Προς το περιεχόμενο

Opel Insignia 1.4 140hp Edition with edition pack ή Skoda Octavia 1.2 105hp Elegance?


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα παίδες. Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Βασικά ψάχνω οικογενειακό αυτοκίνητο με καλούς χώρους, όσο γίνεται οικονομικό, χωρίς να καίγομαι ιδιαίτερα για επιδόσεις, ταχύτητες, επιταχύνσεις κλπ. Η διαφορά στην τιμή τους είναι στα 2.500 ακριβότερο το Insignia.

Τα πλεονεκτήματα του Insignia είναι λίγο καλύτερος εξοπλισμός, περισσότερα κυβικά, περισσότερα άλογα, μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση (6 χρόνια έναντι 2+2) και φυσικά καλύτερο design. Πλεονέκτημα του Octavia τα 2.500. Αξίζει η διαφορά? Άν έχει κάποιος εμπειρία από κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα, με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία του αυτοκινήτου, κόστος σέρβις-ανταλλακτικών.

Περιμένω τις γνώμες σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

 

 

μακριά από TSI κινητήρα , ιδιαίτερα αυτούς με 1.200cc που αποδίδουν 105 άλογα. τόσο μικροί κινητήρες με turbo πάνω , εγγυημένα ημερομηνία λήξεως και αν οχι αυτό , μεγάλη μείωση στην απόδοση μετά απο καιρό. Αν κάνεις γρήγορη οδήγηση και γουστάρεις γκάζια θα καις λάδι. Με κλειστά μάτια στο Ιnsignia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1430kg

VW vento του 1996 με 1.6lt 101ps Κινητηρα.

εδω υπαρχουν ακομα VW golf με 1.4 75ps!

 

 

1060 κιλά το βρίσκω εγώ. Που τα βρήκες τα 1430;

Το ότι υπάρχουν αυτά τι σημαίνει; Αν μπορούμε να πάρουμε κάτι καλύτερο να μην το κάνουμε επειδή υπάρχουν αυτά;

 

τι 100? που ειναι τα 100 αλογα και εγω δεν τα εχω..

Mitsubishi lancer 1999 1300 75hp 78Hp σε δυναμομετρηση με κατι αλλαγες στην εξατμιση.

5 ατομα μεσα full air condition και ταξιδι ανετα πηγαινω..

αμα ειχα 100 θα εκανα παρτυ...

και με 11.8kg ροπη.

 

 

Αν με το άνετα εννοείς πως σε επαρχιακό δρόμο δεν μπορείς να προσπεράσεις ούτε κάρο, τότε καλά τα λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και πάλι. Μετά από μία εβδομάδα ακριβώς με το Insignia και αφού μεσολάβησε και ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη-Καρδίτσα και πίσω για το τριήμερο, λέω να γράψω τις εντυπώσεις μου.

 

Κατ' αρχήν θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του. Πλούσιος εξοπλισμός, άνετη οδήγηση, ιδιαίτερα ικανοποιητικά τα 140 άλογα, πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό του και, αν και δεν είμαι τύπος που δίνει ιδιαίτερη βάση, πολύ ωραίο Design τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό.

Στο διάστημα που το έχω εντόπισα ένα μειονέκτημα. Είναι ένα αυτοκίνητο με μήκος 4,84μ. αλλά οι χώροι του θυμίζουν αυτοκίνητο το πολύ 4,50 μέτρα, ίσως και λίγο λιγότερο. Για παράδειγμα το octavia που είναι περίπου 4,50, ίσως να έχει και λίγο καλύτερους χώρους, ενώ το Superb με 4,80 είναι σαφώς πιο άνετο. Όχι ότι μου δημιουργεί πρόβλημα, ίσα ίσα είναι αρκετά άνετο, αλλά θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν λίγο καλύτερα τις διαστάσεις του. Κατά τα άλλα, το αμάξι με έχει ικανοποιήσει πολύ μέχρι στιγμής και δεν μετάνιωσα καθόλου για την επιλογή.

 

Μακάρι να αποδειχθεί και σε βάθος χρόνου αξιόπιστο.

