computeras13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Ναι σωστά. Η λογική σκέψη αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου είναι σε επίπεδο υπό του μηδενός... Ναι το ξέρω το tip
ExaByte Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Τί ακριβώς είναι το tip? Ενημερωτικά, γιατί δεν γνωρίζω περί εκπαίδευσης στην Αγγλία.. Πάντως, θέλω να τονίσω ότι και σε σοβαρές σχολές στην Ελλάδα, είναι δύσκολο να πετύχει κάποιος υψηλή βαθμολογία. Ένα στατιστικό για το πόσοι βγάζουν 8+/10 αρκεί. Όσον αφορά τους φοιτητές, έχω να πω κάτι απλό: Η πληροφορική δεν είναι η επιστήμη για όλους. Πρέπει να σου αρέσει πραγματικά (όπως και σε όλες τις επιστήμες). Γνωρίζω άπειρο (αριθμήσιμα ) κόσμο που περνάει σε τμήματα πληροφορικής μόνο και μόνο διότι έβγαλε 25000 μόρια στις πανελλήνιες ή γιατί είναι "η επιστήμη του μέλλοντος και θα βρει σίγουρα δουλειά".
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Στην ουσία λέμε οτι μπορεί να αξίζει το γραπτό σου για 55 και να πάρεις 60 πχ για να γίνει σωστή στάθμιση των βαθμολογιών με τα ποσοστά που αναφέραμε πιο πριν. Μπορεί βέβαια σε σπάνιες περιπτώσεις να γίνει και το αντίθετο. Να αξίζεις 80 και να πάρεις 75. Γενικότερα προσπαθούν να κρατάνε αυτά τα ποσοστά όσο μπορούν περισσότερο.
ExaByte Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Στην ουσία λέμε οτι μπορεί να αξίζει το γραπτό σου για 55 και να πάρεις 60 πχ για να γίνει σωστή στάθμιση των βαθμολογιών με τα ποσοστά που αναφέραμε πιο πριν. Μπορεί βέβαια σε σπάνιες περιπτώσεις να γίνει και το αντίθετο. Να αξίζεις 80 και να πάρεις 75. Γενικότερα προσπαθούν να κρατάνε αυτά τα ποσοστά όσο μπορούν περισσότερο. thanx, δεν μου ακούγεται και τόσο άσχημο (αν γίνεται με σωστό τρόπο βέβαια). Διότι στην Ελλάδα δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπεις αποτελέσματα βαθμών και περνάνε 3/100 και αυτοί με 5....
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Έχει τα καλά του και τα κακά του. Δεν μπορείς όμως να το συγκρίνεις με Ελλάδα γιατί όπως αναφέραμε και πιο πριν οι φοιτητές έξω προσπαθούν πολύ περισσότερο να μην κοπούν (αλλιώς δεν διαφέρουν σε θέματα διασκέδασης από εμάς - μην πω είναι και χειρότεροι ) σε σχέση με την Ελλάδα γιατί μπορεί να έχουν και χειρότερες επιπτώσεις. Όσον αφορά αυτό που λες να περνάνε 3/100, αν δεν αξίζουν να περάσουν, τότε να μην περάσουν. Δεν είναι λογική του να πάρεις χαριστικά ένα πτυχίο. Αυτοί οι τρεις δηλαδή που περάσαν, πως το έκαναν;!
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Έχει τα καλά του και τα κακά του. Δεν μπορείς όμως να το συγκρίνεις με Ελλάδα γιατί όπως αναφέραμε και πιο πριν οι φοιτητές έξω προσπαθούν πολύ περισσότερο να μην κοπούν (αλλιώς δεν διαφέρουν σε θέματα διασκέδασης από εμάς - μην πω είναι και χειρότεροι ) σε σχέση με την Ελλάδα γιατί μπορεί να έχουν και χειρότερες επιπτώσεις. Όσον αφορά αυτό που λες να περνάνε 3/100, αν δεν αξίζουν να περάσουν, τότε να μην περάσουν. Δεν είναι λογική του να πάρεις χαριστικά ένα πτυχίο. Αυτοί οι τρεις δηλαδή που περάσαν, πως το έκαναν;! ναι οκ κ εγω μαζι σου να μην περασουν. αλλα οταν στους 100 περνανε οι 3 ( εχω δει κ χειροτερα νουμερα στη σχολη μου 20+/600+ ) δεν γινετε να εχουν μονο οι φοιτητες προβλημα. Απο καποιο σημειο κ μετα αρχιζει καπου να εχει μεριδιο ευθυνης κ ο καθηγητης. ειτε γιατι βαζει πολυ δυσκολα θεματα ειτε γιατι δεν κανει σωστα το μαθηματα του οποτε με αποτελεσμα και αυτοι που παρακολοθουν να μην καταλαβαινουν τιποτα. υγ: δεν το λεω γιατι ειμαι στους πολλους που κοβονται. εγω περνω το πτυχιο μου σε λιγο καιρο! απλα θελω να δειξω οτι δεν φταινε παντα οι φοιτητες.
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 ναι οκ κ εγω μαζι σου να μην περασουν. αλλα οταν στους 100 περνανε οι 3 ( εχω δει κ χειροτερα νουμερα στη σχολη μου 20+/600+ ) δεν γινετε να εχουν μονο οι φοιτητες προβλημα. Απο καποιο σημειο κ μετα αρχιζει καπου να εχει μεριδιο ευθυνης κ ο καθηγητης. ειτε γιατι βαζει πολυ δυσκολα θεματα ειτε γιατι δεν κανει σωστα το μαθηματα του οποτε με αποτελεσμα και αυτοι που παρακολοθουν να μην καταλαβαινουν τιποτα. υγ: δεν το λεω γιατι ειμαι στους πολλους που κοβονται. εγω περνω το πτυχιο μου σε λιγο καιρο! απλα θελω να δειξω οτι δεν φταινε παντα οι φοιτητες. Επειδή το έχω δει και αλλού αυτό το επιχείρημα... Στο 95% των περιπτώσεων φταίνε οι φοιτητές. Εάν οι καθηγητής δεν είναι καθηγηταράς και κάνει κανονικά το μάθημά του (δηλαδή είναι αυτός εκεί, δεν το κάνει κάποιος μεταπτυχιακός φοιτητής και κάνει όντως μάθημα και δεν ανοίγει κουβέντα για ό,τι του κατέβει), προσφέρει σημειώσεις, απαντάει ερωτήσεις και τα θέματα είναι από την ύλη τότε φταίει ο φοιτητής. Το δεν καταλαβαίνω τίποτα, πάλι είναι θέμα του φοιτητή. Προσπάθησε; Έψαξε στην βιβλιοθήκη; Έκανε ερωτήσεις; Διάβασε; Οπότε, ΝΑΙ, σχεδόν όλες τις φορές φταίνε οι φοιτητές που δεν περνάνε ένα μάθημα ακόμα και εάν είναι μεγάλο ποσοστό.
bnvdarklord Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Στο 95% των περιπτώσεων φταίνε οι φοιτητές. Σίγουρα. Παράδειγμα στο ΠΑΠΕΙ, αλγεβρα 1ου εξαμήνου τωρα τον φλεβάρη που το πέρασα εβαλε θεματα της πλάκας(=3μον θεμα αλγεβρα boole λύστε εξισωση ax+b=0 και απλοποίηση μιας αλλης, 3 μον θεμα θεωρια ομαδων με ερωτησεις του στυλ απεδειξε κλειστότητα πραξης και τετοια και αντοιστοιχης δυσκολίας περιπου τα υπολοιπα θεματα) κοπηκαν οι μισοί(100+ ατομα). Και σίγορυα δεν φταίει ο καθηγητής που κάνει πολύ καλό μαθημα και δίνει πάρα πολύ καλές σημειώσεις.
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Στην προπτυχιακό μου όσες φορές κόπηκα σε μάθημα ήταν δικό μου φταίξιμο. Είτε γιατί δεν είχα τον χρόνο να παρακολυθήσω τα μαθήματα λόγω άλλων υποχρεώσεων, είτε γιατί δεν ασχολούμουν πολύ. Ευτυχώς για μένα δεν έγινε πολλές φορές αυτό (2-3) και ακόμα και όταν συνέβαινε, στην επαναλυπτική συνήθως περνούσα. Οπότε θα συμφωνήσω με όσα είπε ο Timonkaipumpa
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Επειδή το έχω δει και αλλού αυτό το επιχείρημα... Στο 95% των περιπτώσεων φταίνε οι φοιτητές. Εάν οι καθηγητής δεν είναι καθηγηταράς και κάνει κανονικά το μάθημά του (δηλαδή είναι αυτός εκεί, δεν το κάνει κάποιος μεταπτυχιακός φοιτητής και κάνει όντως μάθημα και δεν ανοίγει κουβέντα για ό,τι του κατέβει), προσφέρει σημειώσεις, απαντάει ερωτήσεις και τα θέματα είναι από την ύλη τότε φταίει ο φοιτητής. Το δεν καταλαβαίνω τίποτα, πάλι είναι θέμα του φοιτητή. Προσπάθησε; Έψαξε στην βιβλιοθήκη; Έκανε ερωτήσεις; Διάβασε; Οπότε, ΝΑΙ, σχεδόν όλες τις φορές φταίνε οι φοιτητές που δεν περνάνε ένα μάθημα ακόμα και εάν είναι μεγάλο ποσοστό. το ξερω οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχουν οι φοιτητες. Γιατι δεν ειναι τυχαιο το οτι οι περισσοτεροι που παραπονιουνται για τα θεματα κτλ ειναι αυτοι που δεν εχουν πατησει ποτε στις διαλεξεις, δεν εχουν διαβασει τιποτα, δεν μπορουν να σκεφτουν λογικα και γενικοτερα απλα πανε βολτα. Απλα ειναι κ καποιοι καθηγητες που απλα δεν ειναι για αυτη τη δουλεια. Δεν εχουν μεταδοτικοτητα. Το οποιο ειναι το βασικοτερο. Τι να κανω τις γνωσεις του αλλου αν δεν μπορει να μου τις μεταδωσει.? Δεν αντιλεγω οτι δεν φταινε στο μεγαλυτερο βαθμο οι φοιτητες αλλα φταινε κ σε μεγαλο βαθμο οι καθηγητες. Οσο για αυτο που ειπες για τους μεταπτυχιακους. Πιστεψε με αυτοι κανουν πολλοι καλυτερα τι δουλεια τους. Σχεδον οσοι δεν ηταν μονιμοι στο τμημα μου ηταν πολυ καλοι απο ολες τις αποψεις.
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Οσο για αυτο που ειπες για τους μεταπτυχιακους. Πιστεψε με αυτοι κανουν πολλοι καλυτερα τι δουλεια τους. Σχεδον οσοι δεν ηταν μονιμοι στο τμημα μου ηταν πολυ καλοι απο ολες τις αποψεις. Οι μεταπτυχιακοί δεν διδάσκουν. Αυτοί που κάνουν διδακτορικό διδάσκουν.
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Οι μεταπτυχιακοί δεν διδάσκουν. Αυτοί που κάνουν διδακτορικό διδάσκουν. ειχα καθηγητρια σε εργαστηριο η οποια ηταν στο μεταπτυχιακο της!
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Καθηγήτρια ή βοηθός εργαστηρίου; Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Και πάλι βοηθός εργαστηρίου δεν γίνεσαι εύκολα στο μεταπτυχιακό (μόνο αν δεν έχουν άτομα λογικά )
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 ο συναδελφος της αντε να χε τελειωσει μεταπτυχιακο. δηλαδη ηταν κ οι δυο νεοι κ ηταν πρωτο τους εξαμηνο στη σχολη! παντως αν δουλευαν εστω κ λιγο τα πραγματα στην ελλαδα θα ηταν πολυ καλυτερα στις σχολες. Εδω θυμαμαι επι 2χρονια αν θυμαμαι καλα καθε τελος εξαμηνου καναμε αξιολογηση καθηγητων και σε μια συζητηση με τον προισταμενο αν θυμαμαι του τμηματος, σε ερωτηση τι γινετε με τις αξιολογησεις λεει " απλα κοιτανε τα αποτελεσμα". κ του λεω για ποιο λογο τις κανουμε τοτε αν οταν ο αλλος βγει σε ολα του αχρηστος και δεν κουνιεται απο τη θεση του? ουτε καν να προσπαθησει να αλλαξει λιγο. μη σου πω οτι δεν τα κοιτουσαν. ευτυχως χαιρομαι που εφυγα απο εκει γρηγορα..
computeras13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Οι αξιολογήσεις στην Ελλάδα γίνονται γιατί είναι υποχρεωτικές από την ΕΕ αν δεν κάνω λάθος. Αλλιώς εφόσον υπάρχει η μονιμότητα στο δημόσιο (το χειρότερο πράγμα που υπάρχει στην Ελλάδα και περιμένω ποιος πολιτικός με @@ θα βγει να την καταργήσει μπας και πάμε μπροστά) δεν αλλάζει κάτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα