Herculess Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Πήρα μεταχειρισμένο ένα FIAT Punto s 1.1 του 1994 μοντέλο, και εχει 2 βδομάδες τώρα που ανάβει το λαμπάκι θερμοκρασίας. Την πρώτη φορά πίστευα ότι ήταν το ψυγείο, οπότε αλλαξα το νερό να καθαρίσει γιατι είχε καφέ χρώμα με ίζημα σαν σκουριά μέσα (όχι λάδια) και το έκανα εξαέρωση. Δούλεψε για 400km περίπου φυσιολογικά, ώσπου ξαναπαρουσίασε το ίδιο πρόβημα. Παρατηρώ ότι κάθε φορά που είναι να ανεβάσει θερμοκρασία, το σύστημα θερμανσης της καμπίνας πετάει κρύο αέρα αντι ζεστό. Το βεντιλατέρ του ψυγείου δουλεύει όπως και ο θερμοστάτης του. Στα νερά του ψυγείου δεν έχω λάδια απο πιθανή διαρροή από τη φλατζα κεφαλής. Στο κάρτερ με τα λάδια δεν βλέπω άσπρο χρώμα που δηλώνει το κάψιμο της φλάτζας κεφαλής. Όταν η μηχανή είναι ζεστή και πάω να ανοίξω το καπάκι αργά αργα πάντα, μου φαίνεται ότι έχει μεγάλη πίεση μέσα και πάει να πετάξει το νερό έξω. Διαβασα το νετ ότι είναι σημάδι καμένης φλάτζας, ισχύει κάτι τέτοιο? Πήρα έναν θερμοστάτη για να τον αλλάξω, μπας και είναι αυτό, για να δούμε... Τι μπορεί να είναι, ξέρει κανείς?
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 αν εχει καμενη φλατζα κοιταξε την ταπα του λαδιου στη μηχανη αν εχει γυρω γυρω μια ασπρη γλυτσα, αν εχει καθαρισε την και μετα απο μερικες μερες δες αν ξαναμαζεψε, αν ναι τοτε εχεις καμενη φλατζα. επισης παρομοιο προβλημα ειχα με το δικο μου αυτοκινητο (peugeot 306) και τελεικα ηταν κομενο ενα σωληνακι απο τις αναθυμιασεις του κινητηρα
lary7 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Παρατηρώ ότι κάθε φορά που είναι να ανεβάσει θερμοκρασία, το σύστημα θερμανσης της καμπίνας πετάει κρύο αέρα αντι ζεστό. Εδω ειναι το προβλημα σου. Το συστημα θερμανσης της καμπινας περνει νερο απευθειας απο το ψυγειο, αμα δεν βγαζει ζεστο σημαινει οτι το νερο δεν κυκλοφορει στο κυκλωμα. Αρα η καπου εχει φρακαρει ή η αντλια νερου τα εχει παιξει η γενικα κατι τετοιο παιζει. Θερμοστατης μπορει να ειναι αλλα δυσκολα γιατι οταν χαλανε μενουν ανοιχτοι και δεν ανεβαζουν θερμοκρασια.Τωρα μπορει και να μπλοκαρε ο δικος σου, Fiat ειναι αυτη.... Καλο ειναι αμα αναβει λαμπακι να το σβηνεις αμεσως, πριν καψεις τις φλαντζες και σου βγει μεγαλυτερη η ζημια. Θυμαμαι στο στρατο ειχε προβλημα με θερμοκρασιες μια καναδεζα και οταν ανεβαζε πολυ ο οδηγος εβαζε την θερμανση στο τερμα για να πεσει, μηνα αυγουστο......
Herculess Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 αν εχει καμενη φλατζα κοιταξε την ταπα του λαδιου στη μηχανη αν εχει γυρω γυρω μια ασπρη γλυτσα, αν εχει καθαρισε την και μετα απο μερικες μερες δες αν ξαναμαζεψε, αν ναι τοτε εχεις καμενη φλατζα. επισης παρομοιο προβλημα ειχα με το δικο μου αυτοκινητο (peugeot 306) και τελεικα ηταν κομενο ενα σωληνακι απο τις αναθυμιασεις του κινητηρα Δεν παρατηρώ κάτι σε ασπρο χρώμα στο πώμα πλήρωσης λαδιού( αν εννοείς αυτό) αλλά ούτε και στο μεταλλικό πράγμα που βλέπεις τη στάθμη λαδιού. Το σωλινάκι από τις αναθυμιάσεις που είναι? Εδω ειναι το προβλημα σου. Το συστημα θερμανσης της καμπινας περνει νερο απευθειας απο το ψυγειο, αμα δεν βγαζει ζεστο σημαινει οτι το νερο δεν κυκλοφορει στο κυκλωμα. Αρα η καπου εχει φρακαρει ή η αντλια νερου τα εχει παιξει η γενικα κατι τετοιο παιζει. Θερμοστατης μπορει να ειναι αλλα δυσκολα γιατι οταν χαλανε μενουν ανοιχτοι και δεν ανεβαζουν θερμοκρασια.Τωρα μπορει και να μπλοκαρε ο δικος σου, Fiat ειναι αυτη.... Καλο ειναι αμα αναβει λαμπακι να το σβηνεις αμεσως, πριν καψεις τις φλαντζες και σου βγει μεγαλυτερη η ζημια. Θυμαμαι στο στρατο ειχε προβλημα με θερμοκρασιες μια καναδεζα και οταν ανεβαζε πολυ ο οδηγος εβαζε την θερμανση στο τερμα για να πεσει, μηνα αυγουστο...... Μόλις έβγαλα τον παλιό θερμοστάτη και έβαλα καινούριο. Τον παλιό τον έβαλα σε ένα κατσαρολάκι με βρασμένο νερό και ψιλο-ανοίγει αλλά δεν ξέρω πόσο πρεπει να ανοίγει για να έχει καλή κυκλοφορία. Ανοίγοντας την τάπα εξαέρωσης του ψυγείου βλέπω ότι πετάει νερό οπότε πιστεύω ότι δεν είναι η αντλία, εκτός και αν έχει σπάσει καμια φτερωτή της και δεν στέλνει αρκετό νερό. Πάντος εδώ στη Δανία που είμαι τον Αύγουστο με 20 μαχ βαθμούς την θέλεις την θέρμανση
d..b Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 οταν το ειχα αυτο το αμαξι πριν κανα 2 χρονια και μου το εκανε αυτο εμενα ηταν φλατζα...σου εχει ξανακαψει ποτε?πιο παλια?
Herculess Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δεν ξέρω αν έχει ξανακάψει γιατί το πήρα μεταχειρισμένο πριν λιγο καιρο, αλλά είχε μονο 105000 χιλ. οποτε δεν πιστεύω. Πάντος διάβασα ότι είναι συχνό φαινόμενο στα punto το κάψιμο φλάτζας. Υπάρχει περίπτωση να έχει καεί αλλά να μην θέλει πλανιάρισμα το μπλοκ ή το καπάκι, και να σωθεί η κατάσταση μόνο με αλλαγή?
d..b Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 σε ρωταω γιατι εμενα εκανε ετσι οταν εκαψε δευτερη φορα φλατζα....την πρωτη φορα πεταγε ντουμανια απο την εξατμιση...εμενα ηταν του 95 και οταν το εδωσα ειχα 250000χιλ+++
Herculess Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 όταν την αλλαξες, πλανιαρες και το καπάκι ή απλά αλλαγή φλάτζας? εμένα χτες που αλλαξα τον θερμοστάτη μου έβγαζε αρκετό καπνό από την εξάτμιση αλλά μετά έστρωσε. Σήμερα που το πήγα μι βόλτα ολα ήταν νορμάλ (ακόμα) χωρίς καπνό.
Timour21 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Εδω ειναι το προβλημα σου. Το συστημα θερμανσης της καμπινας περνει νερο απευθειας απο το ψυγειο, αμα δεν βγαζει ζεστο σημαινει οτι το νερο δεν κυκλοφορει στο κυκλωμα. Αρα η καπου εχει φρακαρει ή η αντλια νερου τα εχει παιξει η γενικα κατι τετοιο παιζει. Θερμοστατης μπορει να ειναι αλλα δυσκολα γιατι οταν χαλανε μενουν ανοιχτοι και δεν ανεβαζουν θερμοκρασια.Τωρα μπορει και να μπλοκαρε ο δικος σου, Fiat ειναι αυτη.... Καλο ειναι αμα αναβει λαμπακι να το σβηνεις αμεσως, πριν καψεις τις φλαντζες και σου βγει μεγαλυτερη η ζημια. Θυμαμαι στο στρατο ειχε προβλημα με θερμοκρασιες μια καναδεζα και οταν ανεβαζε πολυ ο οδηγος εβαζε την θερμανση στο τερμα για να πεσει, μηνα αυγουστο...... Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει πρόβλημα με το κύκλωμα... Ειδικά απο την στιγμή που σου λέει οτι οταν πάει να ανάψει η μηχανή, τότε σταματάει να δουλεύει και το καλοριφέρ...Δεν γίνεται λοιπόν να κάνει κύκλωμα το νερό και μετά να σταματάει... Αν η θερμοκρασία του νερού ξεπεράσει τους 100 βαθμούς τότε γίνεται ατμός, λογικό είναι να βγάζει παγωμένο αέρα το βεντιλατέρ τότε, αφού δεν κυκλοφορεί νερό. Γι'αυτό λοιπόν ποτέ νερό στο ψυγείο παρα μόνο παραφλού. Το παραφλού βράζει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες, και παγώνει σε χαμηλότερες απ'ότι το νερό. Συν οτι το νερό με την ηλεκτρόλυση που τρώει, κάνει νεροφαγώματα στο καπάκι... Κλασικό κόλπο αυτό που έκανες στο στρατό, αφού με το άνοιγμα του καλοριφέρ, τραβάς μέρος της θερμότητας απο το κύκλωμα ψύξης... όταν την αλλαξες, πλανιαρες και το καπάκι ή απλά αλλαγή φλάτζας? εμένα χτες που αλλαξα τον θερμοστάτη μου έβγαζε αρκετό καπνό από την εξάτμιση αλλά μετά έστρωσε. Σήμερα που το πήγα μι βόλτα ολα ήταν νορμάλ (ακόμα) χωρίς καπνό. Αλλαγή φλάτζας χωρίς πλάνισμα στο καπάκι και τρίψιμο στις βαλβίδες δεν γίνεται... (ή μάλλον γίνεται αν πας σε μπακάλη να στο φτιάξει, αλλά θα σου κρατήσει πολύ λιγότερο απο το να το έφτιαχνες σωστά).
dimrozos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Εγω έχω ενα Fiat uno 1.1 1992. Για αρκετα χρόνια το κυκλοφορούσε ο πατερας και είχα βγάλει τον θερμοστατη λόγω υπερθερμανσης. Τωρα που έκοψα τα ψυχοφάρμακα με έπιασε μια τρέλα να το επαναφέρω την θερμοκρασια στην κανονική όπως έδειχνε το οργανο παλιά 85 c. Άλλαξα ψυγείο μαρκας nissen, οικονομικό 38 ευρώ και ίδιες διαστάσεις με το παλιό και δεν άλλαξε τίποτα. Κατόπιν άλλαξα το αισθητηρα θερμοκρασία του Οργάνου και του τσόκ, 20 ευρώ και τα δύο, τίποτα, δεν άλλαξε. Άλλαξα φλάντζα μηχανής, αν και δεν ήταν καμμένη απ ότι είδα στο λύσιμο 12 ευρω, τ'ίποτα δεν άλλαξε. Όταν βγάζω τον θερμοστάτη η θερμοκρασία είνα στο 0. Έχω αλλάξει τρείς θερμοστάτες και λειτουργούν το ίδιο ανεβάζουν θερμοκρασία όταν το αυτοκίνητο κινηται στις 2000 -3000 στροφές σε εθνικό δρόμο, και παρότι η θερμοκρασία ειναι από 95 έως 100 βαθμούς το καλοριφέρ είναι κρύο. Στο ρελαντί δουλευει άψογα ανοίγει το βεντιλατέρ στους 85-90 C και το καλοριφερ έχει θέρμανση. Η εξαέρωση είναι άψογη. Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια είχα αλλάξει τρόμπα νερού που την πηρα από έναν έμπορο που ειναι σχετικά ακριβός γυρω στα 25 ευρώ, δηλαδή τρόμπα της πλάκας. Δεν ξερω τι να κάνω να μπό στην διαδικασία και για αλλαγη τρόμπας ή να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στην θάλασσα
Gatilaras Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Κανεις μια βολτα να ζεσταθει το αυτοκινητο,ανοιγεις την κατω ταπα του ψυγειου που αδειαζει τα νερα και τα αδειαζεις να φυγει τυχον μουργα,αλλαζεις θερμοστατη,γεμιζεις και εξαερωνεις με παραφλου οχι νερο.Επειτα εαν θες να εισαι πιο σιγουρος επενδυεις σε 2 οργανακια,θερμοκρασια νερου,θερμοκρασια λαδιου για να βλεπεις κανονικες μετρησεις.Το καλοριφερ σου βγαζει ζεστο οταν κινεισαι η απλα μεχρι χλιαρο?
nick#18 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 4 ώρες πριν, dimrozos είπε Εγω έχω ενα Fiat uno 1.1 1992. Για αρκετα χρόνια το κυκλοφορούσε ο πατερας και είχα βγάλει τον θερμοστατη λόγω υπερθερμανσης. Τωρα που έκοψα τα ψυχοφάρμακα με έπιασε μια τρέλα να το επαναφέρω την θερμοκρασια στην κανονική όπως έδειχνε το οργανο παλιά 85 c. Άλλαξα ψυγείο μαρκας nissen, οικονομικό 38 ευρώ και ίδιες διαστάσεις με το παλιό και δεν άλλαξε τίποτα. Κατόπιν άλλαξα το αισθητηρα θερμοκρασία του Οργάνου και του τσόκ, 20 ευρώ και τα δύο, τίποτα, δεν άλλαξε. Άλλαξα φλάντζα μηχανής, αν και δεν ήταν καμμένη απ ότι είδα στο λύσιμο 12 ευρω, τ'ίποτα δεν άλλαξε. Όταν βγάζω τον θερμοστάτη η θερμοκρασία είνα στο 0. Έχω αλλάξει τρείς θερμοστάτες και λειτουργούν το ίδιο ανεβάζουν θερμοκρασία όταν το αυτοκίνητο κινηται στις 2000 -3000 στροφές σε εθνικό δρόμο, και παρότι η θερμοκρασία ειναι από 95 έως 100 βαθμούς το καλοριφέρ είναι κρύο. Στο ρελαντί δουλευει άψογα ανοίγει το βεντιλατέρ στους 85-90 C και το καλοριφερ έχει θέρμανση. Η εξαέρωση είναι άψογη. Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια είχα αλλάξει τρόμπα νερού που την πηρα από έναν έμπορο που ειναι σχετικά ακριβός γυρω στα 25 ευρώ, δηλαδή τρόμπα της πλάκας. Δεν ξερω τι να κάνω να μπό στην διαδικασία και για αλλαγη τρόμπας ή να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στην θάλασσα Αν δε βγαζει ζεστο μεσα, η δεν εχεις κανει σωστη εξαερωση οποτε το ψυγειο του καλοριφερ ειναι αδειο η εχει βουλωσει.. Οι θερμοστατες που εχεις αλλαξει ειναι σιγουρα ενταξει? Μπορεις να τους βαλεις σε ενα μπρικι με νερο, (1-1 τη φορα) και να τους βαλεις να βρασουν.. καθεσαι απο πανω τους και οταν ειναι η θερμοκρασια να ανοιξουν θα ακουσεις ενα "τακ".. αν δεν πολυ πιθανο να εχουν κολλησει ανοικτοι και να μη δουλευουν οποτε για αυτο να μην καταφερνει το αμαξι να ζεσταθει! Θα σου προτεινα να δοκιμασεις ισως καποιο γνησιο της fiat.. δεν θα ειναι πολυ ακριβοτερος.. Επισης βαζεις παραφλου η νερο μεσα? Αν βαζεις το 2ο. σιγουρα το κυκλωμα σου ειναι γεματο σκουρια που προκαλει κολληματα σε θερμοστατες και βουλωμενα ψυγεια.. Σιγουρα ομως, κανεις δεν μπορει να κανει σωστη διαγνωση μεσα απο ενα forum οσα και να ξερει.. οποτε μηπως να επισκευθεις ενα σωστο συνεργειο να του ριξουν μια ματια?
papoys1 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Όταν λες άλλαξες ψυγείο εννοείς του αυτοκινήτου ή του καλοριφέρ;;;;;;Για να ανεβάζει 95 - 100 εν κινήσει σε ίσιο δρόμο και να μη σου βγάζει ζεστό μέσα σίγουρα δεν κυκλοφορεί το νερό στο μικρό ψυγείο του καλοριφέρ.Εάν άλλαξες αυτό τότε δεν κυκλοφορεί το νερό δηλαδή για κάποιο λόγο ζεσταίνεται το νερό στη μηχανή αλλά δεν σου ανοίγει ο θερμοστάτης.Αλλά πάλι αν δεν άνοιγε ο θερμοστάτης και δεν σταματούσες το αυτοκίνητο θα είχε κολλήσει η μηχανή. Για να σιγουρευτείς αν όντως έχεις βάλει καινούργιο ψυγείο καλοριφέρ βγάλε τον καινούργιο θερμοστάτη βάλε τον παλιό τον κολλημένο ανοιχτό να δεις αν ζεσταίνει έστω και λίγο , τότε δεν λειτουργεί σωστά ο καινούργιος θερμοστάτης.
dimrozos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ευχαριστω για τις συμβουλές σας παιδια. Τα εχω αλλάξει σχεδόν όλα. Στο ρελεντί όταν ανοιγει το βεντιλατλερ έχω καλοριφέρ που σημαίνει το ψυγείο του καλοριφέρ δουλεύει. Οταν βγάζω το θερμοστάτη η θερμοκρασία στο είναι 0, που σημαίνει το ψυγείο νερού δεν ειναι βουλομένο άν και το έχω αλλάξει πέρυσι. Έχω αλλάξει όπως σας είπα και τις βαλβίδες θερμοκρασία και τις δύο αλλά ούτως ή άλλως το όργανο δουλεύει σωστά. Έχω αλλάξει δύο θερμοστάτες, αλλά όμως ίδια μάρκα calorstat. Βάζω αντιψυκτικό ένοείται, 30% ανάμειξη με αποιονισμένο νερό. Εχω κάνει άψογη εξαέρωση. Το καλοκαίρι άλλαξα και την φλάντζα μηχανής, η οποία όπως την έδειξα σε έναν φίλο μηχανικό μου είπε οτι δεν ήταν καμμένη). Επίσης στην βαση του θερμοστάτη υπάρχει μια τρύπα μια μπιλια η οποία πιθανώς είναι βαλβίδα απισυμπίεσης σε περίπτωση που κολύσει ο θερμοστατης, εγώ την αφαίρεσα και από 1 mm τρύπα την έκανα 3mm, και πάλι τίποτα δεν έκανα. Η βαλβίδα του βεντιλετέρ άν και είναι μαμά δουλεύει σωστά. Το πρόβλημά μου ειναι ότι σε πορεία εθνικού δρόμου με 2500-3000 στροφές 80-90 χιλιόμετρα μου ανεβάζει θερμοκρασία. Οταν σταμάτησα και ακούμπησα το κολάρο που βγαίνει απο το θερμοστάτη ήταν καυτό. Το κολλάρο όμως που έβγαινε από το ψυγείο πρός την τρόμπα νερού ηταν χλιαρό (γι αυτό και δεν έχω θέρμανση). Στο ρελαντί όπως σας είπα το ψυγείο νερού και καλοριφέρ θερμαινεται κανονικά ( μαλλον επειδή δεν ψυχεται το ψυγείο νερού από την κίνηση του αέρα) . Τωρα δυο πράγματα μου έμειναν. Να βρώ μια άλλη μαρκα θερμοστάτη ή να σκεφτώ να αλλάξω και την τρόμπα νερού. Σας τα περιγράφω αναλυτικά μήπως κάποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2020 από dimrozos
nick#18 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Οπως τα λες, το ακουω για τρομπα αλλα αυτο που λες οτι το κολαρο πριν το ψυγειο και μετα εχουν διαφορα.. ειναι λογικο.. πρεπει να εχουν ομως μικρη διαφορα.. ζεστα και τα 2 αλλα το ενα λιγοτερο.. αν τελικα πιανεις αυτο που ερχεται στο ψυγειο και καιει και το αλλο ειναι ισα που χλυαρο.. κολλημενος θερμοστατης! Οι calorstat παντως ειναι καλοι.. να ετυχες σε ελαττωματική παρτιδα? Παρε αλλη μαρκα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα