Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Καλα το πρωτο αρθρο ειναι για μπατσες.Microtransactions στον τιτλο για clickbait ξεκαθαρα,ουτε καν αναφερθηκε κατι σχετικα με αυτο.

 

Ειπαμε,πουλαει μετα την επιτυχια του W3 να βγαζουμε μπουρδες αρθρα η βιντεο για να τσιμπαμε τα κλικς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είναι στη φύση του ανθρώπου να κάνει κατάχρηση της θέσης/εξουσίας που έχει.

 

Με το pre-order τους μαθαίνουμε κακές συνήθειες. Η CDPK μιά χαρά αποθεματικό έχει να στηρίξει μόνη της το Cyberpunk.

 

Συνεπώς για μένα το pre-order έχει νόημα μόνο για αυτούς που θέλουν οπωσδήποτε collector's edition, το οποίο είναι από τη φύση του προϊόν περιορισμένης κυκλοφορίας.

 

Για τους υπόλοιπους από εμάς, το pre-order δεν έχει νόημα και αντίθετα μπορεί και να κάνει κακό στην πορεία της εταιρίας.

 

Για μένα το παιχνίδι με τα σημερινά δεδομένα είναι Day-1 purchase, αλλά θα μείνει στη ζελατίνα του για τουλάχιστον 3 μήνες, όπως έκανα και με το W3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αν με το «2077» στον τίτλο εννοούν το έτος κυκλοφορίας του game;;;

 

Παίζει να το καθυστερήσουν μέχρι το 2077 για λόγους marketing :P Χλομό για E3 το κόβω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ; Ας έδιναν την επιλογή και ας ήθελε 2080Ti SLI για να τρέξει έτσι. Απλά έχει την ίδια νοοτροπία με την Ubisoft η εταιρεία, console parity..Γιατί όπως είπε και η Ubisoft ''Είναι άδικο το PC να δείχνει πολύ καλύτερο από τις κονσόλες''. Τα υπόλοιπα είναι χαζές δικαιολογίες, κοινώς damage control.

 

Ξεκάθαρα PR πίπες. Ολοι ξέρουν ότι οι μάζες αρέσκονται σε "λεφτόδεντρα" οπότε αυτό κάνουν και αυτοί. Ποιος ενδιαφέρεται για ένα ποσοστό κοινού 1-2% που έχουν high end συστήματα; Απλά οι άνθρωποι έχουν καταλάβει (όλοι) ότι κάποιος πάντα θα κλαίει και θα κράζει. Είναι λοιπόν καλύτερο να κράζει το μικρότερο δυνατό ποσοστό που μάντεψε ποιο είναι. 

 

Στην περίπτωση της Ubisoft όμως έχει διπλό νόημα. Θέλει να πει ότι δεν πρόκειται να ξοδέψουμε επιπλέον χρόνο και χρήμα για να κάνουμε optimize το παιχνίδι για τέτοια συστήματα.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χρήμα και τον χρόνο για optimize τον θέλουν για τα low-end/mid-range συστήματα. Τα high-end κουτσά στραβά θα τα τρέξουν τα features με raw power, όπως έγινε στο πρώτο Crysis. Επίσης, δεν λέμε να φτιάξουν το παιχνίδι με βάση το high-end HW στο PC, αλλά αφού το W3 το είχαν φτιάξει ήδη με εκείνα τα visuals, γιατί να μην τα αφήσουν ως uber-ultra settings για τους high-end-αδες ; Και οι υπόλοιποι ας το έπαιζαν σε χαμηλότερα settings. Το ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να δυσκολεύεσαι να δεις διαφορές μεταξύ medium-high-ultra σημαίνει ότι πέφτει δούλεμα κανονικό από τις εταιρείες και μέσα σ' αυτές είναι και η CDPR πλέον, τόσο απλά.

