Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κάντε πρώτα όλο το explore στην πόλη και μετά κινηθήτε προς τα δυτικά και αποφύγετε την εκκλησία και τον skeleton king και πηγαίνετε εκει μόνο αν ανεβάσετε lvl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 447
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βρήκα ένα sabre ου λέει οτι συνδιάζεται με ένα amulet... το έχει κανείς?

 

Και κάτι άλλο.... θα ήθελα να έχει και dual wield το παιχνίδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει κατι κρυφο στο lighthouse?

O χαρακτηρας μου λεει "I spotted something" αλλα δεν μπορω να βρω τιποτα. Μετακινησα και ολα τα κιβωτια

 

Ειμαι level 5 αλλα επειδη τα εχω κανει μανταρα λιγο με τα skills σκεφτομαι να το ξαναρχισω

 

Αξιζει να ασχολουμαι με lockpicking, pickpocket και τετοια?

Μπορω να τα βγαλω περα αγνοωντας τελειως τα τοξα και τα σχετικα skills?

 

Αμα παρω το Lonewolf ποιος ακριβως ειναι ο περιορισμος? Πρεπει να παιξω εντελως μονος μου (μου φαινεται αδυνατον) η απλως ξεκινας με εναν source hunter αντι για δυο και βρισκεις αλλους 3 να κανεις την τετραδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το lonewolf δεν παιρνεις companion

Αμα βαλεις 2 lonewolf chars δηλαδη δεν παιρνεις καθολου , αν βαλεις μονο στον 1 παιρνεις 1 μονο companion

 

Εχει μερικα καλα skill στο τοξο , αλλα τα καλυτερα ειναι τα fire/poion/cloud arrows . Αυτα κανουν ολη τη δουλεια imo

Meh για το lockpicking , δεν νομιζω οτι αξιζουν πολλοι ποντοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ακούς "I spotted something" σημαίνει ότι έχει πετύχει perception check. Ή έχει εμφανιστεί κρυμμένο πετράδι (το βλέπεις πατώντας το alt) ή μυστικό ή σημείο για σκάψιμο. Προσέχεις αν έχει εμφανιστεί ένας λευκός κύκλος στο έδαφος, τον οποίο για να τον σκάψεις πρέπει να έχεις φτυάρι.

 

Με thief skills δεν αξίζει να ασχοληθείς εκτός από το sneaking αν θες να παίξεις έτσι. Βρίσκω πιο πρακτικό το invisibility.

 

Μπορείς να τα βγάλεις αγνοώντας τα τόξα, αν έχεις αρκετά άτομα να κάνουν crowd control.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://alt-tab.gr/divinity-original-sin-review/

 

To Review μου πάνω στο Divinity: Original Sin.

 

Επειδή καταλαβαίνω πως πολλοί από εσάς δεν θα κάτσετε να διαβάσετε το wall of text μου, θα σας πω ένα πράγμα. Μην σκεφτείτε ούτε δεύτερη στιγμή να μην το αγοράσετε. Νέοι και παλιοί fans των RPG θα βρουν ένα εκπληκτικό παιχνίδι στο Divinity: Original Sin.

Επεξ/σία από ThanosWF
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

http://alt-tab.gr/divinity-original-sin-review/

 

To Review μου πάνω στο Divinity: Original Sin.

 

Ωραίο review. :)

Μερικά typos όμως, όπως το "croud" (correct: Crowd) funding. ;)

 

Aυτό ειδικά με τα missclicks που λες, μου την έχει δώσει μερικές φορές.

Πάω να κλικάρω σε αντίπαλο και τότε το idle animation κουνιέται πιο εκεί και φεύγει από το mouse και ο χαρακτήρας, περπατάει μια χαρά αντί να κάνει επίθεση. :P

 

Θα έπρεπε να έχει ε... "clickbox" (πως λέμε hit box), αντί να είναι τόσο pixel-perfect.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ακούς "I spotted something" σημαίνει ότι έχει πετύχει perception check. Ή έχει εμφανιστεί κρυμμένο πετράδι

 

Αρα το πετραδι ηταν. Ευχαριστω

 

 

Τελικα το ξαναρχισα με καλυτερο σχεδιασμο χαρακτηρων. Πρεπει να ξερεις λιγο πολυ πως λειτουργουν τα skills για να κανεις επιλογες.

Τωρα εχω 1 που ασχολειται μονο με Ranged weapons και γενικο crafting (οχι blacksmith) και ανεβαζει dexterity/perception (οποτε βλεπει και secrets/traps)

Ο αλλος ειναι ο μπαλαντερ. Παιζει man at arms με ασπιδα/1hand weapon , εχει cure wounds και geomancer για να βγαζει αραχνη + extra spells, εχει και loremaster

Η madora θα ασχοληθει μονο με 2handed combat, αλλα ελπιζω να βρω και cure wounds να της δωσω. Δεν εχω βρει ακομα καποιον να πουλαει man at arms skills. Ελπιζω να υπαρχει στην πορεια

Ο Jahan καθαρος μαγος στις 2 σχολες του και θα κανει και το blacksmith αφου ηδη εχει ποντο εκει

 

Το telekinesis που χρησιμευει περα απο το να πιανω αντικειμενα απο λιγο πιο μακρια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το telekinesis που χρησιμευει περα απο το να πιανω αντικειμενα απο λιγο πιο μακρια?

 

Όταν το "λίγο πιο μακριά" είναι πίσω από παγίδες ή δίπλα σε λάβα, κλπ, θα το εκτιμήσεις. :P

(αν και για να πω την αλήθεια, δεν έχω δει πόσο μακριά μπορεί να πάει)

 

Και αν δεν μπορείς να το πιάσεις, κάνεις teleport (ή δεν θυμάμαι πως λέγεται τώρα, το επιθετικό spell) για να στείλεις κάποιον. Πονάει, αλλά δουλεύει. :P

 

Edit: Wait a minute, και το επιθετικό skill, telekinesis δεν λέγεται; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(αναφέρομαι στα hitboxes)

 

Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν κουλός :P :P :P

 

Είναι κάπως εκνευριστικό όντως, αλλά με λίγο ζουμ λύνεται. Επίσης το ότι δεν έχει hitbox επιτρέπει και μερικά ελαφρά exploits, όπως πχ το να στοχεύεις το έδαφος αντί για τον αντίπαλο (ή τα βλήματα να σταματάνε στο περιβάλλον επειδή μπορεί το line of sight να επιτρέπει τη στόχευση αλλά η τροχιά να είναι καμπύλη και να βρίσκουν κάπου, συμβαίνει με ξόρκια) ή να χτυπάς δύο εχθρούς εκεί που κανονικά θα χτύπαγες έναν. Για να πω την αλήθεια το προτιμώ έτσι, κάνει τη μάχη λιγότερο μηχανική.

 

Αυτό που θα ήθελα και δεν έχει είναι ΝΑ ΣΚΥΛΕΥΕΙΣ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΣΟΥ μετά τη μάχη (γκραρφ) αντί απλά να μαζεύεις αντικείμενα από κάτω.

 

EDIT: Ένας άλλος ωραίος συνδυασμός είναι Aeromancer με πολεμιστή. Με αξιοπρεπές intelligence + gear παίρνεις το ξόρκι που τρως μόνο μισό physical damage. Υπάρχει ένα penalty αλλά με Aeromancer lvl 2 είναι ανεκτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

(αναφέρομαι στα hitboxes)

 

Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν κουλός :P :P :P

 

Είναι κάπως εκνευριστικό όντως, αλλά με λίγο ζουμ λύνεται. Επίσης το ότι δεν έχει hitbox επιτρέπει και μερικά ελαφρά exploits, όπως πχ το να στοχεύεις το έδαφος αντί για τον αντίπαλο (ή τα βλήματα να σταματάνε στο περιβάλλον επειδή μπορεί το line of sight να επιτρέπει τη στόχευση αλλά η τροχιά να είναι καμπύλη και να βρίσκουν κάπου, συμβαίνει με ξόρκια) ή να χτυπάς δύο εχθρούς εκεί που κανονικά θα χτύπαγες έναν. Για να πω την αλήθεια το προτιμώ έτσι, κάνει τη μάχη λιγότερο μηχανική.

 

Χμ... έχεις ένα δίκιο για τις επιθέσεις που έχουν ΑΟΕ και μπορούν να κάτσουν "ενδιάμεσα". Πάντως το καλύτερο για να μην έχεις miss-click είναι να το βάλεις top-down (με το 'Β').

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό ειδικά με τα missclicks που λες, μου την έχει δώσει μερικές φορές.

Πάω να κλικάρω σε αντίπαλο και τότε το idle animation κουνιέται πιο εκεί και φεύγει από το mouse και ο χαρακτήρας, περπατάει μια χαρά αντί να κάνει επίθεση. :P

Αυτό τρώγεται,κάτι άλλοι που κάθονται κάτω από θάμνους (ή αν τύχει και κάτσει κάποιος κάτω από καμιά πόρτα ή μέσα σε μια τέντα) και δεν μπορείς να τον πετύχεις με τίποτα,εκεί είναι που εγώ τρελαίνομαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...