Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια. Εχω μια απορια. Αναζητω αυτες τις μερες κινητο και εχω παρατηρησει στο skroutz οτι στις τιμες υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις. Ενδιαφερομαι συγκεκριμενα για το samsung galaxy note και τα καταστηματα τυπου πλαισιο-multirama το εχουν 600ε ενω σε αλλα το βρισκεις μεχρι και 450ε! Η διαφορα στο κινητο αυτο ειναι 150ε αλλα εξισου σημαντικη ειναι και η ελληνικη εγγυηση.

 

Γιατι τετοια διαφορα στις τιμες? Παιζει να ειναι παραεισαειγωγης τα πιο φθηνα ή τα καταστηματα τυπου πλαισιο-multirama εχουν υπερβολικα υψηλες τιμες? εχετε αντιμετωπισει ποτε προβλημα απο κινητο που το πηρατε σε χαμηλη τιμη απο το skroutz?

 

Σημ. τα παραπανω καταστημα τα αναφερω σαν παραδειγμα χωρις να θελω ουτε να τα διαφημισω αλλα ουτε και να τα θιξω.

Δημοσ.

Στην Ελλάδα οι μεγάλες διαφορές στην τιμή μεταξύ των καταστημάτων είναι ο κανόνας.

Το δικό μου τηλ το πήρα προσφορά απ' το Πλαίσιο γύρω στα 250 ευρώ ενώ για αρκετό καιρό μετά το έβρισκα στον Γερμανό στην σχεδόν διπλάσια τιμή :shifty:

Δημοσ.

υπαρχουν ακομη εταιριες περα απο το γαμωiphone που να μην εχουν εστω ευρωπαικη εγγυηση?-αναφερομαι για το θεμα παραεισαγωγης-

Δημοσ.

ειναι αληθεια οτι μερικες το πλαισιο βγαζει κατι καλες προσφορες σε κινητα, οχι σε καινουργια, αλλα η διαφορα των 150ε στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι τεραστια. Και εδω τιθεται το ερωτημα. Παραεισαγωγη(αν ειναι) ή ελληνκη εγγυηση? Δικαιολογουν τα 150ε το ρισκο της μη εγγυησης?

Δημοσ.

Πήρα μέσω του Skroutz.gr δώρο στην κοπέλα μου ένα κινητό HTC τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το κινητό δουλεύει μια χαρά. Δεν χρειάστηκα μέχρι στιγμής να κάνω χρήση της εγγύησης για να σου πω τι παίζει σε αυτόν τον τομέα. Στο Skroutz.gr το είχα βρει γύρω στα 270-280 ευρώ, ενώ οι μεγάλες αλυσίδες το είχαν από 340-350 και πάνω.

Δημοσ.

Πανω σε αυτο που ρωταει ο TS:

 

Ναι,οταν βλεπεις διαφορες στην τιμη της ταξης των 100-150€ προκειται 99,9% για συσκευες παραεισαγωγης, που δεν ειναι δηλαδη επισημες εισαγωγες στην ελληνικη αγορα της εκαστοτε αντιπροσωπειας.Και εδω εγκειται το θεμα της εγγυησης που ειναι αρκετα "παρεξηγησιμο" από εμάς.

 

Ολα τα ηλεκτρονικά προιοντα έχουν πανευρωπαικη ή παγκόσμια εγγύηση. (αναλόγως τι παρέχει ο κατασκευαστής)

 

Εφόσον έχεις ένα ηλεκτρονικό προιόν που συνοδεύεται από την απόδειξη του με το IMEI ή το Serial Number αναγραφομενο, οφείλουν να σου παρέχουν εγγύηση όπου κ αν βρίσκεσαι, απ'όπου και να έχεις ψωνίσει.

 

Εδώ στη χώρα μας, κάποιες αντιπροσωπείες απλά "πατάνε" πάνω στην άγνοια και στον "ωχαδερφισμό" μας και το οτι δεν ξερουμε να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας.

 

Σκεφτομαστε πριν την αγορα "Δε βαριεσαι,θα δωσω 150€ παραπανω,αλλα θα εχω ησυχο το κεφαλι μου αν χρειαστω την εγγυηση και δε θα μπλεκω".

 

Όπου "μπλέκω" σημαίνει βέβαια ένα απλό τηλεφώνημα ή email στα κεντρικά της εκάστοτε εταιρίας, εφόσον κάποια αντιπροσωπεια εδω αρνηθει να σου παρεχει εγγυηση.

 

Πολλες αντιπροσωπειες φυσικα έχουν "εναρμονιστεί" με τις λογικές και νόμιμες διαδικασίες.

Για παράδειγμα, πριν από λίγο καιρό που είχα επικοινωνήσει με την HTC Hellas, με ενημέρωσαν και μου επιβεβαίωσαν αυτό που αναγράφω παραπάνω. Ο,τι εφόσον η συσκευή έχει απόδειξη με αναγραφόμενο το IMEI ή το Serial Number,η εγγύηση ισχύει παντού στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από το από που ειναι αγορασμένη.

 

Τέλος, αρκετά μαγαζιά που θα βρεις στο skroutz πχ σου παρέχουν τα ίδια τη 2ετη εγγύηση.Δηλαδη αν τυχόν χρειαστείς service εντος εγγυησης,αναλαμβάνουν τα ιδια τα καταστήματα να παραλάβουν τη συκευή σου με δικα τους εξοδα και να την αποστειλουν στην αντιπροσωπεια. Ψαξε λιγο,δες και κριτικες στο skroutz και θα βγαλεις ακρη πανω σε αυτο που σου λεω.

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο που λεει ο zaccki βασικα.

Επισης, δε χρειαζεται να αγορασεις συσκευη απο το skroutz, αν λ.χ στο amazon.de το βρεις πιο οικονομικα διοτι σε καλυπτει η εγγυηση ως πανευρωπαϊκη.

 

Απλα να αναφερω πως η πανευρωπαϊκη εγγυηση ισχυει για συσκευες οι οποιες προοριζονται για την ευρωπαϊκη αγορα. Αρα αν παρρεις μια συσκευη η οποια προοριζεται για την ασιατικη αγορα (βαση product code, IMEI κλπ), δεν ειναι σιγουρο πως θα εχεις εγγυηση στην ευρωπη εκτος αν ο κατασκευαστης οριζει παγκοσμια εγγυηση.

Δημοσ.

Η απλά στείλτε mail στην κατασκευάστρια εταιρία(όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία) και ζητήστε να σας ενημερώσουν για τους όρους παροχής εγγύησης.

 

Sent from Galaxy S using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...