Προς το περιεχόμενο

vw eos


geotrian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφερομαι παιδια για να αγορασω το vw eos...μπορει κανεις να μου πει τις εντυπωσεις του???? και ως προς την οδηγικη του συμπεριφορα....αλλα και ως προς την καταναλωση καυσιμου.....

δεκτες και αλλες προτασεις για παρομοια αυτοκινητα...στα ιδια περιπου λεφτα......

Σας ευχαριστω πολυ...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πιο λόγο το eos και οχι κάποιο άλλο? Και εγω σκεφτόμουν το eos και τελικά πήρα το Peugeot 207 cc. Μεταχειρισμένο πάντα έτσι.

 

Η αλήθεια είναι οτι δεν τα είχα σε υπόλιψη τα peugeot αλλα τελικά με έβγαλε ασπροπρόσωπο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω μιλαω για καινουριο.......αλλα και παλι το peugeot προσωπικα εμενα δεν με πολυ αρεσει το design του....ειναι μετα και ενα θεμα γουστου....;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας φίλος μου το έχει το eos με τα 120 άλογα. Καλό αμάξι είναι! Είναι γρήγορο ( αλλα μην φανταστείς κανα σπίρτο) και γενικά η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ καλή! Είναι vw οπότε είναι μια εγγύηση παραπάνω! Αλλα καινούργιο δεν βγαίνει λίγο ακριβά για αυτή την εποχή? Καλύτερα να ψάξεις να το βρεις μεταχειρισμένο!

 

Επίσης το μεγάλο service του βγήκε γύρω στα 900 € ! ( μαζί με service οροφής κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι χρειαζεται και service η οροφη? καθε ποτε??? καθε χρονο? καλα γνωστη η γερμανικη ποιοτητα κατασκευης....:) :)...απο καταναλωση πως παει???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι χρειαζεται και service η οροφη? καθε ποτε??? καθε χρονο? καλα γνωστη η γερμανικη ποιοτητα κατασκευης....:) :)...απο καταναλωση πως παει???

 

Καθε χρόνο νομίζω. Αλλα δεν είμαι και 100% σίγουρος! Πάντως στην vw του είπαν να το κάνει κάθε χρόνο γιατι μπορεί να χρειάζονται αντικατάσταση τα λάστιχα.

 

Απο κατανάλωση φίλε, όλα τα αυτοκίνητα καίνε επειδή η βενζίνη πλέον είναι πολύ ακριβή!! Καίει τα κανονικά!

Να υπολογίζεις στα 8-11 λίτρα στα 100 χλμ. ( Όσο καίνε σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα πλεον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα φοβαμαι την καταναλωση λογω του επιπλεον βαρους που εχει εξαιτιας του μηχανισμου για να ανοιγει και να κλεινει η οροφη....

παντως και για μεταχειρισμενο που ειπες δεν βρηκα και πολλα μοντελα ΕΟS μετα το facelift..ολα ειναι τα πιο παλια...:(...και ειναι και 1.6...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα το οτι είναι 1.6 δεν σημαίνει και κάτι! Και εγω απο 1.400 σε 1.600 πήγα. Δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά!

 

Ουτε στην φορολογία, ούτε στα τέλη ούτε στην ασφάλεια! Και σίγουρα ούτε στην κατανάλωση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω εχει διαφορα...και μαλιστα εχει στα τελη...καθως και στα ασφαλιστρα.....αλλα και παλι δεν ειμαι γενικα φιλος του μεταχειρισμενου.....ειμαι της αποψης παρε ενα οχι τοσο καλο....αρκει να ειναι καινουριο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε η διαφορά δεν είναι ούτε στα 100 € τον χρόνο..Εγω πάλι είμαι της άποψης καλύτερα να πάρεις ενα ακριβό αμάξι μεταχειρισμένο παρά ενα φθηνό αμάξι καινούργιο.

 

Να στο εξηγήσω.Το peugeot μου όταν βγήκε (2008)έκανε 24.000€. Εγώ ξέρεις πόσο το πήρα? 10,200€!

Το προηγούμενο αμάξι μου ( Seat ibiza,2008 1.4 115 hp) το πήρα καινούργιο 13,840 €. Ξέρεις πόσο το έδωσα?? 5,800€!!

 

Και το ibiza ήταν σε άψογη κατάσταση με 65.000 χλμ.

 

Το peugeot έχει πράματα και ποιότητα που το ibiza δεν τα άγγιζε κάν! Όπως bluetooth, ποιότητα υλικών, ποιότητα κατασκευής και πολλά άλλα!

 

Οπότε αυτό που λέω είναι καλύτερα να πάρεις μεταχειρισμένο ενα αμάξι που πριν λίγα χρόνια κόστιζε 25,000 €, παρά να πάρεις τώρα καινούργιο ενα που κάνει 14-15.000 € !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ φιλε απλα μην ξεχνας οτι το γερμανικο αυτοκινητο εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα στην μηχανη....

 

(εχω ενα α2 και α3 τοθ 2002 μοντελα και τα πηρα εγω καινουρια και εχει κανει το καθενα απο 200.000km και δεν καινε γραμμαριο λαδι ακομα...)...

αυτο ας πουμε δεν πιστευω οτι θα το κανει ενα γαλλικο....

 

για αυτο θα προτιμουσα το εος καινουριο παρα ενα αλλο στα ιδια λεφτα μεταχειρισμενο ομως.....

 

(και εγω πιστευω οτι καλυτερα να ζοριστω και να το παρω καινουριο παρα να το παρω μεταχειρισμενο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ φιλε απλα μην ξεχνας οτι το γερμανικο αυτοκινητο εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα στην μηχανη....

 

(εχω ενα α2 και α3 τοθ 2002 μοντελα και τα πηρα εγω καινουρια και εχει κανει το καθενα απο 200.000km και δεν καινε γραμμαριο λαδι ακομα...)...

αυτο ας πουμε δεν πιστευω οτι θα το κανει ενα γαλλικο....

 

για αυτο θα προτιμουσα το εος καινουριο παρα ενα αλλο στα ιδια λεφτα μεταχειρισμενο ομως.....

 

(και εγω πιστευω οτι καλυτερα να ζοριστω και να το παρω καινουριο παρα να το παρω μεταχειρισμενο)

 

Το συγκεκριμένο Peugeot ( το δικό μου) λογικό είναι να καίει λάδι γιατι είναι turbo 150 άλογα. Αλλα αυτό δεν έχει σχέση με το καινούργιο/μεταχειρισμένο!

 

Εαν έχεις την δυνατότητα να το πάρεις καινούργιο, πάρτο! Αλλα να ξέρεις οτι σε 3-4 χρόνια αν πας να το πουλήσεις, θα το δώσεις το πολύ στο 1/3 της τιμής του! Σκέψου σαν παράγωντα και την μεταπωλητική αξία!

 

Οι μισθοί κατεβαίνουν, ακρίβεια κτλ κτλ.

 

Εγω οπως είπα το δικό μου το πήρα 10,200 €. Σε 2-3 χρόνια πόσο νομίζεις οτι θα το δώσω? Το κατώτερα να το δώσω θα είναι 7,000€.

 

Σκέψου τώρα και για το eos. Το πάρα πάρα παρα πολύ να το δώσεις 14,000€!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν κανω ποτε μια αγορα τετοια με προοπτικη οτι θα το πουλησω σε 2-3 χρονια.....κανω μια τετοια αγορα με την προοπτικη 10ετιας...οπως και τα αυτοκινητα που εχω μεχρι στιγμης....που σε 10 χρονια οσο και να το πουλησω θα το εχω δουλεψει παρα πολυ οποτε ας πουμε οτι θα τα εχει βγαλει τα λεφτα του

 

γιατι καλως ή κακως για να παω στην δουλεια μου θελω καθημερινα 70km πανε ελα....οποτε καταλαβαινεις...οτι θελω κατι αξιοπιστο

 

και απο την αλλη αμα μπεις μια φορα σε γερμανικο αμαξι μετα δυσκολα το αλλαζεις.....:) :)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Eos τσι φιλου που εχω μπει και εχει 122 αλογα

 

1) Πολυ καλη ποιοτητα,κλειστο νομιζεις οτι βρισκεσαι σε κανονικο αυτοκινητο, ουτε θορυβοι ουτε προβλημα ακαμψιας

2)Απο καταναλωση σε εθνικη οδο τα 7-8λιτρα/100 ειναι κατι ευκολο. Καιει λιγο παραπανω απο το απλο golf αλλα οχι κατι σημαντικο. Αμα ομως του δωσεις γκαζια τοτε ανεβαινει πολυ

3)Εχει πολυ καλη ροπη και τραβαει ανετα. Αν και ποιο βαρυ παει αρκετα καλυτερα και κυριως ξεκουραστα απο το δικο μου Golf fsi 1.6. Γενικα αυτος ο μικρος τουρμπο κινητηρας ειναι ιδανικος για τον χαρακτηρα του αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...