Haldol Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Θα συμφωνήσω με όσους λένε για χαμηλότατο επίπεδο στην "ανώτατη" (και καλά) εκπαίδευση. Εγώ χάνω το χρόν... εεε... ήθελα να πω σπουδάζω στο ΤΕΙ της Κρήτης, στο τμήμα ΕΠΠ (Εφαρμοσμένη Πληρ/κη και Πολυμέσα). Το παρακάτω είναι η λύση άσκησης που μας έβαλαν στον εργαστήριο λειτουργικών συστημάτων, μετά το πέρας των μισών τουλάχιστον μαθημάτων. Την εκφώνηση δε κάνω τον κόπο να την βάλω. >#!/bin/bash if [ "$1" = 'date' ]; then echo "Today is day `date +%d` of month `date +%m`/`date +%Y` and the time is `date +%R`!" fi Δε θα μιλήσω για προγραμματισμό σε C, όπου τελευταίο μάθημα του εξαμήνου οι μισοί δε ξέρουν τις διαφορές μεταβλητής και σταθεράς. Δε θα μιλήσω ούτε για Java, όπου οι μισοί περνάνε το μάθημα χωρίς να έχουν δει καν τα keywords try-catch (δε μιλάμε για το αν ξέρουν που χρειάζονται). Σας δίνω μόνο hints για το επίπεδο των φοιτητών στη χώρα μας.
nilosgr Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Εγω απ τη σχολη μου (καθηγητες, προγραμμα σπουδων, επιπεδο μαθησης) ειμαι αρκετα ευχαριστημενος!!
ExaByte Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Θα συμφωνήσω με όσους λένε για χαμηλότατο επίπεδο στην "ανώτατη" (και καλά) εκπαίδευση. Εγώ χάνω το χρόν... εεε... ήθελα να πω σπουδάζω στο ΤΕΙ της Κρήτης, στο τμήμα ΕΠΠ (Εφαρμοσμένη Πληρ/κη και Πολυμέσα). Το παρακάτω είναι η λύση άσκησης που μας έβαλαν στον εργαστήριο λειτουργικών συστημάτων, μετά το πέρας των μισών τουλάχιστον μαθημάτων. Την εκφώνηση δε κάνω τον κόπο να την βάλω. >#!/bin/bash if [ "$1" = 'date' ]; then echo "Today is day `date +%d` of month `date +%m`/`date +%Y` and the time is `date +%R`!" fi Δε θα μιλήσω για προγραμματισμό σε C, όπου τελευταίο μάθημα του εξαμήνου οι μισοί δε ξέρουν τις διαφορές μεταβλητής και σταθεράς. Δε θα μιλήσω ούτε για Java, όπου οι μισοί περνάνε το μάθημα χωρίς να έχουν δει καν τα keywords try-catch (δε μιλάμε για το αν ξέρουν που χρειάζονται). Σας δίνω μόνο hints για το επίπεδο των φοιτητών στη χώρα μας. Πως προκύπτει αυτό το συμπέρασμα;; //Εγώ σπουδάζω στο ΙΕΚ Κρύας Βρύσης "Εφαρμογές στα ΓκΟμπιουΝτερς" και κανείς δεν ξέρει το hello_world. ΑΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
warlock9_0 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 λάθος διατύπωση έκανε, το επίπεδο τον μαθημάτων στα πανεπιστήμια έπρεπε να πει με κάποιες εξαιρέσεις, τέτοιο είναι
ExaByte Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 λάθος διατύπωση έκανε, το επίπεδο τον μαθημάτων στα πανεπιστήμια έπρεπε να πει με κάποιες εξαιρέσεις, τέτοιο είναι Ανάλογα με το πανεπιστήμιο/τμήμα. Μεταξύ μας, όλοι ξέρουμε που γίνεται καλή δουλειά και που όχι.
computeras13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 @ExaByte δεν είμαι και τόσο σίγουρος γι' αυτό. Δεν νομίζω κάποιος να είναι σε θέση να ξέρει τι γίνεται σε κάθε σχολή της χώρας από πρώτο χέρι. Δεν μπορείς να κρίνεις ένα τμήμα από έναν-δύο αποφοίτους
ExaByte Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 @ExaByte δεν είμαι και τόσο σίγουρος γι' αυτό. Δεν νομίζω κάποιος να είναι σε θέση να ξέρει τι γίνεται σε κάθε σχολή της χώρας από πρώτο χέρι. Δεν μπορείς να κρίνεις ένα τμήμα από έναν-δύο αποφοίτους Σωστά, δεν αντιλέγω. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι θα πας να σπουδάσεις ιατρική στην Ζιμπαμπουε αν θες να γίνεις γιατρός. Αναφέρομαι σε (παρόμοιες) σχολές με τεράστιες αποκλίσεις μεταξύ τους, όσον αφορά το επίπεδο. Αλλωστε, με το διαδίκτυο διαθέσιμο, όσοι θέλουν να εισαχθούν σε μια σχολή πληροφορικής μπορουν να ρωτήσουν σε φορουμς, να δουν προγράμματα σπουδων κλπ ώστε να αποφύγουν μια κακή επιλογή.
computeras13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Το πρόγραμμα σπουδών αυτό καθέ αυτό μερικές φορές δεν είναι και τόσο "ορθό". Μπορεί να λέει οτι θα μάθεις να φτιάχνεις ουρανοξύστες πχ και στην πραγματικότητα θα δεις πως να ρίχνεις τα θεμέλια. Αυτό ισχύει παντού, όχι μόνο σε ελληνικές σχολές.
defacer Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Παιδιά καλά τα λέτε ότι από μία μόνο σχολή δε μπορείς να κρίνεις το σύνολο, από την άλλη όμως ας μη κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας. Το βασικό πρόβλημα δεν είναι το επίπεδο των σχολών, είναι η νοοτροπία του εκπαιδευτικού συστήματος και των φοιτητών. Εσύ μπορεί να θέλεις και να μπορείς να κάνεις μάθημα επιπέδου MIT. Δυστυχώς ενημερώνω ότι είμαστε στην Ελλάδα όπου πολλοί φοιτητές (ιδιαίτερα στις σχολές που δεν έχουν πολύ ψηλές βάσεις) το μόνο που ενδιαφέρονται είναι να πάρουν το 5 και αν γίνεται να το πάρουν χωρίς να αξίζουν καν 5, μόνο με θράσος, τόσο το καλύτερο. Βασικά θα μπορούσα να πω πολύ μα πολύ περισσότερα από προσωπική μου εμπειρία αλλά δεν έχει νόημα, τι 5 γραμμές rant τι 50. Αυτά έχοντας κάνει "πρόσφατα" (τα τελευταία 10 χρόνια δηλαδή) και φοιτητής και καθηγητής. ΥΓ: Προφανώς δε λέω ότι όλοι είναι έτσι. Αλλά δε χρειάζεται να είναι όλα ανεξαιρέτως τα φρούτα σάπια για να μην τρώγεται η σαλάτα.
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Ακριβώς defacer! Γίνεται μάθημα και αντί να θέλουν να πει περισσότερα ο διδάσκων, πασχίζουν να πει λιγότερα. Ο άνθρωπος που τους διδάσκει είναι εκεί, πληρώνεται, ακριβώς για να λέει όσα πιο πολλά μπορεί πάνω στο αντικείμενό του. Οι περισσότεροι φοιτητές στην Ελλάδα απλά τον αφήνουν να περνάει ανεκμετάλλευτος, στην καλύτερη, και στην χειρότερη απλά εμποδίζουν όποιον θέλει να κάνει παραπάνω ερωτήσεις και να πάει μισό βήμα παραπέρα. Στο τέλος όμως, όλοι θα παραπονιούνται για ανεργία και ό,τι άλλο...
computeras13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Θα συμφωνήσω σε αυτό. Συγκρίνοντας το πως συμπεριφόρανται οι φοιτητές στην Ελλάδα (στην σχολή μου τουλάχιστον, αν και πιστεύω γενικεύεται) και το πως συμπεριφέρονται οι φοιτητές στην σχολή που είμαι τώρα στην Αγγλία, βλέπω μεγάλες διαφορές (μιλάω και για τις δύο περιπτώσεις για προπτυχιακούς). Μερικοί από τους λόγους που έχω κατασταλλάξει είναι: Έξω έχεις δίδακτρα ενώ στην Ελλάδα όχι. Τα δίδακτρα συνήθως δίνουν ένα κίνητρο. Έξω σε περίπτωση που κοπείς σε κάποιον αριθμό μαθημάτων (ή ακόμα και σε ένα σε μερικές περιπτώσεις που έχω ακούσει) χάνεις όλο το έτος και μερικές φορές κινδυνεύεις να πάρεις πόδι από την σχολή. Το βαθμολογικό σύστημα καθώς σε συνδυασμό με την αγορά εύρεσης εργασίας παρέχει μεγάλο κίνητρο για να διαβάσεις. Μπορείς νε καλό διάβασμα να βγάλεις ένα πτυχίο ~60% αλλά οι περισσότερες εταιρίες που ψάχνουν για υπαλλήλους ζητάν τουλάχιστον 70%, κάτι που δεν είναι και τόσο εύκολο να πετύχεις έξω (θέλει ΠΟΛΥ διάβασμα και ψάξιμο μόνος σου). Παιζουν πολλές χρηματοδοτήσεις, υποτροφίες, εργαστήρια, εγκαταστάσεις, διαγωνισμοί με βραβεία στα πλαίσια μαθημάτων κτλ έξω που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα ( λογικό κατά κάποιο τρόπο εφόσον πληρώνεις απαιτείς και κάτι παραπάνω ) Μπορείς να κάνεις πρακτική σε πολύ καλές εταιρίες με την προϋπόθεση οτι έχεις καλούς βαθμούς. Συγκεκριμένα έχω πάει να παρακολουθήσω μερικές ημερίδες πρακτικής και ήταν Microsoft, Nvida, AMD, Rolls Royce και πολλά άλλα ονοματα. Και μάλλιστα υπάρχουν και περιθώρια να μείνεις για μόνιμα εκεί. Γενικότερα έξω υπάρχει ένας συνδυασμός εκφοβισμού (δίδακτρα, χάσιμο χρονιάς) και ευκαιριών που μπορείς να έχεις. Δεν λέω οτι αυτά είναι οι λόγοι που στην Ελλάδα οι φοιτητές κατά κύριο λόγο κωλοβαράνε, είναι όμως κάποια πράγματα που βοηθάνε κατά την γνώμη μου στο να δώσεις ώθηση στον άλλον να διαβάσει.
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Ο κύριος λόγος που κωλοβαράνε οι φοιτητές δεν είναι τα δίδακτρα. Τα δίδακτρα σχετίζονται αλλά δεν είναι η αιτία. Η αιτία είναι η μανία των διαχειριστών των ιδρυμάτων να έχουν αποφοίτους για να έχουν καλούς δείκτες αποφοίτησης έτσι ώστε να μην τους την μπει το υπουργείο συν ότι τα περιφερειακά τμήματα πασχίζουν να κρατήσουν φοιτητές, και άρα να έχουν λόγο ύπαρξης, με το να παρέχουν κάθε είδους διευκόλυνση στους φοιτητές. Μία εφαρμογή του συστήματος που υπάρχει σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, με το οποίο εάν χάσεις δύο φορές ένα μάθημα πετιέσαι απόξω από το τμήμα θα ήταν το καλύτερο και όχι η κλασική ελληνική πραγματικότητα του να δίνεις 3+ φορές ένα μάθημα που "δεν το έχεις". Στο τέλος το περνάς επειδή είσαι 100 εξάμηνο, είτε χαριστικά είτε για όποιο άλλο λόγο. 100ο εξάμηνο είσαι όμως. Και ναι, στην Αγγλία οι βαθμοί "συμπιέζονται" στο 60 - 70. Δύσκολο να κοπείς, δύσκολο και το distinction. Στην Ελλάδα οι βαθμοί συμπιέζονται σε έναν αριθμό που προκύπτει από το εκλογικό ποσοστό της παράταξης που βγήκε πρώτη στις φοιτητικές εκλογές και κάποιους συντελεστές που απεικονίζουν τις απαιτήσεις των φοιτητών της παράταξης για την ένταξή τους στο δημόσιο. Δεν ξέρω ποιος είναι ο ακριβής τύπος... τον ψάχνω όμως.
computeras13 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Στην Αγγλία δεν συμπιέζονται ακριβώς στο 60-70 που αναφέρεις. Το έχουν με ποσοστά. Σε μια φάση ως εξής (δεν θυμάμαι τα ακριβή ποσοστά, θα το κοιτάξω όμως): 10% των φοιτητών θα κοπεί 60% των φοιτητών θα πάρει μέχρι 60% 20% των φοιτητών θα πάρει μέχρι 70% 10% των φοιτητών θα πάρει πάνω από 70% Ναι γενικά το να κοπείς είναι δύσκολο γιατί προσπαθούν τα κρατήσουν αυτά τα ποσοστά. Το ίδιο ισχύει και για το distinction. Γενικότερα και από τα δύο εκπαιδευτικά συστήματα έχω παράπονα. Άλλα για το μεν και άλλα για το δε. Στην Αγγλία πχ παρατηρώ οτι γίνονται κάποιες αδικίες (κατ' εμέ και αρκετούς άλλους συναδέλφους) στους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Μας έχουν η αλήθεια είναι σαν τους πιο παρατημένους της σχολής... Μπορεί να είναι κάποια μικρά ή και κάποια μεγάλα πράγματα, αλλά έχουν σημασία και ειδικά όταν πληρώνεις.
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Μα, εάν το 80% των φοιτητών έχει 60-70, τότε συμπιέζονται οι βαθμοί στο 60-70. Και ένα tip.. Μπορεί ο βαθμός σου να μην είναι για 60-70 αλλά πάντα, μα πάντα, όλα τα αποτελέσματα είναι σταθμισμένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα