OROKUSAKI Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 αν ειναι δυνατον που φτασαμε?! Και στην ελλαδα να θελουν να ελεγξουν το ιντερνετ?! Θα απαγορετει η προσβαση και στις ξενες πειρατικες σελιδες η μονο στις ελληνικες? γιατι μεχρι τωρα δεν μπαινει ανετα στις ξενες.
pournaras Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Η αλήθεια είναι ότι και εμένα κόλπα για να δικαιολογησουμε την πειρατεία με βάση νομους και θεωρίες δεν μου αρέσουν. Μάλιστα με τέτοιους τροπους, δεν πρόκειται να διορθωθεί η κατάσταση. Είναι καλύτερο να πούμε, είναι πολυ ακριβά, δεν έχουμε και ναι τα κλεβουμε, παρά να λέμε δεν τα κλεβουμε επειδή μια τσάντα αν την πάρεις είναι κλοπή, αφού ο κάτοχος την χάνει, ενώ μια ταινία υπάρχει στην αρχική της θέση. Βέβαια σε αυτο φταίνε και οι διαφημίσεις που παρουσιάζουν κάποιον να μπαίνει σε ένα δισκοπωλειο και να κλέβει DVD. Δεν το παίζω τέρας ηθικής, αλλα τα Donate μου τα κάνω, αν κάτι με ευχαριστήσει. Σήμερα έκανα ας πούμε στο Playstation Media Server. Αντί να δώσω 350€ για HTPC, έδωσα 5€ για αυτο που μου πρόσφερε ο άνθρωπος. Θέλω να πω, πως δεν μου αρέσει η ισσοπεδωση, είτε απο τη μια, είτε απο την άλλη μεριά. Φιλικά. To Θεμα ειναι αυτο ακριβως. Ολοι κατεβαζουμε λιγο πολυ, ολοι κανουμε τις συλλογες μας, αλλα οταν βγαινουμε και κοντευουμε να κανουμε καταληψη στη βουλη γιατι εκλεισαν πχ καποιο site, τοτε δυστυχως τους μπαινουμε στη μυτη. Κι εκει ειναι το προβλημα, αντι να κανουμε μοκο και να συνεχισουμε τη δουλιτσα μας, χειροτερευουμε την κατασταση και τους "ξυπναμε" για να κλεισουν και τα υπολοιπα sites. Απο τη στιγμη που ο νομος λεει ρητα και καθαρα τι ειναι νομιμο και τι παρανομο (εστω κι αν δεν ειναι ηθικο), οσο ριχνουμε λαδι στη φωτια, τοσο θα χανουμε τα "καναλια". ΚΑι θα μου πεις ναι, ενα κελινει δεκα ανοιγουν... δεν ειναι ακριβως ετσι, πρεπει να περασει χρονος, να γινει παλι ανεβασμα καπου, να οργανωθει ξανα το πραγμα και παει λεγοντας. Διοτι οταν χανεις τη σειρα σου, αντε μετα να ξαναβρεις το site που σε βολευει, που εχει αυτα που θες κλπ.
deesnider Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 (επεξεργασμένο) Ναι αλλα πατας στο οτι καποιος ειπε τη λεξη κλοπη και συνεχιζεις να το λες ισα με εκατο φορες και ψαχνεις αντεπιχειρημα. Φωναζοντας οτι δεν ειναι κλοπη, οτι δεν αφαιρεις κατι αλλα αντιγραφεις, οτι δεν κλεβεις την τσαντα της γιαγιας αλλα την αντιγραφεις και η γιαγια συνεχιζει να εχει την τσαντα της, φωναζοντας λοιπον οτι ολα αυτα δεν ειναι κλποη γινεσαι νομιμος με το να κατεβασεις μια ταινια; Προφανως οχι. Επιπτωσεις βαση του νομου θα εχεις αμα σε πιασουν; Προφανως ναι. Αρα προς τι ολη αυτη η πρεμουρα να αποδειξουμε οτι δεν ειναι κλοπη αλλα κατι αλλο απο τη στιγμη που και το κατι αλλο ειναι παρανομο; Ειναι πιο ομορφη η λεξη η αλλη (αντι της κλοπης), και δε βας φερνει ενοχες; Η πρεμούρα έχει να κάνει με το γεγονός ότι διαφωνώ κάθετα με τον όρο «κλοπή» όσο αφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα, όχι με το γεγονός ότι το κατέβασμα είναι παράνομο. Το ξέρω ότι είναι παράνομο, αλλά δε με απασχολεί. Δεν είναι ο φόβος των συνεπειών, αυτό που με αποτρέπει από την τέλεση μιας πράξης, αλλά το αν τη θεωρώ επιλήψιμη ή όχι. Με απλούστερα λόγια; Αν λόγου χάριν, έπαυε να αποτελεί ποινικό αδίκημα ο βιασμός, δε θα γινόμουν βιαστής, ούτε θα άρχιζα ξαφνικά να τον θεωρώ ως κάτι το μη κατακριτέο, επειδή ...δεν απαγορεύεται. Ελπίζω να κατέστησα σαφές λοιπόν, ότι η πρεμούρα από πλευράς μου, κάθε άλλο παρά με «ομορφότερες λέξεις» και «λιγότερες ενοχές» έχει να κάνει. Επειδή τα φόρουμ τα θεωρώ τα σύγχρονα καφενεία, όπου ο καθένας μπαίνει, λέει τη δογματική του θέση νομίζοντας πως είναι ο μόνος που τα ξέρει όλα, πιο πολλά και από τους 7 σοφούς της αρχαιότητας μαζί, αδιαφορώντας για οποιοδήποτε επιχείρημα προβάλει κάποιος άλλος «Δογματικές» είναι οι θέσεις οι οποίες δεν υποστηρίζονται από επιχειρήματα. Είναι τουλάχιστον αστείο να μιλάς εσύ για δογματικές θέσεις των άλλων και για αδιαφορία απέναντι σε επιχειρήματα, τη στιγμή που ο ίδιος παραθέτεις αποκλειστικά και μόνο δογματικές θέσεις, χωρίς να έχεις παρουσιάσει ούτε ένα επιχείρημα μέχρι στιγμής. περιμένεις ειλικρινά να συνεχίσω να προσπαθώ να αντιπαρατεθώ σε άτομα τα οποία δεν είναι διατεθειμένα να δεχθούν παγίως αποδεκτά ζητήματα; Θα αλλάξω εγώ τη γνώμη καθενός πιστεύεις; Ή μήπως πιστεύεις ότι έχω τέτοια επιδίωξη; Δε θα μπορούσα να περιμένω να συνεχίσεις να κάνεις κάτι, το οποίο δεν έχεις καν αρχίσει. Το είπαμε τόσες φορές: «Αντιπαράθεση» σε μία συζήτηση, σημαίνει «παράθεση επιχειρημάτων». Πότε άρχισες να τα παραθέτεις, ώστε να περιμένει κανείς να ...συνεχίσεις; Παρεμπιπτόντως, ποιος ακριβώς είναι ο λόγος της συμμετοχής σου σε αυτό το - όπως εσύ απαξιωτικά το χαρακτηρίζεις - «καφενείο»; Να γνωστοποιήσεις στους υπόλοιπους συμμετέχοντες τα περιεχόμενα του ποινικού κώδικα; Γιατί κουράζεσαι; Αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα, μέσω χιλιάδων πηγών, σε όποιον ενδιαφέρεται να ενημερωθεί. (Τα «παγίως αποδεκτά ζητήματα» δε, είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα «δογματικών θέσεων» και η αξία τους είναι ανάλογη. Κάτι σαν το «δέξου το επειδή το λένε οι ...γραφές».) Εδώ δεν είναι διατεθειμένοι να δεχθούν ως αντικειμενικές ή έστω ως πιο αντικειμενικές τις απόψεις και θεωρίες που επικρατούν εδώ και δεκαετίες από άτομα που έχουν μια Α (ίσως να είναι και πολλά τα Α) εμπειρία πάνω στο θέμα και εξειδίκευση (δε λέω για μένα...) και προσπαθούν να δώσουν οι ίδιοι νομικούς ορισμούς σε θέματα με τα οποία δεν έχουν ο-υ-δ-ε-μ-ί-α επαφή. Και πάλι βέβαια, δε μπορώ να αφαιρέσω από κανέναν το δικαίωμα να λέει την άποψή του, αλλά και αυτός με τη σειρά του δε μπορεί να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να τη θεωρήσω νομικά ως σκύβαλο. Κατ' αρχήν, σε μία συζήτηση, είναι οι υποκειμενικές απόψεις, θέσεις και θεωρίες, οι οποίες έχουν τη μεγαλύτερη αξία. Βλέπεις, είναι αυτές που αποτελούν το «συστατικό», το οποίο την καθιστά «συζήτηση» και τη διαφοροποιεί απολύτως από μια «ανακοίνωση», ή ένα «τελεσίγραφο». Έστω όμως, ότι δεχόμαστε ως δεδομένη τη μεγαλύτερη αξία των «αντικειμενικών» απόψεων, θέσεων και θεωριών. Ποιος σου είπε ότι, αναφορικά με κάποιο «χ» ζήτημα, οι θέσεις όσων εκπροσωπούν έναν επαγγελματικό χώρο - του οποίου μέρος της ενασχόλησης αποτελεί και το συγκεκριμένο ζήτημα - είναι περισσότερο αντικειμενικές; Κάθε άλλο! Βρίθουν υποκειμενικότητας και προκατάληψης, αφού προσπαθούν πάντα να προασπίσουν τις «αρχές» και τα «de facto» ισχύοντα, του συγκεκριμένου χώρου. Φυσικά δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο νομικό κλάδο. Όντως δε μπορείς να αφαιρέσεις από κανέναν το δικαίωμα να λέει την άποψή του. Ίσως απλώς να ήθελες να μπορούσες, προκειμένου να συνεχίσεις να συμμετέχεις σε συζητήσεις - σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνεις εσύ στον όρο «συζήτηση» - χωρίς να χρειάζεται να αντιπαρατεθείς με επιχειρήματα τα οποία δεν έχεις. Εγώ από την άλλη μεριά, ακόμα και να μπορούσα, δε θα ήθελα να σου αφαιρέσω το δικαίωμα να θεωρείς την άποψή μου, νομικά ως σκύβαλο. Απλώς, το ότι νομικά αποτελεί σκύβαλο, δεν αφαιρεί τίποτα από την όποια αξία της, αφού η θέση μου δεν εντοπίζεται στη νομική ερμηνεία του όρου κλοπή, αλλά στην ουσία των πραγμάτων. Δεν υπάρχει περίπτωση λοιπόν να αλλάξω άποψη. Είναι σα να μου λες ότι είναι εξ ορισμού εσφαλμένη η άποψη κάποιου γύρω από τη μουσική, από τη στιγμή που δεν είναι και ο ίδιος μουσικός. Αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, δε μπορώ να κάνω κάτι... Άσε το παράδειγμα με το ρεύμα γιατί δεν πρόκειται να κάνεις τον παραλληλισμό. Δεν ήταν τυχαίο, αλλά δε θα οδηγήσει πουθενά. Εξάλλου δεν είναι η μία περίπτωση ίδια με την άλλη, διαφέρουν ουσιωδώς σε ένα βασικό σημείο, αλλά ξαναλέω δε νομίζω πως έχει νόημα να μπούμε σε ανάλυσή του. Σχετικά με το κατά πόσο κάτι το οποίο προβλέπεται νομικά είναι και κατ ανάγκη σωστό. Δε θυμάμαι να έχω υποστηρίξει πουθενά το νομικό θέσφατο ούτε το αλάθητο του νομοθέτη. Και νομικά κενά υπάρχουν, και λάθη και παραλείψεις και ασάφειες και ατυχείς διατυπώσεις, αλλά και νομοθετήματα συνολικά. Δε σου είπα το αντίθετο. Αλλά παρόλα αυτά αντιλαμβάνεσαι πιστεύω ότι δε μιλάμε εδώ για κάποιο νομοσχέδιο που πέρασε νύχτα εν μέσω Χ πιέσεων, όπως αυτό εδώ που μου παραθέτεις, και το οποίο αν και δε γνωρίζω ακριβώς, δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι μπορεί να είναι και τέτοιο. Απεναντίας έχουμε να κάνουμε με ένα πλέγμα ρυθμίσεων που ισχύουν εδώ και δεκαετίες και με αυτές συμβαδίζουν οι πάγιες θέσεις της νομικής επιστήμης, αλλά και της νομολογίας. Το εαν εσύ αναγνωρίζεις τη νομική ως επιστήμη, την εξουσία κάποιου να νομοθετεί ή την αντικειμενικότητα θεμελιωδών νομοθετικών κειμένων, όπως πχ και εν προκειμένω του ποινικού κώδικα, είναι διάφορο ζήτημα. Μη μπερδεύεσαι όμως με συγκρίσεις ανόμοιων πραγμάτων. Επίσης, δεν ξέρω γιατί κολλήσατε πάλι με την κλοπή και αρχίσατε ο καθένας να αραδιάζει την προσωπική του εκτίμηση για την υπόσταση του εν λόγω εγκλήματος. Ίσως να βοήθησα κι εγώ σε αυτό με το ερώτημα που σου διατύπωσα παραπάνω. - Εγώ το αφήνω το παράδειγμα με το ρεύμα, κανένα πρόβλημα. Απλώς να σου θυμίσω, σε περίπτωση που το ξέχασες, ότι εσύ το επέλεξες προκειμένου να μου θέσεις το «απλό ερώτημα» που είχες. Τώρα, τα «δεν πρόκειται να κάνεις τον παραλληλισμό», «δε θα οδηγήσει πουθενά» και «δε νομίζω πως έχει νόημα να μπούμε σε ανάλυσή του» - ειδικά εφόσον απάντησα και στήριξα την απάντησή μου με επιχειρήματα - εγώ τα ερμηνεύω σαν «δεν έχω τι να πω, οπότε αλλάζω θέμα». Εσύ φυσικά, μπορεί να τα ερμηνεύεις διαφορετικά, αλλά είπαμε: Συζήτηση είναι και ο καθένας, ή υποστηρίζει την άποψή του στοιχειοθετώντας τη, ή υπεκφεύγει... - Από τη στιγμή που υφίστανται και αναγνωρίζονται τόσο από δικηγόρους όσο και από νομοθέτες όσα υπογραμμίζω αλλά, παρ' όλα αυτά, βάσει αυτών διώκονται και, ενίοτε, καταδικάζονται άνθρωποι - «Ξέρετε αγαπητέ κατηγορούμενε, ναι μεν κάναμε πατάτα, αλλά δε θα τρέχουμε να την αναθεωρούμε τώρα, επειδή εσάς πιθανώς σας αδικεί! Πληρώστε εσείς το πρόστιμό σας/εκτίστε ποινή φυλάκισης και βλέπουμε...» - κάθε σχόλιο περιττεύει. Να χαίρονται κάποιοι τόσο την «αντικειμενικότητα», όσο και το «αίσθημα δικαίου» που ευαγγελίζονται. - Είτε νύχτα πέρασε, είτε μέρα, είτε μέσω πιέσεων, είτε όχι, από τη στιγμή που μιλάμε για «πάγιες θέσεις» - ή, με άλλα λόγια «δογματικές», του τύπου «έτσι είναι, επειδή έτσι το λέω εγώ» - δεν αλλάζει κάτι, ούτε και έχει κάποια σημασία το ότι πρόκειται για πάγιες θέσεις της νομικής επιστήμης και της νομολογίας. Αποδεκτές είναι - τουλάχιστον από 'μένα - οι τεκμηριωμένες θέσεις, ακόμα κι αν προέρχονται από κάποιον αγράμματο και όχι οι πάγιες, με μόνο κριτήριο, ότι αποτελούν θέσεις της «χ» επιστήμης. Απόψεις... - Δεν είπα ποτέ ότι δεν αναγνωρίζω τη νομική ως επιστήμη, ή τη νομοθετική εξουσία, το είπα; Την «αντικειμενικότητα» όμως, (ακόμα και) θεμελιωδών νομοθετικών κειμένων, «όπως πχ και εν προκειμένω του ποινικού κώδικα» όμως, την αμφισβητώ σε πάμπολλα σημεία. Το ότι για 'σένα ή για τον οποιονδήποτε σαν εσένα, αυτή η αμφισβήτηση είναι ...διάφορο( ; ) - να υποθέσω ότι εκ παραδρομής δε μπήκε το «α» μπροστά; - ζήτημα, δεν αποδυναμώνει ούτε στο ελάχιστο την αξία της αμφισβήτησης αυτής. Όπως άλλωστε και η ίδια η αμφισβήτηση δε μπορεί - ούτε και έχει σκοπό - να ανατρέψει νόμους. Απλώς εκφράζεται ως άποψη και για κάποιους αποτελεί δρόμο τον οποίο ακολουθούν στις εκάστοτε επιλογές τους. Είναι λάθος να συμπεραίνεις από τα λεγόμενά μου, ότι δεν αναγνωρίζω τη νομική ως επιστήμη. Την αναγνωρίζω, την εκτιμώ, την έχω χρειαστεί αρκετές φορές και μάλιστα, με «ξελάσπωσε» σε περιπτώσεις όπου είχα πέσει θύμα της περίφημης «αντικειμενικότητας» κάποιων «θεμελιωδών» νομοθετημάτων (να είναι καλά ο συνάδελφός σου που ανέλαβε την υπόθεσή μου τότε, ο οποίος - τι ειρωνεία - είναι μέγας «κατεβαστής» και άρα «καταπατητής» όπως εγώ! Λες να ήταν αυτός ο λόγος που η υπόθεσή μου, είχε τόσο θετική έκβαση; Το ότι είμαστε «ομοϊδεάτες»;...) Όσο για το γιατί «κολλήσαμε» με την «κλοπή», μην ανησυχείς. Δε βοήθησες εσύ με το ερώτημα που διατύπωσες. Άλλοι, πολύ πριν από 'σένα και το ερώτημά σου, χρησιμοποίησαν τον όρο, παραλληλίζοντάς τον με το κατέβασμα... όλα αυτά που συζητάμε δεν εμπίπτουν στις διατάξεις περί κλοπής. Εμπίπτουν σε άλλες διατάξεις. Κλοπή δεν αποτελούν, όχι για τους λόγους που πιστεύει ο καθένας σας, αλλά πολύ απλά γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με πράγμα, όπως απαιτεί το 372 ΠΚ δεν ενδιαφέρει η προστασία του υλικού φορέα. Λυπάμαι που σας το λέω, αλλά η άποψή σας επί του ζητήματος ουδεμία επιρροή επιφέρει επί de facto πραγμάτων. Ένα θεμελιώδες λάθος που κάνεις και εσύ και πολλοί άλλοι στο ζήτημα της πνευματικής ιδιοκτησίας είναι να θεωρείτε λανθασμένα ότι αυτό που πάει ο νομοθέτης να προστατεύσει είναι οι κακές μεγαλοεταιρείες, τα συμφέροντά τους και τα cd/dvd/blu ray discs/δίσκους 33 στροφών που αυτές ανεβάζουν στο ράφι. Θα το πω για ακόμα μια φορά και ελπίζω να μη χρειαστεί να το επαναλάβω: ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΥΛΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ/ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ Αγοράζοντας εσύ το cd δεν αποκτάς το δικαίωμα να μεταβιβάσεις το περιεχόμενό του κατά το δοκούν. Πόσο πιο απλά να το πούμε πια; - «αλλά πολύ απλά γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με πράγμα»: Ίσως και να μη γνωρίζω ...ανάγνωση, αλλά - χωρίς να έχω νομικές γνώσεις - μήπως, από την αρχή, λέω ακριβώς το ίδιο; Διότι, για μια στιγμή, νόμιζα ότι συγκαταλέγομαι μεταξύ αυτών που «προσπαθούν να δώσουν οι ίδιοι νομικούς ορισμούς σε θέματα με τα οποία δεν έχουν ο-υ-δ-ε-μ-ί-α επαφή»... - Νομίζεις! Άλλο το τι λέει ο νομοθέτης ότι τον ενδιαφέρει να προστατεύσει και άλλο το τι τελικώς όντως προστατεύει. Στην πράξη, είναι ακριβώς οι εταιρείες και τα συμφέροντά τους, που προστατεύονται. Γι' αυτό και συνεχίζει να οργιάζει η μαφία που αποκαλείται Α.Ε.Π.Ι., εκβιάζοντας τους καλλιτέχνες να υπογράψουν σύμβαση μαζί της, απαιτώντας καταβολή - αυθαιρέτως και μονομερώς ορισμένου από την ίδια - αντιτίμου από καταστηματάρχες και ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, για πνευματικά δικαιώματα ακόμα και δημιουργών που δεν εκπροσωπεί. Γι' αυτό και ο νομοθέτης της παρέχει πλήρη δικαιοδοσία να εισβάλλει, συνοδευόμενη από αστυνομικούς, σε επαγγελματικούς χώρους και να δίνει ...εντολή(!) στους αστυνομικούς να οδηγούν στο αυτόφωρο, όποιους επαγγελματίες τολμήσουν να ισχυριστούν ότι η μουσική που ακούγεται στο κατάστημά τους, είναι αποκλειστικά από δημιουργούς που δεν εκπροσωπούνται από την Α.Ε.Π.Ι., ακόμα κι αν παρουσιάσουν υπογεγραμμένες από τους ίδιους τους δημιουργούς υπεύθυνες δηλώσεις, όπου δηλώνουν ρητώς ότι δεν εκπροσωπούνται από την εν λόγω εταιρεία. Γι' αυτό αρνείται να δώσει σε όποιον επαγγελματία τη ζητήσει, επίσημη λίστα η οποία περιλαμβάνει όλους τους δημιουργούς που εκπροσωπεί, ώστε αυτός - εφόσον δε θέλει να επιβαρύνεται με πληρωμή για πνευματικά δικαιώματα - να έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει από πριν, ποιου τη μουσική δεν έχει δικαίωμα να αναπαράγει στο κατάστημά του, προκειμένου να είναι νόμιμος. Γι' αυτό, οι δήμοι ζητούν από τους ενδιαφερόμενους να ανοίξουν π.χ. ένα cafe, προσκόμιση αποδεικτικού σύμβασης για καταβολή αντιτίμου πνευματικών δικαιωμάτων στην Α.Ε.Π.Ι., προκειμένου να τους δώσουν άδεια λειτουργίας. Γι' αυτό, η εν λόγω συμμορία, επιβάλλει πρόστιμα σε ...περιπτεράδες, οι οποίοι ακούν ραδιόφωνο μέσα στο περίπτερο, χωρίς να έχουν πληρώσει για πνευματικά δικαιώματα. Αλήθεια, με ποια ακριβώς αιτιολογία; Ότι η μουσική ακούγεται και έξω από το περίπτερο, οπότε πρόκειται περί δημόσιας αναπαραγωγής; Ή ότι προσελκύει πελάτες; («από που να πάρω τσιγάρα, από που να πάρω τσιγάρα... μα φυσικά από το μπάρμπα Μήτσο, που παίζει Μητροπάνο τέτοια ώρα!») Λογικά, θα πρέπει να περιμένει το σχετικό μπουγιουρντί και όποιος ακούει μουσική στο σπίτι του με ...ανοιχτά παράθυρα; Εν ολίγοις, να τη χαίρεται την ...καλή του πρόθεση - που ούτε τέτοια έχει, απλώς λέει ότι την έχει, μόνο για τις εντυπώσεις - ο «αντικειμενικός» νομοθέτης, αλλά ας κάνει και κανένα διάλειμμα, διότι μας έχει παρά υποχρεώσει και δε θα είμαστε εις θέσιν να ανταποδώσουμε. Μη φανούμε και αχάριστοι. Κρίμα θα είναι... - Άρα, ένα cd που έχω αγοράσει, δεν έχω δικαίωμα ούτε να το χαρίσω κάποια στιγμή σε άλλον, ούτε να το πουλήσω. Τόσο απλά να το πείτε! Διότι, πως στην ευχή να χαρίσω ή να πουλήσω μόνο τον ...υλικό φορέα; Να τον ...χαράξω ώστε να μην καθίσταται δυνατή η πρόσβαση στο περιεχόμενο, το οποίο δε μου ανήκει; Ρε, άντε από 'δω χάμω, που θα τρελαθούμε για το χατήρι του κάθε ...αντικειμενικού, εδώ μέσα! Ψιτ, κύριε «αντικειμενικέ νομοθέτη»! Στείλε τα όργανά σου, πριν από οπουδήποτε αλλού, στο δικό μου σπίτι. Ομολογώ ευθαρσώς, ότι πριν από κάμποσα χρόνια, πούλησα κοψοχρονιά όλη μου τη δισκοθήκη - 22,000 cd και ακόμα περισσότερα βινύλια - σε ένα δισκάδικο, χωρίς προηγουμένως να έχω φροντίσει να ...διαχωρίσω το περιεχόμενο από τον υλικό φορέα. Πήρα δε και καλά λεφτά! Μια και αρχίσαμε δε, τις ομολογίες εγκλημάτων, ας τα πάρει όλα η μπάλα: Πριν τα πουλήσω, τα πέρασα όλα στους σκληρούς, οπότε τέλεσα επιπλέον και το αδίκημα της αντιγραφής προστατευμένου υλικού το οποίο δε μου ανήκε. Άσε που «έσπασα» και το «κλείδωμα» κατά της αντιγραφής (Εντάξει, όχι επίτηδες... Απλώς το θρυλικό dvd recorder της lg που είχα τότε, έφτυνε την όποια προστασία κατά της αντιγραφής, σα μασημένη τσίχλα. Του έβαζες προστατευμένο δισκάκι και το έβλεπε ως μη προστατευμένο. Τι να έκανα κύριε νομοθέτα; Να του έλεγα «ευχαριστώ, δε θα πάρω»; Με τι καρδιά να το προσβάλω το καημένο το ντιβιντάκι; Δε βαριέσαι! Αμαρτωλός θνητός δηλώνω, ας καταλήξω στην κόλαση...) Τέλος deesnider, μιας και σε βλέπω ότι εδώ και τόσο καιρό επιμένεις στα της κλοπής και τις προσωπικές σου εκτιμήσεις μιας και κανείς δε σου έχει δώσει αντεπιχείρημα...Θες να είμαι ο πρώτος που θα το κάνει ή να μη μπω καν στον κόπο γιατί δε θα το δεχτείς ούτε και αυτό διότι θα είναι ατεκμηρίωτο; Ας προσπαθήσω έστω λοιπόν:Άρθρο 372 ΠΚ, Κλοπή: 1. Όποιος αφαιρεί ξένο (ολικά ή εν μέρει) κινητό πράγμα από την κατοχή άλλου με σκοπό να το ιδιοποιηθεί παράνομα, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και αν το αντικείμενο της κλοπής είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας με Φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών.Σύμφωνα με το δικό σου ορισμό περί κλοπής, για να έχουμε μια τέτοια θα πρέπει αναγκαία να έχουμε και προς πώληση πράγμα. Τι να κάνουμε όμως, οι επιταγές του ποινικού κώδικα είναι άλλες. Δε θέτει τέτοια διάκριση. Εκτός βέβαια εάν ούτε αυτόν τον θεωρείς σωστό/αντικειμενικό/νόμιμο και θα έπρεπε να προσχωρήσουμε στην δική σου θεωρία περί των εγκλημάτων κατά της ιδιοκτησίας...Πριν ξαναμπερδέψεις την παραβίαση της πνευματικής ιδιοκτησίας με την κλοπή (να σου ξαναθυμίσω η κλοπή απαιτεί πράγμα, οι διατάξεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας δεν προστατεύουν πράγματα) θα το εξετάσω καθαρά από τη σκοπιά πραγμάτων δεκτικών κλοπής (hint: ανάμεσά τους είναι ρητώς και η ηλεκτρική ενέργεια...)Ο νομοθέτης λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για το κατά πόσον έχουμε πράγμα δεκτικό πώλησης ή ήδη προς πώληση. Αυτό που εξετάζει είναι ο σκοπός παράνομης ιδιοποίησης του πράγματος που έχει ο δράστης. Ο σκοπός παράνομης ιδιοποίησης δεν αποτελεί στοιχείο της αντικειμενικής υπόστασης του εγκλήματος, αλλά υποκειμενικό στοιχείο του αδίκου και είναι διττός. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχει τόσο σκοπός πρόσκτησης της κατοχής από το δράστη όσο και σκοπός οριστικής αποστέρησης από την εξουσία του ιδιοκτήτη. Αν δεν υπάρχουν και οι δύο μορφές του δεν έχουμε κλοπή. Αν υπάρχει η πρώτη μόνο έχουμε όχι κλοπή, αλλά κλοπή χρήσης και αν υπάρχει μόνο η δεύτερη έχουμε φθορά πνευματικής ιδιοκτησίας. Το αν το πράγμα είναι προς πώληση ποσώς ενδιαφέρει, είναι δικό σου κριτήριο. Ελπίζω και εύχομαι να σε έκανα να καταλάβεις κάποια πράγματα.Εάν βέβαια συνεχίζεις και πάλι να εμμένεις στη θέση σου περί ορισμού της κλοπής, δε θα μου κάνει εντύπωση πάντως ομολογουμένως , το μόνο που μπορώ να πω είναι πως δε μπορώ να συνεχίσω να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο ζήτημα. Πες με κάκιστο ή μίζερο συζητητή, πες με ότι θες, εάν εσύ δεν είσαι διατεθειμένος να δεχτείς ότι η γη γυρίζει, απλά λυπάμαι, τουλάχιστον όμως προσπάθησα... Αρχικά, θυμίζω ότι την άποψή μου για τη - σε πολλές περιπτώσεις - μη αντικειμενικότητα και ορθότητα του ποινικού κώδικα, την έχω ήδη παραθέσει νωρίτερα. Διευκρινίζω επίσης, ότι δε διακατέχομαι από την παραμικρή επιθυμία να προσχωρήσει οποιοσδήποτε, στη δική μου θεωρία περί εγκλημάτων κατά της ιδιοκτησίας. Τις θεωρίες και τις απόψεις μου, τις χρησιμοποιώ για να χαράσσω τη δική μου πορεία και να επιλέγω αυτό που θεωρώ σωστό, όχι για να τις επιβάλλω στους υπόλοιπους. Αν