Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 447
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ποσες ωρες χρειαζεσαι για να του κανεις μια δοκιμη να δεις εαν σου αρεσει το παιχνιδι

(Σκεφτομαι να το παρω απο τον θειο για 1-2 ωρες και μετα εαν μου αρεσει να αγορασω διαφορετικα απεγκατασταση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσες ωρες χρειαζεσαι για να του κανεις μια δοκιμη να δεις εαν σου αρεσει το παιχνιδι

(Σκεφτομαι να το παρω απο τον θειο για 1-2 ωρες και μετα εαν μου αρεσει να αγορασω διαφορετικα απεγκατασταση)

...καμία μέρα την θες αν δεν έχεις παίξει crpg...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα ότι μια ώρα,ίσα-ίσα να βγάλεις το πρώτο training dungeon,είναι αρκετή για να καταλάβεις αν σου αρέσει ή όχι η μηχανική του παιχνιδιού, αν σου αρέσει τότε το παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό αν δεν σου αρέσει τότε όσο καλό και να είναι δεν μπορείς να το παίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ To αυτό.

 

Στις πρώτες ώρες καταλαβαίνεις όχι αν σου αρέσει το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά το συγκεκριμένο genre.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου αρέσουν τα old-school turned based RPGs και να μην σου αρέσει το παιχνίδι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό, συν το ότι όποιος έχει συνηθίσει τα σύγχρονα journals και τους σύγχρονους γρίφους σε RPG, που πρακτικά γράφουν ακριβώς τι πρέπει να κάνεις, δε θα την παλέψει με το Original Sin. Πρέπει να συνηθίσεις να βγάζεις άκρη μόνος σου, οι γρίφοι δεν είναι δύσκολοι αλλά πρέπει πραγματικά να γλείψεις την περιοχή και να ρίξεις μπόλικες δοκιμές. Θα υπάρχει κάποιο hint εκεί γύρω (αν το βρεις) αλλά το υπόλοιπο είναι trial and error.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου το εφερε ο θειος τωρα θα το δοκιμασω εαν μου αρεσει παω για αγορα. Τα συγχρονα RPG εχουν γριφους οσα εχω παιξει μου λενε ακριβως που να παω (εκτος το Dark souls αλλα δεν το εχω τερματισει και πηγαινα στην τυχη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι μονο δεν σου λεει που να πας κ τι να κανεις , αλλα δεν υπαρχει καν συγκεκριμενη σειρα για το πως/ποτε να ολοκληρωσεις τα quests

 

Μονο ο παραγοντας lvl παιζει ρολο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Coop παιζει κανονικα παντως απο τον θειο

Although αγοραστε το game , αξιζει τα λεφτα του . Ηταν τοπ σελλερ στο steam για αρκετο καιρο

 

Οτι θα το παρω θα το παρω αλλα δεν ξερω ποτε. Σκεφτομαι να το παρω απο κανενα κλειδαδικο λογω της τιμης που ξεκιναει απο τα 16 και κατι ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μετά από κάμποσες ώρες στο παιχνίδι λέω να γράψω και εγώ την δική μου εικόνα για το παιχνίδι, μπορεί να βοηθήσει πολλούς να το αγοράσουν (τέτοιες προσπάθειες θα πρέπει να επιβραβεύονται και να ενθαρρύνονται) ή να το αποφύγουν.

 

Να ξεκαθαρίσω πως είμαι φανατικός των BG I & II και συνεπώς τα θεωρώ ως benchmarks. Το DOA είναι ένας άξιος συνεχιστής των παραπάνω και πιστεύω πως αξίζει όλους τους επαίνους και τα διθυραμβικά σχόλια που λαμβάνει από παντού.

 

Εξάλλου πρόκειται ένα πολύ γλυκό δροσερό αεράκι στην ξηρασία που έχουμε περάσει εμείς οι πιο hardcore RPGάδες την τελευταία δεκαετία.

 

Λοιπόν κάνοντας την παραπάνω εισαγωγή θα ήθελα να γράψω κάποια παράπονα σχετικά με το παιχνίδια, υιοθετώντας ωστόσο όλα τα καλά που έχουν ειπωθεί παραπάνω.

