Karel2003 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Καλημέρα! Παίδες δείτε αρρώστια! Έχουμε έναν καθηγητή ο οποίος μας έχει σπάσει τα @@ με το θέμα του copy/paste στις εργασίες και δεν μιλάω για copy/paste από internet και ετοιματζίδικη δουλειά... Μας έχει πει ότι όλα πρέπει να τα γράφουμε ακόμα και αν πρόκειται για ίδιες προτάσεις που απλά αλλάζει ένα νούμερο! πχ. "μπλα μπλα μπλα μπλα 5... μπλα μπλα μπλα μπλα 10..." κλπ. Μας είπε ότι μπορεί να αναγνωρίσει αν όντως τα γράψαμε ή τα κάναμε copy/paste και θα μας κόψει!!! Πέρα από την λαλακία στο μυαλό αυτού του ανθρώπου, από τα λίγα που ξέρω, αυτό δεν γίνεται να το αναγνωρίσει! Αν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω πείτε το γιατί αν όντως μας κοροϊδεύει θα γίνει χαμός! Περιμένω γνώμες. Ευχαριστώ.
defacer Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Αρρώστια και λαλακία υπάρχει, αλλά μάλλον δεν την έχει ο καθηγητής... Πρόσεχε μόνο μη σηκωθεί και κανένα τσουνάμι όταν γίνει ο χαμός.
isay Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Καλημέρα! Παίδες δείτε αρρώστια! Έχουμε έναν καθηγητή ο οποίος μας έχει σπάσει τα @@ με το θέμα του copy/paste στις εργασίες και δεν μιλάω για copy/paste από internet και ετοιματζίδικη δουλειά... Μας έχει πει ότι όλα πρέπει να τα γράφουμε ακόμα και αν πρόκειται για ίδιες προτάσεις που απλά αλλάζει ένα νούμερο! πχ. "μπλα μπλα μπλα μπλα 5... μπλα μπλα μπλα μπλα 10..." κλπ. Μας είπε ότι μπορεί να αναγνωρίσει αν όντως τα γράψαμε ή τα κάναμε copy/paste και θα μας κόψει!!! Πέρα από την λαλακία στο μυαλό αυτού του ανθρώπου, από τα λίγα που ξέρω, αυτό δεν γίνεται να το αναγνωρίσει! Αν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω πείτε το γιατί αν όντως μας κοροϊδεύει θα γίνει χαμός! Περιμένω γνώμες. Ευχαριστώ. Υπάρχουν ειδικά προγράμματα τα οποία μπορούν να ανιχνεύσουν το βαθμό ομοιότητας δυο κειμένων, ώστε ο καθηγητής να κρίνει αν υπάρχει λογοκλοπή. Ενδεικτικό παράδειγμα (με απλουστευμένη προσέγγιση). Αρχικό κείμενο: Ο Γιάννης συνδέθηκε 3 φορές στο insomnia και έγραψε 2 απαντήσεις. Α Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας συνδέθηκε 2 φορές στο insomnia και έγραψε 4 απαντήσεις. Η παραπάνω σύγκριση των παραπάνω θα βαρέσει καμπανάκι λογοκλοπής. Ακόμα και το παρακάτω θα θεωρηθεί ύποπτο αλλά καμπανες δεν θα βαρέσουν. Β Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας έγραψε 4 απαντήσεις όταν συνδέθηκε 2 φορές στο insomnia. Αντίθετα το παρακάτω θα θεωρηθεί πρωτότυπο. Γ Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας έκανε 5 συνδέσεις στο insomnia και απάντησε 3 φορές. Άρα όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να ανιχνεύσει ΑΜΕΣΑ αν εγινε copy-paste αλλά μπορεί να το ανιχνεύσει ΕΜΜΕΣΑ. Και για να προλάβω την ερώτηση σου, δεν πρέπει τα πάντα να ειναι πρωτότυπα, αλλά όσο περισσότερες ομοιότητες, τόσο χειρότερο. Δυο λόγια για τον καθηγητή. Για να έχει γίνει τόσο αυστηρός, σκέψου τι έχουν δει τα μάτια του. Προφανώς ο τύπος έχει έντονη θέληση να σας ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΛΑ αυτά που πρέπει να μάθετε και δεν είναι ωχαδερφιστης. Έχε υπόψη σου, οτι η διόρθωση των γραπτών είναι πολλαπλάσια βαρετή απο το γράφιμο τους. Αν ήταν σταρχιδιστής θα ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ τα γραπτα τύπου «συμπληρώνω φόρμα» αλλά προφανώς ειναι της φιλοσοφίας «αγαθά κόποις κτώνται» (και όχι «αγαθά COPIES κτώνται» ). Ατάκες όπως οι παρακάτω δεν σε τιμάνε. ...δείτε αρρώστια! ...ο οποίος μας έχει σπάσει τα @@ με το θέμα του copy/paste στις εργασίες ... ...Πέρα από την λαλακία στο μυαλό αυτού του ανθρώπου,... ...γιατί αν όντως μας κοροϊδεύει θα γίνει χαμός!
