Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα σας,

Είμαι φοιτητής Πληροφορικής και όπως είναι λογικό ασχολούμε με προγραμματισμό κυρίως C++,C#,Java και γενικά πολλές άλλες γλώσσες αλλά εκτός αυτού είμαι και Web Developer (δλδ μόνος μου έχω ασχοληθεί πιο πολύ)....Τέλος Πάντων αυτά που είπα ήταν λίγο περιττά...

Ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση...

Έχω παρατηρήσει και από το Youtube ότι ένας προγραμματιστής έχει δύο οθόνες ή και περισσότερες εκ των οποίων η μια είναι που γράφεις το κώδικα σου δλδ στον κειμενογράφο και στην άλλη οθόνη βγάζει το αποτέλεσμα του τι έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή....Πως το καταφέρνουν αυτό.?????

Μήπως το έχουν κάνει επεκταμένο Desktop και απλά έχουν ανοίξει δυο παράθυρα το ένα στη 1 οθόνη και το άλλο στην άλλη???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΥΣ: Συγνώμη αν είναι σε λάθος τοπικ.....

• Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

...

Έχω παρατηρήσει και από το Youtube ότι ένας προγραμματιστής έχει δύο οθόνες ή και περισσότερες εκ των οποίων η μια είναι που γράφεις το κώδικα σου δλδ στον κειμενογράφο και στην άλλη οθόνη βγάζει το αποτέλεσμα του τι έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή....Πως το καταφέρνουν αυτό.?????

Μήπως το έχουν κάνει επεκταμένο Desktop και απλά έχουν ανοίξει δυο παράθυρα το ένα στη 1 οθόνη και το άλλο στην άλλη???

....

Ναι, συνήθως αυτό γίνεται.

Δημοσ.

Σε πολλές περιπτώσεις δε χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο. Μία μεγάλη wide οθόνη, ας πούμε 27", μπορεί να χωριστεί ικανοποιητικά σε δύο τμήματα.

• Moderators
Δημοσ.

αν εχεις επιτραπεζιο και λαπτοπ κανε το εξης αν θες κ μπορεις.

βαλε το λαπτοπ διπλα απο την οθονη του επιτραπεζιου

ετσι θα μπορεις στη μια να βλεπεις και στην αλλη να γραφεις

μετα εκγατεστησε και στα δυο το sharemouse ετσι θα χρησιμοποιεις το πληκοτρολογιο κ το ποντικι απο το εναν υπολογιστη και στους δυο :)

Δημοσ.