Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πειρατιζομαι αυτο το διαστημα με ηχητικα εφε κ εχω την εξης απορια

θελω να φτιαξω ενα απλο project πχ με 4 κουμπια κ πατωντας το καθε κουμπι να παιζει ενας συγκεκριμενος ηχος

 

>
private soundeffect soundOne;
private soundeffect soundTwo;
private soundeffect soundThree;
private soundeffect soundFour;

// μετα καλω την Load και κανω play τον αντιστοιχο ηχο σε καθε κουμπι

 

το προβλημα ειναι το εξης οτι οι ηχοι παιζουν ταυτοχρονα αν πχ πατησω 2 κουμπια πως μπορω να το κανω οταν ξεκιναει ο δευτερος ηχος να σταματαει οποιος κ αν παιζει πριν και να ορίσω και σε ενα κουμπι παλι πατωντας το να τους σταματαει ολους ;

 

thx εκ των προτερων

Δημοσ.

εχω γραψει το παρακατω αλλα μου χτυπαει στην στοπ εκει τι ελεγχο θα πρεπει να κανω οχι μονο για το παρακατω αλλα αν υπάρχουν κ περισσότεροι ηχοι?

 

>
namespace effectexample
{
   public partial class MainPage : PhoneApplicationPage
   {
       // Constructor
       SoundEffectInstance soundOne;
       SoundEffectInstance soundTwo;
       
       public MainPage()
       {
           InitializeComponent();
       }

       private void button1_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
       {
           
           using (var stream = TitleContainer.OpenStream("fart_christtmas.wav"))
           {
               
               var effect = SoundEffect.FromStream(stream);
               //create the instance 
               soundOne = effect.CreateInstance();

               FrameworkDispatcher.Update();
               //play sound via the instance 
               soundOne.Play();
               
           }
           soundTwo.Stop();
       }

       private void button2_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
       {
           
           using (var stream = TitleContainer.OpenStream("musical_fart.wav"))
           {
               var effect = SoundEffect.FromStream(stream);
               //create the instance 
               soundTwo = effect.CreateInstance();

               FrameworkDispatcher.Update();
               //play sound via the instance 
               soundTwo.Play();
               



           }
           soundOne.Stop();
       }
   }
}

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...