οι ισχύοντες νόμοι, ορίζουν ως παράνομο αυτό που επιλέγω, εφόσον μπορούν, ας μου επιβάλλουν την ποινή που θεωρούν αρμόζουσα για την παρανομία μου. Τις ποινές για κάτι που έκανα θεωρώντας το σωστό, έστω και γνωρίζοντας ότι τύποις είναι παράνομο, τις αποδέχομαι, αν και δε θα με χάλαγε καθόλου το να τις γλιτώσω (ίσως, με τη βοήθεια ενός ικανού δικηγόρου, αλλά σε καμία περίπτωση με κωλοτούμπες εις βάρος των πεποιθήσεών μου.) Εν συνεχεία, οφείλω να αναγνωρίσω μία λάθος έκφραση που χρησιμοποίησα. Έγραψα τόσα πολλά, οπότε μου διέφυγε και κάτι, από το οποίο πιάστηκες (και καλώς έκανες). Είπα: «κλοπή είναι το να στερείς από τον κάτοχο το προς πώληση προϊόν». Διορθώνω και γενικεύω: «κλοπή είναι το να στερείς από τον κάτοχο το ...οτιδήποτε». Η αιτία για την οποία, εν τη ρύμη του λόγου, αναφέρθηκα σε «προς πώληση προϊόν» και έδωσα - όχι άδικα - την εντύπωση ότι θεωρώ το να στερείς κάτι από τον κάτοχό του ως κλοπή, μόνο όταν το «κάτι» είναι προς πώληση, ήταν το γεγονός ότι εδώ, συζητάμε για κάτι το οποίο όντως πωλείται, δηλαδή τα cd/dvd. Αν το αντικείμενο του thread ήταν γενικά η κλοπή, είναι ελπίζω προφανές και αυτονόητο ότι η αναφορά μου σε «προς πώληση προϊόντα» θα απουσίαζε (αν δεν είναι για κάποιους προφανές και αυτονόητο, το αποσαφηνίζω τώρα και ζητώ συγνώμη για την παρανόηση). Αν κι εφόσον ξεκαθαρίστηκε το προηγούμενο, έρχομαι στο «Άρθρο 372 ΠΚ, Κλοπή: 1. Όποιος αφαιρεί... κτλ» και ξαναλέω - αφού προηγουμένως έχω διακόψει για λίγο, προκειμένου να ...ξυρίσω τη γλώσσα μου, η οποία έχει βγάλει μπούκλες - ότι ...κανένας δεν αφαιρεί τίποτα από την κατοχή κανενός Συνεπώς - σύμφωνα με τα υπογραμμισμένα - εγώ αλλά και όποιος άλλος κατεβάζει, έχουμε υποπέσει στο αδίκημα της «κλοπής χρήσης». Εν προκειμένω, χρησιμοποιήσαμε την πνευματική δημιουργία κάποιων για την προσωπική μας ψυχαγωγία, χωρίς να τους αποδώσουμε, τόσο σε αυτούς, όσο και σε όσους νομίμως τους εκπροσωπούν, ό,τι δικαιούνται. Σωστά μέχρι εδώ; Ας υποθέσω πως ναι. Υπόθεση 1: Αυτοί οι «κάποιοι», περιμένουν να έχουν έσοδα από την εκμετάλλευση του πνευματικού τους έργου, μέσω των ακόλουθων «οδών»: - Πωλήσεις δίσκων - Ραδιοτηλεοπτική μετάδοση του έργου τους - Παραχώρηση επ' αμοιβή της άδειας χρήσης του έργου τους για εμπορικούς σκοπούς (π.χ. μουσική επένδυση διαφημιστικών σποτ) - Συναυλίες & εμφανίσεις (δε μου έρχεται κάτι άλλο...όποιος θέλει, συμπληρώνει) Υπόθεση 2: Εμείς που κατεβάσαμε και ψυχαγωγηθήκαμε με το έργο τους, αποτελούμε ένα σύνολο ατόμων, τα οποία: - Δεν αγοράζουν δίσκους λόγω οικονομικής αδυναμίας - Δεν πηγαίνουν σε συναυλίες, λόγω οικονομικής αδυναμίας επίσης - Δεν πηγαίνουν σε χώρους όπου εμφανίζονται αυτοί οι «κάποιοι», είτε λόγω οικονομικής αδυναμίας , είτε διότι δεν τους ταιριάζουν αισθητικά, είτε, είτε, είτε... - Δεν είναι ιδιοκτήτες ...παράνομων ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών σταθμών (Με δυο λόγια, από εμάς δεν έχουν να παίρνουν φράγκο, από καμία πιθανή εκμετάλλευση του έργου τους) Ερώτηση: Η ζημιά που υπέστησαν αυτοί οι «κάποιοι», εξ αιτίας της πράξης μας, σε ποιο ακριβώς σημείο εντοπίζεται; Προσωπικά, διακρίνω μόνο το «Γαμώτο, αυτοί οι κερατάδες μας ακούνε τσάμπα. Να τους αναγκάσουμε να αγοράσουν δίσκους, δε μπορούμε. Να τους κουβαλήσουμε με το ζόρι στις συναυλίες και στα μαγαζιά, δεν παίζει. Πως θα τους τα πάρουμε;» Ζημιά, δε διακρίνω πουθενά. Αν κάποιος μπορεί να μου την υποδείξει, θα με υποχρέωνε. Αν όμως πρόκειται γι' αυτό που υποθέτω εγώ... ...κι εγώ έχω «χτίσει» ένα κορμί «θανατηφόρο» εδώ και κάμποσα χρόνια, και όταν το μοστράρω στην παραλία, αναστενάζουν ακόμα και τα καβούρια. Δεν κατηγόρησα όμως κανέναν - ούτε λουόμενο, ούτε ...οστρακοειδές - ότι απολαμβάνει τσάμπα θέαμα, οπότε πρέπει να μου τα χώσει. (λες ρε μάγκα, να τρέξω να πατεντάρω τους δι/τρι/τετρακέφαλους και τη γράμμωση που σκοτώνει, μπας και τσιμπήσω κάνα ψιλό; ) Επεξ/σία 21 Μαΐου 2012 από deesnider
pournaras Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Η πρεμούρα έχει να κάνει με το γεγονός ότι διαφωνώ κάθετα με τον όρο «κλοπή» όσο αφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα, όχι με το γεγονός ότι το κατέβασμα είναι παράνομο. Το ξέρω ότι είναι παράνομο, αλλά δε με απασχολεί. Δεν είναι ο φόβος των συνεπειών, αυτό που με αποτρέπει από την τέλεση μιας πράξης, αλλά το αν τη θεωρώ επιλήψιμη ή όχι. Με απλούστερα λόγια; Αν λόγου χάριν, έπαυε να αποτελεί ποινικό αδίκημα ο βιασμός, δε θα γινόμουν βιαστής, ούτε θα άρχιζα ξαφνικά να τον θεωρώ ως κάτι το μη κατακριτέο, επειδή ...δεν απαγορεύεται. Ελπίζω να κατέστησα σαφές λοιπόν, ότι η πρεμούρα από πλευράς μου, κάθε άλλο παρά με «ομορφότερες λέξεις» και «λιγότερες ενοχές» έχει να κάνει. Σεβαστο, και κακως καποιοι βαζουν λοιπον τη λεξη κλοπη. Απο κει και περα, αν αυριο ερθει ο ISP σου και σου πει οτι βαση της νομοθεσιας (που δεν εχει μεσα τη λεξη κλοπη), εχεις παραβιασει καποιους νομους οποτε και θα σου διακοπει η συνδεση ή οτι ειναι υποχρεωμενος βαση εισαγγελικης ερευνας να δωσει τα στοιχεια σου στη δικαιοσυνη, τι θα κανεις;
deesnider Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Σεβαστο, και κακως καποιοι βαζουν λοιπον τη λεξη κλοπη. Απο κει και περα, αν αυριο ερθει ο ISP σου και σου πει οτι βαση της νομοθεσιας (που δεν εχει μεσα τη λεξη κλοπη), εχεις παραβιασει καποιους νομους οποτε και θα σου διακοπει η συνδεση ή οτι ειναι υποχρεωμενος βαση εισαγγελικης ερευνας να δωσει τα στοιχεια σου στη δικαιοσυνη, τι θα κανεις; Τι θα μπορούσα να κάνω; Τίποτα! Το μόνο που με ...παρηγορεί είναι το ότι, εδώ που βρίσκομαι, η παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, δεν υφίσταται καν ως όρος, εντός οποιουδήποτε νόμου! Σκέψου ότι ανοίγουν επίσημα δισκοπωλεία - με άδεια λειτουργίας από την πολιτεία - τα οποία πουλάνε αποκλειστικά ...αντίγραφα. Ακόμα και η μετανάστευση με το μέρος μου είναι, ρε φίλε!
OROKUSAKI Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 ρωτησα κατι αλλα κανεις δεν μου απαντησε. Θα μπλοκαρουν την προσαβαση σε ολες ανεξερετως τις πειρατικες σελιδες η μονο στις ελληνικες? μεχρι σημερα απο οτι βλεπω μπενει κανονικα στις ξενες χωρις προβλημα. Θα εφαρμοσουν ολοι οι isp την αποφαση αυτη? Πιστευεται πως δεδομενου οτι υπαρχουν εκαντονταδες σελιδες σε ολο τον κοσμο απο τις οποιες μπορει καποιος να κατεβασει θα καταφερουν να τις μπλοκαρουν ολες? δηλαδη συντομα δεν θα μπορουμε να κατεβαζουμε τιποτα? Λετε αφου ξεσηκωθει ο κοσμος να αναγκαστουν να σταματησουν να τις μπλοκαρουν?
kapodistrias Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Λετε αφου ξεσηκωθει ο κοσμος να αναγκαστουν να σταματησουν να τις μπλοκαρουν? Καλό!!
pournaras Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 ρωτησα κατι αλλα κανεις δεν μου απαντησε. Θα μπλοκαρουν την προσαβαση σε ολες ανεξερετως τις πειρατικες σελιδες η μονο στις ελληνικες? μεχρι σημερα απο οτι βλεπω μπενει κανονικα στις ξενες χωρις προβλημα. Θα εφαρμοσουν ολοι οι isp την αποφαση αυτη? Πιστευεται πως δεδομενου οτι υπαρχουν εκαντονταδες σελιδες σε ολο τον κοσμο απο τις οποιες μπορει καποιος να κατεβασει θα καταφερουν να τις μπλοκαρουν ολες? δηλαδη συντομα δεν θα μπορουμε να κατεβαζουμε τιποτα? Λετε αφου ξεσηκωθει ο κοσμος να αναγκαστουν να σταματησουν να τις μπλοκαρουν? Τι θα κανει ο κοσμος; Να κατεβουμε και στο συνταγμα;
OROKUSAKI Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Τι θα κανει ο κοσμος; Να κατεβουμε και στο συνταγμα; Στην Αμερικη ο κοσμος ξεσηκωθηκε εναντιον του SOPA και του PIPA και γι αυτο δεν ψηφιστικαν. Το ιδο θα γινει και εδω.
SV1EOD Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Θα μπλοκάρουν και αυτό http://www.music-bazaar.com/ σύμφωνα με την απόφαση. Αυτό ΔΕΝ είναι παράνομο και όμως... Επειδή έχω την εντύπωση πως ουσιαστικά είναι παράνομο άσχετα με το τι είναι τυπικα(που και αυτό μάλλον γκρίζο είναι) μπορείς να διευκρινήσεις από που προκύπτει ότι ΔΕΝ είναι παράνομο.
pournaras Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Στην Αμερικη ο κοσμος ξεσηκωθηκε εναντιον του SOPA και του PIPA και γι αυτο δεν ψηφιστικαν. Το ιδο θα γινει και εδω. Στην αμερικη ξεσηκωθηκαν για ενα νομο που προσβαλει τα ανθρωπινα δικαιωματα. Εδω γιατι θα εξσηκωθουν; Γιατι τους εκλεισαν τα sites με τα τελευταια επεισοδια απο το game of thrones; Να σας δω α διαμαρτυρεστε στο συνταγμα για να μη σταματησει το παρανομο download και τι στον κοσμο. Παλι θα κανουμε παγκοσμια πρωτια.
OROKUSAKI Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 υπαρχουν εκαντονταδες αν οχι χιλιαδες σελιδες σε ολο τον κοσμο απο οπου ο καθενας μπορει να κατεβασει παιχνιδια ταινιες προγραμματα μουσικη κομικς βιβλια κτλ. θα ειναι δυσκολο να απαγορεψουν την προσβαση σε τοσες πολλες σελιδες. αυτοι οι οι οποιοι κατεβαζουν απο σελιδες οι οποιες θα μπλοκαριστουν θα αρχισουν να κατεβαζουν απο αλλες. Φαινεται παντως οτι υπαρχει σχεδιο να διαλυσουν την πειρατεια. την προηγουμενη εβδομαδα μπλοκαριστηκε το pirate bay σε Ολανδια και Αγγλια δεν νομιζω να ειναι τυχαιο
psilos1975 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Heatspreader, όπως πολύ σωστά το διαπίστωσες από μόνος σου (και χαίρομαι που υπάρχει έστω και ένας που το αντιλήφθηκε) παρέθεσα μια νομική θεώρηση επί ενός συγκεκριμένου ζητήματος (εντάξει επί δύο ζητημάτων). Δε χρωμάτισα με την προσωπική μου άποψη επί του θέματος το μήνυμά μου (ακούς ψηλέ1975;;; ) και ούτε θέλω να το κάνω. Παρενέβην ξαναλέω και μόνο για να δώσω τη νομική πραγματικότητα επί δύο συγκεκριμένων ζητημάτων. Την οποία βέβαια πρέπει να σου πω και πάλι κάποιοι δε θα τη δεχθούν και θα λένε τα αποφθέγματά τους. Ήδη πρώτος ο ψηλός δεν το αντιλήφθηκε και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλοι. Περιμένεις λοιπόν να πάρω και προσωπική θέση πάνω στο ζήτημα; Για ποιό λόγο; Όταν οι περισσότεροι δεν είναι διατεθειμένοι να δεχθούν πράγματα που είναι παραδεκτά από όλο το νομικό κόσμο επί δεκαετίες; Ξέρω πολύ καλά την αγοραστική δύναμη του Έλληνα αυτή τη στιγμή κι εγώ ο ίδιος από μόνος μου, μη νανησυχείτε. Και καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που μου λες κι εσύ και δεν αντιλέγω. Κι εγώ καταναλωτής είμαι, κι εγώ απογοητεύομαι με διάφορα στεγανά κι εγώ έχω κατεβάσει και δε νομίζω ότι δε θα ξανακατεβάσω κάτι ποτέ ξανά. Δε νομίζω να το έπαιξα ηθικολόγος σε κανέναν και ούτε να τον παρότρυνα να αγοράσει με 100 ευρώ το cd single της Καλομοίρας "παίζεις, ναι με παίζεις" για να μη σκοτώσει τη μουσική.Αλλά σε κάποια γραφόμενα δε μπορώ να μην αντιδράσω, λυπάμαι. Το να βλέπω συνέχεια εδώ μέσα και με στόμφο τον προσωπικό ορισμό του καθενός περί κλοπής ή το κατά πόσο μιλάμε για κλοπή ή παρανομία ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ορίζει το κάθε μέλος, ε με γαργαλάει λίγο στις άκρες των δαχτύλων πώς να γίνει... αντιλαμβανομαι αρκετα πραγματα...και σεβομαι ολες τις αποψεις..ακομα και την νομικη θεση διατηρω το δικαιωμα να μην συμφωνω ομως! ακους Bigi444444 , και συνεχιζω γενικοτερα στους υπολοιπους... στην ζωη ειναι δεν ειναι μονο ασπρο η μαυρο αλλα και γκριζο!!! δεν ειμαι και απο πανω σε ενα site ολη μερα..να ασχολουμε μονο με αυτο εχω και ζωη..
mechtech Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Θυμάμαι από παλιότερα συζητήσεις για το θέμα, κάτι ιδιοκτήτες βιντεοκλάμπ και δισκάδικων, να είναι πυρ και μανία με τα πειρατικά. Όμως αυτοί όταν αντέγραφαν τα CD-DVD τους και σου πουλούσαν ή σου ενοικίαζαν τα ΔΙΚΑ τους πειρατικά (με το αντίστοιχο τίμημα), τότε ήταν όλα καλά. Γενικά υπάρχει μεγάλη υποκρισία στο θέμα, για τον εξής λόγο. Ας πούμε ότι κάποιος αγοράζει ένα μουσικό CD. Αυτός ο κάποιος έχει π.χ. άλλους 2-3 φίλους που δεν έχουν την ίδια οικονομική ικανότητα και ζητάνε από τον φίλο τους να τους δανείσει το CD για να κάνουν ένα αντίγραφο. Αυτός θα πει στους φίλους του ότι αυτό είναι κλοπή, παράνομο και θα τους βάλει στη θέση τους; Όχι φυσικά! Απλά μέσω της τεχνολογίας, αυτός ο διαμοιρασμός μεταξύ ατόμων γιγαντώθηκε. Άσχετα λοιπόν με νόμους κλπ, είναι υποκρισία στην παρέα μας να είμαστε υποστηρικτές του διαμοιρασμού και στο διαδίκτυο πολέμιοι.
katchris Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Άρα σύμφωνα με αυτό τον νόμο θα πρέπει να απαγορευτεί και το youtube από το οποίο μπορείς με χίλια 2 προγράμματα να κατεβάσεις τα βίντεο και να τα μετατρέψεις σε mp3 μουσική. Άρα και αυτό θεωρείται πειρατεία. Αντί να βελτιώσουν τα οικονομικά της χώρας κάθονται και ασχολούνται (συγνώμη για την έκφραση) με χίλιες 2 μαλακίες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα