Προς το περιεχόμενο

Opel Insignia 1.4 140hp Edition with edition pack ή Skoda Octavia 1.2 105hp Elegance?


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!

 

Καλοριζικο και καλοκαφτο..

 

προσεχε στο στρωσιμο παρα πολυ γιατι ειναι τουρμπατο. αμα το στρωσεις σωστα 3000 χλμ απλα το ξεχνας μετα..

επισης ψαξου αμα θες για turbo timer.. ωστε απλα να κλειδωνεις το αυτοκινητο αυτο να δουλευει στο ρελαντι και να κλεινει μετα μονο του.

Υπαρχει και σε κιτ με συναγερμο.

 

Απ' ότι είδα, αν βάλω turbo timer θα χάσω την εγγύηση και δεν θέλω να μπω σε τέτοιες διαδικασίες. Διάβασα ότι αν ξεκινάς χαλαρά ώστε να ζεσταθεί το turbo και στο τέλος το αφήνεις να κρυώσει, δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό σκέφτομαι να κάνω. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε πρόταση στο τι να προσέξω και πως να το οδηγήσω είναι καλοδεχούμενη, μιας και πρώτη φορά θα έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Μέχρι τώρα με Getz, Panda και Picanto την έβγαζα.

 

 

 

φιλε για μενα ενα diesel επρεπε να παρεις τετοια εποχη δεν ειναι να παρνεις βενζινη

 

Φίλε όταν ξεκίνησα την έρευνα αγοράς το έψαξα για diesel σε διάφορα μοντέλα, αλλά κατέληξα στο εξής. 1ον στις περισσότερες περιπτώσεις (τουλάχιστον αυτές που είδα εγώ) το diesel έβγαινε σε μεγαλύτερους κινητήρες και εγώ δεν ήθελα να ξεφύγω από τα 1.4 . 2ον Τα αυτοκίνητα με diesel είναι σαφώς ακριβότερα από τα αυτοκίνητα με βενζίνη και για να κάνεις απόσβεση τη διαφορά της τιμής από την κατανάλωση, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, πρέπει να κάνεις περισσότερα από τα 10-15κ χιλιόμετρα που κάνω εγώ το χρόνο. Γι αυτό δεν ασχολήθηκα περισσότερο. Τώρα, μπορεί να έκανα και λάθος, θα δείξει στην πορεία.

 

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα το παραλάβω και θα κάνω και ένα ταξιδάκι το σκ. Μετά θα γράψω και εντυπώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

 

Απ' ότι είδα, αν βάλω turbo timer θα χάσω την εγγύηση και δεν θέλω να μπω σε τέτοιες διαδικασίες. Διάβασα ότι αν ξεκινάς χαλαρά ώστε να ζεσταθεί το turbo και στο τέλος το αφήνεις να κρυώσει, δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό σκέφτομαι να κάνω. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε πρόταση στο τι να προσέξω και πως να το οδηγήσω είναι καλοδεχούμενη, μιας και πρώτη φορά θα έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Μέχρι τώρα με Getz, Panda και Picanto την έβγαζα.

 

 

καλοριζικο!

το ιδιο προβλημα ειχε κι ενας φιλος που ειχε παρει astra twin top turbo, δεν μπορουσε να βαλει turbotimer λογω εγγυησης. εμενα με εχει βολεψει πολυ παντως (κι εχω και ξεχωριστο turbotimer αλλα εχει κι ο συναγερμος μου αν θελω τετοια λειτουργια). κατα τα αλλα..καλα τα ειπες, απλα να προσθεσω κατι ακομα..αν κανεις μακρινο ταξιδι, να μην το πηγαινεις συνεχεια τουρμπισμενος για παρα πολυ ωρα, να το ξεκουραζεις πηγαινοντας και πιο χαλαρα. τα turbo αν τους δειξεις την προσοχη που πρεπει, εισαι οκ, δεν εχεις να φοβασαι κατι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!

 

 

 

Απ' ότι είδα, αν βάλω turbo timer θα χάσω την εγγύηση και δεν θέλω να μπω σε τέτοιες διαδικασίες. Διάβασα ότι αν ξεκινάς χαλαρά ώστε να ζεσταθεί το turbo και στο τέλος το αφήνεις να κρυώσει, δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό σκέφτομαι να κάνω. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε πρόταση στο τι να προσέξω και πως να το οδηγήσω είναι καλοδεχούμενη, μιας και πρώτη φορά θα έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Μέχρι τώρα με Getz, Panda και Picanto την έβγαζα.

 

 

 

 

 

Φίλε όταν ξεκίνησα την έρευνα αγοράς το έψαξα για diesel σε διάφορα μοντέλα, αλλά κατέληξα στο εξής. 1ον στις περισσότερες περιπτώσεις (τουλάχιστον αυτές που είδα εγώ) το diesel έβγαινε σε μεγαλύτερους κινητήρες και εγώ δεν ήθελα να ξεφύγω από τα 1.4 . 2ον Τα αυτοκίνητα με diesel είναι σαφώς ακριβότερα από τα αυτοκίνητα με βενζίνη και για να κάνεις απόσβεση τη διαφορά της τιμής από την κατανάλωση, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, πρέπει να κάνεις περισσότερα από τα 10-15κ χιλιόμετρα που κάνω εγώ το χρόνο. Γι αυτό δεν ασχολήθηκα περισσότερο. Τώρα, μπορεί να έκανα και λάθος, θα δείξει στην πορεία.

 

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα το παραλάβω και θα κάνω και ένα ταξιδάκι το σκ. Μετά θα γράψω και εντυπώσεις.

 

ωραια αφου η εταιρια εχει προβλημα θα στο πω αλλιως..

Βαλε συναγερμο που να εχει Turbo Timer. ;)

αν και αυτα με την εγγυηση δεν ισχυουν οτι την χανεις κλπ βλακειες ειναι αυτες απο της εταιριες.

επισης πριν ξεκινησεις ζεσταμα κινητηρα 3-4 λεπτα και μετα ξεκινας.. και μετα το ιδιο για να σταματησεις ωστε να κατεβουνε τα λαδια.

 

και σταδιακο ανοιγμα σιγα σιγα το μοτερ.οχι παντα 120-140 σταθερα..εκει το πεθαινεις το μοτερ.

πατα 120 μετα 130 εως 160 χαλαρα μετα 120 και ξανα το ιδιο..ανεβοκατεβασμα αργο ωστε να ανοιξει το μοτερ σε ολο το φασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια αφου η εταιρια εχει προβλημα θα στο πω αλλιως..

Βαλε συναγερμο που να εχει Turbo Timer. ;)

 

αν και αυτα με την εγγυηση δεν ισχυουν οτι την χανεις κλπ βλακειες ειναι αυτες απο της εταιριες.

 

για να λειτουργησει το turbotimer του συναγερμου, παλι πρεπει να γινει hardwiring στα καλωδια που πανε στο κλειδι (εχει πολλα παραπανω και χοντρα καλωδια ενας τετοιος συναγερμος, γι αυτον ακριβως το λογο), δεν διαφερει σε κατι απο το να μπει αυτονομο turbotimer. εγω (οταν λεω εγω..εννοω εγω, εγω εχω κανει οτιδηποτε εξτρα ηλεκτρολογικο στο αμαξι μου) ας πουμε εχω βαλει και τα δυο παραλληλα ωστε αμα συμβει κατι στο ενα, να εχω το αλλο.

 

κατα τα αλλα, συμφωνω στο περι εγγυησης και βλακειες. ισα ισα που θα μπορουσαν (και θα επρεπε) να υπαρχει δυνατοτητα να σου βαζουν οι ιδιοι αν θελεις. μιλαμε για κατι που ειναι ουσιαστικα απαραιτητο σε ενα turbo αυτοκινητο, που βοηθα τα μεγιστα στη σωστη λειτουργια και μακροζωια του! αλλα σιγα μην το θελουν αυτο οι αντιπροσωπειες, ξερεις ποσοι θα τρεχουν για τουρμπινα κτλ λογω λανθασμενης χρησης; το εχω και το λεω...συμβουλευα ενα θειο με audi a6 turbo quattro να βαλει, η εστω να κανει αυτα που λεμε κι εδω. οχι...η audi του ελεγε οτι δεν χρειαζεται turbotimer και να το μεταχειριζεται σαν νορμαλ αυτοκινητο. μεχρι μια ωραια μερα που το πηρε στο χερι και ο λογαριασμος της επισκευης ηταν σχεδον σαν να παιρνεις σημερα καποιο καινουριο mini αυτοκινητο :fear: . δεν μπορω να πω ομως...μετα απο αυτο προσεχει το ξεκινημα, σταματημα κτλ :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλοριζικο!

το ιδιο προβλημα ειχε κι ενας φιλος που ειχε παρει astra twin top turbo, δεν μπορουσε να βαλει turbotimer λογω εγγυησης. εμενα με εχει βολεψει πολυ παντως (κι εχω και ξεχωριστο turbotimer αλλα εχει κι ο συναγερμος μου αν θελω τετοια λειτουργια). κατα τα αλλα..καλα τα ειπες, απλα να προσθεσω κατι ακομα..αν κανεις μακρινο ταξιδι, να μην το πηγαινεις συνεχεια τουρμπισμενος για παρα πολυ ωρα, να το ξεκουραζεις πηγαινοντας και πιο χαλαρα. τα turbo αν τους δειξεις την προσοχη που πρεπει, εισαι οκ, δεν εχεις να φοβασαι κατι :)

 

Eπισης εαν δεν κανω λαθος η τουρμπινα του 1400 ανοιγει απο της 1700-1850 αρα δεν γινεται να μην τουρμπιζει σε ταξιδι εκτος αμα το εχεις σε κατηφορα και νεκρα.!!!!

απλα στο 1ο σου ταξιδι φροντισε να ειναι εδω κοντα π.χ καμμια χαλκιδα κλπ..να στρωσει λιγο νορμαλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπισης εαν δεν κανω λαθος η τουρμπινα του 1400 ανοιγει απο της 1700-1850 αρα δεν γινεται να μην τουρμπιζει σε ταξιδι εκτος αμα το εχεις σε κατηφορα και νεκρα.!!!!

απλα στο 1ο σου ταξιδι φροντισε να ειναι εδω κοντα π.χ καμμια χαλκιδα κλπ..να στρωσει λιγο νορμαλ.

 

Εγώ βέβαια εννοούσα απλά να μην το πηγαίνει συνέχεια τσίτα πατημένο, να το χαλαρώνε κατά διαστήματα, αλλά οκ, ας το διευκρινίσω αφού δεν το κατάλαβες.

 

Δεν χρειαζεται turbotimer, απλα οδηγας χαλαρα 5 λεπτα πριν παρκαρεις και δεν το σκιζεις κρυο

 

Ναι..επειδή όμως αυτό δεν ειναι πάντα εφικτό, καλό ειναι να υπάρχει. Διάβασε και το ποστ μου πάνω από το δικό σου για να δεις τι έπαθε κάποιος που έλεγε τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι..επειδή όμως αυτό δεν ειναι πάντα εφικτό, καλό ειναι να υπάρχει. Διάβασε και το ποστ μου πάνω από το δικό σου για να δεις τι έπαθε κάποιος που έλεγε τα ίδια.

 

Μα ειπα οχι ζορισμα κρυο (αυτο δεν ειναι μονο για τα turbo) και χαλαρα λιγο πριν το παρκαρισμα.

Γιαυτο δεν χρειαζεται turbo timer γιατι δεν ειναι κατι τρομερο απλα να πηγαινεις χαλαρα 5 λεπτα.

Για το post σου τα vag εχουν ενα συστημα που συνεχιζει την ψυξη οταν σβησεις και εχει υψηλη θερμοκρασια αλλα αυτο φυσικα δεν ειναι κατι τρομερο γιατι δεν κυκλοφορουν λαδια, απλα τα ventilater πρεπει να δουλευουν. Γιαυτο και παλι θελει προσοχη στο σταματα-ξεκινα παρα τις βλακειες που ελεγαν στην αντιπροσωπεια, 100% δικο τους λαθος.

 

Ειμαι κατα του turbo timer γιατι δεν ειναι κατι τρομερο η προσοχη που θελει. Ισα ισα που ειναι καλυτερα να πηγαινεις χαλαρα πριν παρκαρεις απο το να περιμενεις να κρυωσει στο ρελαντι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ειπα οχι ζορισμα κρυο (αυτο δεν ειναι μονο για τα turbo) και χαλαρα λιγο πριν το παρκαρισμα.

Γιαυτο δεν χρειαζεται turbo timer γιατι δεν ειναι κατι τρομερο απλα να πηγαινεις χαλαρα 5 λεπτα.

Για το post σου τα vag εχουν ενα συστημα που συνεχιζει την ψυξη οταν σβησεις και εχει υψηλη θερμοκρασια αλλα αυτο φυσικα δεν ειναι κατι τρομερο γιατι δεν κυκλοφορουν λαδια, απλα τα ventilater πρεπει να δουλευουν. Γιαυτο και παλι θελει προσοχη στο σταματα-ξεκινα παρα τις βλακειες που ελεγαν στην αντιπροσωπεια, 100% δικο τους λαθος.

 

Ειμαι κατα του turbo timer γιατι δεν ειναι κατι τρομερο η προσοχη που θελει. Ισα ισα που ειναι καλυτερα να πηγαινεις χαλαρα πριν παρκαρεις απο το να περιμενεις να κρυωσει στο ρελαντι.

 

το να πηγαινεις χαλαρα πριν παρκαρεις εχει μεγαλη διαφορα απο το να εισαι στο ρελαντι για να πεσουν τα λαδια..!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κάνω και τα δύο πάντως..και χαλαρά στο τέλος της όποιας διαδρομής αλλά και το αφήνω να σβήσει μόνο του. Και πολύ σωστό αυτό που λες, γιατι στο ρελαντί οντως δεν κυκλοφορεί λάδι να την κρυώσει (βέβαια υπάρχουν και άλλες, όπως εμένα, που παίζουν σε διπλό ταμπλό και ψυχονται ταυτόχρονα και από το σύστημα ψύξης του κινητήρα....εκεί βοηθάει ακόμα και το ρελαντί).

 

Όσο για το ξεκίνημα, εννοείται ότι δεν αφορά μόνο τα τούρμπο, όλα θέλουν χαλαρή οδήγηση στην αρχή μέχρι να έρθουν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας τόσο τα λάδια όσο κι οι βαλβολινες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να πηγαινεις χαλαρα πριν παρκαρεις εχει μεγαλη διαφορα απο το να εισαι στο ρελαντι για να πεσουν τα λαδια..!!!!

 

 

Αν πας νορμαλ μια χαρα ικανοποιητικο ειναι το απλα να πηγαινεις χαλαρα μερικα λεπτα πριν παρκαρεις

 

Ε αν πας τελικες και μετα το σβησεις επιτοπου ουτε το ρελαντι θα σε σωσει

 

Εγώ κάνω και τα δύο πάντως..και χαλαρά στο τέλος της όποιας διαδρομής αλλά και το αφήνω να σβήσει μόνο του. Και πολύ σωστό αυτό που λες, γιατι στο ρελαντί οντως δεν κυκλοφορεί λάδι να την κρυώσει (βέβαια υπάρχουν και άλλες, όπως εμένα, που παίζουν σε διπλό ταμπλό και ψυχονται ταυτόχρονα και από το σύστημα ψύξης του κινητήρα....εκεί βοηθάει ακόμα και το ρελαντί).

 

Όσο για το ξεκίνημα, εννοείται ότι δεν αφορά μόνο τα τούρμπο, όλα θέλουν χαλαρή οδήγηση στην αρχή μέχρι να έρθουν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας τόσο τα λάδια όσο κι οι βαλβολινες.

 

Κακο δεν του κανεις σιγουρα, αλλα το βασικο ειναι απλα να πηγαινεις χαλαρα πριν παρκαρεις.

 

Εγω ελαχιστες φορες το εχω αφησει στο ρελαντι. Απλα χαλαρα για 10-20 λεπτα μετα απο ταξιδι η πιεση, αντε να περιμενω μερικα δευτερολεπτα.

 

Στο ξεκινημα βεβαια παντα περιμενω μεχρι να πεσουν οι στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεί ο ποιητής να πέσουν τα λάδια ; :)

 

Επίσης το τούρμπο, έστω με μέγιστη πίεση 1bar, δεν δουλεύει μόνο 0-1 παίρνει και ενδιάμεσες τιμές η πίεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα το turbo timer ακούγεται χρήσιμο, αλλά τουλάχιστον για την ώρα δεν θα βάλω καθαρά λόγω εγγύησης. Θα το ξεκινάω αφού πέσουν οι στροφές, χαλαρά στα πρώτα λεπτά, επίσης χαλαρά κανένα πεντάλεπτο πριν παρκάρω και περίπου ένα λεπτό στο ρελαντί. Αυτό που με απασχολεί όμως είναι περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε ταξίδι, όταν θα σταματώ σε βενζινάδικο όπου θα πρέπει να σβήσω σχετικά άμεσα για να βάλω βενζίνη.

 

Από εκεί και πέρα το ταξίδι μου θα είναι Θεσσαλονίκη-Καρδίτσα. Αυτό που σκέφτομαι, είναι να το ανεβοκατεβάζω χαλαρά από τα 90 μέχρι τα 140 χωρίς να το τσιτώνω. Γενικώς θα το έχω χαλαρά για τα πρώτα 1500 χλμ χωρίς να το πηγαίνω μονότονα στα 120 για παράδειγμα. Πιστεύω μετά τα 1500χλμ θα είναι εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα το turbo timer ακούγεται χρήσιμο, αλλά τουλάχιστον για την ώρα δεν θα βάλω καθαρά λόγω εγγύησης. Θα το ξεκινάω αφού πέσουν οι στροφές, χαλαρά στα πρώτα λεπτά, επίσης χαλαρά κανένα πεντάλεπτο πριν παρκάρω και περίπου ένα λεπτό στο ρελαντί. Αυτό που με απασχολεί όμως είναι περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε ταξίδι, όταν θα σταματώ σε βενζινάδικο όπου θα πρέπει να σβήσω σχετικά άμεσα για να βάλω βενζίνη.

 

Από εκεί και πέρα το ταξίδι μου θα είναι Θεσσαλονίκη-Καρδίτσα. Αυτό που σκέφτομαι, είναι να το ανεβοκατεβάζω χαλαρά από τα 90 μέχρι τα 140 χωρίς να το τσιτώνω. Γενικώς θα το έχω χαλαρά για τα πρώτα 1500 χλμ χωρίς να το πηγαίνω μονότονα στα 120 για παράδειγμα. Πιστεύω μετά τα 1500χλμ θα είναι εντάξει.

 

Ετσι ακριβως και θα εισαι μια χαρα.

Μην σε αγχωνει το βενζιναδικο γιατι θα ξεκινησεις μετα αμεσως.

Στο στρωσιμο πηγαινε χαλαρα, αλλα οχι πολυ χαλαρα, πατησε το λιγο (υπαρχει ολοκληρη διαμαχη για το πως πρεπει να γινεται το στρωσιμο).

Για μενα απλα μην βαλεις απλα μια 6η και πηγαινεις με 2.000 στροφες ολο το ταξιδι. Βαλε και 5η πχ, πατησε με 5η 6η αλλα χωρις 100% γκαζι και μην ανεβασεις παρα πολλες στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης θέλω να κάνω και μια ερώτηση. Το αμάξι έχει στον εξοπλισμό του και το σύστημα start&stop, που σβήνει τη μηχανή στο φανάρι και την ξανανάβει πατώντας το συμπλέκτη.

1ον. Αξιζει να το έχω ενεργοποιημένο; Το χρησιμοποιεί κανείς σας;

2ον και σημαντικότερο. Μήπως αυτό το άναψε-σβήσε κάνει κακό στο turbo;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...