Karel2003 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Ζητώ συγνώμη για τον τρόπο που μίλησα... Μόλις ξύπνησα και είδα τί ακριβώς έγραψα πριν πέσω για ύπνο μετά από ολονύκτιο γράψιμο οπότε συγχωρέστε μου την φόρτιση και τον εκνευρισμό της στιγμής του πρώτου posτ. Μάλλον δεν κατάφερα να σας δώσω να καταλάβετε για ποιο λόγο έφτασα σ'αυτό το σημείο το πρωί. Υπάρχουν ειδικά προγράμματα τα οποία μπορούν να ανιχνεύσουν το βαθμό ομοιότητας δυο κειμένων, ώστε ο καθηγητής να κρίνει αν υπάρχει λογοκλοπή. Ενδεικτικό παράδειγμα (με απλουστευμένη προσέγγιση). Αρχικό κείμενο: Ο Γιάννης συνδέθηκε 3 φορές στο insomnia και έγραψε 2 απαντήσεις. Α Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας συνδέθηκε 2 φορές στο insomnia και έγραψε 4 απαντήσεις. Η παραπάνω σύγκριση των παραπάνω θα βαρέσει καμπανάκι λογοκλοπής. Ακόμα και το παρακάτω θα θεωρηθεί ύποπτο αλλά καμπανες δεν θα βαρέσουν. Β Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας έγραψε 4 απαντήσεις όταν συνδέθηκε 2 φορές στο insomnia. Αντίθετα το παρακάτω θα θεωρηθεί πρωτότυπο. Γ Κείμενο προς έλεγχο: Ο Κώστας έκανε 5 συνδέσεις στο insomnia και απάντησε 3 φορές. Άρα όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να ανιχνεύσει ΑΜΕΣΑ αν εγινε copy-paste αλλά μπορεί να το ανιχνεύσει ΕΜΜΕΣΑ. Και για να προλάβω την ερώτηση σου, δεν πρέπει τα πάντα να ειναι πρωτότυπα, αλλά όσο περισσότερες ομοιότητες, τόσο χειρότερο. Φίλε μου isay ας πούμε ότι σε αυτό που γράφω πρέπει οπωσδήποτε μέσα από δική μου έρευνα και σκέψη να αναφέρω αποτελέσματα του τύπου : 1) Ο Γιάννης συνδέθηκε 3 φορές στο insomnia και έγραψε 2 απαντήσεις. 2) Ο Κώστας συνδέθηκε 2 φορές στο insomnia και έγραψε 4 απαντήσεις. 3) Ο Δημήτρης συνδέθηκε 5 φορές στο insomnia και έγραψε 2 απαντήσεις. 4) Ο Κώστας συνδέθηκε 7 φορές στο insomnia και έγραψε 10 απαντήσεις. κοκ... Ε αυτό εδώ (δεν μιλάω για 5-10 μετρήσεις) δεν θέλει να το κάνουμε copy/paste! Πρέπει εν έτη 2012 με τον αυτοματισμό σε όλο του το μεγαλείο να γράφω το ίδιο πράγμα 300 φορές αντί να κάνω paste και να αλλάξω τις μετρήσεις της κάθε φοράς! Αυτό εννοώ. Δεν έθεσα ποτέ θέμα για copy/paste και κλέψιμο από άλλον. Όσο γι'αυτό που μου λες δεν μπορώ να κάνω κάτι για την "ομοιότητα" καθώς αυτής της μορφής είναι κάποια σημεία στο project. Άρα όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να ανιχνεύσει ΑΜΕΣΑ αν εγινε copy-paste αλλά μπορεί να το ανιχνεύσει ΕΜΜΕΣΑ. Και για να προλάβω την ερώτηση σου, δεν πρέπει τα πάντα να ειναι πρωτότυπα, αλλά όσο περισσότερες ομοιότητες, τόσο χειρότερο. Άρα επαναλαμβάνω την ερώτηση μου. Πρέπει να κάθομαι και να γράφω τα ίδια και τα ίδια ένα εκατομμύριο φορές, τα οποία θα είναι σαν copy/paste προφανώς, γιατί υπάρχει τρόπος να το ανιχνεύσει ή αυτό είναι απλά εκφοβιστικό και να κάνω το προφανές; ΥΣ: Πιστεύω οτι είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που κάνω εγώ όσο και απαράδεκτο να κοπιάρει κανείς ολόκληρα άρθρα από το ίντερνετ και να τα περνά ως δικά του. Όμως επίσης δεν φαντάζομαι σε επιστημονικά reports τέτοιου τύπου να κάθονται έξυπνοι ανθρωποι που αντί να αποδώσουν τα αποτελέσματα τους όσο πιο γρήγορα γίνεται να κάθονται με τις ώρες και να γράφουν τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια αλλάζοντας ας πούμε μόνο το νούμερο της μέτρησης!
defacer Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Έτσι που το θέτεις τώρα είναι πολύ πιο κατανοητό τι εννοείς, όπως επίσης και δεν ακούγεται πλέον άσχημο. Ανακαλώ λοιπόν αυτά που έγραψα στο προηγούμενο post μου. Θα σου δώσω ένα δίκαιο στο ότι στην πράξη δεν πρόκειται να κάτσει κανένας σοβαρός επιστήμονας να αλλάζει τη διατύπωση κάθε φορά που θέλει να πει το ίδιο πράγμα (οι σοβαροί επιστήμονες χώνουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς να το κάνουν εκ μέρους τους). Μην ξεχνάς όμως ότι εσύ και οι συμφοιτητές σου δεν είστε (ακόμα) σοβαροί επιστήμονες. Νομίζω πως όπως πάρα πολλά πράγματα στη ζωή, το να μπεις σε αυτό το λούκι μπορεί να φαίνεται τελείως ανούσιο (και είναι, αν το δεις μυωπικά) αλλά στην πραγματικότητα σε βοηθάει να αναπτύξεις δεξιότητες οι οποίες θα σου φανούν πολύ χρήσιμες σε άλλες καταστάσεις. Το ιδανικό παράδειγμα εδώ είναι διάφορα κινηματογραφικά στιγμιότυπα όπως Karate Kid (wax on, wax off), Kill Bill (the cruel tutelage of Pai Mei) κλπ. Μπορείς όμως σίγουρα να σκεφτείς και μόνος/μόνη σου παραδείγματα βγαλμένα από τη ζωή, ξεκινώντας από το κλασικό ότι κανείς δεν πρόκειται να κάτσει να κάνει στη δουλειά πράξεις στο μυαλό του εφόσον έχουμε κομπιουτεράκια. Το θέμα εδώ είναι πως αν δεν έχεις κάνει λίγη προπόνηση όταν είσαι μικρός τότε θα είσαι εντελώς εξαρτημένος από τα κομπιουτεράκια όταν μεγαλώσεις. Μέχρι λοιπόν να φτάσει η τεχνολογία στο σημείο που θα έχουμε το κατάλληλο hardware εμφυτευμένο μέσα μας νομίζω ότι τέτοια "παιδέματα" έχουν νόημα (και πολύ μάλιστα). Στην προκειμένη περίπτωση το παίδεμα θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις τη συγγραφική σου ικανότητα. Δεν ξέρω αν μπορείς να το καταλάβεις, όμως ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται κανείς παίζει τεράστιο ρόλο στο πώς το κοινό του αντιμετωπίζει τις ιδέες και τα λεγόμενα που παρουσιάζονται. Έτσι αν π.χ. κάποια στιγμή στο μέλλον δώσεις κάπου ένα βιογραφικό και αντί να κοπείς συνοπτικά περάσεις για συνέντευξη επειδή ήταν πολύ καλογραμμένο, θα έχεις (και) αυτό τον καθηγητή σου να ευχαριστείς. Ακόμα κι αν δεν το ξέρεις. (Υπεραπλουστεύω λίγο αλλά ελπίζω το νόημα είναι κατανοητό). Αν δε βαριέσαι να διαβάσεις κάτι ανάλογο που συνέβη σε μένα προσωπικά... Κάποτε με έκοψε καθηγητής με 4,5 ενώ περίμενα 8. Πάω μετά στο γραφείο του, πιάνουμε την κουβέντα (μετά από επιμονή δική του) πάνω σε όλο το γραπτό, μου εξηγεί γιατί μου έκοψε κάτι 0.2 σε ένα θεωρητικό θέμα, πάνω στην κουβέντα καταλαβαίνω τι πήγε στραβά και έχασα τα 0.2, καταλαβαίνει κι αυτός ότι το κατέχω το αντικείμενο. Φτάνουμε στο δια ταύτα: ένα απλούστατο copy/paste λάθος σ' ένα τύπο στο 3ο από τα 4 σκέλη της άσκησης που οδήγησε σε λάθος αποτέλεσμα, το οποίο μεταφέρθηκε και στο 4ο σκέλος. Ο καθηγητής μου είπε ότι μου έκοψε όλη την άσκηση (και τα 2 πρώτα σκέλη που ήταν σωστά και με τα οποία φυσικά περνούσα) γιατί "τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα". Για να είμαι σίγουρος τον ρώτησα συγκεκριμένα "δηλαδή αν σ' αυτό το σημείο είχα σταματήσει να γράφω θα με είχατε περάσει;" στο οποίο μου απάντησε με ένα εξοργιστικό εκείνη τη στιγμή "ναι". Και στο τέλος μου πέταξε και ένα "σε αντίθεση με το συνάδελφό σου που ήταν εδώ αμέσως πριν," (και ο οποίος πέρασε με 5) "εσύ φαίνεται πως το κατέχεις το αντικείμενο, είμαι σίγουρος πως το Σεπτέμβριο θα περάσεις". Βασικά δηλαδή με έκοψε εντελώς άδικα και μου έριχνε μετά και αλάτι στην πληγή. Σ' αυτό το σημείο κάποιος μπορεί να κατέβαζε καντήλια για τη μάνα του καθηγητή, να του χάραζε το αμάξι, κλπ. Αυτός ο κάποιος κατά τη δική μου άποψη είναι ζώο. Και μένα δε μου άρεσε αυτό που έγινε βέβαια, αλλά απο εκείνη τη μέρα και μετά δε θυμάμαι να έχω ξανακάνει ποτέ λάθος σε τύπο. Και ξέρω ποιόν να ευχαριστώ γι' αυτο.
skoulas Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Κάποτε με έκοψε καθηγητής με 4,5 ενώ περίμενα 8. Πάω μετά στο γραφείο του, πιάνουμε την κουβέντα (μετά από επιμονή δική του) πάνω σε όλο το γραπτό, μου εξηγεί γιατί μου έκοψε κάτι 0.2 σε ένα θεωρητικό θέμα, πάνω στην κουβέντα καταλαβαίνω τι πήγε στραβά και έχασα τα 0.2, καταλαβαίνει κι αυτός ότι το κατέχω το αντικείμενο. Φτάνουμε στο δια ταύτα: ένα απλούστατο copy/paste λάθος σ' ένα τύπο στο 3ο από τα 4 σκέλη της άσκησης που οδήγησε σε λάθος αποτέλεσμα, το οποίο μεταφέρθηκε και στο 4ο σκέλος. Ο καθηγητής μου είπε ότι μου έκοψε όλη την άσκηση (και τα 2 πρώτα σκέλη που ήταν σωστά και με τα οποία φυσικά περνούσα) γιατί "τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα". Για να είμαι σίγουρος τον ρώτησα συγκεκριμένα "δηλαδή αν σ' αυτό το σημείο είχα σταματήσει να γράφω θα με είχατε περάσει;" στο οποίο μου απάντησε με ένα εξοργιστικό εκείνη τη στιγμή "ναι". Και στο τέλος μου πέταξε και ένα "σε αντίθεση με το συνάδελφό σου που ήταν εδώ αμέσως πριν," (και ο οποίος πέρασε με 5) "εσύ φαίνεται πως το κατέχεις το αντικείμενο, είμαι σίγουρος πως το Σεπτέμβριο θα περάσεις". Βασικά δηλαδή με έκοψε εντελώς άδικα και μου έριχνε μετά και αλάτι στην πληγή. Σ' αυτό το σημείο κάποιος μπορεί να κατέβαζε καντήλια για τη μάνα του καθηγητή, να του χάραζε το αμάξι, κλπ. Αυτός ο κάποιος κατά τη δική μου άποψη είναι ζώο. Και μένα δε μου άρεσε αυτό που έγινε βέβαια, αλλά απο εκείνη τη μέρα και μετά δε θυμάμαι να έχω ξανακάνει ποτέ λάθος σε τύπο. Και ξέρω ποιόν να ευχαριστώ γι' αυτο. Ενα τεραστιο off-topic :devil: :devil: Μπορουμε να μαθουμε ποιος ηταν ο τυπος που εκανες λαθος;;; :rolleyes:
defacer Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Ενα τεραστιο off-topic :devil: :devil: Μπορουμε να μαθουμε ποιος ηταν ο τυπος που εκανες λαθος;;; :rolleyes: logₐb = logₓb / logₓa ∀ x > 0 Αντί για διαίρεση στη δεξιά πλευρά εκ παραδρομής έκανα αφαίρεση.
isay Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Υπο το νέο πρίσμα πληροφοριών, δεν τίθεται θέμα λογοκλοπής, αλλά θέμα συνολικού χρόνου ενασχόλησης με την εργασία και η φιλοσοφία του καθηγητή ειναι αυτή που περιγράφει ο «κοιτώ έξω απο το παράθυρο του τρένου». Αν το έγγραφο που θα παραδώσετε δεν έχει ενεργοποιημένη την καταγραφή αλλαγων και ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης με το έγγραφο είναι αρκετές ώρες (φαίνεται στις ιδιότητες κάθε doc αρχείου), τοτε δεν μπορει να καταλάβει αν εχει γίνει copy/paste. Επίσης άλλο ένα σημάδι ύπαρξης copy-paste ειναι οι αλλαγες αναμεσα στα τμήματα κειμένου (γραμματοσειρα, μέγεθος, δίστιχο, κλπ) αλλά αν χρησιμοποιείς ΕιδικήΕπικόλληση->ΜηνΜορφοποιημένοΚείμενο δεν φαίνεται καμία διαφορά.
Candlemass Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Δημοσ. 28 Μαΐου 2012 Βάλε τα δεδομένα σε πίνακα(-ες) να τελειώνεις... Τέτοιου τύπου καψώνια δεν προσφέρουν κάτι στην εκπαιδευτική διαδικασία, μου θυμίζει τη μαλ* που σε εργαστήρια Ηλ. Μετρήσεων ή Κυκλωμάτων (δεν θυμάμαι) στα μικρά έτη των ηλεκτρολόγων ήθελαν τις αναφορές γραμμένες στο χέρι σε τετράδιο εργαστηρίου και απαγόρευαν τη δακτυλογράφηση/εκτύπωση σε υπολογιστή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα