Προς το περιεχόμενο

NBA 2K13


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ομάδες ΝΒΑ μεν αλλά εξακολουθώ να μην δέχομαι το ότι σουτ υπό πίεση δεν μπαίνει με τίποτα (ειδικά κοντά στο καλάθι). Και δεν γκρινιάζω μόνο για τους δικούς μου παίκτες αλλά και για αυτούς του ΑΙ. Δεν είναι δυνατόν να σουτάρει ο Λεπρός από όλες τις θέσεις και να ξέρω πως αν το ρίξει off balance ή αν του βάλω ένα χέρι στη μάπα, κατά 90% θα αστοχήσει. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το πράγμα.

 

Επίσης το κακό με τα alley oop είναι πως ναι μεν δεν γίνονται πολλά (τουλάχιστον με τα sliders που χρησιμοποιώ) αλλά έτσι και γίνει δεν υπάρχει κανένας τρόπος να παίξεις άμυνα. Κατά πρώτον είναι απίστευτα δύσκολο να αλλοιώσεις σουτ ή να ρίξεις τάπα πάνω σε κάρφωμα. Έτσι και το ΑΙ πάει για κάρφωμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πέσεις πάνω του σαν κριάρι για foul. Το δεύτερο είναι πως η πάσα είναι εξωπραγματική, μιλάμε τώρα για λέιζερ πάσα 6-7 μέτρων σε set άμυνα που περνάει πάνω από τα κεφάλια όλων. Να γίνει 2-3 φορές στον αγώνα (και πολλές λέω) πάει στο καλό. Αλλά οι Heat το έκαναν τουλάχιστον 5. Τελοσπάντων δεν είναι και τραγικό, στο κάτω-κάτω ΝΒΑ παίζουμε.

 

Όσο για τα tips, όντως η σκαστή πάσα είναι απίστευτα χρήσιμη και την έχω βάλει στο... οπλοστάσιό μου εδώ και αρκετούς αγώνες. Είναι must ειδικά σε ψηλό που έχει βάλει πλάτη ή σε παίκτη της περιφέρειας που τον μαρκάρουν με shade πάνω από ένας αμυντικοί και δεν θέλω να ρισκάρω κανονική πάσα. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω καταφέρω να αυτοματοποιήσω την bounce pass στα pick 'n' roll ή στους αιφνιδιασμούς (δηλαδή να πατάω τα κουμπιά, χωρίς καν να το σκέφτομαι), αλλά πού θα πάει...

 

Αυτό με το "κατεθυνόμενο" drive με βοήθησε πολύ στον τελευταίο αγώνα εναντίον του Μαϊάμι, επειδή ήξερα εκ των προτέρων ότι ο Wade κατά 90% θα πάει για drive (μόνο ένα σουτ στα δέκα ήταν mid range). Και επειδή για κάποιο λόγο, όποτε έπαιρνε μπάλα πήγαινε πάντα από τα αριστερά, του έκλεινα το διάδρομο και τον ανάγκασα σε αρκετά άσχημα σουτ. Φαίνεται δεν γούσταρε με τίποτα να παίξει με το σωστό χέρι :P

 

Όντως τα alley oop όταν ήδη έχει ξεκινήσει το animation χλωμό να το κόψεις :P

Τα σουτ ύπο πίεση πάντως που λες μήπως είναι θέμα των sliders? Σε μένα παίχτες όπως wade/lebron με καλή άμυνα πάνω απλά θα τους ρίξεις απο το 50-60% στο 25-35%, αλλά όχι και να χάνουν το 90% όπως λες. Ίσως να τους παίζεις πολύ καλύτερη άμυνα, τι να πω :huh: .

Παρατήρησα πως τα ratings πέφτουν απο πολύ εώς πάρα πολύ αν δεν παρθουν αρκετά timeout, κάτι που είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι..δίνει ρεαλισμό αλλα απο την άλλη μπορεί να σου χαλάει το flow του παιχνιδιού αν είσαι στα ντουζένια σου και παίρνεις αναγκαστικα timeout για να πάρουν ανάσες οι παίχτες.

Επίσης την πρώτη μέρα που το έπαιζα στο Pro, έβλεπα τον αμυντικο να σωριάζεται κάτω εκτός ισοροπίας αρκετές φορές σε αγώνα όταν χειριζόμουν παίχτη με καλή τρίπλα. Απο την επόμενη μέρα που το γύρισα all star και simulation, εώς σήμερα ζήτημα να έχω δει το αντίστοιχο σαβούριασμα 2-3 φορές... :-(

  • Απαντ. 610
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενημερωσα τα sliders μου με το πιθανο final set.Ανεβασα τη δυσκολια σε All-Star κυριως γιατι σε Pro διεκρινα μια χαλαροτητα σε εμενα τοσο αμυντικα οσο και επιθετικα.Σε All-Star φετος βλεπω οτι η cpu παιζει αρκετα καλα χωρις cheat.Επισης σε αυτη τη δυσκολια παιζει μεγαλυτερο ρολο η τακτικη οποτε μαλλον θα μεινω σε Αll-Star.

Δημοσ.

Όντως τα alley oop όταν ήδη έχει ξεκινήσει το animation χλωμό να το κόψεις :P

Τα σουτ ύπο πίεση πάντως που λες μήπως είναι θέμα των sliders? Σε μένα παίχτες όπως wade/lebron με καλή άμυνα πάνω απλά θα τους ρίξεις απο το 50-60% στο 25-35%, αλλά όχι και να χάνουν το 90% όπως λες. Ίσως να τους παίζεις πολύ καλύτερη άμυνα, τι να πω :huh: .

Παρατήρησα πως τα ratings πέφτουν απο πολύ εώς πάρα πολύ αν δεν παρθουν αρκετά timeout, κάτι που είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι..δίνει ρεαλισμό αλλα απο την άλλη μπορεί να σου χαλάει το flow του παιχνιδιού αν είσαι στα ντουζένια σου και παίρνεις αναγκαστικα timeout για να πάρουν ανάσες οι παίχτες.

Επίσης την πρώτη μέρα που το έπαιζα στο Pro, έβλεπα τον αμυντικο να σωριάζεται κάτω εκτός ισοροπίας αρκετές φορές σε αγώνα όταν χειριζόμουν παίχτη με καλή τρίπλα. Απο την επόμενη μέρα που το γύρισα all star και simulation, εώς σήμερα ζήτημα να έχω δει το αντίστοιχο σαβούριασμα 2-3 φορές... :-(

 

Επειδή σίγουρα δεν παίζω τόσο καλή άμυνα, μάλλον είναι συνδυασμός sliders και δυσκολίας. Θα δοκιμάσω να παίξω All Star με τα ανανεωμένα sliders του feawhatnow και θα επανέλθω. Όσο για τις απαιτούμενες ανάσες θα συμφωνήσω απόλυτα. Νομίζω είναι η πρώτη φορά που η κούραση παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στο 2k και το βλέπω καθαρά προς το τέλος του αγώνα, που οι περισσότεροι παίκτες δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους και δυσκολεύονται πολύ να ευστοχήσουν σε σουτ που έβαζαν άνετα στο πρώτο ημίχρονο. Αν και παίζω αρκετό rotation και σπανίως αφήνω μέσα παίκτη για πάνω από μισό ή ένα λεπτό όταν έχει εμφανίσει το icon της κούρασης, πάλι είναι εμφανές ότι χρειάζονται οπωσδήποτε timeout για να βγάλουν ολόκληρο αγώνα (δηλ. το πολύ 25 από τα 32 λεπτά).

 

Όσο για το σαβούριασμα δεν θυμάμαι να το έχω δει ποτέ, αλλά μάλλον φταίει ότι δεν πολυπαίζω με τέτοιες isomotion τρίπλες σε isolation. Δηλαδή ναι μεν κάνω τρίπλες με τον PG αλλά κυρίως τις βασικές, με σκοπό να δημιουργήσω λίγο χώρο και λιγότερο για να περάσω τον αμυντικό. Σπανίως προσπαθώ να παίξω σαν το Westbrook ή τον D. Williams. Έχω το DNA του Ευρωπαϊκού μπάσκετ πανάθεμά με :P

Δημοσ.

Σωστά. Βάζεις το αρχείο στο φάκελο C:\Users\<username>\AppData\Roaming\2K Sports\NBA 2K13\Saves και μετά φορτώνεις το roster από το Load του παιχνιδιού. Δεν παίζω Blacktop οπότε δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά απ' ότι κατάλαβα το roster αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείται μόνο για το συγκεκριμένο mode (γιατί ο τύπος έχει κάνει κάτι περίεργα, πχ. λέει ότι έχει βάλει τον Barkley στους φετινούς Suns).

Δημοσ.

Fearwhatnow, αυτό το "Player Speed: 35 (upd. 15.10.12 -> Association only option.Slows game, makes animations more smooth and fluid)" που λες στα sliders, πού ακριβώς είναι; Είναι το "Speed" στα Attribute sliders;

 

edit: Άκυρο, το βρήκα. Το Player Speed ορίζεται στο pregame menu (εκεί που διαλέγουμε εμφανίσεις), αν πατήσουμε Y (τρίγωνο για τα PS3 gamepads). Για να δοκιμάσουμε τα νέα sliders λοιπόν σε All Star εναντίον των Pistons.

Δημοσ.

Λοιπόν έπαιξα τον πρώτο μου αγώνα με τα νέα sliders. Εκτός έδρας εναντίον του Detroit και βρεθήκαμε να χάνουμε 18-8 στα τέλη της πρώτης περιόδου. Πάνω που ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα παραδοσιακά μπινελίκια, βελτιώσαμε την άμυνά μας και κάναμε ένα απίστευτο σερί 28-6 μέχρι το ημίχρονο. Στη συνέχεια απλώς κρατήσαμε τη διαφορά και δεν πέσαμε ποτέ κάτω από τους 12 πόντους (σε κάποια φάση έφτασα και τους 21).

 

Νίκη με 74-57 και MVP ο Love με τρελό πάρτι (23π. με 5/7 3π, 11ρ. σε 25' συμμετοχής). Ο Ρούμπιος έμεινε στους μηδέν αλλά έκανε 9 ασίστ, όλες στο δεύτερο ημίχρονο (!). Όλοι οι υπόλοιποι βασικοί πέτυχαν διψήφιο αριθμό πόντων, ακόμα και το κρέας ο Πέκο με 11-8. Από τα Πιστόνια o Maggette είχε 5/18 σουτ και ο Knight 2/10. Ιδού και τα σχετικά στατιστικά:

 

post-47640-0-50753300-1350313053_thumb.jpg

post-47640-0-81927700-1350313043_thumb.jpg

 

Επίσης να παρατηρήσω ότι ΠΑΛΙ η ρύθμιση για τις βολές άλλαξε από μόνη της σε User timing. Καθώς έφτιαχνα τα sliders το παρατήρησα τουλάχιστον 2-3 φορές ότι ήταν Real Player %. Μόλις όμως μπήκα στο γήπεδο και ξεκίνησε ο αγώνας, το ξανακοίταξα και είχε αλλάξει. Ή είναι bug ή κάτι άλλο γίνεται, χμμμμ...

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, τουλάχιστον 3 φορές. Η πιο πρόσφατη αλλαγή είναι η σημερινή (15/10), που το γύρισε και σε All Star από Pro.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...