Προς το περιεχόμενο

Πανελλήνιες 2012


MetalGearFan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μπορεις να λυσεις κατι που ειναι λαθος. Οταν σου ζητησω να μου βρεις ποσες πληρεις περιστροφες κανει η γη γυρω απο τον ηλιο καθε ημερα τοτε δεν υπαρχει απαντηση και δεν γινεται να απαντησεις σωστα.....

 

Αν και υποψιάζομαι ότι είναι ερώτηση παγίδα, θα απαντούσα ... 0,0027379092633269 (= 1/365.242199).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μπορω να καταλάβω γιατι γκρινιαζετε με τα θέματα απο τη στιγμή που είναι ίδια για όλους και δεν χρειάζεται όπως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να περάσεις το 5.. Αν ήταν δύσκολα τα θέματα θα ήταν δύσκολα για όλους άρα οι βάσεις θα πέσουν, αν ήταν εύκολα θα ήταν εύκολα για όλους άρα πέρα απο την ικανοποίηση του καλού βαθμού οι βάσεις θα ανέβαιναν.. Ποιο είναι το θέμα Τελικα να περάσει κανεις εκει που θέλει ή να γράψει καλα στις πανελλήνιες;

Δεν έχεις απόλυτο δίκιο. Μπορεί τα θέματα να ήταν ίδια για όλους αλλά η δυσκολία ήταν μεγάλη(πλην του 1ου θέματος) με αποτέλεσμα να μην είναι ξεχωρίζει ο μέτριος(σε προηγούμενες χρονιές άριστος-βαθμολογικά τουλάχιστον) του κακού. Τα θέματα ήταν εντελώς άδικα για αυτούς που έχουν διαβάσει γιατί ήθελαν να εμβαθύνεις. Υπήρξαν άτομα που έλυναν θέματα του 2008-9 με 100άρια βαθμολογία αλλά στα χθεσινά να μην έγραψαν τη βάση.

Αν και έγραψα καλά χθες(εκτός του β3 που δεν πρόλαβα και δε πρόσεξα αρκετά) θεωρώ πως πρέπει είτε να υπάρξει επανεξέταση(ουτοπικό αλλά δίκαιο) είτε από εδώ και πέρα τα θέματα να είναι κλιμακούμενης δυσκολείας ώστε να διαχωριστούν οι μέτριοι(επαναλαμβάνω ότι σε προηγούμενες χρονιές θα ήταν από 15 μέχρι 20) από τους άσχετους.

 

Εδιτ: Το θέμα τώρα είναι ότι έπεσε το ηθικό και αυξήθηκε το άγχος των καλών που δεν έγραψαν με αποτέλεσμα να τους πάρει(ίσως) η κάτω βόλτα και στα άλλα μαθήματα(τη Δευτέρα γράφουμε Μαθηματικά κατεύθυνσης το οποίο σαν μάθημα θεωρείτε πιο δύσκολο-είναι και πρώτης βαρύτητας) λόγω της αλλαγής. Τα θέματα ήταν δύσκολα αλλά αν δεν αγχωνόσουν κάτι έκανες χωρίς να ήσουν διάνοια που λέν τα κανάλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το έλυσαν!!! ή απέδειξαν πως ειναι λάθος ή η λύση που έδωσαν δε στέκει!!!

Η άσκηση λυνόταν, άσχετα απ'το αν η διατύπωση ήταν ελλειπής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως από την στιγμή που η συντριπτική πλειονότητα (ίσως με εξαίρεση 1-2 άτομα στο σύνολο τον υποψηφίων) που δεν έλυσαν το Γ4 δεν θα το έλυναν ακόμα και αν δεν ήταν ελλιπής η διατύπωση, κακώς ακυρώνεται το ερώτημα. Υπάρχουν πολλά παιδιά που αντί να λύσουν π.χ. το Δ4 λόγω έλλειψης χρόνου ασχολήθηκαν με το Γ4. Γιατί αυτοί να αδικηθούν; Και δεν είναι μεμονωμένες περιπτώσεις αυτές.

 

Υπάρχουν ορισμένοι που λένε πως οι διορθωτές θα δείξουν μεγαλύτερη επιείκεια σε αυτούς που έλυσαν το Γ4. Τέτοιες πρωτοβουλίες όμως είναι άδικες, καθώς οι μαθητές δεν κρίνονται με ίσους όρους αλλά ανάλογα τον διορθωτή. Γι' αυτό το υπουργείο δεν θα έπρεπε να ακυρώνει το ερώτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άσκηση λυνόταν, άσχετα απ'το αν η διατύπωση ήταν ελλειπής.

Δεν είχε νόημα η ερώτηση. Κάτι που συνεχώς αυξάνει γίνεται να έχει μέγιστο; Το μπέρδεμα έγινε γιατί στο Γ4 η δύναμη άλλαζε από 120/π Ν (=38.21 Ν)γίνονταν 30*3^1/2 Ν (=52Ν). Με τη πρώτη δύναμη το σύστημα δεν έκανε ανακύκλωση και το ερώτημα θα έστεκε. Όμως αυτοί που έβαλαν τα θέματα άλλαξαν τη δύναμη για να βγαίνει στάνταρ γωνία(π/3) έχοντας στο μυαλό ότι δεν θα κάνει ανακύκλωση λόγω των προηγούμενων δεδομένων. Αν η δύναμη στη δεύτερη περίπτωση γινόταν 30Ν(< 120/π) τότε δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στο ερώτημα και η γωνία θα ήταν π/6. Καθαρή απροσεξία από αυτούς που έφτιαξαν το θέμα.

 

Πιστεύω πως από την στιγμή που η συντριπτική πλειονότητα (ίσως με εξαίρεση 1-2 άτομα στο σύνολο τον υποψηφίων) που δεν έλυσαν το Γ4 δεν θα το έλυναν ακόμα και αν δεν ήταν ελλιπής η διατύπωση, κακώς ακυρώνεται το ερώτημα. Υπάρχουν πολλά παιδιά που αντί να λύσουν π.χ. το Δ4 λόγω έλλειψης χρόνου ασχολήθηκαν με το Γ4. Γιατί αυτοί να αδικηθούν; Και δεν είναι μεμονωμένες περιπτώσεις αυτές.

 

Υπάρχουν ορισμένοι που λένε πως οι διορθωτές θα δείξουν μεγαλύτερη επιείκεια σε αυτούς που έλυσαν το Γ4. Τέτοιες πρωτοβουλίες όμως είναι άδικες, καθώς οι μαθητές δεν κρίνονται με ίσους όρους αλλά ανάλογα τον διορθωτή. Γι' αυτό το υπουργείο δεν θα έπρεπε να ακυρώνει το ερώτημα.

Είναι «μικρότερη» αδικία αυτό που λες από την αδικία προς τους περισσότερους(στο πρώτο ποστ μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι νιώθω αδικημένος, όχι μόνο επειδή δεν θα προσμετρηθεί αλλά και επειδή απ'τα νεύρα που μου προκάλεσαν χτες χωρίς να φταίω ουσιαστικά, δεν μπορούσα να διαβάσω μαθηματικά κατεύθυνσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω πως δεν έχεις δίκιο αλλά εσύ έχασες 6-7 μόρια(πόσο ήταν το Δ4) και εκείνοι ολόκληρα θέματα. Κι αν εσένα σου δημιουργήθηκε ένα κάποιο «πρόβλημα» στο να διαβάσεις τα υπόλοιπα μαθήματα σε εκείνους(που χρειάζονται και περισσότερο τη βαθμολογία) τους δημιουργήθηκαν δύο και τρία. Αυτά σε εν μέρη υποθετικό πλαίσιο πάντα και παρατηρώντας συμμαθητές/τριες μου που αξίζουν και «έχασαν».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα παιδια,ειμαι ο μονος που νιωθει οτι μας γ***αν φετος με ειδικοτερη εμφαση στη φυσικη?

αντε να κατσω να διαβασω μαθηματικα με την κολοψυχολογια που μου διμιουργησαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ πάνε και βάζουν ένα κείμενο του ζωντανού θρύλου, της Αρβελέρ ωστε τα παιδιά να γράψουν βάση αυτού του κειμένου.

Αναρωτιέμαι αν οι ίδιοι που εβαλαν αυτό το θέμα θα μπορούσαν να κάνουν σωστή ανάπτυξη ή εαν θα μπορούσαν αυτοί που θα διορθώσουν τα γραπτά.

 

Βάση ποιών κριτηρίων θα διορθωθεί ένας μαθητής?

 

Μου βάζουν κείμενο που έχει μέσα φρασεις που ούτε οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τι λέει η Αρβελέρ.

Πχ

"Αποκρυστάλλωμα μιας ορθής και όρθιας σκέψης, το αρχαίο άγαλμα καθαγιάζει και αγλαΐζει τους χώρους της πόλης"

 

Δηλαδή εντάξει. Αν κάποιος γνωρίζει τον τρόπο γραφής της Αρβελέρ οκ μπορεί να γράψει 5 πράγματα. Τα παιδιά που δε την έχουν διδαχθεί ποτέ, πως στον λουτσο θα γράψουν??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν πολυ πιο ευκολα τα φετινα θεματα σε σχεση με αυτα του 2011...οποτε μην κλαιγεστε

ουτε καν ομως!οταν τα ελυνα μου φανηκαν δυσκολα αλλα οχι οπως τα φετινα σε καμια περιπτωση.

το προβλημα με τα θεματα του 11 ηταν οτι ηθελαν πολυ χρονο για να τα λυσεις ολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε κατσε...τι ουτε καν?

 

Ειδες πως ηταν το πρώτο θεμα στην φυσικη περισυ???σχηματα ηθελαν και πολυ σκεψη ακομα και τα πολλαπλης....δες πως ηταν τα φετινα...

3α-β-γ και 4α-β θεμα φετος ηταν στανταρ μεθοδολογιες...μην με τρελανεις τελειως...ελεος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...