Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ρωτησω κατι για οποιον ξερει, μου ειπε γνωστος μου οτι αγορασε Δεκεμβριο 11 λαπι και τωρα το χαλασε με υπαιτιότητά του και δεν του το επισκευαζουν λογω οτι δεν το δηλωσε εντος 14 ημερων απο την αγορά(ειναι προυπόθεση). Υπαρχει τροπος να παρακαμφθει το κατα τα αλλα ανουσιο αυτο πρόβλημα;; Αν θελετε διευκρινήσεις να ρωτησω επιπλεον στοιχεια, μου λετε...

Δημοσ.

Να ρωτησω κατι για οποιον ξερει, μου ειπε γνωστος μου οτι αγορασε Δεκεμβριο 11 λαπι και τωρα το χαλασε με υπαιτιότητά του και δεν του το επισκευαζουν λογω οτι δεν το δηλωσε εντος 14 ημερων απο την αγορά(ειναι προυπόθεση). Υπαρχει τροπος να παρακαμφθει το κατα τα αλλα ανουσιο αυτο πρόβλημα;; Αν θελετε διευκρινήσεις να ρωτησω επιπλεον στοιχεια, μου λετε...

 

Απο την στιγμή που η εταιρεια έχει θεσει ως όρο την δήλωση του προιόντος εντώς 14 ημερων απο την ημερομηνία αγορας, όχι δεν υπαρχει καποιος "Ελληνικός" τροπος να παρακαμφθεί!

 

Ο φιλος σου θα έπρεπε να είναι λιγο πιο προσεκτικος και με το λαπτοπ αλλα και με τους όρους της εγγύησης!

Δημοσ.

χωρις να ειμαι αμεσα εμπλεκόμενος(αρα και συναισθηματικα επηρεασμενος), θα παρατηρουσα οτι ειναι ενας εύσχημος τροπος να μην τιμας τη (διαφημιστική) σου πολιτική. Τι σημαινει να δηλωθει; Η κανονικη εγγύηση γιατι ισχυει χωρις δηλωση προιόντως; Οτι δεν το δηλωσες σε κανει κλέφτη, δεν το πληρωσες συνυπολογιζοντας στα θετικα τη συγκεκριμενη εγγύηση;

Να πω οτι εγω θα ημουν προσεκτικος γιατι ειμαι πονηρεμενος, αλλα δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι βουτηγμενοι στην τεχνολογια (και τα ψιλά γράμματα...) και οτι ειναι ευθυνη και του πωλητη που (προφανως) σου το πλασαρει σαν προτερημα αλλά ξεχναει να σου πει οτι δεν ισχυει αν δεν κανεις κατι. Πιστευω οτι μπορει να υπαρχει και νομικο θεμα παντως και γιαυτο ρωταω.

"Ελληνικος" ισως ειναι ο τροπος που αποφευγει καποιος τη συμβατικη του υποχρεωση...Ειναι γελοιο να λενε εντός 14 ημερων να το δηλωσεις αλλιως να σε αντιμετωπιζουν λες και το εκλεψες....

Δημοσ.

χωρις να ειμαι αμεσα εμπλεκόμενος(αρα και συναισθηματικα επηρεασμενος), θα παρατηρουσα οτι ειναι ενας εύσχημος τροπος να μην τιμας τη (διαφημιστική) σου πολιτική. Τι σημαινει να δηλωθει; Η κανονικη εγγύηση γιατι ισχυει χωρις δηλωση προιόντως; Οτι δεν το δηλωσες σε κανει κλέφτη, δεν το πληρωσες συνυπολογιζοντας στα θετικα τη συγκεκριμενη εγγύηση;

Να πω οτι εγω θα ημουν προσεκτικος γιατι ειμαι πονηρεμενος, αλλα δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι βουτηγμενοι στην τεχνολογια (και τα ψιλά γράμματα...) και οτι ειναι ευθυνη και του πωλητη που (προφανως) σου το πλασαρει σαν προτερημα αλλά ξεχναει να σου πει οτι δεν ισχυει αν δεν κανεις κατι. Πιστευω οτι μπορει να υπαρχει και νομικο θεμα παντως και γιαυτο ρωταω.

"Ελληνικος" ισως ειναι ο τροπος που αποφευγει καποιος τη συμβατικη του υποχρεωση...Ειναι γελοιο να λενε εντός 14 ημερων να το δηλωσεις αλλιως να σε αντιμετωπιζουν λες και το εκλεψες....

 

Συνεχιζω να μην βλέπω κατι κακο απο την μεριά της εταιρειας... προσφέρει κατι περα απο την κλασσικη εγγύηση και για τους δικους της λογους έχει καθε δικαιωμα να βαλει οτι ορους νομιζει.. αν ο αγαραστης δεν διαβαζει τα δεν ξερω και εγω ποσα χαρτια και εγχειρίδια που περιεχει η συσκευασια του λαπτοπ τα οποια το αναφερουν ξεκαθαρα τοτε το λαθος ειναι δικο του.

 

Στο μονο που θα συμφωνισω ελαχιστα μαζι σου ειναι στην ευθηνη του πωλητη να το αναφερει αλλα και παλι η Toshiba δεν φταιει σε τπτ... και επισης κανενας νομος δεν υποχρεωνει των πωλητη να το αναφερει κατα την πωληση!

Δημοσ.

Ειναι γελοιο να λενε εντός 14 ημερων να το δηλωσεις αλλιως να σε αντιμετωπιζουν λες και το εκλεψες....

Μεσα το κουτι εχει ενα ολοκληρο προσπεκτους που αναφερει χαρακτηριστικα τους ορους του

'οτι και αν συμβει'.

Επισης το κουτι απ'εξω αναγραφει χαρακτηριστικα οτι πρεπει να δηλωθει εντος 14 ημερων απο την αγορα.

Εμφανεστατα το αναφερει λοιπον.

Ασχετα οτι το παιδι δεν μπηκε στον κοπο ουτε καν να το κοιταξει.

Δημοσ.

Παντου σε ολο τον κοσμο, η εγγυηση ισχυει με δηλωση του προιοντος, για αυτο εχει και τα σχετικα εντυπα... Να ειναι η αποδειξη και εγγυηση μαλλον μονο στην Ελλαδα ισχυει...

Δημοσ.

Αυτο με τις 14 μερες,ειναι μονο για το οτι κι αν συμβει και οχι για την κανονικη εγγυηση!

Αν δεν κανεις την εγγραφη μεσα σε 14,απλα χανεις την προσφορα του οτι κι αν συμβει,οχι την κανονικη εγγυηση!

Και αλλη φορα οταν παιρνετε ενα προιον καντε το κοπο να κανετε μια βολτα στο site του κατασκευαστη!

Μολις μπεις στο site της Toshiba κανει μπαμ αυτη η προσφορα και οι οροι ειναι συντομοι κ ξεκαθαροι!

 

Παντου σε ολο τον κοσμο, η εγγυηση ισχυει με δηλωση του προιοντος, για αυτο εχει και τα σχετικα εντυπα... Να ειναι η αποδειξη και εγγυηση μαλλον μονο στην Ελλαδα ισχυει...

Τα λαπτοπ της Toshiba εχουν προγραμμα που καθε τρις και λιγο σου τα κανου μπαλες του μπασκετ,για να κανεις την εγγραφη! :-D

Δημοσ.

Χωρίς να έχω καμιά διάθεση να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα το ότι και αν συμβεί είναι μια επιπλέον εγγύηση που λειτουργεί σαν ασφαλιστική κάλυψη γι'αυτο κ πρέπει να δηλωθεί το προϊόν .Το ότι δεν το γνωστοποίησαν από το κατάστημα,και του το πλάσαραν σαν συνολική εγγύηση για λόγους μάρκετινγκ φυσικά και επιβαρύνει τους πωλητές. Αυτό όμως είναι και ένα αντίτιμο κάποιου και είμαστε οι περισσότεροι πλέων που επειδή τα ξέρουμε όλα δεν ρίχνουμε έστω μια ματιά στα συνοδευτικά του υπολογιστή μας..

Δημοσ.

χωρις να ειμαι αμεσα εμπλεκόμενος(αρα και συναισθηματικα επηρεασμενος), θα παρατηρουσα οτι ειναι ενας εύσχημος τροπος να μην τιμας τη (διαφημιστική) σου πολιτική. Τι σημαινει να δηλωθει; Η κανονικη εγγύηση γιατι ισχυει χωρις δηλωση προιόντως; Οτι δεν το δηλωσες σε κανει κλέφτη, δεν το πληρωσες συνυπολογιζοντας στα θετικα τη συγκεκριμενη εγγύηση;

Να πω οτι εγω θα ημουν προσεκτικος γιατι ειμαι πονηρεμενος, αλλα δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι βουτηγμενοι στην τεχνολογια (και τα ψιλά γράμματα...) και οτι ειναι ευθυνη και του πωλητη που (προφανως) σου το πλασαρει σαν προτερημα αλλά ξεχναει να σου πει οτι δεν ισχυει αν δεν κανεις κατι. Πιστευω οτι μπορει να υπαρχει και νομικο θεμα παντως και γιαυτο ρωταω.

"Ελληνικος" ισως ειναι ο τροπος που αποφευγει καποιος τη συμβατικη του υποχρεωση...Ειναι γελοιο να λενε εντός 14 ημερων να το δηλωσεις αλλιως να σε αντιμετωπιζουν λες και το εκλεψες....

Φίλε μου, όταν αγοράζεις κάτι και δίνεις και κάποιες εκατοντάδες ευρώ, φροντίζεις να ανοίγεις τα manual books και γενικά τα συνοδευτικά βιβλιαράκια. Εκτός αυτού, αν δεν κάνω λάθος όταν ανοίξε τον φορητό πρέπει να υπήρχε μήνυμα που τον έλεγε να το δηλώσει.

Δημοσ.

Να συμπλησουμε και κατι,στο θεμα του "οτι κι αν συμβει"!Το πακετο σε καλυπτει μονο 2 φορες,αν χαλασει το λαπτοπ,απο επαιτιοτητα του χρηστη!Δλδ αν του χινω το καφε καθε τρις και λιγο,η εταιρια με καλυπτει μονο τις πρωτες δυο φορες και μετα τελειωνει αυτη η ασφαλεια!Αν δεν φταιει ο χρηστης,τοτε μετρα στην κανονικη εγγυηση και οχι στο ασφαλιστικο πακετο του οτι κι αν συμβει!

Δημοσ.

Να συμπλησουμε και κατι,στο θεμα του "οτι κι αν συμβει"!Το πακετο σε καλυπτει μονο 2 φορες,αν χαλασει το λαπτοπ,απο επαιτιοτητα του χρηστη!Δλδ αν του χινω το καφε καθε τρις και λιγο,η εταιρια με καλυπτει μονο τις πρωτες δυο φορες και μετα τελειωνει αυτη η ασφαλεια!Αν δεν φταιει ο χρηστης,τοτε μετρα στην κανονικη εγγυηση και οχι στο ασφαλιστικο πακετο του οτι κι αν συμβει!

Μια φορα εννοεις:

 

'Προσοχή: Η προσφορά για την «Εγγύηση ότι κι αν συμβεί» ισχύει από τις 16 Απριλίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Η κάλυψη ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς και για μια μόνο φορά.'

 

Link

Δημοσ.

Μια φορα εννοεις:

 

'Προσοχή: Η προσφορά για την «Εγγύηση ότι κι αν συμβεί» ισχύει από τις 16 Απριλίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Η κάλυψη ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς και για μια μόνο φορά.'

 

Link

Στη Κυπρο το διαφημιζαν οτι ειναι 2 χρονια και 2 φορες επιδιορθωσης!Προφανος το ξανα αλλαξαν και το επαναφεραν στο αρχικο πακετο!!!

Δημοσ.

Μεχρι περυσι ισχυε για 2 χρονια και στην Ελλαδα, αλλα για 1 φορα επισκευης.

Απο τις 31 Σεπτεμβριου 2011 και μεχρι τωρα ειναι στον 1 χρονο και με 1 φορα επισκευη.

Δημοσ.

Μεχρι περυσι ισχυε για 2 χρονια και στην Ελλαδα, αλλα για 1 φορα επισκευης.

Απο τις 31 Σεπτεμβριου 2011 και μεχρι τωρα ειναι στον 1 χρονο και με 1 φορα επισκευη.

Οποταν,εκτος του οτι εμεινα πισω,δε το θυμομουν και σωστα! :rolleyes:

Ευτυχως που με διορθωσες,γιατι θα παραπληροφορουσα τον κοσμο! ;)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Μετά από ευγενικό email στην Ιαπωνία που προωθήθηκε στη Γερμανία, με ενημέρωσαν ότι θα το επισκευάσουν σαν ένδειξη καλής θελήσεως. Δε θέλω να προσθέσω κάτι, απλά μπράβο τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...