 

Τέλος, όντας συνηθισμένος σε φτωχικά αυτοκίνητα θέλω να κάνω και δυο σχόλια για την τεχνολογία και τα καλούδια που συνάντησα. Μου φάνηκε πολύ χρήσιμο το σύστημα αυτόματου φωτισμού (ειδικά στα τούνελ), πολύ καλό το σύστημα που σε βοηθά να ξεκινήσεις στην ανηφόρα, ούτε κρύο ούτε ζέστη το ηλεκτρικό χειρόφρενο, βοηθάει το Cruise Control αν και δύσκολα βρίσκει εφαρμογή γιατί όποτε το ενεργοποίησα ή θα έπρεπε να φρενάρω για κάποιο λόγο ή να επιταχύνω για προσπέραση. Καλοί οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, βοηθάνε αρκετά αλλά με αγχώνουν κιόλας οι αισθητήρες παρκαρίσματος και τέλος αυτό που δεν μπόρεσα να χωνέψω ακόμα είναι το Start n stop. Μπορεί να έχω και άδικο, αλλά το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο.

 

Τέλος από κατανάλωση μου φαίνεται σχετικά οικονομικό για την κατηγορία του.

 

 

 

Καμιά γνώμη για τους ford ecoboost 1.0, renault 1.2TCE, fiat 0.85 turbojet opel 1.4T κτλ;

BTW έχει παραγγείλει το insignia.

 

Φίλε μου έκανα test drive το ford και μπορώ να πω ότι ο χιλιάρης κινητήρας με εντυπωσίασε σε απόδοση, αλλά όπως και να το κάνεις...είναι χιλιάρης. Ξέρω 'γω; Μικρός μου φαίνεται και φοβάμαι μην κλατάρει με τον καιρό. Επίσης μου φάνηκε αρκετά αλμυρή η τιμή του για αμάξι αυτής της κατηγορίας με κινητήρα 1000 κυβικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1060 κιλά το βρίσκω εγώ. Που τα βρήκες τα 1430;

Το ότι υπάρχουν αυτά τι σημαίνει; Αν μπορούμε να πάρουμε κάτι καλύτερο να μην το κάνουμε επειδή υπάρχουν αυτά;

 

 

 

 

Αν με το άνετα εννοείς πως σε επαρχιακό δρόμο δεν μπορείς να προσπεράσεις ούτε κάρο, τότε καλά τα λες.

 

 

 

ακυρο

height εγραφε,λαθος διαβασα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1060 κιλά το βρίσκω εγώ. Που τα βρήκες τα 1430;

Το ότι υπάρχουν αυτά τι σημαίνει; Αν μπορούμε να πάρουμε κάτι καλύτερο να μην το κάνουμε επειδή υπάρχουν αυτά;

 

 

 

 

Αν με το άνετα εννοείς πως σε επαρχιακό δρόμο δεν μπορείς να προσπεράσεις ούτε κάρο, τότε καλά τα λες.

 

δεν ξερω τι λες εσυ αν κανεις η δεν κανεις προσπεραση παντως και με 80 και με 120 και με 190 πηγαινω ταξιδι και μια χαρα κανω προσπεραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα ρε nick μην χρειαζεσαι και 500 αλογα για να κανεις προσπεραση.Εμεις τοσα χρονια με 84 αλογα και τα μεγαλα ταξιδια μας(500 χιλ) κανουμε καθε χρονο και φορτωμενοι παμε και μια χαρα κανουμε το ταξιδακι μας και τις προσπερασεις μας κανουμε εκει που μας παιρνει χωρις να γινομαστε επικινδυνοι για τους αλλους.Και οχι δεν αναφερομαι στην περιπτωση προσπερασης καρου,οπως ειρωνικα λες.Και τοσα χρονια μια χαρα φτανουμε παντα στον προορισμο μας.

 

Τωρα ή την εχεις δει οδηγαρα και σνομπαρεις τα 75 αλογα του "καρου" του παιδιου και γελας με το οτι λεει ή εισαι επιεικως χτεστης στο τιμονι και θες καμια 200αρα αλογα για να κανεις μια προσπεραση.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα ρε nick μην χρειαζεσαι και 500 αλογα για να κανεις προσπεραση.Εμεις τοσα χρονια με 84 αλογα και τα μεγαλα ταξιδια μας(500 χιλ) κανουμε καθε χρονο και φορτωμενοι παμε και μια χαρα κανουμε το ταξιδακι μας και τις προσπερασεις μας κανουμε εκει που μας παιρνει χωρις να γινομαστε επικινδυνοι για τους αλλους.Και οχι δεν αναφερομαι στην περιπτωση προσπερασης καρου,οπως ειρωνικα λες.Και τοσα χρονια μια χαρα φτανουμε παντα στον προορισμο μας.

