Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το FPP είναι πιο immersive και σε βάζει μέσα στην καρδιά της δράσης. Δεν είναι καθόλου ευχάριστο να βλέπεις τον Geralt από το διάστημα, σαν μυγάκι, όταν αρχίζει μια μάχη.

Επειδή αναφέρθηκε προηγουμένως, το gunplay των fallout είναι πολύ εθιστικό και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει τόση απέχθεια.

 

Αν η immersive FPP μάχη είναι αυτή των Elder Scrolls (επειδή αναφέρθηκε ο Geralt, ), να μου λείπει. Μηδενική αίσθηση του περίγυρου λόγω της περιορισμένης οπτικής της κάμερας (γωνία πολύ μικρότερη των 180 μοιρών), προβληματική αίσθηση της απόστασης, μετριότατη ως κάκιστη αίσθηση των melee όπλων (θέση, βάρος, ορμή, απόσταση). Το Mount and Blade είναι φτιαγμένο για έφιππη μάχη αν και έχει υπόβαθρο για ενδιαφέρουσα μάχη σώμα με σώμα, ενώ το Chivalry έχει action/ group λογική. Το first person δεν είναι σοβαρή επιλογή για melee σύστημα μάχης, άλλο αν εξυπηρετεί άλλους σκοπούς στο gameplay.

Υπάρχει τόση απέχθεια για το gunplay των Fallout γιατί είναι χάλια, πολύ απλά. Το Deus Ex έκανε πολυ καλύτερη δουλειά, ενώ σε πιο light βάσεις τα Mass Effect ήταν πολύ καλά.

Τα περί ήχου και μηχανισμών από CoD/ Battlefield/ Red Orchestra/ PUBG δε με αγγίζουν και δε με αφορούν καθόλου σαν παίχτη, αν ήθελα τέτοιους μηχανισμούς στη μάχη θα έπαιζα CoD/ Battlefield/ Red Orchestra/ PUBG. Αν βρουν τρόπο να ενσωματώσουν το customisation στη μάχη με λιγότερο gimmicky τρόπους από τους υπάρχοντες ("έβαλα stabiliser στο sniper rifle, τώρα η τελίτσα δε θα πηγαίνει πέρα δώθε σαν παλαβή, γιούπι") θα είναι σημαντικότερη εξέλιξη από το να "πρέπει" να παίζουμε με headset.

8 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Βασικά technically μονο το fpp μπορεί να θεωρηθεί immersive όπως λες, κανένα άλλο perspective. Επειδή όμως θα είναι rpg είμαι σχεδόν σίγουρος θα έχει free fpp/tpp και αυτό γιατί ο κόσμος θέλει να "βλέπετε". Άμα κοιτάξεις mods για παράδειγμα τα περισσότερα είναι εμφανισιακά, ανούσιο i know but it is what it is.

Εννοείτε είναι γούστο αλλα fpp με κλειστά ματια λόγο ποσο πιο natural είναι το aiming/shooting. Άμα είναι cover shooter και εγώ προτιμώ tpp.

To FPP που έχουμε όμως, όπως είπα και παραπάνω, είναι αστείο απλά και μόνο λόγω των μοιρών της κάμερας, κοιτάμε μέσα από χωνί.

Όπως το 3rd person κερδίζει κατά κράτος πάντως σε melee όπλα, έτσι και το first-person κερδίζει σε ranged, αν εξαιρέσουμε cover κλπ. Συστήματα όπως αυτό του New Vegas είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, τα Deus Ex έχουν προσφέρει κάτι πολύ αξιόλογο με κάποιους συμβιβασμούς για τους purists, και αν το customisation και το hit registry/ roll σταματήσει να θυμίζει Ναυμαχία ("Δ3" - "χτύπησες αντιτορπιλικό, δε μπορώ να περπατήσω κι ας με βρήκες πάνω στο κέβλαρ") θα βελτιωθούν πολλά πράγματα.

Τέλος, προφανώς ένα διακοσμητικό 3rd/ 1st person look σα συμπλήρωμα του "βασικού" (βλ. Skyrim) δεν είναι μέτρο σύγκρισης.

 

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Αν η immersive FPP μάχη είναι αυτή των Elder Scrolls (επειδή αναφέρθηκε ο Geralt, ), να μου λείπει. Μηδενική αίσθηση του περίγυρου λόγω της περιορισμένης οπτικής της κάμερας (γωνία πολύ μικρότερη των 180 μοιρών), προβληματική αίσθηση της απόστασης, μετριότατη ως κάκιστη αίσθηση των melee όπλων (θέση, βάρος, ορμή, απόσταση). Το Mount and Blade είναι φτιαγμένο για έφιππη μάχη αν και έχει υπόβαθρο για ενδιαφέρουσα μάχη σώμα με σώμα, ενώ το Chivalry έχει action/ group λογική. Το first person δεν είναι σοβαρή επιλογή για melee σύστημα μάχης, άλλο αν εξυπηρετεί άλλους σκοπούς στο gameplay.

Τα περί ήχου και μηχανισμών από CoD/ Battlefield/ Red Orchestra/ PUBG δε με αγγίζουν και δε με αφορούν καθόλου σαν παίχτη, αν ήθελα τέτοιους μηχανισμούς στη μάχη θα έπαιζα CoD/ Battlefield/ Red Orchestra/ PUBG. Αν βρουν τρόπο να ενσωματώσουν το customisation στη μάχη με λιγότερο gimmicky τρόπους από τους υπάρχοντες ("έβαλα stabiliser στο sniper rifle, τώρα η τελίτσα δε θα πηγαίνει πέρα δώθε σαν παλαβή, γιούπι") θα είναι σημαντικότερη εξέλιξη από το να "πρέπει" να παίζουμε με headset.

Έχεις μηδενική αίσθηση του περίγυρου γιατί δεν έχεις εμπειρία gaming με surround/virtual surround ήχο. Προσωπικά δεν μπορώ να αντιληφθώ τον κόσμο του game(οποιουδήποτε) χωρίς headphones με VS. Έχω χρόνια να παίξω game με στέρεο ηχεία. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις τι θα πει immersion χωρίς πανάκριβες οθόνες ή VR κράνη. Γι'αυτό και δεν μου κάνουν εντύπωση τα όσα λες/λέτε. Καθόλου τυχαίο ότι σε πολλά games(ακόμα και TPP σαν τα Batman) υπάρχουν οπτικές ενδείξεις για το πότε θα σου επιτεθεί κάποιος εχθρός από πίσω. Έχουν καταλάβει οι devs σε τι συνθήκες παίζουν οι περισσότεροι.

Σχετικά με το melee combat και τις αποστάσεις δεν τίθεται θέμα σε φουτουριστικά games οπου μιλούν πιο πολύ τα όπλα. Ας είναι τουλάχιστον το Cyberpunk σαν τα Mass effect με κοντινό TPP. Όχι αυτή η αηδία του W3 που μας γύρισε στο 2000. Αρέσει σε πολλούς αυτή η εποχή, αλλά ας δώσουν τουλάχιστον και μια εναλλακτική για όλους τους υπόλοιπους.

Αναφορά σε κείμενο

Υπάρχει τόση απέχθεια για το gunplay των Fallout γιατί είναι χάλια, πολύ απλά. Το Deus Ex έκανε πολυ καλύτερη δουλειά, ενώ σε πιο light βάσεις τα Mass Effect ήταν πολύ καλά.

Ειδικά το Fallout 4 έχει πολύ αληθοφανές gunplay και fluid αίσθηση χειρισμού. Δεν υστερούσε σε σχέση με ένα αξιοπρεπές FPS. Στο Vegas και το 3 η κίνηση ήταν λίγο περίεργη, πρόβλημα που λύθηκε. Δεν μπορώ να μαντέψω τι άλλο δεν σας άρεσε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το gunplay ήταν σίγουρα πολύ καλύτερο αλλα πάλι δεν ήταν στο επίπεδο του τελευταίου Doom/Wolfenstein για παράδειγμα, still απολύτως playable τόσο που το VATS το χρησιμοποιούσα πολύ λιγότερο σε σχέση με τα παλιά. Επίσης όταν υπάρχει fov slider τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για fpp. Επίσης συμφωνώ το melee και εγώ, το προτιμώ σε tpp (το skyrim κακό παράδειγμα γιατί είχε απίστευτα basic combat system, το SOM/W είναι καλύτερο παράδειγμα) αλλα tbh το Dying Light/DH ήταν καταπληκτικό σε αυτό (λόγο ότι μπορείς να σημαδέψεις τι να κόψεις, oh dark messiah) και έχει διαφορετικό feeling σε fpp, imho as always ;)

Από εκεί και πέρα όπως και να είναι implemented το διπλό perspective φτάνει που υπάρχει η επιλογή, οι modders θα τα φτιάξουν όλα ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το gunplay ήταν σίγουρα πολύ καλύτερο αλλα πάλι δεν ήταν στο επίπεδο του τελευταίου Doom/Wolfenstein για παράδειγμα, still απολύτως playable τόσο που το VATS το χρησιμοποιούσα πολύ λιγότερο σε σχέση με τα παλιά. Επίσης όταν υπάρχει fov slider τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για fpp. Επίσης συμφωνώ το melee και εγώ, το προτιμώ σε tpp (το skyrim κακό παράδειγμα γιατί είχε απίστευτα basic combat system, το SOM/W είναι καλύτερο παράδειγμα) αλλα tbh το Dying Light/DH ήταν καταπληκτικό σε αυτό (λόγο ότι μπορείς να σημαδέψεις τι να κόψεις, oh dark messiah) και έχει διαφορετικό feeling σε fpp, imho as always ;)

Από εκεί και πέρα όπως και να είναι implemented το διπλό perspective φτάνει που υπάρχει η επιλογή, οι modders θα τα φτιάξουν όλα ;)

Τα wolfenstein, doom, painkiller κτλ. είναι arcade FPS με rambo like δράση. Με ό,τι επίπτωση έχει αυτό στο χειρισμό(ταχύτητα κίνησης του χαρακτήρα, ύψος αλμάτων, ευκολία στόχευσης κλπ.). Το FO4 προσομοίαζε σε tactical survival fps. Τελείως διαφορετικά πράγματα. Ας πει τουλάχιστον κάποιος ότι δεν του αρέσει το tactical γενικώς. Όχι ότι είναι μάπα το gunplay του συγκεκριμένου game.

+1 για τα bold.

Δημοσ.

uncharted,gears of war, dead space, resident evil 4, vanquish, last of us, max payne, mass effect υπαρχουν πολλα αξιολογα tps...τα fps μου εδιναν την αισθηση οτι παντα παιζω το ιδιο παιχνιδι με διαφορετικο skin....

 

τεσπα, ειναι καθαρα θεμα προτιμησης...οτι γουσταρει ο καθενας...

Δημοσ.

Ειδικά τα mass effect και τα dead space τα λάτρεψα. Δεν θέλω όμως η κάμερα να απομακρύνεται περισσότερο απ'ότι στα προαναφερθέντα ή να βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον χαρακτήρα όπως στο witcher 3. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Pirmen σε περίπτωση που δεν το ήξερες υπάρχει mod για την camera στο W3 ;) Όσο για το F4 διαφωνώ καθέτως για το χαρακτηρισμό tactical survival fps, είναι pure arcade fps (VATS=legit cheat) χωρίς ίχνος tactics και survival. To game genre είναι sandbox shooter rpg. Στην survival δυσκολία τότε ναι αλλα tactics no, ούτε cover, ούτε lean ούτε τίποτα από τα κλασσικά controls ενός tactical fps. Επίσης ανέφερα τα Doom/Wolfen για ποσο fluid είναι το aiming, δεν μίλησα ποτε για ταχύτητα, jumping και λοιπά gameplay, επίσης μην ξεχνάς ότι το F4 έχει default acceleration/smoothing/fov και διαφορετικό sensitivity για x και y, οι οποιες όλες αυτές ρυθμίσεις δεν γίνονται από in game και πρέπει να κανεις edit τα ini και επίσης δεν υποστηρίζει raw input. Αν και εκτίμησα το ανώτερο shooting mechanic πέρασα καλύτερα με το παλιό ;) Όσο αφορά το Cyberpunk δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερο melee focus, πιο πολύ shooter το κόβω αφού είσαι μπάτσος.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχε cover το F4 απλά ήταν αυτόματο. Tactical εννοώ να χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις στις μάχες. Όχι rambo στυλ σαν το doom και όλα αυτά που είπες.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tactical_shooter

Αναφορά σε κείμενο

A tactical shooter is a subgenre of shooter game that includes both first-person shooting and third-person shooting. These games simulate realistic combat, thus making tactics and caution more important than quick reflexes in other action games. Tactical shooters involving military combat are sometimes known as "soldier sims".

Στο survival mode είναι ακριβώς έτσι το F4. Ήθελε προσοχή και τακτική με την έννοια του πως προσεγγίζεις μια κατάσταση όταν π.χ. ο εχθρός υπερτερεί αριθμητικά. Δεν έχει να κάνει η τακτική με την πολυπλοκότητα του gameplay απαραίτητα.

Έτσι θέλω και το Cyberpunk 2077. Οχι σαχλο-rpg που παίζουν τα upgrades και το level σου αντί για σένα.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το F4 απέχει αιώνες από το definition "These games simulate realistic combat", tactical shooter είναι το Arma κτλ, ακόμα και το "caution" που δίνεις έμφαση δεν υπάρχει όταν μπορώ να βαράω stimpacks με το κιλό, anyways λάθος συσχετισμός αλλα κατάλαβα τι θες να πεις και εδώ δεν είναι το thread του F4. ;) Λογικά θα είναι σαν το Deus Ex, μια μίξη semi γρήγορου shooter με stealth αφού μιλάμε για enhanced ανθρώπους, εκτος άμα ο πρωταγωνιστής δεν έχει enhancements. Θα δείξει ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Deus ex machina είπε

Είχα την εντύπωση πως το Cyberpunk 2077 θα είναι RPG. Έχει αλλάξει κάτι;

Δηλαδη αν το Witcher 3 το παιζες απο first person καμερα,δεν θα ταν rpg?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...