Προς το περιεχόμενο

NBA 2K13


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα δει διαφορά στο παιχνίδι ειδικά στα ριμπάουντ η αντίπαλη ομάδα δεν έπαιρνε τόσο εύκολα όπως πριν ακόμα και στον αιφνιδιασμό που γράφω έφευγε το αντίπαλο γκαρντ και τον προλάβαινα με τάπα.

Λες να είναι από τα ratings των παικτών αυτές οι αλλαγές;

  • Απαντ. 610
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@fawks0123

μηπως ανεβασες την δυσκολια κ αλλαξαν αυτα που λες?εγω παντως που παιζω στο superstar στον αιφνιδιασμο ουτε με λασο δεν τους προλαβαινω

 

@ολους

εχοντας παιξει σαν αντιπαλος μ ολες τις σοβαρες ομαδες αυτο που εχω να πω ειναι οτι ο πιο δυσκολος παιχτης για να μαρκαρεις στο φετινο 2κ ειναι ο Κομπε.ακομα κ τον τρομακτικο Λεμπρον με την τεραστια δυναμη η τον Ντουραντ με αμυντικους παιχτες σαν τον Γκιλκριστ η τον Μαριον τους περιοριζω,τον Κομπε οτιδηποτε κ αν εχω προσπαθησει ποτε δεν εχω καταφερει να του ριχω τα ποσοστα κατω απ απ το 70%.ειναι τελειος σε ολα fadeaway,μπασιματα ,σουτ,στο να κερδιζει φαουλ δεν ματσαρεται με τιποτα

Δημοσ.

Σε hall of fame παίζω φίλε πριν και μετά το update

όταν έκανες το update έκανες αντιγραφή και τον φάκελο online data?ίσως αυτό να κάνει την διαφορά

πάντως αυτό με τον αιφνιδιασμό και τα ριμπάουντ είναι αρκετά ενδεικτικό

τεσπα δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά ίσως είναι και ιδέα μου :-D μιας και ήταν κάτι παροδικό γιατί μόνο σε ένα παιχνίδι είδα διαφορά

Όσο για τον Κόμπε απλά άπιαστος...

Δημοσ.

οριστε οι απαντησεις του παιδιου που ανεβασε το update

 

"You don't need online data,just roster.ros. Because in this update they just update u few players"

 

"the online data has nothing new at the moment but some people were asking for it!?... it usually stores all the new shoes when they become available! and about the update im not sure what if fixes but its the first and only one available at the moment"

 

η ιδεα σου ειναι

  • Like 1
Δημοσ.

@ολους

εχοντας παιξει σαν αντιπαλος μ ολες τις σοβαρες ομαδες αυτο που εχω να πω ειναι οτι ο πιο δυσκολος παιχτης για να μαρκαρεις στο φετινο 2κ ειναι ο Κομπε.ακομα κ τον τρομακτικο Λεμπρον με την τεραστια δυναμη η τον Ντουραντ με αμυντικους παιχτες σαν τον Γκιλκριστ η τον Μαριον τους περιοριζω,τον Κομπε οτιδηποτε κ αν εχω προσπαθησει ποτε δεν εχω καταφερει να του ριχω τα ποσοστα κατω απ απ το 70%.ειναι τελειος σε ολα fadeaway,μπασιματα ,σουτ,στο να κερδιζει φαουλ δεν ματσαρεται με τιποτα

 

Με Λεπρό, Durant κλπ δεν έχω παίξει ακόμα αλλά από όσους έχω δει ο πιο ζόρικος από πλευράς περιορισμού ήταν μακράν ο Καρμέλος (που μου έβαλε 35π. σε 26', πριν λίγες μέρες). Ωστόσο ο Καρμέλο έχει το κουσούρι ότι δεν πασάρει με τίποτα, οπότε τελικά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στην ομάδα του.

