Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Τι να πουν τα γατάκια, έπρεπε να δουν την επική μεταγλώττιση του γκαμπαμαρού από τους προ έλληνες των 80s-90s. 

Από τα αγαπημένα: Ξένο κείμενο " Μας επιτέθηκαν το βράδυ με παλούκια [του μπέις μπολ]", μεταγλώττιση "Μας επιτέθηκαν το βράδυ με νυχτερίδες". "Καταραμένε παππού, καταραμένε παππού (δις σχεδόν όλα για να ταιριάξει στο στόμα του καρτούν)"

 

  • Like 1
  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KilliK είπε

Πωπω, τι με θύμησες τώρα. 
Πάνε 25+ χρόνια από τότε που το είδα και ακόμη θυμάμαι το "νυχτερίδα".😄

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Απ' ότι κατάλαβα, κανείς δεν άνοιξε το spoiler-tagged μήνυμά μου, που είχα αυτήν ακριβώς την σκηνή linked. :P

Καλά, Kabamaru είχε από τις πιο "επικές" μεταγλωττίσεις ever. :D "Να πας στον διάβολο, Hayate!"
  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Και για να ταράξω τα νερά.

Είναι  εκπληκτικό πως ένα με το ζόρι μέτριο anime "απογειώθηκε" εξαιτίας της μεταγλώττισής του. 😛

  • Like 4
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Thresh είπε

Και για να ταράξω τα νερά.

Είναι  εκπληκτικό πως ένα με το ζόρι μέτριο anime "απογειώθηκε" εξαιτίας της μεταγλώττισής του. 😛

Στα καρτούν, λόγω κοινού, τέτοια ήταν πολύ συνηθισμένα θυμάμαι. 
Πάρα πολλές φορές δεν έβγαζε ιδιαίτερο νόημα αυτά που έλεγαν σε σχέση με το τι γινόταν στις ζωγραφιές, μην πω ότι και από λογικής άποψης δεν έβγαζαν νόημα. 
Στο συγκεκριμένο πρέπει να ήταν ένας που έβγαλε το λόουερ με σκονάκι και έβλεπε απλά από το λεξικό ή κάτι παρόμοιο, δεν εξηγείται αλλιώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Άντε να βγεί... σε λίγο θα μας δείξουν και τον τερματισμό του παιχνιδιού..

Επεξ/σία από fr4ntic
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, fr4ntic είπε

Άντε να βγεί... σε λίγο θα μας δείξουν και τον τερματισμό του παιχνιδιού..

Ότι έδειξαν μέχρι στιγμής είναι απο αυτά που θα δούμε στο πρόλογο του παιχνιδιού.

Δημοσ.

Αν έχει γίνει καλή υλοποίηση στα physics και στην συμπεριφορά των οχημάτων θα φύγουν πολλές ώρες στο οδήγι! Εντυπωσιακά και μέσα κ έξω τα μοντέλα.

τα behind the scenes στο sound design

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

το παιχνιδι φαινεται φοβερο,με ενα ερωτηματικο το npc και car density στην πολη. Πολλοι παρατηρησαν οτι ειναι μηδενισμενο για την υποτιθεμενη πυκνοκατοικημενη Night city

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω πάλι θα πω, 33 μέρες για να μάθουμε αν θα είναι φόλα, φούσκα που θα σκάσει ή όχι το παιχνίδι.

Το παιχνίδι έχει ξεφύγει απότι νόμιζα ότι θα είναι(γιαυτό και ακύρωσα την collectors πριν κάποιον καιρό), και βλέπω ένα GTA στο μέλλον, εύχομαι να κάνω λάθος.

 

και ένα ενδιαφέρον άρθρο- ασχέτως της ποιότητας του παιχνιδιού

 

It’s Time To Stop Defending CD Projekt Red Over ‘Cyberpunk 2077’ Crunch

Αναφορά σε κείμενο

 

Yes, it’s true that under Poland’s labor laws devs are paid for overtime—unlike in the US where crunch is often unpaid (though not always). That’s better than nothing but still no justification for crunch. Noting that other workers in other industries and across tech are often made to work 70 to 80 hour weeks to finish a project also doesn’t persuade me that this is fine and okay. We should not ever task workers with such long hours simply to meet deadlines in order to make executives and shareholders happy.

Finally, it’s wonderful that CDPR employees have profit-sharing as part of their compensation, but that profit-sharing could still be part of the deal without crunch. It’s not like delaying the game would erase the profits or profit-sharing.

 

 

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Confused 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

GTA δύσκολα να γίνει.

Το ένα ειναι open world action-adventure και το άλλο είναι open world RPG.

Στο ένα είσαι ενας madeup χαρακτήρας κι απλά αποφασίζεις που θα πας και παρακολουθείς την έτοιμη ιστορία και στο άλλο φτιάχνεις εσύ τον χαρακτήρα σου, αποφασίζεις που θα πας και πως θα εξελιχθεί η ιστορία βάση των αποφάσεών σου.

Για το άρθρο τα είπαμε παραπάνω. Για το τελευταίο μήνα εν μέσω πανδημίας και μετά απο 2 delays η εταιρεία αποφάσισε να δουλέψουν οι εργαζόμενοι απο 40 σε 48 ώρες την εβδομάδα με πληρωμένες της υπερορίες(βαση νομου Ε.Ε) και ένα τεράστιο μπονους(50χιλ περίπου για τον καθένα) με το release του πιο hyped παιχνιδιού της 10ετιας.

Κάποιοι δημοσιογράφοι το παρουσίασαν λες και θα δουλεύουν απλήρωτα 70-80 ώρες για χρόνια όπως στην Naugthy Dog π.χ ή με το μαστίγιο λες και είναι παιδάκια στη Κίνα να φτιάχνουν τα κινητά της Apple.

Κι όπως είπε ο "δημοσιογράφος", μόλις ενημερώθηκε για την αλήθεια απο αγνώστους που έκαναν τη δουλειά του, στο update του άρθρου του απο πάνω "ναι τελικά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα αλλα αυτό δεν παυει να συμβαίνει αλλου..." χωρίς όμως να κατεβάσει το άρθρο γιατί η βασική δουλειά του ήταν και είναι να φέρνει "κλικς" προκαλώντας δράμα απο το πουθενά για το πιο πολυσυζητημένο παιχνίδι τα τελευταία χρόνια.

Αναφορά σε κείμενο

Finally, it’s wonderful that CDPR employees have profit-sharing as part of their compensation, but that profit-sharing could still be part of the deal without crunch. It’s not like delaying the game would erase the profits or profit-sharing.

 Λες και δε θα χάσει σε πωλήσεις ένα παιχνίδι αν βγει 3 μηνες αργοτερα αντί στο release του Xbox series X και PS5. Μιλάμε για IQ ραδικιού η δημοσιογραφία στα gaming news.

Επεξ/σία από psof
Λες και δε θα χάσει σε πωλήσεις ήθελα να πω
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με υπερηφανεια το λένε  ότι στο god bless "US where crunch is often unpaid " δεν εχουν προβλημα με τις εταιρειες τους . Ας πουμε ΕΑ ,activision , Ubisoft το κανουν καλα ενώ οι πολονοι χαλανε τη πιατσα ; :P Eγω πιστευω ότι ειναι και μλκια με τις κυκλοφοριες των νέων κονσολων και εχουν πολαπλη δουλεια δεν εχουν μόνο το  PC 

Επεξ/σία από Mhlogiatros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...