 

ΓΡΑΦΙΚΑ

Όλα καλά και άγια ωστόσο δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις στους χαρακτήρες – σε διάπλαση είτε σε λοιπά χαρακτηριστικά, καθώς όλοι είναι σαν bodybuilderάδες στο ίδιο ύψος κλπ ακόμα και είναι άλλο race ή ακόμα και μάγος (Ακόμα και οι μάγοι είναι σαν τον Arnold). Την σήμερον ημέρα θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εξάρτηση (robes, armor κλπ) όπως και στην διάπλαση και τα χαρακτηριστικά.

 

ΥΠΟΘΕΣΗ

Όσο έχω δεί η ιστορία ΔΕΝ είναι κάτι το τρομερά το ιδιαίτερο και αν θεωρούν πως είναι νέο, ο βασικός χαρακτήρας ή κάποιος από το party να είναι πρώην βασιλιάς ή διάδοχος του θρόνου ή ακόμα ακόμα και ημίθεος, μάλλον έχει ξεφτίσει και είναι παλιά η ιστορία…

 

ΜΟΥΣΙΚΗ

Απλώς κάτι παραπάνω από υποφερτή, δεν χαλάει κάτι αλλά ούτε και προσθέτει κάτι το πολύ παραπάνω στο παιχνίδι.

 

ΜΑΧΗ

Είναι πολύπλοκη, turn based και θέλει μυαλό και στρατηγική. Ο συνδιασμός των στοιχείων της φύσης είναι πολύ έξυπνος και πολύ σωστά implemented. Μπορεί ένα από τα καλύτερα στοιχεία του παιχνιδιού. Ωστόσο, θεωρώ τo fluid – turn based – real time σύστημα του BG ένα κλικ πιο πάνω, λόγω κατά την άποψη μου του real time element…

 

CRAFTING – BLACKSMITHING κλπ

Και τα δύο me μία λέξη σχεδόν useless, μαζεύεις σαν ρακοσυλλέκτης οτιδήποτε βρείς πεταμένο και καταλήγεις να έχεις ένα inventory (που έχει άπειρο χώρο – στο BG 20spots) σαν το SUPER MARKET της γωνίας. Η ταλαιπωρία να μάθεις, να μαζέψεις τα συστατικά για να φτιάξεις κάτι της προκοπής δεν πολύ αξίζει τον κόπο, και συνήθως βρίσκεις κάτι καλύτερο από loot.

Μην ξεχάσω το lockpicking ακόμα πιο άχρηστο…δεν υπάρχουν κλειδωμένα chests, τόσο απλά…

 

Random Loot

Για την ώρα το θεωρώ πως είναι πολύ μα πάρα πολύ random. Τα αντικείμενα είναι νομίζω randomly generated με ότι λάθη αυτό μπορεί να φέρνει, πχ όπλα και πανοπλίες με intelligence bonus (!) και wizard related (staffs κλπ) με strength bonuses (!). Είναι πολύ ξενέρα να ρίχνεις ένα τρελό boss στο πάτωμα μετά από μια επική μάχη και να παίρνεις σαν reward σχεδόν άχρηστα αντικείμενα, με μοναδική αξία να τα πουλήσεις και να πάρεις κάνα φράγκο. Θα παρατηρήσετε πως θα κυκλοφορείται με lvl 5 items ενώ είστε lvl 10+ καθώς δεν έχει πέσει σε όλο το παιχνίδι κάτι της προκοπής.

 

Inventory

Χάος, νοιώθω σαν αποθηκάριος που πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να κάνω απογραφή και να ταξινομώ τα πάντα. ΔΕΝ βοηθάει το ότι έχει άπειρα slots…

 

Μερικά από τα παραπάνω θέματα συνήθως τα ξεχνάμε όταν συζητάμε για το παιχνίδι, που ωστόσο ξαναλέω πως είναι μια αξιολογότατη προσπάθεια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χειρισμός του inventory και των μενού είναι γενικά προβληματικός, αν και δε βλέπω γιατί ενοχλούν τα άπειρα slots. Αν παραγεμίζει, κάνεις δεξί κλικ και στέλνεις ό,τι δε χρειάζεσαι άμεσα στο Homestead. Αυτό που μου σπάει εμένα τα νεύρα είναι πως τα αντικείμενα δεν κάνουν σωστό stacking με αποτέλεσμα να έχω δύο και τρεις στοίβες από το ίδιο πράγμα. Εικάζω πως είναι bug που θα διορθωθεί εύκολα.

 

Για το crafting, δε βλέπω κάτι διαφορετικό στην υλοποίηση από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι με random loot, με το Skyrim να είναι η κλασσικότερη περίπτωση. Τώρα αν το crafting λειτουργεί καλύτερα / το προτιμά κάποιος με τελείως fixed loot είναι προσωπικό θέμα, Αυτό που όντως ισχύει είναι πως μπορεί να περάσει απαρατήρητο σα διαδικασία επειδή βρίσκεις τόσο πράμα που δε χρειάζεται να κάνεις craft τίποτα εκτός από ελάχιστα πράγματα. Από την άλλη αν το είχαν κάνει αναγκαίο (unique high-end loot πχ) θα έβαζαν πρακτικά τον κάθε παίκτη, που δε γουστάρει για τον οποιοδήποτε λόγο να ασχοληθεί, και να χαλάει πόντους στα αντίστοιχα skills και να μαζεύει ψυχαναγκαστικά αντικείμενα και να χάνει χρόνο με κάτι που απλά τον δυσαρεστεί. Είναι πολύ καλύτερα έτσι γιατί to crafting είναι πολύ ιδιαίτερη διαδικασία από πλευράς gameplay, ενώ τώρα ασχολείσαι για την πλάκα σου και . Αυτό που διαφέρει στα παιχνίδια της Larian γενικότερα είναι το μαγείρεμα, που ελάχιστα παιχνίδια το κάνουν, και το ότι βρίσκεις τις συνταγές πάνω κάτω τυχαία, που είναι πάντα ενοχλητικό.

 

Thief skills γενικότερα τα τρώει το μαύρο σκοτάδι, ένα sneaking σκεφτόμουν να ανεβάσω και αυτό το αντικατέστησα με invisibility. Από τη στιγμή που κάνεις τα πάντα bash χάνεται το νόημα - τουλάχιστον ας έβαζαν τα αντικείμενα να καταστρέφονται με πιθανότητα.

 

Για το loot δεν έχω συναντήσει το φαινόμενο που περιγράφεις, ανανεώνω το gear μου τακτικότατα με τις κλασσικές καβάντζες για skill checks και δεν έχω ξεμείνει με κάτι. Τα "περίεργα" stats που βρίσκεις δεν είναι πρόβλημα του RNG αλλά καλύπτουν την τεράστια multiclass πλευρά του character building, οπότε μόνο θετικό το θεωρώ. Εδώ από κατασκευής η μαγεία και το melee λειτουργούν συμπληρωματικά στον ίδιο χαρακτήρα και μάλιστα από νωρίς - απλά για όποιον παίξει pure classes δε θα έχει χρησιμότητα, όπως θα υπάρχει και καλό gear που δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει. ΔΕΝ είναι παιχνίδι για pure classes όμως, χάνεται όλο το νόημα.

 

 

Και μια μικρή σημείωση, τα BG, και γενικά τα παιχνίδια της παλιάς Bioware, είχαν κανονικά turn - based mode στις μάχες σαν επιλογή. Αν δοκιμάσεις να τα παίξεις εκεί πιστεύω πως θα σου φανούν πολύ παρόμοια, αν όχι ελαφρώς χειρότερα, με του Original Sin (και μιλάω καθαρά σαν αίσθηση, τα environmental effects κάνουν πολλή δουλειά και αλλάζουν σημαντικά την κατάσταση από γύρο σε γύρο, την έχω πατήσει πολλές φορές με πάγο που δεν είδα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με κουράζουν τα χρώματά του, τα οποία είναι over-saturated. Είναι ιδιαίτερα έντονο σε φωτεινούς χάρτες με ηλιοφάνεια.

 

Tα fonts για τα οποία φώναζα ότι είναι πολύ μικρά, στην 50-άρα από 2,5 μέτρα απόσταση είναι οριακά για κάποιον που είναι αετομάτης.

 

Προσωπικά τα διαβάζω με σχετική άνεση, χωρίς να αναγκαστώ να φέρω το καναπέ πιό κοντά.

 

Άρα, εκ του αποτελέσματος, σε αυτό το τομέα βελτιωθήκαν οριακά σε σχέση με το Divinity 2, το οποίο είναι unplayable.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...