angelo1ao Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, LEFteriz είπε οτι βλεπεις και που είχε το Keychain αυτό παλι καλά.. Τουλάχιστον το πηρα στα 50,99 το ειχα πετυχει το καλοκαίρι.. Κανένας που να το δοκίμασε με RTX2080 σε 1440p ;;; θα σηκώσει καθολου RT ή @@..... θα το βαλω το βραδυ. Με RTX2080super και Ryzen 5700 ειμαι στο ultra,rtx on-on-medium,dlss σε οποιοδηποτε scale παιζει ωραια με hdr400,144hz,σε 2k monitor Αυτο που μου το γονατιζει ειναι οι δυο τελευταιες ρυθμισεις κατω απο το dlss που δε ξερω τι ειναι, τα dynamic fidelity και static fidelity κανουν την ζημια..αν γνωριζει καποιος ας μας διαφωτισει γιατι; Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2020 από angelo1ao
aekoupoli Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 βγαλτα ειναι για amd καρτες,σαν dlss κατι,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος
Arkin Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 23 λεπτά πριν, hellraiser2030 είπε για 1440π εννοω Για εκεί πας για 3070 2080ti και πάνω και 3700x 8700k και πάνω.
pirmen56 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 https://www.pcgameshardware.de/Cyberpunk-2077-Spiel-20697/Specials/Cyberpunk-2077-Benchmarks-GPU-CPU-Raytracing-1363331/ Ο 6/12 AMD R5 3600 με 3200Mhz RAM πίσω από στοκ(4,3Ghz) 6/6 i5 9600K με 2666 RAM. Αναπολώντας εκείνες τις-απείρου κάλλους-ημέρες που ήσουν ανόητος(να το θέσω πολύ ευγενικά) να δίνεις τόσα λεφτά στην Intel για τόσα λίγα cores. Αντί να πάρεις με πολύ λιγότερο τους βασιλιάδες του Future-proofness. Herald ή Ryzenlake ή...τέλος πάντων πώς τα βλέπεις τα πράγματα;
vins Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Όσοι έχετε amd gpu βάλτε fidelity fx στο 80 και γενικά παίξτε με cascade shadows, βοηθάει. Η 5700xt πάντως στο 1440p βαράει 98% για πλάκα 6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε https://www.pcgameshardware.de/Cyberpunk-2077-Spiel-20697/Specials/Cyberpunk-2077-Benchmarks-GPU-CPU-Raytracing-1363331/ Ο 6/12 AMD R5 3600 με 3200Mhz RAM πίσω από στοκ(4,3Ghz) 6/6 i5 9600K με 2666 RAM. Αναπολώντας εκείνες τις-απείρου κάλλους-ημέρες που ήσουν ανόητος(να το θέσω πολύ ευγενικά) να δίνεις τόσα λεφτά στην Intel για τόσα λίγα cores. Αντί να πάρεις με πολύ λιγότερο τους βασιλιάδες του Future-proofness. Herald ή Ryzenlake ή...τέλος πάντων πώς τα βλέπεις τα πράγματα; 720p δεν τα τρεχει; δεν παίζει ρολο; επίσης έβαλε 5600x με 3200 ram. Δεν είμαι amdακιας, απλά ρωτάω αν αυτά παίζουν ρόλο
Virus200 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Είμαι στην αρχή ότι το ξεκίνησα το παιχνίδι μόλις βγήκα έξω από το κλαμπ σαν Street kid . Με την 2070 και τον i7 8700 τον απλό με ultra Ray tracing και dlss performance ειμαι εξω στα 55 με 60 fps. Μονο εγω δεν καταλαβαίνω την διαφορά στην εικόνα με τα διαφορετικά preset στο dlss? Σε όλα η ίδια εικόνα μου φαίνεται. Τοσο πολυ στραβός ειμαι η ειναι τοσο καλο το dlss?
Arkin Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Virus200 είπε Είμαι στην αρχή ότι το ξεκίνησα το παιχνίδι μόλις βγήκα έξω από το κλαμπ σαν Street kid . Με την 2070 και τον i7 8700 τον απλό με ultra Ray tracing και dlss performance ειμαι εξω στα 55 με 60 fps. Μονο εγω δεν καταλαβαίνω την διαφορά στην εικόνα με τα διαφορετικά preset στο dlss? Σε όλα η ίδια εικόνα μου φαίνεται. Τοσο πολυ στραβός ειμαι η ειναι τοσο καλο το dlss? Ειναι αρκετα καλο το DLSS. Πρεπει να βλεπεις παντως διαφορα μεταξυ quality και performance dlss. Βγαλε screen σε ιδιο σημειο ολο και κατι θα καταλαβαινεις back to back. Κυριως shimmering πρεπει να βλεπεις στο performance dlss.
d4ydr33m3r Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Ενω κανει εξαιρετικη αναλυση (και αυτη τη φορα) δεν μπορω να δεχτω την αποψη και ειδικα χωρις να το εχει τελειωσει οτι δεν ειναι το παιχνιδι της χρονιας. Αυτα για το βιντεο και συμφωνω μαζι του στην συντριπτικη πλειοψηφια. Τα γραφικα ειναι next gen imo, η αληθοφανεια σε πραγματα οπως τα screen space reflections και μερικα rtx fx ειναι εκπληκτικα.. Σε καποια σημεια βεβαια ειδικα σε βροχη δειχνουν overdone αλλα αρτιστικα καταλαβαινω οτι μπορει να μην εντυπωσιαζουν αρκετο κοσμο.. Τεχνικα δεν θελω να μιλησω ομως αλλο και ενω περιμενα να ασχοληθω ΠΟΛΥ με αυτα ειναι εν τελει το τελευταιο πραγμα που με απασχολει μεχρι στιγμης ειμαι τοσο captivated απο τον κοσμο του παιχνιδιου.. Προσωπικα δεν μπορω να ξεκολλησω απο το πρωι που το επιασα.. Ειναι οντως slow paced εχει κινηματογραφικο ρυθμο αλλα δεν με χαλαει καθολου αυτο το απολαμβανω. Οι διαλογοι ειναι πολυ καλοι (δεν θα πω εξαιρετικοι) και δεν εχω προχωρησει ουτε εναν μεχρι στιγμης, η μουσικη ειναι απλα μαγεια, το gunplay και τα mechanics αρκετα καλα (θα μπορουσαν ομως να ειναι καλυτερα αλλα εδω διατηρω μια επιφυλαξη ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ με 6-7 ωρες να εχω ολοκληρωμενη αποψη για αυτο) και το μονο που πραγματικα με εχει χαλασει ειναι οντως η οδηγηση.. Τιναφτορε θυμιζει generic παιχνιδακι περασμενης δεκαετιας στην οδηγηση.. Η ιστορια μεχρι στιγμης μου αρεσει πολυ, το feeling του παιχνιδιου βγαζει πολυ cyberpunk χαρακτηρα ακομη και απο τις πρωτες ωρες και το μονο που απομενει ειναι να δω τι λενε και τα side missions γιατι τις πρωτες ωρες ειναι αρκετα βασικα και απλα.. Με ανησυχει το πως θα εξελιχθει το skill tree ειναι λιγο weird ο τροπος παρουσιασης του και οχι τοσο ευκολο να καταλαβεις προς ποια κατευθυνση θα κινηθεις.. Εχω την αισθηση (αλλα don't quote me on that) οτι ηθελαν να εχουν ενα πιο balanced approach αναμεσα στο stealth και στο attack οπως και στα υπολοιπα perks.. Θα δειξει ομως τι να πω σε τοσες λιγες ωρες.. Ενα μονο bug ειχα μεχρι στιγμης αλλα ηταν game breaking γιατι επρεπε να γυρισω πισω να μιλησω στον Jackie καποια στιγμη οταν τελειωσα μια αποστολη και δεν μπορουσα και αναγκαστηκα να κανω load να γυρισω λιγο πισω.. Με ολα του τα προβληματα για εμενα προσωπικα το παιχνιδι ειναι μεχρι στιγμης οπως μαλλον το περιμενα σχεδον σε ολους τους τομεις και χαιρομαι για αυτο.. Το τι θα δω στην συνεχεια δεν το ξερω αλλα αν η αρχη ειναι το ημισυ τοτε ειμαστε σε καλο δρομο.. Η αποδοση βατη αλλα οκ δεν εχει νοημα να μιλαω για αυτο με high end συστημα.. Θεματα ομως δεν εχω παιζει μια χαρα και ειναι το τελευταιο που με εχει απασχολησει.. Back to game.. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2020 από d4ydr33m3r 5
Virus200 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Ειναι αρκετα καλο το DLSS. Πρεπει να βλεπεις παντως διαφορα μεταξυ quality και performance dlss. Βγαλε screen σε ιδιο σημειο ολο και κατι θα καταλαβαινεις back to back. Κυριως shimmering πρεπει να βλεπεις στο performance dlss. Θα το κάνω αυτό που είπες να δω γιατί πραγματικά κάθομαι σαν τον χαζο 20 λεπτα και τα αλλάζω να δω διαφορά. Ειδικα με ενα 10% sharpen από GeForce πραγματικά δεν μπορώ να εντοπίσω διαφορα . Ίσως να είναι και τα δικά μου μάτια ετσι και κάποιος άλλος να έβλεπε διαφορά. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Προφανώς και είναι παιχνίδι της χρονιάς, ακόμη και τέλειο να μην είναι. Τι καλύτερο βγήκε μέσα στο 2020; Ούτε πρόκειται να βγει κάτι στις 20 μέρες που απομένουν..
spirit)earth)aflame Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 δεν κοιτάω πιο πίσω σελίδες επίτηδες, οπότε σορι αν έχει συζητηθεί ήδη.. πόσο χώρο χρειαζόμαστε στο δίσκο? έκδοση GoG και για το patch, ξέρει κανείς;
pirmen56 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Τα γραφικα ειναι next gen imo, η αληθοφανεια σε πραγματα οπως τα screen space reflections και μερικα rtx fx ειναι εκπληκτικα.. Σε καποια σημεια βεβαια ειδικα σε βροχη δειχνουν overdone αλλα αρτιστικα καταλαβαινω οτι μπορει να μην εντυπωσιαζουν αρκετο κοσμο Με δεδομένο ότι όσα μας έχει δείξει η EPIC υλοποιούνται σε games 3-4 χρόνια μετά(π.χ. Samaritan demo) πώς το συγκρίνεις με το Nanite demo της UE5 που έτρεχε realtime σε PS5 1440p/30fps; Ρωτάω γιατί μέχρι αυτή τη στιγμή είναι το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να αποκαλέσω next gen. Σαν να ήταν prerendered.
Arkin Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Απο λιγα video που ειδα και εμενα μου αρεσει αρκετα και ο κοσμος του και το gameplay του. Θα περασει καιρος ομως για να το παιξουμε οπως πρεπει μεχρι να πεσουν οι τιμες στις καρτες να φτιαχτουν και τα οποια bugs. Θα πρεπει να μπει και αναλογο DLSS για amd καρτες γιατι δεν τις βλεπω καλα στο συγκεκριμενο παιχνιδι. 30fps medium θα εχω με την 5700xt στα 3440x1440 κατι που ειναι πολυ κακο performance. 2 λεπτά πριν, spirit)earth)aflame είπε δεν κοιτάω πιο πίσω σελίδες επίτηδες, οπότε σορι αν έχει συζητηθεί ήδη.. πόσο χώρο χρειαζόμαστε στο δίσκο? έκδοση GoG και για το patch, ξέρει κανείς; 60GB ειναι. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Με δεδομένο ότι όσα μας έχει δείξει η EPIC υλοποιούνται σε games 3-4 χρόνια μετά(π.χ. Samaritan demo) πώς το συγκρίνεις με το Nanite demo της UE5 που έτρεχε realtime σε PS5 1440p/30fps; Ρωτάω γιατί μέχρι αυτή τη στιγμή είναι το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να αποκαλέσω next gen. Σαν να ήταν prerendered. Ναι ήταν αρκετα εντυπωσιακό αλλά εντελώς διαφορετικό concept, άλλη προσέγγιση και τελείως διαφορετικό timeline αν το σκεφτείς. Η μία engine είναι εδώ και η άλλη απλά σε ένα ομολογουμένως εντυπωσιακο βιντεάκι. Άσχετα που δεν περίμενω πότε να το δω αυτό στο ps5 προσωπικά. Διατηρώ επιφυλάξεις ότι ένα demo πίσω από ένα controlled environment μπορει να τρέξει στο ps5 σε ένα παιχνίδι συνολικά έτσι.. Ας μην κάνουμε όμως αυτή τη συζήτηση στο τοπικ τώρα δεν νομίζω ότι είναι του παρόντος και θα ενοχλήσει και τους υπόλοιπους
zaratustra Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, angelo1ao είπε Με RTX2080super και Ryzen 5700 ειμαι στο ultra,rtx on-on-medium,dlss σε οποιοδηποτε scale παιζει ωραια με hdr400,144hz,σε 2k monitor Αυτο που μου το γονατιζει ειναι οι δυο τελευταιες ρυθμισεις κατω απο το dlss που δε ξερω τι ειναι, τα dynamic fidelity και static fidelity κανουν την ζημια..αν γνωριζει καποιος ας μας διαφωτισει γιατι; Είναι για όσες κάρτες δεν έχουν dlss. Nvidia πριν την 2000 series και amd. Ουσιαστικά ορίζεις το ποσοστό του rendering resolution σε σχέση με την ανάλυση που έχεις ορίσει στο game. Για παράδειγμα εγώ σε 2560*1440 (3,68 εκατ pixels) το έχω ορίσει σε dynamic από 80% έως 100% με target 60 fps. Δηλαδή η rendering ανάλυση μου κυμαίνεται ανάμεσα σε 2,94 εκατ και 3,68 εκατ. pixels αναλόγως που πετυχαίνει το target των 60fps. Αν δεν το πιάνει είναι πάντα στο 80%. Στο static ορίζεις απλά ένα ποσοστό πχ 75% - 80% κτλ. Δεν ξέρω γιατί γονατίζει το σύστημά σου εφόσον όταν τα ενεργοποιείς απλά σου δίνει τη δυνατότητα να μειώνεις το rendering resolution.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα