Προς το περιεχόμενο

Opel Insignia 1.4 140hp Edition with edition pack ή Skoda Octavia 1.2 105hp Elegance?


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες. Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Βασικά ψάχνω οικογενειακό αυτοκίνητο με καλούς χώρους, όσο γίνεται οικονομικό, χωρίς να καίγομαι ιδιαίτερα για επιδόσεις, ταχύτητες, επιταχύνσεις κλπ. Η διαφορά στην τιμή τους είναι στα 2.500 ακριβότερο το Insignia.

Τα πλεονεκτήματα του Insignia είναι λίγο καλύτερος εξοπλισμός, περισσότερα κυβικά, περισσότερα άλογα, μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση (6 χρόνια έναντι 2+2) και φυσικά καλύτερο design. Πλεονέκτημα του Octavia τα 2.500. Αξίζει η διαφορά? Άν έχει κάποιος εμπειρία από κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα, με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία του αυτοκινήτου, κόστος σέρβις-ανταλλακτικών.

Περιμένω τις γνώμες σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Nα πω οτι δεν ειμαι και απο τους πλεον insomniac's εμπειρους στο θεμα της αυτοκινησης αλλα ας προσπαθησω να ερθω στη θεση σου.

Λοιπον... Ποσα τελη κυκλοφοριας το οπελ και ποσα η σκοντα? Δλδ μηπως ας πουμε πας να παρεις το σκοντα και τα τελη λογω ρυπων ειναι ακριβα οποτε ερθει στα ιδια επιπεδα. Επειτα 1.2 105 αλογα να υποθεσω τουρμπο; Μηπως μου εβγαζε προβλημα ; Επισης ποια περιοχη εισαι; Επειδη ξερω μαγαζι στον Πειραια πχ που εμπορευεται ανταλλακτικα opel και ειναι αρκετα συνεργασιμοι. Επειτα , οι χωροι του ενος ή του αλλου με καλυπτουν; Το design σκασιλα μου,αρκει βεβαια να μην ειναι και ροζ με βουλες που λεει ο λογος. Η εγγυηση παραπανω χρονια ειναι κατι καλο , οποτε μηπως παω να γλυτωσω 2,500 χιλιαρικα ενω τα <<πληρωσω >> στο μελλον; Καλα τωρα που το ξαναδιαβαζω καποιος θα ελεγε οτι υπερθεματιζω υπερ του οπελ , ειλικρινα δεν εχω προθεση να σε επηρρεασω απλα επειδη ειπες περιμενεις γνωμες , προσπαθησα να σκεφτω συμφωνα με τα δεδομενα που μου λες με βαση τη λογικη οτι ειμαι οικογενειαρχης και θελω χωρους.. Επισης θα κοιτουσα την ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου ακομα περισσοτερο αν ειχα οικογενεια , οχι οτ ιδε πρεπει να την κοιταμε καθολου απλα σιγουρα η παραπανω ασφαλεια χρειαζεται αν προκειται για οικογενειακο οχημα... Θα προτεινα επισης να ρωτησεις ποσο κανει το πρωτο και το δευτερο (ισως και τριτο) service στο καθενα απ τα 2 οχηματα που εχεις καταληξει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβάμαι για τη δύναμη του 1.2 TSI πάνω σε ένα αυτοκίνητο όπως το Skoda Octavia. Είναι οικογενειακά κιόλας, οπότε φαντάσου τον 1.2 TSI να παλεύει σε προσπέραση με το αμάξι φορτωμένο με 3-4 επιβάτες και γεμάτο πορτ-μπαγκάζ με λεμόνια και λάδια από το χωριό.

 

"Γκαζιάρικο" δεν είναι κανένα από τα δύο (άλλωστε δε σε ενδιαφέρει αυτό, right?) αλλά νομίζω ότι τα 1400cc και τα 140 BHP θα είναι καλύτερα. Και επειδή τα κυβικά είναι λίγα και στα δύο αυτοκίνητα, έχουν σημασία. Δεν συγκρίνουμε αμάξια-θηρία ώστε να πούμε "έλα μωρέ, τι είναι τα 200cc λιγότερα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τέλη είναι περίπου τα ίδια και στα δύο (αν θυμάμαι καλά το INsignia είναι περίπου 20 ευρώ ακριβότερο) και οι χώροι, που είναι σημαντικό κριτήριο για μένα, είναι ίδιοι και για τα δύο αυτοκίνητα. Το πόσο θα κοστίσουν τα πρώτα σέρβις είναι κάτι που (κακώς) δεν το ρώτησα.

 

Από εκεί και πέρα είμαι από Θεσσαλονίκη και θα με ενδιέφερε να μάθω αν έχει κανείς εμπειρία από την εξυπηρέτηση των τοπικών αντιπροσώπων και φυσικά τις τιμές τους. Τώρα σίγουρα η μεγαλύτερη εγγύηση του Insignia είναι ένα συν γιατί δείχνει και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη της εταιρίας στο προιόν της. Επίσης σαφώς και τα 1200cc του Octavia φοβάμαι μήπως αποδειχθούν λίγα και ίσως μου βγάλουν και κάποιο πρόβλημα. Από την άλλη όμως, πόσο ισχύει αυτό στην πράξη?

 

Περιμένω και γνώμες από άτομα που έχουν κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα γιατί το να δώσω 2500 παραπάνω είναι θυσία στις μέρες μας και θέλω τουλάχιστον να ξέρω ότι αξίζουν τον κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δηλωσω επιφυλακτικος στο θεμα του octavia με τον 1.2 TSI λογο των κυβικων μιας και για 4-5 ατομα θα ειναι "turbiσμενος" στην περισσοτερη διαδρομη σε σχεση με τον 1.4 του insignia μιας και μαλλον δεν θα τα βγαζει περα τοσο ευκολα οπως υποθηκε ξανα . Και τα 2 εχουν μια αξιολογη ροπη 17 και 20 κιλα αντιστοιχα αλλα μαλλον τα 200cc θα κανουν τη διαφορα λογο μεγαλης κατηγοριας. Aν επελεγες αναμεσα σε polo και corsa τοτε ναι ο 1.2tsi θα ηταν υπερ σου και απο καταναλωση λογο αμαξωματος και απο τελη κυκλοφοριας αλλα μαλλον εδω δεν ειναι ετσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ότι καταλαβαίνω τα κυβικά είναι πολύ σημαντικά σε αυτή την κατηγορία. Θα θελα και κάποιο σχόλιο, πρώτον για την αξιοπιστία αυτών των αυτοκινήτων και δεύτερον, αν ξέρει κανείς, για το επίπεδο τον αντιπροσώπων στη Θεσσαλονίκη, κόστος ανταλλακτικών κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για τελείως διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτων.

 

Το Insignia ξεκινάει από τις 20000 στην βασική έκδοση.

Το Fabia στην βασική του έκδοση ξεκινάει από τις 13000. Για την έκδοση Elegance δίνεις ακόμη 3000 για διάφορα αξεσουάρ. Η ποιότητα του αυτοκινήτου όμως είναι η ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για τελείως διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτων.

 

Το Insignia ξεκινάει από τις 20000 στην βασική έκδοση.

Το Fabia στην βασική του έκδοση ξεκινάει από τις 13000. Για την έκδοση Elegance δίνεις ακόμη 3000 για διάφορα αξεσουάρ. Η ποιότητα του αυτοκινήτου όμως είναι η ίδια.

 

για octavia λεει οχι fabia...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω insignia θα σου προτεινω, απιστευτα ομορφο αυτοκινητο.

 

Μονη ενσταση στο οτι δεν ξερω ποσο καιει, νομιζω καπου ειχα διαβασει οτι οι 1.4 της opel ψιλοεκαιγαν για κοιτα καταναλωσεις.

 

 

Βεβαια ενω δεν θα προτιμουσα το octavia εναντι του insignia, για ενα yeti θα το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα και θα ημουν σε διλλημα. Το εχεις δει/σκεφτει?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε για την ομορφιά θα συμφωνήσω, αν και δεν είμαι από τους τύπους που δίνουν μεγάλη βαρύτητα σε αυτό. Από κατανάλωση έχουν ακριβώς την ίδια σύμφωνα με τα στοιχεία των εταιριών.

 

Το Yeti το είδα και το απέρριψα πρώτον γιατί έχει πολύ μικρότερο χώρο αποσκευών, δεύτερον καίει παραπάνω, τρίτον έχει περισσότερα τέλη και είναι λίγο πιο ακριβό από το Octavia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε για την ομορφιά θα συμφωνήσω, αν και δεν είμαι από τους τύπους που δίνουν μεγάλη βαρύτητα σε αυτό. Από κατανάλωση έχουν ακριβώς την ίδια σύμφωνα με τα στοιχεία των εταιριών.

 

Το Yeti το είδα και το απέρριψα πρώτον γιατί έχει πολύ μικρότερο χώρο αποσκευών, δεύτερον καίει παραπάνω, τρίτον έχει περισσότερα τέλη και είναι λίγο πιο ακριβό από το Octavia.

 

Για το yetiπαρα το οτι θα εχει μικροτερο χωρο αποσκευων ισως βολευει περισοτερο λογω σχηματος (πχ να φορτωσεις παιδικο καροτσι κτλ.)

Καταναλωση θα εχει σιγουρα λιγο παραπανω απο αντιστοιχο octavia λογω βαρους.

 

Octavia ισως να ελεγε αλλα με 1.4 122, και κατα προτιμηση σε station, προσωπικα μου αρεσει περισοτερο απο το σενταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και καιει λιγο παραπανω..αφου ειναι λιμουζινα.!!!! 1.3 τονους ειναι καπου εκει..1400 με 140 αλογα ειναι πολυ λιγα.

αλλα εχει ανεση τρελη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...