Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα σας,

Είμαι φοιτητής Πληροφορικής και όπως είναι λογικό ασχολούμε με προγραμματισμό κυρίως C++,C#,Java και γενικά πολλές άλλες γλώσσες αλλά εκτός αυτού είμαι και Web Developer (δλδ μόνος μου έχω ασχοληθεί πιο πολύ)....Τέλος Πάντων αυτά που είπα ήταν λίγο περιττά...

Ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση...

Έχω παρατηρήσει και από το Youtube ότι ένας προγραμματιστής έχει δύο οθόνες ή και περισσότερες εκ των οποίων η μια είναι που γράφεις το κώδικα σου δλδ στον κειμενογράφο και στην άλλη οθόνη βγάζει το αποτέλεσμα του τι έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή....Πως το καταφέρνουν αυτό.?????

Μήπως το έχουν κάνει επεκταμένο Desktop και απλά έχουν ανοίξει δυο παράθυρα το ένα στη 1 οθόνη και το άλλο στην άλλη???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΥΣ: Συγνώμη αν είναι σε λάθος τοπικ.....

• Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

...

Έχω παρατηρήσει και από το Youtube ότι ένας προγραμματιστής έχει δύο οθόνες ή και περισσότερες εκ των οποίων η μια είναι που γράφεις το κώδικα σου δλδ στον κειμενογράφο και στην άλλη οθόνη βγάζει το αποτέλεσμα του τι έχεις κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή....Πως το καταφέρνουν αυτό.?????

Μήπως το έχουν κάνει επεκταμένο Desktop και απλά έχουν ανοίξει δυο παράθυρα το ένα στη 1 οθόνη και το άλλο στην άλλη???

....

Ναι, συνήθως αυτό γίνεται.

Δημοσ.

Σε πολλές περιπτώσεις δε χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο. Μία μεγάλη wide οθόνη, ας πούμε 27", μπορεί να χωριστεί ικανοποιητικά σε δύο τμήματα.

• Moderators
Δημοσ.

αν εχεις επιτραπεζιο και λαπτοπ κανε το εξης αν θες κ μπορεις.

βαλε το λαπτοπ διπλα απο την οθονη του επιτραπεζιου

ετσι θα μπορεις στη μια να βλεπεις και στην αλλη να γραφεις

μετα εκγατεστησε και στα δυο το sharemouse ετσι θα χρησιμοποιεις το πληκοτρολογιο κ το ποντικι απο το εναν υπολογιστη και στους δυο :)

Δημοσ.

Σε πολλές περιπτώσεις δε χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο. Μία μεγάλη wide οθόνη, ας πούμε 27", μπορεί να χωριστεί ικανοποιητικά σε δύο τμήματα.

Ανάλογα τη δουλειά. Εμένα 2x23" συχνά δε μου φτάνουν...

Επίσης, με Win7 έχεις δύο "έτοιμες" θέσεις όπου μπορείς να στείλεις παράθυρα σε κάθε οθόνη με Win + Left / Win + Right. Περισσότερες οθόνες = περισσότερες θέσεις όπου μπορείς εύκολα να σουτάρεις παράθυρα.

Δημοσ.

Έλα τώρα για να ζηλέψουμε και λίγο... Όλοι θα θέλαμε κάτι τέτοιο homeoffice03.jpg

Προσωπικά την βγάλω με το laptop και με μια 19αρα παλιά οθόνη που έχω (όταν είμαι Ελλάδα) Τώρα στα πλαίσια της σχολής αναγκαστικά μόνο με το laptop... Μετά από κάνα χρόνο που (λογικά) θα στήσω μηχάνημα για δουλειά σίγουρα θα παίξουν δύο οθόνες τουλάχιστον 23".

Δημοσ.

Δεν είναι standard το τι θα βάλεις στη μια οθόνη και τι στην άλλη.

Αυτό το διαμορφώνεις εσύ ανάλογα με το τι θες να κανεις.

Επίσης δεν είναι και standard ότι θες δυο οθόνες.

Δεν είναι δηλαδή ότι χωρίς αυτές δε μπορείς να προγραμματίσεις.

Είναι απλά μια παραπανίσια ευκολία.

Προσωπικά έχω 2x23" (1920x1080 έκαστη) και όντως μπορώ και απλώνω πολλά πράγματα σε αυτές και βολεύει πολύ (πχ τα διάφορα παραθυράκια στο Eclipse ή του Visual Studio).

Απο κει και πέρα βέβαια καταλαμβάνουν παρα πολύ χώρο στο γραφείο.

Αλλα όπως είπα, είναι μια παραπάνω άνεση.

Όταν φυσικά τις αξιοποιείς σωστά.

Εδώ πετυχένω ανθρώπους που δεν βάζουν καν το φουλ τις ανάλυσης της οθόνης τους... :eek:

Τι να τον κάνουν το παραπάνω χώρο όταν δεν χρησιμοποιούν όλο το χώρο που έχουν αρχικά στη 1 οθόνη, διαθέσιμο.

Δημοσ.

...

Εδώ πετυχένω ανθρώπους που δεν βάζουν το φουλ τις ανάλυσης της οθόνης τους... :eek:

Η αλήθεια είναι πως η παραγωγικότητα δεν βρίσκεται σε 1 προς 1 αντιστοίχιση ούτε με το πλήθος των ανοιχτών παραθύρων στην οθόνη, ούτε με την ανάλυση. Είναι καθόλα εφικτό να προγραμματίζει παραγωγικά κανείς π.χ. σε ανάλυση 1152x768 με ένα μόνο παράθυρο ανοιχτό, άντε 2 το πολύ. Ένα πολύ πρόχειρο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό ονομάζεται... Emacs :)

Βέβαια, εξαρτάται κι από τη γλώσσα που προγραμματίζει κανείς, καθώς και από το είδος του project.

Δημοσ.

Είναι απλά μια παραπανίσια ευκολία.

Δες αν θέλεις τι γράφω λίγο παρακάτω.

Εδώ πετυχένω ανθρώπους που δεν βάζουν καν το φουλ τις ανάλυσης της οθόνης τους... :eek:

Μερικές φορές υπάρχει λόγος όμως, π.χ. αν στη native ανάλυση το κείμενο είναι πολύ μικρό για να το διαβάσεις (think γιαγιά). Ή στην παλιά μου CRT όπου δούλευα μικρότερη ανάλυση από τη μέγιστη γιατί από τα 60Hz refresh (max στη μέγιστη ανάλυση) καλύτερα θα ήταν να έβγαζα τα μάτια μου ο ίδιος.

Είναι καθόλα εφικτό να προγραμματίζει παραγωγικά κανείς π.χ. σε ανάλυση 1152x768 με ένα μόνο παράθυρο ανοιχτό, άντε 2 το πολύ.

Εξαρτάται πώς το εννοείς το παραγωγικό. Κάποτε προγραμμάτιζα σε 1024x768 και μου φαινόταν ότι γίνεται δουλειά. Τώρα αν πάω σε μία μόνο 1920x1080 σκέφτομαι ότι δεν παλεύεται η κατάσταση -- και όντως δουλεύω με πολύ μικρότερη ταχύτητα απ' ότι στις 2, εν μέρει λόγω του συνεχούς alt-tabbing που σου χαλάει τη συγκέντρωση όταν έχεις πάνω από 2 παράθυρα που σ' ενδιαφέρουν.

Για το ένα ή 2 παράθυρα που λες θα διαφωνήσω κάθετα. 1 παράθυρο το IDE, 1 η εφαρμογή (όποια μορφή κι αν έχει αυτή), 1 παράθυρο το κατάλληλο reference γι' αυτό με το οποίο ασχολείσαι -- είμαστε ήδη στα τρία και έχω πει μόνο αυτά που για μένα είναι απολύτως απαραίτητα, με λιγότερα πεθαίνεις (φαντάσου δεν έβαλα καν μέσα το παράθυρο με τα developer tools του browser όταν κάνεις web development).

Στην τελική πάντως η διαφορά ανάμεσα σε 1 και 2 οθόνες πιστεύω πως είναι σαν τη διαφορά HDD και SSD: όταν κάνουμε κουβέντα νομίζει κανείς πως και τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά, όταν όμως τα δουλέψεις σοβαρά συνειδητοποιείς ότι μιλάμε για άλλο γαλαξία επιδόσεων (με τη γενικευμένη έννοια της λέξης). Πιστεύω πως όταν ενηλικιωθεί το γραφείο μου και πάω σε 3 οθόνες θα έχω πάλι την ίδια άποψη, αν και βέβαια η διαφορά από 2 σε 3 δεν είναι τόσο μεγάλη όσο από 1 σε 2.

Και ας μην ξεχνάμε πως πολλά πράγματα στη ζωή εξαρτώνται καθαρά όχι από το αν είναι τεχνικά εφικτό να κάνεις κάτι, αλλά από το πόσο εύκολο είναι. Ένα παράδειγμα (έχει λίγα rough edges αλλά νομίζω το νόημα είναι φανερό): σήμερα παιδιά σχολικής ηλικίας κυκλοφορούν με dual core υπολογιστή πάνω τους και με βάση αυτό τον υπολογιστή προκύπτει ο ίδιος ο τρόπος με τον οποίο κοινωνικοποιούνται. Dual core είχαμε και πριν 10 χρόνια, αλλά τότε ούτε χωρούσαν στην τσέπη σου ούτε έκαναν 200 ευρώ. Όταν κάποια στιγμή έσπασε το φράγμα του "πόσο εύκολο είναι" για το συγκεκριμένο αντικείμενο, άλλαξε ο ίδιος ο τρόπος ζωής τους (και ο δικός μας επίσης).

Δημοσ.

@defacer:

Αν έχεις δουλέψει ποτέ με Emacs θα γνωρίζεις ήδη ότι είναι απόλυτα εφικτό να είσαι παραγωγικότατος με 1 το πολύ 2 παράθυρα. Η παραγωγικότητα έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το πως & ποια εργαλεία δουλεύεις, και πόσο εξοικειωμένος είσαι με αυτά, παρά με το πόσα παράθυρα έχεις ανοιχτά, πόσες οθόνες χρησιμοποιείς και πόσο "τερατώδεις" είναι οι αναλύσεις τους.

Για παράδειγμα, για ποιο λόγο να έχεις μόνιμα ανοιχτό το reference αυτού που δουλεύεις (την τεκμηρίωση δηλαδή) όταν μπορείς να την ανοίγεις on-demand με έναν συνδυασμό πλήκτρων πάνω στη λέξη του κώδικα που σε ενδιαφέρει; Σίγουρα δεν κερδίζεις κάτι σε παραγωγικότητα έχοντας μόνιμα ανοιχτό το παράθυρο της τεκμηρίωσης.

Επίσης το split-screening (με ή χωρίς synch) είναι στη χειρότερη εξίσου παραγωγικό με 2 ανοιχτά παράθυρα, συνήθως είναι πιο παραγωγικό όταν έχεις μεγάλη ανάλυση.

Κλπ, κλπ ;)

Δημοσ.

Διαφωνώ μ' αυτό που λες (και είναι λίγο αστείο να υποθέτεις ότι δεν έχω δοκιμάσει), αλλά δεν έχει και πολλή σημασία γιατί το point μου είναι άλλο:

Αν έρθει ένας δραπέτης και σου πει ότι είναι απόλυτα εφικτό να σκάψεις με κουτάλι και δε χρειάζεσαι φτυάρι, τι θα του πεις; Η αν έρθει ο παππούς και σου πει ότι το χωράφι μπορεί να το δουλέψει με βόδια και δε χρειάζεται τρακτέρ; (Αν δε σου αρέσουν αυτά τα παραδείγματα, σε παραπέμπω σ' αυτό που έγραψα νωρίτερα για HDD vs SSD).

Προφανώς είναι εφικτό αυτό που λένε και μάλιστα το έχουν κάνει και οι ίδιοι οπότε ξέρουν για τι πράγμα μιλάνε. Mόνο που δεν έχουν δίκιο γιατί η διαφορά είναι αβυσσαλέα.

Δημοσ.

Εγω παντως ειμαι κομπλε με την 23αρα. Βεβαια υπαρχει ενα θαμε με τα ταμπς οπως ειπαν πιο πανω, αλλα σε γενικες γραμμες ειμαι κομπλε grin.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

• Δημιουργία νέου...