετα καλο το DLSS. Πρεπει να βλεπεις παντως διαφορα μεταξυ quality και performance dlss. Βγαλε screen σε ιδιο σημειο ολο και κατι θα καταλαβαινεις back to back. Κυριως shimmering πρεπει να βλεπεις στο performance dlss.

Θα το κάνω αυτό που είπες να δω γιατί πραγματικά κάθομαι σαν τον χαζο 20 λεπτα και τα αλλάζω να δω διαφορά.  

Ειδικα με ενα 10% sharpen από GeForce πραγματικά δεν μπορώ να εντοπίσω διαφορα . Ίσως να είναι και τα δικά μου μάτια ετσι και κάποιος άλλος να έβλεπε διαφορά. 

  • Like 1
  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Προφανώς και είναι παιχνίδι της χρονιάς, ακόμη και τέλειο να μην είναι. Τι καλύτερο βγήκε μέσα στο 2020; Ούτε πρόκειται να βγει κάτι στις 20 μέρες που απομένουν..

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Τα γραφικα ειναι next gen imo, η αληθοφανεια σε πραγματα οπως τα screen space reflections και μερικα rtx fx ειναι εκπληκτικα.. Σε καποια σημεια βεβαια ειδικα σε βροχη δειχνουν overdone αλλα αρτιστικα καταλαβαινω οτι μπορει να μην εντυπωσιαζουν αρκετο κοσμο

Με δεδομένο ότι όσα μας έχει δείξει η EPIC υλοποιούνται σε games 3-4 χρόνια μετά(π.χ. Samaritan demo) πώς το συγκρίνεις με το Nanite demo της UE5 που έτρεχε realtime σε PS5 1440p/30fps;

Ρωτάω γιατί μέχρι αυτή τη στιγμή είναι το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να αποκαλέσω next gen. Σαν να ήταν prerendered.

Δημοσ.

Απο λιγα video που ειδα και εμενα μου αρεσει αρκετα και ο κοσμος του και το gameplay του. Θα περασει καιρος ομως για να το παιξουμε οπως πρεπει μεχρι να πεσουν οι τιμες στις καρτες να φτιαχτουν και τα οποια bugs. Θα πρεπει να μπει και αναλογο DLSS για amd καρτες γιατι δεν τις βλεπω καλα στο συγκεκριμενο παιχνιδι. 30fps medium θα εχω με την 5700xt στα 3440x1440 κατι που ειναι πολυ κακο performance. 

2 λεπτά πριν, spirit)earth)aflame είπε

δεν κοιτάω πιο πίσω σελίδες επίτηδες, οπότε σορι αν έχει συζητηθεί ήδη.. πόσο χώρο χρειαζόμαστε στο δίσκο? έκδοση GoG και για το patch, ξέρει κανείς;

60GB ειναι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Με δεδομένο ότι όσα μας έχει δείξει η EPIC υλοποιούνται σε games 3-4 χρόνια μετά(π.χ. Samaritan demo) πώς το συγκρίνεις με το Nanite demo της UE5 που έτρεχε realtime σε PS5 1440p/30fps;

Ρωτάω γιατί μέχρι αυτή τη στιγμή είναι το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να αποκαλέσω next gen. Σαν να ήταν prerendered.

Ναι ήταν αρκετα εντυπωσιακό αλλά εντελώς διαφορετικό concept, άλλη προσέγγιση και τελείως διαφορετικό timeline αν το σκεφτείς. Η μία engine είναι εδώ και η άλλη απλά σε ένα ομολογουμένως εντυπωσιακο βιντεάκι. Άσχετα που δεν περίμενω πότε να το δω αυτό στο ps5 προσωπικά. Διατηρώ επιφυλάξεις ότι ένα demo πίσω από ένα controlled environment μπορει να τρέξει στο ps5 σε ένα παιχνίδι συνολικά έτσι..

Ας μην κάνουμε όμως αυτή τη συζήτηση στο τοπικ τώρα δεν νομίζω ότι είναι του παρόντος και θα ενοχλήσει και τους υπόλοιπους

Δημοσ.
1 ώρα πριν, angelo1ao είπε

Με RTX2080super και Ryzen 5700 ειμαι στο ultra,rtx on-on-medium,dlss σε οποιοδηποτε scale παιζει ωραια με hdr400,144hz,σε 2k monitor

Αυτο που μου το γονατιζει ειναι οι δυο τελευταιες ρυθμισεις κατω απο το  dlss που δε ξερω τι ειναι, τα dynamic fidelity και static fidelity κανουν την ζημια..αν γνωριζει καποιος ας μας διαφωτισει γιατι;

Είναι για όσες κάρτες δεν έχουν dlss. Nvidia πριν την 2000 series και amd.

Ουσιαστικά ορίζεις το ποσοστό του rendering resolution σε σχέση με την ανάλυση που έχεις ορίσει στο game. Για παράδειγμα εγώ σε 2560*1440 (3,68 εκατ pixels) το έχω ορίσει σε dynamic από 80% έως 100% με target 60 fps. Δηλαδή η rendering ανάλυση μου κυμαίνεται ανάμεσα σε 2,94 εκατ και 3,68 εκατ. pixels αναλόγως που πετυχαίνει το target των 60fps. Αν δεν το πιάνει είναι πάντα στο 80%. Στο static ορίζεις απλά ένα ποσοστό πχ 75% - 80% κτλ.

Δεν ξέρω γιατί γονατίζει το σύστημά σου εφόσον όταν τα ενεργοποιείς απλά σου δίνει τη δυνατότητα να μειώνεις το rendering resolution.

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, morehp είπε

σύστημα υπογραφής, 4K resolution και DLSS performance

χωρίς παραχωρήσεις στα settings, τέρμα ότι υπάρχει 48-58 FPS

με παραχωρήσεις στα cascaded και distant shadows (mid/low), 57-65 FPS

επειδή κανείς δεν το ανέφερε, τα loading times είναι από τα ελάχιστα που έχω συναντήσει εδώ και καιρό

alt-tab που αναφέρουν πολλοί για crash, δεν έχω συναντήσει μέχρι στιγμής 

 

3 ώρες πριν, Parapas είπε

Όντως μια που το ανέφερες, τα loading times είναι φοβερά (ειδικά αν φορτώνει όλο τον κόσμο). Η πλάκα είναι ότι το έπαιζα στην αρχή στον WD Green HDD που έχω και λέω τι έγινε φόρτωσε κιόλας? Μετά το έβαλα στον SSD και έπαθα ακόμα μεγαλύτερη πλάκα :P Κατά τα άλλα στο σύστημα της υπογραφής playable σε 1440p όλα ultra (και 2 psycho) με DLSS balanced. Σε εξωτερικούς χώρους είδα και λίγο κάτω από 60 αλλά και το Performance παλεύεται νομίζω οπότε ίσως το αφήσω εκεί μέχρι να πάρει λίγο performance ακόμα.

Αυτό που με εκνεύρισε περισσότερο στο witcher 3 ήταν τα loading times. Ειδικά στις μάχες που έχανες και πιο συχνά το παιχνίδι ήταν σχεδόν unplayable...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο πιο πιθανός λόγος που τον έχουν πιει οι κονσόλες της προηγούμενης γενιας,  vram και το streaming της νέας έκδοσης της μηχανής.

Επεξ/σία από morehp
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, zaratustra είπε

Είναι για όσες κάρτες δεν έχουν dlss. Nvidia πριν την 2000 series και amd.

Ουσιαστικά ορίζεις το ποσοστό του rendering resolution σε σχέση με την ανάλυση που έχεις ορίσει στο game. Για παράδειγμα εγώ σε 2560*1440 (3,68 εκατ pixels) το έχω ορίσει σε dynamic από 80% έως 100% με target 60 fps. Δηλαδή η rendering ανάλυση μου κυμαίνεται ανάμεσα σε 2,94 εκατ και 3,68 εκατ. pixels αναλόγως που πετυχαίνει το target των 60fps. Αν δεν το πιάνει είναι πάντα στο 80%. Στο static ορίζεις απλά ένα ποσοστό πχ 75% - 80% κτλ.

Δεν ξέρω γιατί γονατίζει το σύστημά σου εφόσον όταν τα ενεργοποιείς απλά σου δίνει τη δυνατότητα να μειώνεις το rendering resolution.

 

 

Ωραιος πολυ αναλυτικη η απαντηση σου φιλε μου μπραβο δεν το γνωριζα οτι ηταν για amd χρηστες..απο την στιγμη που ειναι ετσι τα πραγματα θα μπορουσε να μην συνεργαζεται για πολλους λογους που δεν χρειαζεται να μπω καν στην διαδικασια να το ψαξω,απλα δεν τα ενεργοποιω και δεν με απασχολει παραπανω ;)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zaratustra είπε

Δεν ξέρω γιατί γονατίζει το σύστημά σου εφόσον όταν τα ενεργοποιείς απλά σου δίνει τη δυνατότητα να μειώνεις το rendering resolution.

μαλλον το dlss του ρίχνει πιο κατω απο οτι βαζει χειροκίνητα την ανάλυση 🤔  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

https://www.pcgameshardware.de/Cyberpunk-2077-Spiel-20697/Specials/Cyberpunk-2077-Benchmarks-GPU-CPU-Raytracing-1363331/

Ο 6/12 AMD R5 3600 με 3200Mhz RAM πίσω από στοκ(4,3Ghz) 6/6 i5 9600K  με 2666 RAM.

Αναπολώντας εκείνες τις-απείρου κάλλους-ημέρες που ήσουν ανόητος(να το θέσω πολύ ευγενικά) να δίνεις τόσα λεφτά στην Intel για τόσα λίγα cores. Αντί να πάρεις με πολύ λιγότερο τους βασιλιάδες του Future-proofness.

Herald ή Ryzenlake ή...τέλος πάντων πώς τα βλέπεις τα πράγματα;

Δεν νομίζω να αποκάλεσα κανέναν ανόητο που προτίμησε 9600 αντί για 3600. Προφανώς ο 3600 είναι καλύτερη επίλογη, και 1 παιχνίδι δεν το αλλάζει αυτό, αλλιώς είμαι κα ιεγώ ανόητος με την 3090 γιατί στο AC valhala η 6800 πάει καλύτερα ;) 

Όποιος πάλι πήρε 7600 αντί για 1600, ε ναί αυτός είναι ανόητος.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...