DimitrisPas13 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Είμαι 16 χρονών και θέλω να τροποποιήσω το ποδήλατο μου...θέλω να το κάνω μοτοποδήλατο χωρίς να χάσω την λειτουργία του ποδηλάτου...θέλω να μου πείτε τι πρέπει να αγοράσω...ξεχνάμε την λύση κάποιου κιτ...θέλω να είναι και οικονομικό!!!
Haldol Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Απαραίτητα με βενζίνη; Διότι δεν έχω δει να παίζει κάτι τέτοιο, αλλά έχω δει μπόλικα ηλεκτρικά υποβοηθήματα για ποδήλατο.
elvisjedi Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 μονο με καποιο κιτ 8α καταφερεις να κανεις κατι τετοιο που σκεφτεσαι ειτε βενζινοκινητο http://viewitem.eim.ebay.gr/bicycle-engine-kit/260976093094/item ειτε ηλεκτροκινητο http://viewitem.eim.ebay.gr/1-Electric-Bicycle-Conversion-Kit-250W-24V-Cycle-Bike-Kit-with-Battery-UK-Seller/220988908636/item για βενζινοκινητο μια πιο προσιτη λυση ειναι να βρεις κανα μεταχειρισμενο μινι-μοτο, να ξηλωσεις την μηχανη και ολα τα παρελκομενα και να την βαλεις στο ποδηλατο (θελει αρκετη πατεντα σε αντιθεση με τα ετοιμα κιτ που σε 2 ωρες τα τοποθετεις και εισαι ετοιμος για βολτα)
DimitrisPas13 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Απαραίτητα με βενζίνη; Διότι δεν έχω δει να παίζει κάτι τέτοιο, αλλά έχω δει μπόλικα ηλεκτρικά υποβοηθήματα για ποδήλατο. τι είναι καλύτερο βενζινοκίνητο ή ηλεκτροκίνητο σε θέμα οικονομίας;
elvisjedi Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 πιο οικονομικο ειναι με βενζινη, γιατι και σαν πρωτη εγκατασταση ειναι πιο φτηνο αλλα και σαν συντηρηση πολυ φτηνοτερο σε σχεση με το ηλεκτροκινητο το οποιο οι μπαταριες του αντεχουν συγκεκριμενες φορτισεις και ειναι πολυ ακριβη η αντικατασταση τους. γενικα τα ηλεκτρικα συστηματα ειναι ακομα σε πρωιμο σταδιο και βγαζουν αρκετα προβληματα κυριως στους κοντρολερ και φυσικα οι μπαταριες θεωρουνται αναλωσιμες.
Haldol Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 τι είναι καλύτερο βενζινοκίνητο ή ηλεκτροκίνητο σε θέμα οικονομίας; Εννοείται ηλεκτροκίνητο. Όχι μόνο το κόστος της μετακίνησης είναι ελάχιστο, (κάτω από 1€ στα 100 χιλιόμετρα από αυτά που έχω ακούσει) αλλά και δε χρειάζεται σχεδόν καμία συντήρηση, σε αντίθεση με έναν κινητήρα βενζίνης. Βέβαια τα περισσότερα κιτ είναι απλά κινητήρες υποβοήθησης και όχι λύσεις που θα πατάς γκάζι και "θα πηγαίνει μόνο του. Υπάρχουν και πιο δυνατά που τα καταφέρνουν, αλλά και πάλι σε ανηφόρες το θέλει το πεταλάκι. EDIT: Βλέπω με τον elvisjedi διαφωνούμε σ' αυτό το θέμα.
elvisjedi Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 το ειχα ψαξει πολυ το θεμα με τα ηλεκτρικα , αυτο που λες για το μοτερ ισχυει 1000% οτι δλδ δεν χρειαζεται καμια συντηρηση, επισης τεραστιο + στο ηλεκτρικο ειναι το οτι ειναι τελειως αθορυβο σε αντιθεση με τα συγκεκριμενα μοτερ βενζινης που σου περνουν τα αυτια. το μεγαλο αρνητικο ομως ειναι ο κοντρολερ που ειναι ακριβος και μπορει να χαλασει ευκολα κ το τεραστιο αρνητικο οι μπαταριες που εχουν παρα πολυ υψηλο κοστος αγορας και δυστηχως περιορισμενο κυκλο φορτισεων. οποτε μπορει να εχεις φτηνοτερα χλμ με το ηλεκτρικο αλλα εχεις α) ακριβοτερη αρχικη αγορα & β) κατα πολυ ακριβοτερα αναλωσιμα οποτε στην τελικη δεν ειναι και τοσο οικονομικο το χλμ σε μερικα χρονια θελω να πιστευω πως θα εξελιχθει περισοτερο η ηλεκτροκινηση σε ολα τα οχηματα (οι μπαταριες βασικα που ειναι η αχιλειος πτερνα της)
Haldol Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Επειδή λες ότι το έχεις ψάξει, έχεις κάτσει κάτω να συγκρίνεις νούμερα; Οι μπαταρίες αντέχουν για κάποια χιλιόμετρα που δεν είναι λίγα, ενώ το κόστος τους δεν είναι πάνω από 50-70 ευρώ. Από την άλλη η βενζίνη πέρα από το πολλαπλάσιο κόστος της μετακίνησης, ζητάει και λάδια, φίλτρα, μάστορα (δε μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου αν δε ξέρεις) και άλλα. Στο αρχικό κόστος βάζουμε και το κόστος για το δίπλωμα οδήγησης μοτοποδηλάτου από την τροχαία. Το ρεύμα δε θέλει δίπλωμα.
DimitrisPas13 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 μονο με καποιο κιτ 8α καταφερεις να κανεις κατι τετοιο που σκεφτεσαι ειτε βενζινοκινητο http://viewitem.eim.ebay.gr/bicycle-engine-kit/260976093094/item ειτε ηλεκτροκινητο http://viewitem.eim.ebay.gr/1-Electric-Bicycle-Conversion-Kit-250W-24V-Cycle-Bike-Kit-with-Battery-UK-Seller/220988908636/item για βενζινοκινητο μια πιο προσιτη λυση ειναι να βρεις κανα μεταχειρισμενο μινι-μοτο, να ξηλωσεις την μηχανη και ολα τα παρελκομενα και να την βαλεις στο ποδηλατο (θελει αρκετη πατεντα σε αντιθεση με τα ετοιμα κιτ που σε 2 ωρες τα τοποθετεις και εισαι ετοιμος για βολτα) μπορούμε να βρούμε κάτι πιο φτηνό για βενζινοκίνηση και ηλεκτροκίνηση;
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 πιο φτηνη λυση ειναι να παρεις ενα μινι μοτο να το λυσεις και να βαλεις το μοτερ και τα περιφερειακα στο ποδηλατο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2441774/ η διαρκεια ζωης στα ηλεκτροκινητα δεν εξαρταται τοσο απο τα χιλιομετρα αλλα απο τους κυκλους φορτισης-αποφορτισης επισης μιλαμε για μπαταριες gel των οποιων το κοστος ειναι πολυ πιο υψηλο απο τις συμβατικες (και ιδιως οταν μιλαμε για ποδηλατο που θελουμε να εχουν και περιορισμενο βαρος) επισης η μπαταρια παιζει να πεθανει και λογο ακινησιας, να στραγγιξει τελειως και μετα να ειναι σχεδον αχρηστη
DimitrisPas13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 πιο φτηνη λυση ειναι να παρεις ενα μινι μοτο να το λυσεις και να βαλεις το μοτερ και τα περιφερειακα στο ποδηλατο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2441774/ η διαρκεια ζωης στα ηλεκτροκινητα δεν εξαρταται τοσο απο τα χιλιομετρα αλλα απο τους κυκλους φορτισης-αποφορτισης επισης μιλαμε για μπαταριες gel των οποιων το κοστος ειναι πολυ πιο υψηλο απο τις συμβατικες (και ιδιως οταν μιλαμε για ποδηλατο που θελουμε να εχουν και περιορισμενο βαρος) επισης η μπαταρια παιζει να πεθανει και λογο ακινησιας, να στραγγιξει τελειως και μετα να ειναι σχεδον αχρηστη μάλλον θα πάω σε αυτήν τη λύση...γίνεται να βάλω ρόδες από moto-cross στο ποδήλατο;Επίσης χρειάζομαι άδεια;
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 αδεια δεν μπορεις να βγαλεις για ιδιοκατασκευη (στην ελλαδα γιατι στις υπολοιπες πολιτισμενες χωρες μπορεις) ροδες απο μοτο κρος δεν μπορεις να βαλεις αλλα μπορεις να βαλεις λαστιχα ποδηλατου για off road
DimitrisPas13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 αδεια δεν μπορεις να βγαλεις για ιδιοκατασκευη (στην ελλαδα γιατι στις υπολοιπες πολιτισμενες χωρες μπορεις) ροδες απο μοτο κρος δεν μπορεις να βαλεις αλλα μπορεις να βαλεις λαστιχα ποδηλατου για off road αφού δεν μπορώ να βγάλω άδεια τότε θα είμαι παράνομος όταν το οδηγό...!!!Μπορείτε να μου βρείτε ένα μαγαζί που να πουλάει κιτ για να μην αγοράζω από το ιντερνετ;
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 ουτε με κιτ μπορεις να βγαλεις αδεια στην ελλαδα. σττην αγγλια και στην αμερικη μπορεις να βγαλεις για τετοιου ειδους ιδιοκατασκευες (moped τα λενε) περνανε ενα ειδος κτεο και μετα βγαζουν αδεια. εδω επειδη ειμαστε 100 χρονια πισω δεν μπορει να συμβει κατι τετοιο. επομενως οτιδηποτε βαλεις ειναι παρανομο εκτος απο ηλεκτρικο κιτ μεχρι 250w δυναμη (μονο για υποβοηθηση δλδ και με απαραιτητη προυποθεση να κανεις πεταλι) Τωρα θα μου πεις αμα εγω βαλω 1000w ποιος θα το καταλαβει? 99% κανεις... Το εχουμε πει χιλιαδες φορες ζουμε στη χωρα που ολα απαγορευονται και ολα επιτρεπονται
DimitrisPas13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 ουτε με κιτ μπορεις να βγαλεις αδεια στην ελλαδα. σττην αγγλια και στην αμερικη μπορεις να βγαλεις για τετοιου ειδους ιδιοκατασκευες (moped τα λενε) περνανε ενα ειδος κτεο και μετα βγαζουν αδεια. εδω επειδη ειμαστε 100 χρονια πισω δεν μπορει να συμβει κατι τετοιο. επομενως οτιδηποτε βαλεις ειναι παρανομο εκτος απο ηλεκτρικο κιτ μεχρι 250w δυναμη (μονο για υποβοηθηση δλδ και με απαραιτητη προυποθεση να κανεις πεταλι) Τωρα θα μου πεις αμα εγω βαλω 1000w ποιος θα το καταλαβει? 99% κανεις... Το εχουμε πει χιλιαδες φορες ζουμε στη χωρα που ολα απαγορευονται και ολα επιτρεπονται οκ..υπάρχει κάποιο μαγαζί που να πουλάει κιτ για να μην αγοράζω από το ιντερνετ???!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα