nikos21aek Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Στο mode που διαλλέγεις παίχτες εσύ και ένας άλλος για 2πλο sprite κατι πως λέγεται γιατί δεν έχει τους καλούς παίχτες;
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Στο mode που διαλλέγεις παίχτες εσύ και ένας άλλος για 2πλο sprite κατι πως λέγεται γιατί δεν έχει τους καλούς παίχτες; Όπως παρατήρησε και ο Nosakos 2 σελίδες πριν, οι stars του Blacktop mode ξεκλειδώνουν μέσω VC points. Τα οποία points όμως υπάρχουν μόνο για τις κονσόλες (ως currency που μπορεί να αγοραστεί μέσω XBL/PSN). Με λίγα λόγια στα PC δεν μπορούμε να πάρουμε καλούς παίκτες στο Blacktop (εκτός αν βγει κανα mod να διορθώσει την κατάσταση). Σε παλιότερες χρονιές θα με πείραζε, γιατί συνήθιζα να λιώνω σε κάτι μονά 4vs4 με custom παίκτες (η ομάδα του χωριού...). Τώρα όμως πραγματικά ελάχιστα με νοιάζει. Όπως και να 'χει είναι fail της 2k sports. Εφ' όσον δεν έχει έτοιμη υποδομή για αγοραπωλησίες VC points σε πλατφόρμα PC, θα έπρεπε απλώς να συμπεριλάβει το πλήρες mode στο 2k13 και να τελειώνει η υπόθεση. Καταλαβαίνω ότι κάτι αντίστοιχο δεν θα μπορούσε να γίνει με το MyTeam, γιατί χρειάζεται ολοκληρωμένη και περίπλοκη υποδομή (κοιτάξτε πχ. το Ultimate Team της ΕΑ που πρακτικά έχει δικούς του servers, ανεξάρτητους από το online τμήμα των παιχνιδιών). Όμως ένα πλήρες PC Blacktop τι στο καλό θα τους έβλαπτε; Για να μην γκρινιάζουν οι κονσολάδες ότι αυτοί πληρώνουν τους stars; Έπαιξα τον πρώτο μου exhibition αγώνα, Rockets vs Trailblazers. Οι ομάδες στην τύχη, μην αρχίσετε να μου λέτε για τον Lin! (τον οποιον ούτως ή άλλως γουστάρω) Σκόρπιες εντυπώσεις: Απίστευτα φυσική κίνηση των παικτών. Τα animations έχουν εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Είμαι βέβαιος ότι σε μεγάλη τηλεόραση και από μακριά θα φαίνεται σαν πραγματικός αγώνας μπάσκετ. Θα το δοκιμάσω αύριο. Επιτέλους υπάρχει αδράνεια στις κινήσεις μας, ακόμα κι αν δεν έχουμε την μπάλα. Αυτό έχει πάρα πολλές επιπτώσεις, άλλες προφανείς και άλλες όχι τόσο. Για παράδειγμα φέτος είναι πολύ πιο εύκολο (και ρεαλιστικό) να πας για drive αν βρεις διάδρομο, ακόμα και με κοντό παίκτη. Οι αντίπαλοι ψηλοί δεν μπορούν να διακόψουν απότομα την κίνησή τους και να πέσουν πάνω σου να σε κατασπαράξουν. Αυτό το κλάσμα του δευτερολέπτου που χρειάζονται για να αλλάξουν τη φορά τους (λόγω αδράνειας) μπορείς να το εκμεταλλευτείς και να φτάσεις μέχρι το καλάθι. Απ' την άλλη δουλεύει αρκετά καλά η lock down defense και είναι πιο εύκολο να κλείσεις τις διεισδύσεις προς το δικό σου καλάθι. Δεν μπορείς να κλείσεις τα πάντα (πιο ρεαλιστικό έτσι) αλλά δεν έχουμε και τα περσινά χάλια, όπου οι καλοί παίκτες πραγματικά όποτε γούσταραν μπορούσαν να πάνε για drive (ειδικά στα retro challenges). Επίσης ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις οι αμυντικοί του ΑΙ δεν φάνηκαν να πέφτουν σαν κριάρια ώστε να κάνουν συχνά φάουλ (όπως πέρσι). Μου άρεσε που στα μπλοκ άουτ οι παίκτες δεν "κλειδώνουν" πλέον και δεν μένουν στατικοί αλλά υπάρχει διαρκές σπρώξιμο. Γενικά πέφτει πολύ ξύλο και σπρωξίδι και υποψιάζομαι ότι πολλά από αυτά στην πραγματικότητα θα σφυρίζονταν φάουλ (ειδικά στην Ευρώπη!) αλλά στο παιχνίδι δίνουν μια ωραία ένταση. Ομοίως ρεαλιστικό στοιχείο το ότι αν ένας παίκτης πάρει το αμυντικό ριμπάουντ, αρχίζει να κινείται αμέσως προς το αντίπαλο καλάθι. Επίσης όποιος σουτάρει μπορεί να τρέξει προς το καλάθι πριν καν η μπάλα φτάσει σε αυτό (όπως έκανε συχνά ο Larry Legend ή πιο πρόσφατα ο Kobe και άλλοι). Μέχρι πέρσι δεν γινόντουσαν αυτά τα πράγματα. Κάποια στιγμή θέλησα να δω σε επανάληψη μια φάση (υποψία για βήματα, τα οποία γίνονται σχετικά συχνά στο παιχνίδι! πχ. 1-2 φορές ανά αγώνα) και το instant replay επέμενε να μου δείχνει highlight της... προηγούμενης περιόδου! Ωραίο bug. Αργότερα που το ξαναδοκίμασα δούλευε κανονικά. Ένα στοιχείο που δεν μου άρεσε (ειδικά στα replay) είναι η απουσία collision detection μεταξύ χεριού και στεφάνης για τους αμυντικούς. Δεν ξέρω αν γίνεται μόνο στο replay, πάντως το χέρι φαίνεται καθαρά να περνάει μέσα από τη στεφάνη. Μικροπράγματα θα μου πείτε... Δεν μου άρεσε που το ΑΙ δεν είχε μεγάλη ποικιλία στο κάλεσμα συστημάτων. Στην πράξη παίζαμε με 7-8 συστήματα, αν και η αλήθεια είναι πως αυτό που "έτρεξε" τις περισσότερες φορές ήταν και το αποδοτικότερο (χαμηλά σκριν για να βγει ελεύθερος ο Kevin Martin στα 6 μέτρα, από όπου και έβαλε 24π σε 20'). Έπαιζα σε All-star με simulation sliders και το ΑΙ δεν μου έδωσε την εντύπωση πως "κλέβει" ή πως παίρνει σφυρίγματα (όπως γινόταν άλλες χρονιές). Γενικά έπαιξαν πολύ ρεαλιστικό μπάσκετ και εκμεταλλεύτηκαν τις περισσότερες από τις λάθος τοποθετήσεις μου. Από την άλλη εγώ μπόρεσα να εκμεταλλευτώ κάποια κενά μέσα στη ρακέτα όσο έλειπε ο Aldridge και να βάλω ωραία καλάθια με παιχνίδι give and go. Γενικά παίχτηκε αρκετά καλό μπάσκετ, τηρουμένων των αναλογιών αφού πιο πολύ ψαχνόμουν με τα κουμπιά παρά έτρεχα σωστά τα συστήματα. Δεν είδα πάντως πολλά σουτ μέσης απόστασης από το ΑΙ. Ο Batum μπουμπούνησε μερικά τρίποντα και κάποια σουτ από τα 5-6 μέτρα, αλλά η πλειοψηφία των επιθέσεων ήταν μπούγιο στη ρακέτα μου (ούτε καν συστηματικό ποστάρισμα των ψηλών). Δεν έχω παράπονο όμως γιατί κι εγώ δεν έπαιξα άμυνα της προκοπής και τελικά έφαγα τους 50 από τους 70 πόντους μέσα απ' τη ρακέτα. 1
Mallibu Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Για μένα πάντως 2 είναι τα πράγματα που με ψήσανε τρελά πάλι φέτος (αφήνοντας μικρολεπτομέρειες και γκρίνιες στην άκρη γιατί το παιχνίδι σαν σύνολο είναι απίστευτο). Πρώτο και σημαντίκο, με το δεξί στικ για τρίπλες πλέον και με βελτίωση στις διαφορές στην ταχύτητα και 'explosiveness' των παιχτών, το παιχνίδι με τα γκαρντ έχει γίνει απολαυστικότατο. Πλέον με Ρόντο/Πάρκερ/Ροουζ μπορώ να τους παίζω ακριβώς όπως παίζουν RL. Ακόμα και ένα ματσακι που έπαιξα με Καβαλιερς απο περιέργεια έμεινα ψιλομα****ς με το τι μπορούσα να κάνω με ενα γκαρντ όπως ο Irving και τι διαφορά μπορεί να έχει ενας καλος πλειμεικερ στον αγώνα (+ τα μπόνους στυλ Floor General). Δέυτερον, επιτέλους η ΑΙ παίζει έξυπνα και μαζί με την βελτιωμένη άμυνα δίνει άλλο αέρα στο flow του παιχνιδιού. Defensive Specialists a la Ron Artest / Shane battier etc. πλέον τους νιώθεις στο πετσί σου, σε σπρώχνουν μακρυά απο τα hotspots σου και γενικά αισθάνεσαι το βάρος τους πάνω σου. Αν κρατάς την μπάλα φάτσα κάρτα στον Chris Paul και αράζεις θα φας κλέψιμο και fast break στη μάπα, και αν πας να κάνεις lay up στον Tyson Chandler θα σε φιλοδωρήσει με μεγαλοπρεπή τάπα. Επίσης δεν συγχωρεί τόσο ευκολα λάθη πλέον. Πολύς χώρος σε σουτέρ, λάθος τοποθέτηση, μη box out , κλέψιμο με λάθος timing δεν συγχωρούνται πλέον και το ΑΙ τα εκμεταλευεται και με το παραπάνω. Μαζί με τα mods που σιγά σιγά ξεφυτρώνουν το παιχνίδι σιγά σιγά πάει σε άλλο επίπεδο. Game of the year απο μένα. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2012 από Mallibu
Inler Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Καλημερα..Στην εικονα του log in πρεπει καθε φορα να πατω accept ή reject; Επισης μου φαινεται οτι κουραζονται πιο ευκολα πλεον σε σχεση με το 2K12 αν και το stamina το εχω βαλει οπως περσυ 55.
mens Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Εχω ενα προβλημα με τα save. Καθε φορα που ειναι να κανει save πχ settings γραφει Cannot create save on disk.Save failed. Αλλα το Myplayer το κανει save κανονικα. Δηλαδη μετα απο καθε αγωνα θα πρεπει να φτιαχνω απο την αρχη τα controls. Υπαρχει τροπος να το διορθωσω? 1
polonos1313 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Κάποια στιγμή θέλησα να δω σε επανάληψη μια φάση (υποψία για βήματα, τα οποία γίνονται σχετικά συχνά στο παιχνίδι! πχ. 1-2 φορές ανά αγώνα) και το instant replay επέμενε να μου δείχνει highlight της... προηγούμενης περιόδου! Ωραίο bug. Αργότερα που το ξαναδοκίμασα δούλευε κανονικά. Ναι υπάρχει bug στα replays.Μπορεί να κάνεις ΄να θεαματικό κάρφωμα και όταν θα πάει να δείξει το replay πάει να δείξει προηγούμενο replay από άκυρη στιγμή και σταματάει να το δείχνει κιόλας όταν συμβαίνει αυτο....
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Το πρώτο official roster update ήταν να κυκλοφορήσει αυτές τις μέρες αλλά τελικά πάει για την επόμενη βδομάδα (και βλέπουμε, γιατί η 2k σπανίως τηρεί τα χρονοδιαγράμματά της...): http://www.operation...d-to-next-week/ Τώρα με ποια λογική η ομάδα που ασχολείται με το online μέρος του παιχνιδιού, βγάζει τα rosters αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. ps: ξέρουμε κανα mod που να αξίζει τον κόπο;
Inler Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 http://www.moddingwa...file/28112.html δεν το εχω βαλει ακομα-Τελικα εχουν μαυρα χερια.... http://www.moddingwa...gamedc/255.html- http://nbaspot.com
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δεν είμαι βέβαιος αλλά μάλλον εννοεί το κλασικό bug που υπήρχε και πέρσι, όπου οι παίκτες είχαν όλοι μαύρα χέρια. Όσο για τα mods, στη συντριπτική τους πλειοψηφία έχουμε την τυπική περίπτωση με σκόρπια γήπεδα και cyberfaces. Περιμένω κάτι πιο συμμαζεμένο.
Inler Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Ναι το ιδιο προβλημα με τα χερια που ειχαμε και στο 12
Mallibu Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Πάντως αυτό που προτείνω ανεπιφύλακτα είναι το Photomod (aka ENB Series). Καθαρίζει την θολούρα και κυρίως δίνει ζωντάνια στα ξεθωριασμένα default χρώματα...πραγματικα η μέρα με την νύχτα και απορώ ποιός είναι ο λόγος που τόσα χρόνια τα default χρώματα είναι τόσο lifeless.
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2012 Αυτό; http://www.nba2k.org/2012/10/nba-2k13-shadow-mod.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα