Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παραγγειλα σημερα θερμοστατη swag και καλου κακού και μια ταπα του ψυγείου γιατι βλεπω οτι έχει λιγο υπερχείλιση και μηπως χανει πιεση το συστημα. Το έψαξα και στο manual Haynes του uno για την πίεση και προβλέπει 0,780 bar.  Η ταπα που παράγγειλα είναι 1 Βar αλλά υπάρχουν και 1,4 bar. Ας ελπίσω να μου στείλουν τη σωστή. Θα κάνω αυτά και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικα μα την υπερθέρμανση της μηχανης σε fiat uno 1.1 1992 μοντέλο ενημερώνω ότι το έλυσα. Ειναι απίστευτο αυτό που συνέβαινε. Πριν αρκετα χρόνια είχα αλλάξει τρόμπα νερού σε αντιπροσωπεία Fiat στο γέρακα. Ο μάστορας όμως άντί να βάλει ποσότητα 1 φλατζόκολλας έβαλε 10. Αυτή ξεκόλυσε μετά απο΄κανα  δύο χρόνια και έτσι άρχισε το πρόβλημα .  Ενα κομμάτι σιλικόνης είχε φράξει την δίοδο στον κορμό της μηχανής. Τυχαία σήμερα το ανακάλυψα που έλυσα την τρόμπα αφου στο σημείο που ήταν, μόνο αν το ψιλάφιζες το έβρισκες. Με ένα συρμα και μετά από πολύ ώρα τό έβγαλα. Αφού έκανα τέστ ντράιβ η θερμοκρασία επανήλθε στους 85 C σταθερά. Η παραπάνω σιλικόνη σίγουρα το υπόλοιπο κομμάτι που δεν βρήκα πήγε προς το ψυγείο αφού πριν χρόνια έιχε βουλώσει. Ενας άχρηστος μάστορας δημιούργησε κατάσταση που κάποιος άλλος εαν δεν το μαστόρευε μονος του το αυτοκίνητο όπως εγώ, θα το έιχε πετάξει. Ευχαριστώ παιδια για το χρόνο σας.

Επεξ/σία από dimrozos
  • Like 5
Δημοσ.
5 ώρες πριν, dimrozos είπε

Σχετικα μα την υπερθέρμανση της μηχανης σε fiat uno 1.1 1992 μοντέλο ενημερώνω ότι το έλυσα. Ειναι απίστευτο αυτό που συνέβαινε. Πριν αρκετα χρόνια είχα αλλάξει τρόμπα νερού σε αντιπροσωπεία Fiat στο γέρακα. Ο μάστορας όμως άντί να βάλει ποσότητα 1 φλατζόκολλας έβαλε 10. Αυτή ξεκόλυσε μετά απο΄κανα  δύο χρόνια και έτσι άρχισε το πρόβλημα .  Ενα κομμάτι σιλικόνης είχε φράξει την δίοδο στον κορμό της μηχανής. Τυχαία σήμερα το ανακάλυψα που έλυσα την τρόμπα αφου στο σημείο που ήταν, μόνο αν το ψιλάφιζες το έβρισκες. Με ένα συρμα και μετά από πολύ ώρα τό έβγαλα. Αφού έκανα τέστ ντράιβ η θερμοκρασία επανήλθε στους 85 C σταθερά. Η παραπάνω σιλικόνη σίγουρα το υπόλοιπο κομμάτι που δεν βρήκα πήγε προς το ψυγείο αφού πριν χρόνια έιχε βουλώσει. Ενας άχρηστος μάστορας δημιούργησε κατάσταση που κάποιος άλλος εαν δεν το μαστόρευε μονος του το αυτοκίνητο όπως εγώ, θα το έιχε πετάξει. Ευχαριστώ παιδια για το χρόνο σας.

Ενας απο τους λόγους που μου αρέσει να ψάχνω μόνος μου πράγματα στο όριο βέβαια του φυσιολογικού.

Γιατί αρκετοί μηχανικοί είναι για φούτσο καβάλα...

Το πρώτο πράγμα που δασκάλεψα το μεγάλο μου τώρα που πάει λύκειο και θέλει να τελειώσει τεχνίτης οχημάτων.

ΜΗΝ γίνεις ποτέ λαμόγιο για τον οποιδήποτε λόγο.

Δεν ένιωσες μάγκας που κατάφερες και το βρήκες κινούμενος βάση λογικής;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/1/2020 στις 6:37 ΜΜ, piiii είπε

Ενας απο τους λόγους που μου αρέσει να ψάχνω μόνος μου πράγματα στο όριο βέβαια του φυσιολογικού.

Γιατί αρκετοί μηχανικοί είναι για φούτσο καβάλα...

Το πρώτο πράγμα που δασκάλεψα το μεγάλο μου τώρα που πάει λύκειο και θέλει να τελειώσει τεχνίτης οχημάτων.

ΜΗΝ γίνεις ποτέ λαμόγιο για τον οποιδήποτε λόγο.

Δεν ένιωσες μάγκας που κατάφερες και το βρήκες κινούμενος βάση λογικής;

Αν το φχαριστήθηκα λέει!. Εχω ένα ερασιτεχνικο συνεργείο οργανωσει στο σπίτι εδώ και χρόνια. Και έχει μπεί κόκκινη γραμμή στα μαστοράκια που μόνο να σε γδαρουν θέλουν. Με το youtube έχεις και οδηγίες  ζωντανά πως να κάνεις την εργασία.

Επεξ/σία από dimrozos
Δημοσ.

Δυστυχώς ελάχιστοι μάστορες έχουν την εκπαίδευση αλλά και την όρεξη ώστε να ακολουθούν σωστά τις οδηγίες επισκευής. Εύγε που το έλυσες μόνος σου το θέμα, έχω κάνει και εγώ διάφορα στο αμάξι-μηχανάκι για να μην βασίζομαι στον κάθε μάστορα που μονο λέει "ολα καλα"....

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, dimrozos είπε

Αν το φχαριστήθηκα λέει!. Εχω ένα ερασιτεχνικο συνεργείο οργανωσει στο σπίτι εδώ και χρόνια. Και έχει μπεί κόκκινη γραμμή στα μαστοράκια που μόνο να σε γδαρουν θέλουν. Επίσεις τωρα με το youtube έχεις και οδηγίες  ζωντανά πως να κάνεις την εργασία. Και τα φόρουμ βοηθάνε. Παντα καλά

να υποθεσω εχεις κανα κουβαδακι 15ετιας η 20ετιας ; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsipakis είπε

να υποθεσω εχεις κανα κουβαδακι 15ετιας η 20ετιας ; 

Έτσι είναι γιατί αν έχεις πραγματικό κουβαδακι 3ετιας θα τρέχεις για 800+αρια στην αντιπροσωπεία με τις ίδιες βλάβες κάθε προκαθορισμένο χρόνο ούτε καν χλμ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Klausx είπε

Έτσι είναι γιατί αν έχεις πραγματικό κουβαδακι 3ετιας θα τρέχεις για 800+αρια στην αντιπροσωπεία με τις ίδιες βλάβες κάθε προκαθορισμένο χρόνο ούτε καν χλμ.

οχι αλλα μονο αν εχεις κουβα ανω τον 15 ετων δικαιολογείσαι να παριστανεις τον μικρο μηχανικο σκαλιζοντας κατι που δε ξερεις 

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, tutuyo είπε

κακά τα ψέματα, χέρι βάζεις μόνο σε παλιά αμάξια, ειδικά άμα πας στα ψαχτά όπως ο ts

Η όλη ιστορία είναι να μάθεις πως λειτουργούν τα πράγματα στο εκάστοτε μαραφέτι. Εντάξει με τα ηλεκτρονικά δεν μπορείς να μπλέξεις αναγκαστικά.

Αλλά κάποια άλλα πράγματα μια χαρά τα κάνεις, απλά στην αρχή φοβάσαι να το ακουμπήσεις γιατί δεν έχει κάποιο οδηγό και υπάρχει περίπτωση να κάνεις χοντρή παπαριά αν δεν ξέρεις τι κάνεις.

Εξηγούμαι...

Αγοράζω το 2005 καινούργιο το τωρινό μου octavia 5. Ανοίγεις το καπώ... Τι να δείς φύσκα στην πλαστικίλα. Τι να ακουμπήσεις; 

Η πρότερη ενασχόλησή μου με αμάξι ήταν ένα κορσάκι του 90 όπου όλα ήταν εκεί μπροστά σου. Τσιμπάς ένα μάνουαλ της haynes και voila βρίσκεις και που είναι η τάπα των λαδιών, που είναι τα μπουζί, τα φίλτρα και όλα γενικά τα αναλώσιμα που κάνεις σε ένα τυπικό service. Αργότερα στην πορεία προκύψανε και άλλα θέματα που θέλανε διαγνωστικό. ΟΚ τσίμπησα ένα καλώδιο obd2 και παρέα με το μάνουαλ βρήκα για ποιό λόγο παραπονιόταν για την egr.

Δημοσ.

Πιο περιπλοκα ειναι γιατι παρεμβάλλονται γυρω στους 500+ εξτρα αισθητηρες και υποαισθητηρες σε σχεση με τα παλαιοτερα συν οτι θέλουν πιο εξειδικευμένα εργαλεια πλεον π.χ. θελουν γωνιακη καστανια με επεκταση 7,22 ποντους και καρυδακι torx διαστασης 3 1/28 της ιντζας που γυρναει αριστερόστροφα απο δεξια και τρεχα γυρευε, αλλιώς για να δεις καποια πραγματα και να αλλαξεις καποια π.χ. λαδια, φίλτρα κανενα check engine κλπ με ενα service manual ή κανενα τυπου autodata και μια φισα obd με ενα προγραμμα τυπου autocom η torque τα κανεις ολα πενα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...