 

Ας θυμηθούμε και το false advertising με video που έδειχνε features τα οποία δεν τα είδαμε ποτέ στο final game. Είπαμε, καλή και χρυσή η CDPR που δεν ακολουθεί τις υπόλοιπες εταιρείες στην απληστία των loot-boxes/paid DLCs αλλά την κουτσουκέλα τους την έκαναν κι' αυτοί. Το ότι πολλούς από εσάς δεν σας νοιάζει και τόσο επειδή δεν τα σκάτε χοντρά σε HW δεν αλλάζει κάτι, ίσα ίσα που θα έπρεπε να γκρινιάζετε και 'σεις γιατί κάποια στιγμή θα κάνετε upgrade το PC σας και θα μπορούσατε να απολαύσετε αυτά τα features κάποια στιγμή μελλοντικά.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοναδικό παιχνίδι υπο ανάπτυξη που βασιζεται στην τεχνολογία των pc, υπό την έννοια οτι δειχνει πρωτόγνωρα πράματα που δεν έχουν υπάρξει πριν, ειναι το Star Citizen της CIG. Mην περιμένετε επαναστατικά πράματα στα γραφικά απο τέτοιες εταιριες ubisoft ή ακόμη και CDPR. Eπισης καμια Valve αν παρουσιάσει κάτι επαναστατικο, αν της καβλώσει να φτιάξει το  Half Life 3 ή ισως και η Crytek υπο προυποθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OMG αυτό το clipping των σπαθιών στο βαρκάκι μου την δίνει στα νεύρα  :shock: πάντως το animation του pre-downgrade ήταν τόσο gooooood, από όλα αυτά που αφαίρεσαν τα stances με πόνεσε περισσότερο, anyways offtopic once agan, sorry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OMG αυτό το clipping των σπαθιών στο βαρκάκι μου την δίνει στα νεύρα  :shock: πάντως το animation του pre-downgrade ήταν τόσο gooooood, από όλα αυτά που αφαίρεσαν τα stances με πόνεσε περισσότερο, anyways offtopic once agan, sorry.

 

Παίξε και εσύ ένα Nioh ρε παιδί μου αν θες να stanceάρεις :P 

 

Κατά τα άλλα Psycho δεν είναι το ίδιο να κατεβάζεις απλά τα sliders και το ίδιο να δουλεύεις πάνω σε συγκεκριμένες απαιτήσεις. Θυμάμαι το Crysis παράδειγμα που άπαξ και το είχες σε κάτι λιγότερο από High ήταν κακάσχημο και αισθητικά πολύ χειρότερο από τα περισσότερα παιχνίδια. Γι αυτό σήμερα δεν βλέπεις τεράστιες διαφορές μεταξύ των settings. Υπάρχουν σαφώς αλλά όχι σε σημείο που να δημιουργείται το αίσθημα ότι παίζεις άλλο παιχνίδι (όπως το Crysis low-medium με το Crysis high+). Κανένα slider δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την ανθρώπινη αισθητική γιατί το slider κάνει απλά blanket downgrade με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα για τον τελικό χρήστη στο μάτι του. Αυτό το πάρε δώσε με ενοχλούσε στο PC για απίστευτα πολλά χρόνια μέχρι που φυσικά αποφασίστηκε το παρακάτω καλώς ή κακώς. 

 

Ετσι λοιπόν η σημερινή κατάσταση είναι ότι ορίζουν από αισθητικής πλευράς το σημείο στάνταρ 0 και από αυτό το σημείο δεν μπορείς να είσαι από Χ ποσοστό πάνω ή κάτω με σκοπό φυσικά να μπορεί το παιχνίδι να είναι και μεταφερόμενο από το ένα σύστημα στο άλλο αλλά και η εμπειρία η δική σου να μην έχει ουσιαστική διαφορά από την δική μου. Εσύ μπορεί να το λες κονσολοποίηση, εγώ το λέω για ένα τέτοιο παιχνίδι business sense και gamer sense.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιχνίδια πλέον φτιάχνονται με βάση τον ''ελάχιστο κοινό παρανομαστή'' που αυτή τη στιγμή είναι το Xbox One OG. Οπότε το ακριβό HW στο PC πλέον είναι απλά για μεγαλύτερες αναλύσεις/frame-rate και τίποτα άλλο, δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην λεμε οτι να ναι...το περιφημο "downgrade" δεν το εφαγε κανενας για τον απλουστατο λογο οτι πριν κυκλοφορησει το παιχνιδι ολοι ειχαν τη δυνατοτητα να δουνε πως θα ειναι στη τελικη του μορφη και να κρινουν αν τους κανει ή οχι.

Απο εκει και περα θεωρω αστειο να μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα και πιο πληρη παιχνιδια ολων των εποχων και ποσα χρονια μετα καποιοι να εχουν κολλησει γιατι η εταιρεια δεν τους εδωσε τη δυνατοτητα να πουσαρουν στα ακρα την υπερπανακριβη καρτα γραφικων τους...

 

Στο μεταξυ μιλαμε για την εταιρεια που το DRM ειναι αγνωστη λεξη για αυτην και που ολο το προσθετο περιεχομενο το δινει δωρεαν και παρολαυτα καποιοι λενε να μην κανουμε preorder για να μην τους κακομαθουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πάσαραν ως τελική μορφή και τελικά δεν είχε καμία σχέση. Η πλάκα είναι ότι η εταιρεία έκανε damage control στο release, δεν παραδεχόντουσαν το downgrade και έλεγαν στον κόσμο ότι σε ''Ultra'' θα δείχνει όπως τα E3 builds. Κατά τα άλλα είναι όπως τα λες. Απλά καλό είναι πάντα να λέμε και τα καλά και τα στραβά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα δεν βλεπετε τεραστιες διαφορες στα γραφικα γιατι πλεον τα ΑPI εχουν φτασει σε ενα σημειο που δεν υπαρχουν πλεον τεραστιες διαφοροποιησεις στα γραφικα, τουλαχιστον οχι στο untrained eye..

Δεν μιλαμε πλεον για μεταπηδησεις απο το DX8 στο DX9 ή π.χ απο SM 1.0 σε SM 2.0/3.0  που εκανε tons of difference visually.

Πλεον για να κανεις το επομενο βημα στα γραφικα χρειαζεσαι ΠΟΛΥ επεξεργαστικη ισχυ ειδικα αν μιλαμε για φωτοσκιασεις.. Αντε σε υφες παιζει και photogrammetry αλλα για να μεταπηδησεις απο τα απλα εντυπωσιακα γραφικα σε ολο και περισσοτερο ρεαλιστικα δεν ειναι ευκολη δουλεια, μιλαμε πλεον για τρελλους υπολογισμους π.χ για να κανει cast shadow κατι.

Και ακομη και σημερα παρα ταυτα υπαρχουν μεγαλες διαφοροποιησεις ειδικα σε open world παιχνιδια με πολυ λεπτομερεια.

Μην ξεχναμε επισης τον ελαχιστο παρανομαστη οταν φτιαχνει μηχανη μια εταιρεια οπως ειπωθηκε πιο πριν.

 

Αλλο αυτο ομως και αλλο το art direction .. Στο πρωτο ευθυνονται τα γραφικα στο δευτερο ευθυνονται αυτοι που καθονται να φτιαξουν το παιχνιδι με τα εργαλεια που εχουν στα χερια τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν βλέπεται πολλές διαφορές μεταξύ medium high ultra είναι και καλό για μενα. Κάποτε κάθε χρόνο ήθελες νέα κάρτα αν έπαιζες σε μεγάλες αναλύσεις και τότε όντως τα ultra είχαν πολύ μεγάλες διαφορές από τα medium. Τώρα με μια 770 του 2013 παίζεις άνετα το Witcher 3 με medium high γραφικά και η εμπειρία είναι ελάχιστα κατώτερη των ultra.

 

https://youtu.be/vMSvH6wwrAE

 

Το ίδιο γίνεται σχεδόν παντού στο χώρο της τεχνολογίας. Έχουμε φτάσει στο peak των δυνατοτήτων και μεταξύ μας περισσότερο βάζουν 2 3 βαριές ρυθμίσεις μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν την αγορά 800 ευρώ κάρτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν βλέπεται πολλές διαφορές μεταξύ medium high ultra είναι και καλό για μενα. Κάποτε κάθε χρόνο ήθελες νέα κάρτα αν έπαιζες σε μεγάλες αναλύσεις και τότε όντως τα ultra είχαν πολύ μεγάλες διαφορές από τα medium. Τώρα με μια 770 του 2013 παίζεις άνετα το Witcher 3 με medium high γραφικά και η εμπειρία είναι ελάχιστα κατώτερη των ultra.

 

Δεν ειναι ελάχιστα κατώτερη, υπάρχει εμφανέστατη διαφορά στην συνολική ποιότητα της εικόνας μεταξύ ultra/60fps και medium/high με οχι σταθερο 60αρι. Ειναι ψέμα και υπερβολή πως δεν υπάρχουν τέτοιες διαφορές στο Witcher 3. Προσωπικά με την μετάβαση απο GTX 770 σε 1070 αμέσως ειδα διαφορά σε παιχνιδια σαν το Witcher 3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...