BigBOSS Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 H Larian ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία της Enhanced Edition του παιχνιδιού (για PC, Mac, Linux, Steam OS, PS4 και ΧboxOne) η οποία θα δοθεί απολύτως δωρεάν σε όλους τους κατόχους του παιχνιδιού (σε ανάλογη ανακοίνωση προχώρησε πρόσφατα και η inXile για το Wasteland 2). ειλικρινά σε κονσόλα ποιος θα ασχοληθεί με τέτοιου ειδους rpg;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δεν ξέρω, προσωπικά το σαλόνι δε με βολεύει για το gaming γενικότερα, άντε για κανένα χαβαλέ σε ποδοσφαιράκια κτλ., αλλά θυμάμαι από τον πρώτο καιρό που έδειχναν το co-op, κάθονταν μπροστά σε μια τεράστια οθόνη με χειριστήρια, ήταν φανερό πως τους ενδιέφερε το θέμα. Πάντως, ήταν από τα συνεπέστερα KS projects που στήριξα, δε λυπήθηκα τα χρήματα στιγμή και χαίρομαι που το προσπαθούν ακόμη, με κάτι τέτοια χτίζεις εταιρική φήμη και την επόμενη φορά που θα απευθυνθείς στον κόσμο θα τρέξουν τόσοι και άλλοι τόσοι. Ακούς, Τιμ;
BigBOSS Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δεν ξέρω, προσωπικά το σαλόνι δε με βολεύει για το gaming γενικότερα, άντε για κανένα χαβαλέ σε ποδοσφαιράκια κτλ., Aπλώς δε νομιζω οτι στις κονσολες υπάρχει κοινό για computer rpgs ή εάν υπάρχει ειναι πολύ περιορισμένο σε σχέση με τα pc. Γενικά τα παιχνιδια αυτά, με τον πολύ διάλογο κτλ ειναι too hardcore και αργά για τον μέσο gamer που παιζει μονο σε κονόλα οπου γενικά εκει προτιμούνται τα fast paced 3rd person action/adventure.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 ειλικρινά σε κονσόλα ποιος θα ασχοληθεί με τέτοιου ειδους rpg; Αυτοί που θέλουν να μπορούν να διαβάσουν τα fonts του παιχνιδιού...
Prospector8 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Μου έφτιαξε τη μέρα η ανακοίνωση αυτη, αυτα ειναι νεα!!!
Tobajara Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η αναφορά για σημαντικές αλλαγές στο σενάριο και το φινάλε. Ήταν το μόνο κομμάτι που το Original Sin δεν ηταν κορυφαίο αν και προσωπικά δεν είχα παράπονο, μου ήταν αρκετά ευχάριστο. Επίσης είναι κάτι που δε βλέπουμε συχνά - και μην αναφέρει κανείς το Mass Effect 3. Όχι μη με βάλετε να το ξαναπαίξω δε θέλω σας λέωωωωω...
panther_512 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Δημοσ. 15 Μαΐου 2015 Εγώ πάντως 100 ώρες τις πέρασα στο Divinity OS στην 50-άρα TV μου και ήταν απόλαυση, με εξαίρεση τα fonts που ήταν ίσα ίσα υποφερτά. Δυστυχώς η Larian δεν τα πάει καθόλου καλά με τα fonts στις τηλεοράσεις. Σε αυτόν τον τομέα το Wasteland 2 δίνει πραγματικά ρέστα με το πλήρως scalable UI του. Θα χαρώ πολύ να ξαναδοκιμάσω για 4η φορά το παιχνίδι όταν κυκλοφορήσει η "ενισχυμένη" έκδοσή του, αρκεί: -να φτιάξουν το θέμα με το πλήρως randomized God-awful loot του, ακόμα και σε special chests. - Nα μπαλανσάρουν τα classes, να μπορούμε να παίξουμε με Ranger σαν άνθρωποι - Να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις που απαιτούνται στο crafting να αποθηκεύονται οι συνταγές και να μήν ψάχνεσαι στην θάλασσα του inventory να συνδυάζεις ξανά και ξανά τα ίδια αντικείμενα Όπως είχα πεί και 2 σελίδες πρίν, το παιχνίδι έχει καταπληκτική βάση, αυτό που χρειάζεται είναι μερακλήδες να βγάλουν μιά πραγματικά επική ιστορία επάνω σε αυτό το engine.
Bigi444444 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Άντε, μόνο το pillars και το xulima μείνανε να σύρουν το άρμα.Μόλις φύγουν κι αυτά θα έχουμε εκτός από parity σε γραφικά, parity και σε τίτλους.
panther_512 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Προσωπικά δεν θέλω να πιστέψω σε μιά τέτοια εξέλιξη. Η επιτυχία που είχαν αρκετοί από αυτούς τους τίτλους ( Wasteland 2, PoE, Divinity OS κλπ) νομίζω πρέπει να μας κάνουν συγκρατημένα αισιόδοξους.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Κι εγώ αισιόδοξος είμαι. Μην ξεχνάμε ότι έρχεται και το Legends of the Sword Coast, γενικά το βρίσκω ρεαλιστικό να περιμένουμε περισσότερα εγχειρήματα στο μέλλον. Η Larian σίγουρα θα δώσει συνέχεια κάποια στιγμή, τα πήγε καλά, το μοντέλο της βγήκε και δείχνει πως έχει δυνάμεις. Η Harebrained επίσης συνεχίζει δυναμικά με το νέο Shadowrun. Η inXile θα ανακοινώσει σύντομα και το campaign για το Bard's Tale IV, θα αργήσουμε βέβαια να το δούμε αφού μεσολαβεί το Tides of Numenera. Γενικά, υπάρχει κινητικότητα.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Σε εμένα στην 40¨μου πάντως το παιχνίδι είναι uplayable μιας και είναι πρακτικά αδύνατον να διαβάσεις το οτιδήποτε χωρίς να βγάλεις τα μάτια σου. Το γεγονός ότι θα βγει στις κονσόλες σηματοδοτεί ότι κατά πάσα πιθανότητα θα έχουμε και διόρθωση των fonts. Ελπίζουμε τουλάχιστον.
Tobajara Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Εγώ είμαι πιο αισιόδοξος από όλους σας, όχι μόνο υπάρχουν αρκετά undergound RPG (παραπάνω από αρκετά) αλλά και τα ανεξάρτητα - Kickstarted ή μη - που αναφέρθηκαν είναι πολύ υψηλής ποιότητας. Αυτό που βλέπω και χαίρομαι είναι πως η μεγάλη πλειοψηφία των κυκλοφοριών όχι μόνο εξασφάλισε τη βιωσιμότητα των studios που τα έφτιαξαν αλλά οδήγησε και σε sequel ή expansion. Obsidian, Larian, Hairbrained, inXile έχουν πολλά projects και expansions στα σκαριά χωρίς να έχουν ανακοινώσει απαραίτητα κάποιο campaign οπότε προφανώς έχουν καλό χρηματικό απόθεμα. Γιατί το ζητούμενο είναι όχι ένας τίτλος - πυροτέχνημα αλλά η συνέχεια και εμπορική επιβίωση της ομάδας που το έφτιαξε. Ομάδες όπως οι πολυαγαπημένες μου PiranhaBytes (JoWood) και Troika είχαν πρόβλημα ακριβώς σε αυτό το κομμάτι, όχι ποιότητας. Θλιβερό ακραίο παράδειγμα ο τρόπος που φέρθηκε η Ubisoft στη Limbic (Μ&Μ X: Legacy) που έξι μήνες μετά την κυκλοφορία ενός εμπορικά επιτυχημένου τίτλου συν ενός expansion απλά της τράβηξε την πρίζα.
panther_512 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Σε εμένα στην 40¨μου πάντως το παιχνίδι είναι uplayable μιας και είναι πρακτικά αδύνατον να διαβάσεις το οτιδήποτε χωρίς να βγάλεις τα μάτια σου. Το γεγονός ότι θα βγει στις κονσόλες σηματοδοτεί ότι κατά πάσα πιθανότητα θα έχουμε και διόρθωση των fonts. Ελπίζουμε τουλάχιστον. Η Larian πρέπει να πάει μιά βόλτα από την InExile να πάρει μαθήματα για scalable UI/fonts. Τα UI/Fonts τους είναι διαχρονικό πρόβλημα σε όλα τα παιχνίδια τους. Και η πλάκα είναι ότι στο Divinity OS, τα presentations τα κάνανε σε τηλεοράσεις (τα έλεγα από το 2012), οπότε είναι αδύνατον να μήν κατάλαβαν ότι για μιά φορά ακόμα τα είχαν κάνει όλα πολύ μικρά....
Prospector8 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 www.pcgamer.com/divinity-original-sin-2-kickstarter-launches-later-this-month/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα