Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

σιγουρα θα βαλουν MTX στο online,αλλιως δεν εχει νοημα απο οικονομικης αποψης. Lootboxes δεν παιζει να βαλουν με την καμια,ειναι και θεμα PR. Απο κει και περα, υποθετω θα ειναι τελειως optional και θα τα πλασαρουν ως consumer friendly(σε σχεση με τις υπολοιπες εταιριες δλδ). 

Καλα αν το παιχνιδι βγει στο επιπεδο που φανταζομαστε,η επιτυχια του online θα ναι αναποφευκτη

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ ότι η προσπάθεια για multiplayer από την CDPK αποτελεί κομβικό σημείο για την πορεία της εταιρίας.....

Προσωπικά, ώς σχεδόν αποκλειστικά single-player gamer, δεν μου αρέσει αυτό.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alastor192 είπε

 και εγω σχεδον αποκλειστικα single παιζω,αλλα αν ακολουθησουν συνταγη rockstar για το online,δεν εχω κανενα προβλημα

Δηλαδή 0 καινούριο περιεχόμενο για single player και μόνο καινούρια dlcs για online;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εταιρία είναι πια τεραστια δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας. :) Στην τελική δεν τους παίρνει να κάνουν τις κλασσικές μούφες άλλον εταιριών γιατί με το profile που έχουν φτιάξει κάθε μούφα θα φαίνεται ακόμα πιο μεγάλη.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το CP βγει όπως ακριβώς μας έχουν δείξει και ότι υποσχεθεί σε όλους τους τομείς, τότε η προσθήκη multiplayer για εμάς που παίζουμε μόνο sp, περνάει απαρατήρητη και άσε τους άλλους να παίζουν εκεί και να τα σκάνε σε micros. 

Αν βγει κατώτερο των προσδοκιών και του hype που έχει δημιουργήσει, τότε ναι, το multiplayer θα φάει κράξιμο από εμάς που παίζουμε sp, αλλά και η cdpr που έριξε χρήμα, χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό για κάτι που δεν ενδιαφέρει διόλου όλους όσους λάτρεψαν το W3 και το κατά πως η εταιρεία ανάπτυξης το περιποιήθηκε.

Αυτά. 

Υ.γ. Ακόμα και Blockbuster να βγει η gaming βιομηχανία δεν πρόκειται να "πάρει μαθήματα" για το πώς πρέπει να είναι ένα game όπως λέγανε τότε με το W3.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...