 

Τωρα ή την εχεις δει οδηγαρα και σνομπαρεις τα 75 αλογα του "καρου" του παιδιου και γελας με το οτι λεει ή εισαι επιεικως χτεστης στο τιμονι και θες καμια 200αρα αλογα για να κανεις μια προσπεραση.........

 

δεν καταλαβαινεις τωρα? αμα δεν κανεις προσπεραση σε 2 δευτερολεπτα δεν αξιζει να κανεις προσπεραση.

αμα δεν εχεις τουλαχιστον 700 αλογα δεν αξιζει το αμαξι σου.

αχχχχ ολοι γεννηθηκανε ειρωνες αλλα πολλοι το ξεφτιλιζουν το θεμα.οταν ο αλλος δεν εχει τι να κανει καθεται και snobarei τον καθεναν στο ιντερνετ.

παιζει να μην εχει οδηγησει καν.

τοσα χρονια ταξιδια κανουμε εχουμε κλεισει 80.000χλμ μεσα σε 2 χρονια και θα μας πουνε πως ταξιδευουμε.αχχχχ λυπαμαι μερικα τυπακια πραγματικα... ΟΔΗΓΑΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ μου.

 

ελπιζω καποιος Mod να τα δει αυτα και να πεσει καποιο καθαρισμα γιατι επανηλλημενα γινεται αυτο το πραγμα απο συγκεκριμενα ατομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα ρε nick μην χρειαζεσαι και 500 αλογα για να κανεις προσπεραση.Εμεις τοσα χρονια με 84 αλογα και τα μεγαλα ταξιδια μας(500 χιλ) κανουμε καθε χρονο και φορτωμενοι παμε και μια χαρα κανουμε το ταξιδακι μας και τις προσπερασεις μας κανουμε εκει που μας παιρνει χωρις να γινομαστε επικινδυνοι για τους αλλους.Και οχι δεν αναφερομαι στην περιπτωση προσπερασης καρου,οπως ειρωνικα λες.Και τοσα χρονια μια χαρα φτανουμε παντα στον προορισμο μας.

 

Τωρα ή την εχεις δει οδηγαρα και σνομπαρεις τα 75 αλογα του "καρου" του παιδιου και γελας με το οτι λεει ή εισαι επιεικως χτεστης στο τιμονι και θες καμια 200αρα αλογα για να κανεις μια προσπεραση.........

 

 

Δηλαδή από τα 80 άλογα πάμε στα 500;

Ενδιάμεσα δεν υπάρχουν; Τράβηγμα από τα μαλλιά; Κάναμε την τρίχα τριχιά; Με τον Προκρούστη τι σχέση έχεις;

80 άλογα έχω και εγώ και αν μπεις σε βόλτα μαζί μου θα δεις αν είμαι χέστης ή όχι αλλά όταν μπορέσω θα πάω για κάτι καλύτερο. Μέχρι τότε δε θα λέω ψέμματα στον εαυτό μου πως τα 80 άλογα είναι μια χαρά. Ακόμα και με 1 άτομο οριακά είναι.

Τώρα αν ο καθένας το παίρνει βαριά όταν λέμε για το αμάξι του δε φταίω εγώ. Tough luck.

 

Και για να μιλήσουμε και λίγο με νούμερο.

Το Lancer είχε μετρημένο 0-100 γύρω στο 12.5. Σκέψου το τώρα φορτωμένο και με 5 άτομα που είναι οι επιδόσεις.

 

τοσα χρονια ταξιδια κανουμε εχουμε κλεισει 80.000χλμ μεσα σε 2 χρονια και θα μας πουνε πως ταξιδευουμε.αχχχχ λυπαμαι μερικα τυπακια πραγματικα... ΟΔΗΓΑΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ μου.

 

 

Καταπληκτικό επιχείρημα.

Άρα οι ταξιτζήδες με τα χιλιόμετρα που κάνουν είναι οι καλύτεροι οδηγοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπα πουθενα οτι αμα μπορεις να παρεις αμαξι με περισσοτερα αλογα να μην το κανεις.Αλλα εσυ το ξεκινησες ολο σνομπαροντας αυτο που λεει το παιδι οτι μπορει να κανει προσπερασει με 75 αλογα.

 

Το οτι εσυ δεν μπορεις να το κανεις αυτο και θεωρεις οτι εισαι οριακα με 1 ατομο στο αμαξι σου σημαινει οτι οδηγικες σου ικανονητες δεν ειναι και το οτι καλυτερο και φοβασαι ΕΣΥ στον δρομο να κανεις προσπεραση με ενα ποιο αδυναμο αυτοκινητο,θεωροντας οτι χρεαζεσαι κατι δυνατοτερο.

 

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειμαστε ολοι ετσι.Και εγω εχω οδηγησει πολυ δυνατοτερα αυτοκινητα με παραπανω απο 84 αλογα που εχει το οικογενιακο μας και ξερω τι σημαινει να εχεις δυναμη σε ταξιδι.Αλλα ποτε μου αυτο δεν με σταματησε να συνεχισω να κανω ταξιαδια και προσπερασεις με το δικο μας.Απλα εκει που με το δυνατο εκανα ποιο χαλαρα την προσπεραση με μια τεταρτη με το δικο μας ημουνα με την τριτη τερματισμενη.Αποτελεσμα;Το ιδιο,γιατι δεν κανουμε κοντρες,απλα δινεις μια καλη για να φυγεις απο τον αλλον και μετα συνεχιζεις στην ταχυτητα που θες.Για αυτα τα 84 αλογα φτανουν και με το παραπανω.Ο πατερας μου δε με τον κουβα μας κανει πολυ περισσοτερα σε προσπερασεις κτλ που εγω ουτε καν ειχα σκεφτει οτι το αμαξι εχει τετοιες δυνατοτητες.Βεβαια αυτος οδηγαει 30 χρονια και το αμαξι το γνωριζει 15 χρονια.Ολα αυτα ασφαλως εκει που μας παιρνει χωρις ακροτητες στον δρομο(που σε αυτην την περιπτωση και φερραρι να εχεις,μια δυο θα γινει η μαλακια) και ασφαλως δεν μιλαω για την ασφαλεια που σου παρεχει η εθνικη οδος αλλα ο οι επαρχιακες "εθνικες" χωρια διαζωματα κτλ.

 

 

Ολα ειναι στον χαρακτηρα και τις ικανοτητες του οδηγου να μπορει να κρινει τις συνθηκες στον δρομο και να γνωριζει τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ δυνατοτητες του αυτοκινητου.Εσυ θεωρεις οτι με 80 αλογα που εχεις εισαι οριακα με ενα ατομο.Εγω σου λεω οτι με 84 ειμαι μια χαρα και με 4 ατομα και βαλιτσες.Εχω τυχει δε λογο βλαβης σε αλλο αμαξι που πηγαιναμε μαζι ταξιδι να φορτωσω 5 ατομα + ολες στις βαλιτσες του.Το αμαξι κυριολεκτικα ειχε κατσει,αλλα τις προσπερασεις μου μια χαρα τις εκανα με ποιο προσοχη βεβαια γιατι ξερω οτι το αμαξι δεν ειχε την δυναμη που ειχε με μικροτερο βαρος.Το ιδιο σου λεει και ο φιλος με τα 75 αλογα.

 

Μηπως το δικο σου δεν εχει πραγματικα 80 αλογα και τα μισα εχουνε φυγει απο συντηρηση(; ),παλαιοτητα(; ) κτλ;Η απλα εσυ δεν εχεις την ικανοτητα να προσπερασεις με τετοιο αμαξι,κατι που οπως σου ξαναλεω δεν σημαινει οτι ειμαστε ολοι ετσι,ωστε να σε κανει να σνομπαρεις τα ατομα που λενε οτι μπορουν να ταξιδευουν φορτωμενοι με 75 και 90 αλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοώ την λογική του NickTG. Έχω ένα Daihatsu Cuore 1000cc με 70ίππους βάρους 720kg. Ναι μεν είναι σβέλτο, αλλα αν φορτώσω 3ο ατομο μέσα ξεχνάω τί θα πει ρεπριζ (80-120), μόνο τελική έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...