privateer Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Massively multiplayer style, sci-fantasy action shooter series codenamed Destiny with expansion packs codenamed Comet. Four games releasing in 2013, 2015, 2017, and 2019. Four expansion packs releasing in 2014, 2016, 2018, and 2020. The main games will be retail. There will be other DLC, subscriptions, microtransactions, and value added services. The first game will be an Xbox 360 and "Xbox 720" timed exclusive. Activision and Bungie are considering a PS3 version of the first game in 2014. The second game is targeted for 360, 720, PS4, and Windows PC, though the contract notes that some of those SKUs may be dropped if they decide they are not worthwhile or not technically feasible. Activision can terminate the contract without penalty if Destiny doesn't sell at least 5 million units in the first six months, or for any reason they please after the second expansion pack releases. Bungie is also working on a Marathon game, but currently no more than 5% of their staff (nor more than 5% of their key staff) can work on it, and the amount of employees that can work on it goes up slowly as they hit cumulative profit goals. There are also limits on when Bungie can release Marathon. For specifics on this see the contract images at the bottom since it's pretty lengthy. The game is targeting a rating of Teen/PEGI 16, but Bungie is not contractually held to hit this mark. The contract implies the game has in-game game masters, like those people who work for Blizzard and handle user requests in World of Warcraft while playing some kind of digital representation in the MMO world (or at least being accessible through in game chat). Bungie will receive a $2.5 million bonus if Destiny achieves a GameRankings.com rating of 90 or higher on Xbox 360 as measured 30 days after release. Bungie will also get a 20% royalty of the first $100 million in cumulative operating income, 24% on the income between $101-$400 million, and 35% on the income $401 million or above. These royalties are subject to a penalty of 2%, 2.4%, and 3.5% respectively if the games are delayed for reasons caused by Bungie within reason (i.e. if an earthquake destroys their studio they're not at fault, but if they just don't get the game done on time they are). These last two bullet points I'm leaving in the contract itself to cut down on OP length.
Millennium Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Bungie's Destiny Story Details, Concept Art Leaked 1
Millennium Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2012 Fan made video. http://www.youtube.com/watch?v=jnGwiEq1IcQ
Millennium Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2013 https://twitter.com/DestinyTheGame/status/301405437679513601
Millennium Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 6 Οκτωβρίου κυκλοφορεί στις κονσόλες σύμφωνα με retailer
privateer Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 https://www.dropbox.com/s/c9mwahvarj6d0mc/%5BFrom%20www.metacafe.com%5D%209917841.25920461.4.mp4
Bigi444444 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Αφού δε θα βγει για pc, τουλάχιστον όχι αρχικά, τι το παιδεύουμε;
ektelion Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Not technically feasible για PC; Χαχαχα, εδώ γελάμε, αν και θεωρώ τουλάχιστον γραφικό τον πόλεμο μεταξύ PC και κονσολών, ειδικά με τις τρέχουσες τάσεις και την εικόνα της βιομηχανίας όπως φαίνεται να διαμορφώνεται στο άμεσο μέλλον. Το not worthwhile να το δεχτώ βέβαια, για χίλιους δυο λόγους.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 gametrailers.com/videos/48bn5c/destiny-first-takegametrailers.com/videos/3m9i50/destiny-pathways-of-darkness-reveal Edit: Συμφωνώ για το "Not technically feasible για PC". Πόσες φορές το έχουμε ακούσει αυτό; Δηλαδή, δεν έχουν βαρεθεί να το λένε σε κάθε γενιά και μετά πάντα μα πάντα να τρώνε τα μούτρα τους από τα PCs;
privateer Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2013 http://www.eurogamer.net/articles/20...ection-to-work At the game's reveal in Bungie's Bellevue, Washington office this week, attended by Eurogamer, Bungie COO Pete Parsons said: "It's a persistent, shared and connected world, so you will need to be connected [to the internet] to play Destiny." On the possibility of a PC version, Parsons said: "We would absolutely love to be on the PC. If you talk to the people upstairs, we play it on all platforms. So, stay tuned." No mention was made of a Wii U version.
ektelion Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Από τον Jason Jones, συνιδρυτή της Bungie: "We did a bunch of ambitious things on Halo deliberately to reach out to people," Jason Jones told us. "We limited players to two weapons, we gave them recharging health, we automatically saved and restored the game -- almost heretical things to first-person shooters at the time. We made the game run without a mouse and keyboard. And now nobody plays shooters the way they used to play them before Halo 'cause nobody wants to." Μετάφραση που κάνω copy paste από το byteme.gr γιατί βαριέμαι να μεταφράζω: «Κάναμε πολλά φιλόδοξα πράγματα στο Halo στην προσπάθειά μας να απευθυνθούμε σε μεγαλύτερο κοινό. Περιορίσαμε τον αριθμό των όπλων τα οποία μπορούσε να κουβαλά ο παίκτης σε μόνο δύο. Κάναμε την ενέργεια να ξαναγεμίζει. Σώζαμε αυτόματα την πρόοδο του παίκτη σε προκαθορισμένα σημεία και τον επαναφέραμε σε αυτά όταν έχανε. Όλα αυτά ήταν αιρετικά στον κόσμο των first-person shooters την εποχή εκείνη. Επίσης φτιάξαμε το παιχνίδι για να παίζεται όχι με πληκτρολόγιο και ποντίκι, αλλά με χειριστήριο. Λοιπόν, σήμερα κανείς δεν παίζει shooters με τον τρόπο που παίζονταν πριν να εμφανιστεί το Halo επειδή κανείς δεν θέλει». Πηγή Cry havoc and let slip the dogs of war!
john2gr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Όπως πάντα σε τέτοια θέματα, take it with a grain of salt http://www.dsogaming.com/news/new-hints-indicate-bungies-destiny-coming-to-pc-and-wiiu/
Millennium Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Και υπάρχουν previews από όλα τα γνωστά gaming sites. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις