Προς το περιεχόμενο

Πανελλήνιες 2012


MetalGearFan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντως το 4ο θεμα δεν μου φαινεται τοσο δυσκολο, ασχετως του τι εκαναν στο 3. Επισης το 2ο θεμα μου φαινεται τσιμπημενο σε σχεση με αλλες χρονιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κατσε κατσε...τι ουτε καν?

 

Ειδες πως ηταν το πρώτο θεμα στην φυσικη περισυ???σχηματα ηθελαν και πολυ σκεψη ακομα και τα πολλαπλης....δες πως ηταν τα φετινα...

3α-β-γ και 4α-β θεμα φετος ηταν στανταρ μεθοδολογιες...μην με τρελανεις τελειως...ελεος...

Πέρυσι ήταν μακράν ευκολότερα, λύνοντάς τα σαν μαθητής και τα δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχε νόημα η ερώτηση. Κάτι που συνεχώς αυξάνει γίνεται να έχει μέγιστο; Τ

 

 

ε γιαυτο οσοι λενε οτι το ελυσαν εκαναν το λογικο αλμα και ειπαν οτι δε γινεται να σου δινεται ερωτηση που ειναι ακυρη αρα υποθετουμε οτι ζηταει την πρωτη φορα που πιανει το μεγιστο.

δεν εχει νοημα η ερωτηση και δεν εχει νοημα να υπαρχει ερωτηση χωρις νοημα στην εξεταση των πανελλαδικων. ειναι το στυλ του τυπου να γραγτει 1+1=3 καταλαθος και εσυ να πεις λαθος ειναι επρεπε να γραψει 2 στυλ

 

 

το θεμα ειναι ομως οτι τα παιδια δεν διαγωνιζονται σε λογικα αλματα και κανονικα γινεται η ακυρωση. η αδικια προκυπτει εαν καποιος δεν ελυσε καποιο απο τα αλλα ερωτηματα και εχασε χρονο παλευοντας το. το πιο σωστο θα ηταν αντι να μοιραστουν οι μοναδες στα αλλα ερωτηματα του Γ απλα να γινει η βαθμολογηση οχι στο 100 αλλα στο μεγιστο των μοναδων πλην του Γ4 και μετα αναγωγη στο 100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πιο σωστο θα ηταν αντι να μοιραστουν οι μοναδες στα αλλα ερωτηματα του Γ απλα να γινει η βαθμολογηση οχι στο 100 αλλα στο μεγιστο των μοναδων πλην του Γ4 και μετα αναγωγη στο 100

Το ίδιο αδικία είναι και περισσότερο(από τη πλευρά αυτών που έγραψαν). Με αυτό που λες θα βοηθηθούνε και όσοι απάντησαν το 1ο θέμα μόνο το οποίο ήταν αρκετά εύκολο.

 

Εκτός αν δεν το έπιασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρυσι ήταν μακράν ευκολότερα, λύνοντάς τα σαν μαθητής και τα δύο.

 

 

 

το αγχος δεν σε αφηνει να δεις την πραγματικοτητα...οταν ηρεμησεις θα καταλαβεις...λογικο ειναι να τα βλεπεις με αυτον τον τροπο...καλη επιτυχια παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο αδικία είναι και περισσότερο(από τη πλευρά αυτών που έγραψαν). Με αυτό που λες θα βοηθηθούνε και όσοι απάντησαν το 1ο θέμα μόνο το οποίο ήταν αρκετά εύκολο.

 

Εκτός αν δεν το έπιασα.

 

 

 

ναι γιατι μειωνεις τις μοναδες που πιανει το τριτο θεμα. απλα το ειπα γιαυτους που φωναζουν οτι δεν εγραψαν καποιο απο τα αλλα ερωτηματα του Γ και ετσι με την ανακατανομη των μοναδων θα χασουν παραπανω μοναδες τωρα.

 

καποιοι θα αδικηθουν δε γινεται αλλιως.

 

 

 

Αναλυτικότερα Σχόλια-Παρατηρήσεις

Θέμα Α

 

Στο υποθέμα Α2, δεν ξεκαθαρίζεται το είδος του αρμονικού κύματος (μηχανικό ή ηλεκτρομαγνητικό).

 

Στο υποθέμα Α5, δεν ξεκαθαρίζεται εάν τα δύο κύματα είναι του ίδιου τύπου (μηχανικά ή ηλεκτρομαγνητικά).

 

Θέμα Γ

 

Στο υποθέμα Γ3, έπρεπε να αναφέρεται εάν η ράβδος έχει αρχική ταχύτητα.

 

Οι απαντήσεις που δίνονται με αρχική ταχύτητα του συστήματος ράβδου–σφαίρας δεν καταλήγουν σε αριθμητικό αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να γίνουν επίσης δεκτές ως ολοκληρωμένες απαντήσεις.

 

Στο υποθέμα Γ4, θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί η σύγχιση εάν αναφερόταν η μεγιστοποίηση της κινητικής ενέργειας για πρώτη φορά (διάστημα τιμών της γωνίας: (0,π/2)).

 

Ωστόσο η ακύρωση του υποθέματος Γ4 δημιουργεί σοβαρότερο πρόβλημα και αδικεί κατάφωρα τους υποψηφίους οι οποίοι κατανάλωσαν πολύτιμο χρόνο για την επίλυσή του και ορισμένοι από αυτούς κατέληξαν σε απαντήσεις επιστημονικά αποδεκτές σε ορισμένες δε περιπτώσεις και πρωτότυπες! Δεν θεωρούμε δεοντολογικά αποδεκτή την «τιμωρία» αρίστων μαθητών για τις ανεπάρκειες που χαρακτηρίζουν τον τρόπο με τον οποίο είναι διατυπωμένα τα θέματα των εξετάσεων.

 

Προτείνουμε οι απαντήσεις των υποψηφίων που είναι επιστημονικά αποδεκτές να λάβουν την προβλεπόμενη για το υποθέμα Γ4 μοριοδότηση.

 

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=65057

 

βλεπετε οτι δεν ειναι μονο το Γ4 με προβλημα....

 

 

ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αγχος δεν σε αφηνει να δεις την πραγματικοτητα...οταν ηρεμησεις θα καταλαβεις...λογικο ειναι να τα βλεπεις με αυτον τον τροπο...καλη επιτυχια παντως

 

Δεν είμαι ο μόνος ρε συ. Καθηγητές και μαθητές το ίδιο λένε.

 

Συμμαθητές μου που έλυσαν τα περσινά δεν μπόρεσαν τα φετινά. Μπορεί να παίζει ρόλο ότι η ταλάντωση δεν παίζει σαν 4ο θέμα όσο το στερεό. Εκ του αποτελέσματος και αντικειμενικά με βάση την σχετική επιτυχία/αποτυχία φαίνεται ότι τα φετινά ήταν αρκετά δυσκολότερα.

 

Σε ευχαριστώ anyway :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποίος δει τα θέματα από την ησυχία κ ηρεμία του σπιτιού του ευκολα του φαίνονται...άντε τραβά να τα λύσεις φίλε εν ώρα αιχμής όπου το άγχος σε κατακλύζει...τα περσινά θέματα οι καλά διαβασμένοι τα λυνανε φέτος υπήρχαν τεράστιες ασάφειες κ ελλείψεις!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια παλαβα θεματα εμπαιναν παντα. οχι μονο φετος. απλα μη τρελαινεστε και προσπαθηστε στη συνεχεια να καλυψετε κενα σε βαθμους. και οτι και αν γινει να πηγαινετε ηρεμοι για να δινετε το μεγιστο των δυνατοτητων σας.

 

 

να σας πω μια περιπτωση που εμενα με χαντακωσε οπως και το 60% των μαθητων στη χρονια μου 12 χρονια πριν με δεσμες. να πω απλα οτι ειχα προετοιμαστει 2 χρονια στο φουλ και θεωρω οτι αυτη η λεπτομερεια αδικησε πολλους.

θεμα φυσικης 1ης δεσμης τοτα. αν θυμαμαι καλα με περιστροφη ηλεκτρονιου. τελος παντων με τα χιλια ζορια εβγαζες την ταχυτητα του ηλεκτρονιου στο μαγνητικο πεδιο. και στα καπακια τελευταιο ερωτημα ζητουσαν το εξης κουφο. μπορει να μην τα λεω ακριβως περασαν και χρονια.

θεωρηστε μεταλλικη ραβδο με δεδομενο μηκος που περιστρεφεται με την ταχυτητα του ηλεκτρονιου που βγαλατε στο προηγουμενο ερωτημα. ποια ειναι η ελαχιστη δυναμη που πρεπει να ασκησεται σε δεδομενη αποσταση απο τον αξονα περιστροφης για να σταματησει η ραβδος?????μειναμε ολοι μ@λ..τοτε γιατι απαιτουσε τον τυπο της ροπης που τελευταια φορα ειχε διδαχθει στη 2α γυμνασιου σε ενα υποκεφαλαιο 3 σειρων που ουτε καν το θυμομασταν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ρε παιδια που στο γ4 εγραψα οτι δεν υπαρχει αυτη η γωνια που λεει επεδη γινεται ανακυκλωση επ'αοριστον,σωστο η λαθος τωρα θα μου το παρουν?

 

Παντως φετος μας εχουν ξεχεσει ετσι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ρε παιδια που στο γ4 εγραψα οτι δεν υπαρχει αυτη η γωνια που λεει επεδη γινεται ανακυκλωση επ'αοριστον,σωστο η λαθος τωρα θα μου το παρουν?

 

Παντως φετος μας εχουν ξεχεσει ετσι..

 

Ακυρώθηκε το ερώτημα. Άρα αν δεν έχεις κάνει λάθη στα Γ1 Γ2 Γ3 θα πάρεις 25/25. Βέβαια αν ήμουν βαθμολογητής και έβλεπα γραπτό που ο μαθητής να έχει βρει ότι κάνει ανακύκλωση, θα τον βαθμολογούσα με μεγαλύτερη επιείκεια και στα υπόλοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...