Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ε για αυτο τον λογο δεν γινεται το crunch τωρα; για να φτιαξουν τα bugs. βασικα ειναι και ο λογος που δεν θα βιαστω να παρω το παιχνιδι, να ειναι σε μια καλη κατασταση οταν θα το ξεκινησω.

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, KilliK είπε

ε καλα και στο Watchdogs εισαι hacker και κλεβεις αμαξια. δεν σημαινει οτι ειναι και κλωνος του Watchdogs.

ουτε ρηχο στο στορυ θαναι, αφου δουλευει πανω στο παιχνιδι και ο δημιουργος του board game.

εμενα πιο πολυ με ανησυχει  η  ποιοτητα στα επιμερους mechanics, οπως το driving, το gunplay Και το melee combat. διοτι δεν εχουν και πολυ εμπειρια πανω σε  αυτα, ποσο μαλλον σε first  person  POV.

Συμφωνω.. Και θα το παω στην αλλη ακρη εγω, και θα πω οτι μπορει υπο συνθηκες εαν ειδικα σε guns ειναι μετριο να ειναι deal breaker για να γραψω ατελειωτες ωρες.. 

Αλλα ας περιμενουμε να δουμε..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.

Γι αυτούς που λενε ότι είναι ένας GTA κλώνος σε Cyberpunk theme.

Τι λένε οι άνθρωποι που έπαιξαν τα πρώτα 45 λεπτά πριν απο 1-2 μήνες και έκαναν ερωτήσεις στους developers.

• It is nothing like Grand Theft Auto [aesthetically and structure]. This is an RPG

• Cyberpunk 2077 is Deus Ex: Mankind Divided and Revolution on steroids

• It is 100% an RPG first, shooter second

• Your jaw will drop when you see the Skill Perk Tree - it is like a humongous spider web - far larger than the Attribute Tree shown last year

• You can get through the entire game without killing anyone

• One of the quests has 7 different outcomes

• The more you use a weapon, the more you can specialize in it

• Quests had a lot of optional tasks that change the outcome

• You don't feel like the centre of the universe

• A lot of focus on verticality

• Dialogue is delivered very well - nothing B-Movie-like or cheesy

• It really feels like playing a tabletop RPG, in terms of the player's freedom of choice, character creation, options available, mission choices/consequences and stat management
• Choices feel meaningful and not just fluff. There is a palpable weight to your choices

  • Like 10
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, psof είπε

Γι αυτούς που λενε ότι είναι ένας GTA κλώνος σε Cyberpunk theme.

Τι λένε οι άνθρωποι που έπαιξαν τα πρώτα 45 λεπτά πριν απο 1-2 μήνες και έκαναν ερωτήσεις στους developers.

• It is nothing like Grand Theft Auto [aesthetically and structure]. This is an RPG

• Cyberpunk 2077 is Deus Ex: Mankind Divided and Revolution on steroids

• It is 100% an RPG first, shooter second

• Your jaw will drop when you see the Skill Perk Tree - it is like a humongous spider web - far larger than the Attribute Tree shown last year

• You can get through the entire game without killing anyone

• One of the quests has 7 different outcomes

• The more you use a weapon, the more you can specialize in it

• Quests had a lot of optional tasks that change the outcome

• You don't feel like the centre of the universe

• A lot of focus on verticality

• Dialogue is delivered very well - nothing B-Movie-like or cheesy

• It really feels like playing a tabletop RPG, in terms of the player's freedom of choice, character creation, options available, mission choices/consequences and stat management
• Choices feel meaningful and not just fluff. There is a palpable weight to your choices

μακάρι μακάρι μακάρι

(δώσε και την πηγή όμως)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, psof είπε

Γι αυτούς που λενε ότι είναι ένας GTA κλώνος σε Cyberpunk theme.

Τι λένε οι άνθρωποι που έπαιξαν τα πρώτα 45 λεπτά πριν απο 1-2 μήνες και έκαναν ερωτήσεις στους developers.

• It is nothing like Grand Theft Auto [aesthetically and structure]. This is an RPG

• Cyberpunk 2077 is Deus Ex: Mankind Divided and Revolution on steroids

• It is 100% an RPG first, shooter second

• Your jaw will drop when you see the Skill Perk Tree - it is like a humongous spider web - far larger than the Attribute Tree shown last year

• You can get through the entire game without killing anyone

• One of the quests has 7 different outcomes

• The more you use a weapon, the more you can specialize in it

• Quests had a lot of optional tasks that change the outcome

• You don't feel like the centre of the universe

• A lot of focus on verticality

• Dialogue is delivered very well - nothing B-Movie-like or cheesy

• It really feels like playing a tabletop RPG, in terms of the player's freedom of choice, character creation, options available, mission choices/consequences and stat management
• Choices feel meaningful and not just fluff. There is a palpable weight to your choices

4 ωρες παιξανε οχι 45 λεπτα. Στα αλλα συμφωνω. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πηγη ειναι ενας ανωνυμος στο reddit... 

εδω το αρχικο λινκ, εχει πολυ περισσοτερο ινφο. φυσικα take it with a grain of salt:

 

Επεξ/σία από KilliK
  • Thanks 1
Δημοσ.

 

13 λεπτά πριν, KilliK είπε

η πηγη ειναι ενας ανωνυμος στο reddit... 

εδω το αρχικο λινκ, εχει πολυ περισσοτερο ινφο. φυσικα take it with a grain of salt:

Ποιο ρε σεις ; και η κουτση μαρια ξερει οτι επαιξε ποσος κοσμος το game για 4 ωρες. Τις γνωμες τους τις ειπανε μετα το πρωτο επεισοδιο του night city wire. 

Το παραπανω ειναι η συνοψη απο αυτους που το επαιξαν. 

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι ρε παιδιά. Αυτά απο τα τέλη Ιουνίου τα ξέρουμε κι όπως είπαι και ο noFEAR είναι απλά οι ατάκες απο τα δεκάδες previews αρθρα και βιντεο που βγήκαν απο αυτούς που έπαιξαν ένα 4ωρο απο το παιχνίδι. Εγώ απλά επέλεξα αυτές που κάνουν σαφές ότι δεν είναι ένας GTA κλώνος. Το ότι μπορείς να κλέψεις δεκάδες αμάξια, να τα οδηγήσεις σε μια πόλη και να πυροβολήσεις τα όπλα που κατέχεις δεν το κάνει αυτόματα GTA. Απλά μας έδειξαν στα τελευταία βίντεο πως αν γουστάρουμε κάτι τέτοιο για τον χαρακτήρα μας θα έχουμε την επιλογή να το κάνουμε.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το βασικό στοιχείο -που αναφέρεται ουσιαστικά επί λέξει στην παραπάνω συνέντευξη- είναι πως έχεις ανθρώπους που λειτουργούν σε ένα απάνθρωπο σύστημα και καταφεύγουν στην τεχνολογία προκειμένου όχι να μετατραπούν σε υπερανθρώπους, αλλά να επιβιώσουν, να είναι "λιγότερο πειραγμένα" τα ζάρια στο παιχνίδι της ζωής.

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Snoob είπε

Το βασικό στοιχείο -που αναφέρεται ουσιαστικά επί λέξει στην παραπάνω συνέντευξη- είναι πως έχεις ανθρώπους που λειτουργούν σε ένα απάνθρωπο σύστημα και καταφεύγουν στην τεχνολογία προκειμένου όχι να μετατραπούν σε υπερανθρώπους, αλλά να επιβιώσουν, να είναι "λιγότερο πειραγμένα" τα ζάρια στο παιχνίδι της ζωής.

Με λιγότερα λόγια, αναφέρεται στο setting, όχι στο gameplay.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Metaksas είπε

Αναρωτιέμαι αν θα είναι playable σε rtx με την ταπεινή μ 2060. H θα με ρίχνει κάτω από 30 FPS στα 1080

Μαλλον στο επόμενο βίντεο θα μας δώσουν αναλυτικά requirements.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Oι προπαραγγελίες είναι ένα εργαλείο.

Από μόνο του, το εργαλείο αυτό, όπως κάθε εργαλείο, δεν είναι ούτε "καλό", ούτε "κακό". Εξαρτάται από το πώς θα το χειριστεί αυτός που επιχειρεί να το χρησιμοποιήσει.

Το να κατηγορούμε τις προπαραγγελίες είναι σαν να κατηγορούμε τις τσάπες.

Μια τσάπα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τσαπίσει το χώμα και να καρπίσει η γη, μπορεί να ανοίξει και κεφάλι. Στη δεύτερη περίπτωση, δεν μας φταίει η τσάπα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...