 

Ο Kobe όμως για κάποιο περίεργο λόγο στο 2k13 όχι μόνο δίνει την μπάλα αλλά γενικά έχει και πολύ καλή πάσα. Με τον Howard κάνουν πραγματικό πάρτι με alley oops και άλλα ωραία. Αν αρχίσεις και παίζεις με double team, καμια 10αριά ασίστ θα τις βγάλει σίγουρα. Οπότε τελικά θα συμφωνήσω ότι μέχρι στιγμής κι εγώ τον Kobe θεωρώ ως τον δυσκολότερο αντίπαλο.

 

ps: btw μιλάω για επίπεδα Pro/All Star. Αν σε Superstar ή HoF ο Kobe τρελαίνεται ακόμα περισσότερο, αυτό δεν το ξέρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Η καλύτερη ρύθμιση για μένα είναι all star.Oι άλλες μου φαίνονται πολύ εύκολες η αρκετά δύσκολες.

 

Είναι η πρώτη χρόνια που δεν το αγοράζω.Ελεω Jordan το ήθελα για το εξώφυλλο του και για online αλλά φαίνεται δεν έβαλε μυαλό η 2κ στα Pc.

Δημοσ.

Σε τρια πενταλεπτα που εχω παιξει πανω απο 15 ποντους δεν μου εχει βαλει παντως σε Hall Of Fame...Και με ποσοστα κατω απο 50%...Απλα θελει αμυνα απο οπου παρει μπαλα 5-6-7-8 μετρα χωρις να κανει ουτε ενα βημα ελευθερος..Αμα σου φυγει καληνυχτα...Και συνηθως καλο αμυντικο και ψηλοτερο-οχι απαραιτητα γρηγορο...Για να πω την αληθεια πιο πολυ δυσκολευτηκα με Derozan παρα με αυτον..

Δημοσ.

Εγώ κέρδισα με 5 πόντους τους Knicks εντός έδρας, με Celtics με εκπληκτικη performance απο Paul Pierce (έκανε πάρτυ απέναντι στον Carmelo που είναι χάλια αμυντικός). Περιχαρής και κορδωμένος λέω πάω να κεράσω και εκτός έδρας τους Heat έναν λουκουμά.

Αμ δε. Ένιωσα στο πετσί την διαφορά μεταξύ καλού και κακού αμυντικού.

Τα fadeaways απο την γραμμή τον βολων που έβαζα άνετα πριν, τώρα ή θα τα τάπωνε ο Lebron ή θα ήταν ασφυκτικα κοντά στο σουτ με αποτέλεσμα χάλια ποσοστά. Επίσης δεν μπορούσα να τον βγάλω εκτός ισοροπίας με fakes / dribbles / ή outrun αφού ήταν πιο γρήγορος και πιο δυνατός. Ευτυχώς έδινε ανάσες ο Terry με τρίποντα μετά απο drive του Ροντο και kick out. Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν να χάσω με 10 πόντους. Με γλέντησαν καλά Lebron και Wade :-(

  • Like 1
Δημοσ.

Άσχετο παιδιά αλλά ο Phil Jackson που είναι; Kαι οι Suns με την καλή ομάδα k.j. sir charles marli ktl;

 

Επίσης θα ήθελα να δω το NBA 2K13 σε συνεργασία με την FIBA να βγάζει Euroliga ή εστω ευρωπαικές ομάδες.

Δημοσ.

Τα νεύραααααααα μου κάρφωσα την μπάλα και δεν μέτρησε το καλάθι :X

έβλεπα την αντίπαλη ομάδα να τρέχει για να βγάλει επίθεση λες και δεν έγινε τπτ!! :blink:

Δημοσ.

η Euroleague και γενικα το Ευρωπαικο μπασκετ δεν θεωρητε καν μπασκετ για τους Αμερικανους οποτε αδικα περιμενουμε να δουμε Ευρωπαικες ομαδες στο 2κ

Δημοσ.

Η καλύτερη ρύθμιση για μένα είναι all star.Oι άλλες μου φαίνονται πολύ εύκολες η αρκετά δύσκολες.

 

Εγώ πάντως έχω αρχίσει να αναθεωρώ για το Pro. Μια χαρά δυσκολία μου φαίνεται, τουλάχιστον με τα sliders που παίζω. Αν αρχίσω σιγά-σιγά να παίρνω το κολλάι και να νικάω αντιπάλους που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να μπορώ να νικήσω, θα το αλλάξω σε All Star. Για παραπάνω όμως κι εγώ συμφωνώ ότι δεν αξίζει τον κόπο. Είναι αρκετά πιο δύσκολα και όχι γιατί το ΑΙ παίζει καλύτερο ή ρεαλιστικό μπάσκετ, αλλά επειδή κλέβει.

 

Επίσης θα ήθελα να δω το NBA 2K13 σε συνεργασία με την FIBA να βγάζει Euroliga ή εστω ευρωπαικές ομάδες.

 

Αν διαβάσεις την -κατά τ' άλλα άθλια- συνέντευξη του Rob Jones, θα καταλάβεις γιατί δεν τους ενδιαφέρει να βγάλουν Ευρωλίγδα. Ούτε καν ασχολούνται. Την θεωρούν σημαντικά υποδεέστερη του ΝΒΑ και σε αυτό δεν φταίνε μόνο οι ίδιοι αλλά και οι Ευρωπαίοι, που μέχρι πρότινος έκαναν ό,τι μπορούσαν για να υποβαθμίσουν την ίδια τους τη διοργάνωση (με Σουπρολίγκες, Αδριατικές λίγκες, Παπαρολίγκες, συνεχείς και αδιάφορες φάσεις ομίλων κλπ). Τα τελευταία 2-3 χρόνια (και ειδικά από φέτος) κάτι πάει να γίνει και γενικά υπάρχει μια τάση σύγκλισης των κανονισμών της FIBA με αυτών του ΝΒΑ.

 

Βασικά το όλο ζήτημα θα μπορούσε να είχε λυθεί με αξιοπρεπή ανεπίσημα mods. Τι να το κάνεις όμως όταν μου βγάζουν Euroleague mod τον... Απρίλη (και βάλε), στο οποίο περιέχονται μόλις καμια 15αριά ομάδες και δεν συμπεριλαμβάνεται ο πρωταθλητής Ευρώπης (όπως έγινε με τον Ολυμπιακό στο σχετικό mod του 2k12). Τα θέλουμε κι εμείς μου φαίνεται...

Δημοσ.

Περίεργα πράγματα γίνονται. Παίζω εκτός με τους θλιβερούς Rockets (0-4) και ενώ στο ημίχρονο βρίσκομαι να νικάω με 15 πόντους διαφορά, καταφέρνω να χάσω με 7 πόντους. Παρ' ολ' αυτά δέχομαι την ήττα με ψυχραιμία γιατί δεν έπαιξα καθόλου καλά, έκανα πολλά λάθη σε άμυνα και επίθεση, κατόρθωσα να βγάλω MVP το Lin κλπ.

 

Στα καπάκια παίζω εναντίον του Τρίο Μπελκάντο (αν και ο Bosh ήταν τραυματίας και δεν κατέβηκε) και βρίσκομαι ξανά να κρατάω σταθερή διαφορά 5-10 πόντων. Σε κάποια φάση κόντευα και τους 20, αλλά κλασικά μόλις οι Heat άρχισαν να πιέζουν οι δικοί μου ξεκίνησαν τα εγκληματικά λάθη (μερικά από τα οποία είναι κλασικές μλκίες του παιχνιδιού, πχ. λάθος επαναφορά σε ελεύθερο παίκτη 3 μέτρα μακριά από τον πασέρ με την μπάλα να πηγαίνει στις... κερκίδες). Τελικά νίκησα 8 πόντους με μεγάλη εμφάνιση του Ρούμπιου (14π, 6ασ) και προφανώς αδιαμφισβήτητου MVP. Λεπρός, Wade και Chalmers έμειναν στα 13/37 σουτ.

 

Επίσης ιδιαίτερα εκνευριστικός ήταν ο τρόπος που έπαιζαν οι Heat, όταν οι 20+ από τους 53 πόντους τους ήταν είτε alley oop πάνω σε άμυνα (για τα οποία δεν μπορούσα να κάνω απολύτως τίποτα), είτε κλασικές γιόμες των 20 μέτρων στην πλάτη της άμυνας (που ως συνήθως βαριόταν να επιστρέψει ή απλά έπαιζε τεχνικό offside, ενώ ούτε και σε αυτή την περίπτωση μπορούσα να κάνω πολλά). Αν είχε γυρίσει κι αυτό το παιχνίδι, πραγματικά θα άρχιζα να πιστεύω ότι παρ' όλο που φέτος αφαιρέθηκε επιτέλους αυτό το εμετικό έκτρωμα ονόματι "clutch factor", το ΑΙ με κάποιο τρόπο εξακολουθούσε να το χρησιμοποιεί για να γυρίζει παιχνίδια που δεν θα τα γύριζε ούτε ο Ολυμπιακός του Νούντα με την Εθνική μαζί.

Δημοσ.

Περίεργα πράγματα γίνονται. Παίζω εκτός με τους θλιβερούς Rockets (0-4) και ενώ στο ημίχρονο βρίσκομαι να νικάω με 15 πόντους διαφορά, καταφέρνω να χάσω με 7 πόντους. Παρ' ολ' αυτά δέχομαι την ήττα με ψυχραιμία γιατί δεν έπαιξα καθόλου καλά, έκανα πολλά λάθη σε άμυνα και επίθεση, κατόρθωσα να βγάλω MVP το Lin κλπ.

 

Στα καπάκια παίζω εναντίον του Τρίο Μπελκάντο (αν και ο Bosh ήταν τραυματίας και δεν κατέβηκε) και βρίσκομαι ξανά να κρατάω σταθερή διαφορά 5-10 πόντων. Σε κάποια φάση κόντευα και τους 20, αλλά κλασικά μόλις οι Heat άρχισαν να πιέζουν οι δικοί μου ξεκίνησαν τα εγκληματικά λάθη (μερικά από τα οποία είναι κλασικές μλκίες του παιχνιδιού, πχ. λάθος επαναφορά σε ελεύθερο παίκτη 3 μέτρα μακριά από τον πασέρ με την μπάλα να πηγαίνει στις... κερκίδες). Τελικά νίκησα 8 πόντους με μεγάλη εμφάνιση του Ρούμπιου (14π, 6ασ) και προφανώς αδιαμφισβήτητου MVP. Λεπρός, Wade και Chalmers έμειναν στα 13/37 σουτ.

 

Επίσης ιδιαίτερα εκνευριστικός ήταν ο τρόπος που έπαιζαν οι Heat, όταν οι 20+ από τους 53 πόντους τους ήταν είτε alley oop πάνω σε άμυνα (για τα οποία δεν μπορούσα να κάνω απολύτως τίποτα), είτε κλασικές γιόμες των 20 μέτρων στην πλάτη της άμυνας (που ως συνήθως βαριόταν να επιστρέψει ή απλά έπαιζε τεχνικό offside, ενώ ούτε και σε αυτή την περίπτωση μπορούσα να κάνω πολλά). Αν είχε γυρίσει κι αυτό το παιχνίδι, πραγματικά θα άρχιζα να πιστεύω ότι παρ' όλο που φέτος αφαιρέθηκε επιτέλους αυτό το εμετικό έκτρωμα ονόματι "clutch factor", το ΑΙ με κάποιο τρόπο εξακολουθούσε να το χρησιμοποιεί για να γυρίζει παιχνίδια που δεν θα τα γύριζε ούτε ο Ολυμπιακός του Νούντα με την Εθνική μαζί.

 

Εντάξει για ομάδες του NBA μιλάμε και εν προκειμένη τους Heat. Βγήκε η κλασική βλακεία του 2κ12 στο 3ό 12λεπτο να σε γλεντάνε, αλλα υπάρχει το ρεαλιστικό σπρώξιμο/πίεση στο 2ό ημίχρονο. Σε 90% drive ομάδες με βοηθάει πολύ να το γυρνάω σε ζώνη και να χειρίζομαι τον Center κόβοντας όπου μπορώ τα drive/alley oop. Βέβαια όπου δουν αδυναμία/κενό/λάθος το ΑΙ θα το εκμεταλευτει και θα συνεχίσει να το εκμεταλευεται μέχρι να διορθωθεί. Μπορεί να μου σπάει τα νευρα στον αγώνα αλλα αυτό είναι επιτέλους το αλατοπίπερο που έλειπε απο το braindead AI του 2k12 & before.

Μαρέσει που επιτέλους αναγκάζομαι να κάνω double team σε Howard/Lebron κλπ ακριβώς όπως στην πραγματικότητα.

 

2 μίνι τιπς, μετά την ολοκλήρωση του training camp :P

1) Η bounce pass (LT+pass) είναι απιστευτα χρήσιμη εκεί που πρέπει. Τα Turnovers μου μειώθηκαν στο μισό απο τότε που την συνήθισα.

2) Έναντι παικτών στυλ parker/rondo/paul βοηθάει να τους παίζει κάποιος άμυνα με shade προς το μη καλό τους χέρι, αναγκάζοντας τους έμεσα σε drive με το 'κακό' χέρι. Βοηθάει. :-)

Δημοσ.

Ομάδες ΝΒΑ μεν αλλά εξακολουθώ να μην δέχομαι το ότι σουτ υπό πίεση δεν μπαίνει με τίποτα (ειδικά κοντά στο καλάθι). Και δεν γκρινιάζω μόνο για τους δικούς μου παίκτες αλλά και για αυτούς του ΑΙ. Δεν είναι δυνατόν να σουτάρει ο Λεπρός από όλες τις θέσεις και να ξέρω πως αν το ρίξει off balance ή αν του βάλω ένα χέρι στη μάπα, κατά 90% θα αστοχήσει. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το πράγμα.

 

Επίσης το κακό με τα alley oop είναι πως ναι μεν δεν γίνονται πολλά (τουλάχιστον με τα sliders που χρησιμοποιώ) αλλά έτσι και γίνει δεν υπάρχει κανένας τρόπος να παίξεις άμυνα. Κατά πρώτον είναι απίστευτα δύσκολο να αλλοιώσεις σουτ ή να ρίξεις τάπα πάνω σε κάρφωμα. Έτσι και το ΑΙ πάει για κάρφωμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πέσεις πάνω του σαν κριάρι για foul. Το δεύτερο είναι πως η πάσα είναι εξωπραγματική, μιλάμε τώρα για λέιζερ πάσα 6-7 μέτρων σε set άμυνα που περνάει πάνω από τα κεφάλια όλων. Να γίνει 2-3 φορές στον αγώνα (και πολλές λέω) πάει στο καλό. Αλλά οι Heat το έκαναν τουλάχιστον 5. Τελοσπάντων δεν είναι και τραγικό, στο κάτω-κάτω ΝΒΑ παίζουμε.

 

Όσο για τα tips, όντως η σκαστή πάσα είναι απίστευτα χρήσιμη και την έχω βάλει στο... οπλοστάσιό μου εδώ και αρκετούς αγώνες. Είναι must ειδικά σε ψηλό που έχει βάλει πλάτη ή σε παίκτη της περιφέρειας που τον μαρκάρουν με shade πάνω από ένας αμυντικοί και δεν θέλω να ρισκάρω κανονική πάσα. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω καταφέρω να αυτοματοποιήσω την bounce pass στα pick 'n' roll ή στους αιφνιδιασμούς (δηλαδή να πατάω τα κουμπιά, χωρίς καν να το σκέφτομαι), αλλά πού θα πάει...

 

Αυτό με το "κατεθυνόμενο" drive με βοήθησε πολύ στον τελευταίο αγώνα εναντίον του Μαϊάμι, επειδή ήξερα εκ των προτέρων ότι ο Wade κατά 90% θα πάει για drive (μόνο ένα σουτ στα δέκα ήταν mid range). Και επειδή για κάποιο λόγο, όποτε έπαιρνε μπάλα πήγαινε πάντα από τα αριστερά, του έκλεινα το διάδρομο και τον ανάγκασα σε αρκετά άσχημα σουτ. Φαίνεται δεν γούσταρε με τίποτα να παίξει με το σωστό χέρι :P

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...