krypton Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Τι γινεται δηλαδη: Η Vodafone μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση με τη HOL,η HOL μου λεει οτι συνεργαζονται με τη Vodafone και επισης οτι οι τεχνικοι ειναι δικο τους συναφι.. α καλά...πολύ οργάνωση βλέπω. έμπλεξε τα μπούτια της η τεχνική υποστήριη της hol από ένα μικρό πραγμάτακι, φαντάζομαι στα μεγάλα προβλήματα τι θα κάνει. η εξήγηση της άσκοπης μετακίνησης του @poulinos απλά respect
Candlemass Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Έλα μωρέ, τι 3 τι 3:30 ώρες, κανονικά θα έπρεπε να είμαστε σούζα επί 12ώρο και να ζεσταίνουμε τον καφέ του τεχνικού γιατί μπορεί να έρθει από ώρα σε ώρα... Και εννοείται ότι σε ένα χαμένο ραντεβού φταίμε πάντα εμείς! Γιατί χρειάζεται πολύ νοημοσύνη για να ειδοποιήσει κάποιος ότι θα καθυστερήσει...
poulinos Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Σωστα αυτα που λες, αλλα μου ειχαν κλεισει ραντεβου στο ευρος των ωρων 9-12.Το τηλεφωνημα του τεχνικου εγινε περι τις 12:30.Η δικαιολογια της HOL ειναι οτι επεσε σε κινηση ο τεχνικος...Πλεον προσπαθουν να βγαλουν και στη HOL την ουρα τους απεξω λεγοντας οτι οι τεχνικοι δεν ανηκουν ουσιαστικα σε αυτους και ειναι εξωτερικοι συνεργατες. Τι γινεται δηλαδη: Η Vodafone μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση με τη HOL,η HOL μου λεει οτι συνεργαζονται με τη Vodafone και επισης οτι οι τεχνικοι ειναι δικο τους συναφι.. Προς το παρον την πληρωνει η Vodafone καθως ηδη διεκοψα 2 συνδεσεις κινητης και εχω να κοψω και αλλες.. Η HOL σε λιγες μερες θα δει μια μεγαλοπρεπεστατη αγωγη. οπα τοτε δικο μου λαθος.αν σου εκλεισαν 9-12 και ηρθαν 12:30 τοτε φταινε αυτοι και δεν πληρωνεις ασκοπη μεταβαση.αν ο τεχνικος αργησε επρεπε να παρει τηλεφωνο και να ενημερωσει.αν σε βρισκε καλως αν οχι ακυρωνεται το ραντεβου χωρις χρεωση εννοειται εφοσον ειναι λαθος του τεχνικου.δεν θα πληρωσεις εσυ οτι υπαρχει κινηση.ουτε ο τεχνικος φταει που εχει κινηση αλλα στην πραξη εφοσον βγηκε εξω απο το οριο 9-12 ειναι δικο του λαθος.ακομα και να μην σε βρισκε στο τηλ επειδη εσυ εκανες σεξ στις 12:30 δεν μπορει να το βγαλει ασκοπη μεταβαση.αν σε εβρισκε απλα θα σου ελεγε αν μπορεις να περιμενεις και παλι δεν εισαι υποχρεωμενος.ολες οι εταιρειες εχουν εξωτερικους συνεργατες αλλα δεν αλλαζει κατι.αν ο τεχνικος ο εξωτερικος εστειλε ασκποπη μεταβαση για να βγαλει τον ποπο του απεξω και εσυ λες οτι πηρε τηλ 12¨30 τοτε η Hol θα πρεπει να σβησει την χρεωση.ναι η voda οκ δεν ξερει σιγουρα την Hol γιατι ναι μεν ειναι ενα πραγμα αλλα στην πραξη ειναι σαν 2 ξεχωριστες εταιρειες αλλα αυτο δεν εχει σημασια.τωρα να την πληρωσει η voda δεν ξερω αν εχει νοημα διοτι μπορει οκ με την Hol να μην τα βρισκεις αλλα σκεψου το σαν διαφορετικη εταιρεια που απλα συνεργαζεται με Hol και επισης αν εχεις καλαπρογραμματα vodafone δεν εχει νοημα να τα διακοψεις.και γενικα εχει καλα προγραμματα.τωρα μιλα με hol παλι και αν σου πουν οτι δεν σβηνεται η χρεωση και δεν παραδεχονται οτι αργησε ο τεχνικος τοτε για μενα διεκοψε την συνδεση και πες οτι θα το τραβηξεις.να ηταν κατι αλλο θα ελεγα οκ αλλα οχι να την πληρωσεις για υπαιτιοτητα τεχνικοθ α καλά...πολύ οργάνωση βλέπω. έμπλεξε τα μπούτια της η τεχνική υποστήριη της hol από ένα μικρό πραγμάτακι, φαντάζομαι στα μεγάλα προβλήματα τι θα κάνει. η εξήγηση της άσκοπης μετακίνησης του @poulinos απλά respect καλα πολλες φορες ταμικρα προβληματα επειδη μπλεκονται πολλοι ειναι πιο δυσκολα απο τα μεγαλα.και δεν ειναι κακη διαχειριση τοσο ,οσο οτι δεν δεχονται αυτο που λεει ο πελατης τους και να σβησουν την χρεωση.δεν μπορεις να κρινεις μια εταιρεια απο αυτο. τωρα για την ασκοπη μετακινηση και την εξηγηση της την εξηγησα οσο καλυτερα μπορουσα και πιστευω αρκετα αντικειμενικα και πρακτικα επειδη τυγχαινει να ειμαι και εγω τεχνικος και να πηγαινω σε ραντεβου οποτε αυτα που λεει ο τοπικ σταρτερ τα εχω ζησει ολα. απο το να αργησω εγω απο το να εχει γινει λαθος συννενοηση με τον πελατη απο το να εχει φυγει ο πελατης και να εχει ειδοποιησει οτι πρεπει να ακυρωθει το ραντεβου αλλα δεν μου το ειπαν εμενα μεχρι να εχει φυγει ο πελατης η να εχεε ξεχασει το ραντεβου τελειως οποτε εκει ναι ειναι ασκοπη μεταβαση.οταν ειναι να αργησω επειδη ειδικα στην αθηνα μια πορεια να γινει η ενα ρανεβου να καθυστερησει πανε ολα πισω και απλα προσπαθω να μιλησω με τον πελατη και να του πω οτι θα αργησω αν μπορειτε με περιμενετε .αν οχι συγνωμη θα ξανακανονιστει.δεν χρεωνεις τον πελατη ομως. Έλα μωρέ, τι 3 τι 3:30 ώρες, κανονικά θα έπρεπε να είμαστε σούζα επί 12ώρο και να ζεσταίνουμε τον καφέ του τεχνικού γιατί μπορεί να έρθει από ώρα σε ώρα... Και εννοείται ότι σε ένα χαμένο ραντεβού φταίμε πάντα εμείς! Γιατί χρειάζεται πολύ νοημοσύνη για να ειδοποιήσει κάποιος ότι θα καθυστερήσει... οχ μονο καφε παρακαλω.να εχεις μαγειρεψει κιολας για να φαμε και τιποτα.θα πεθανουμε της πεινας εμεις οι τεχνικοι δηλαδη?πως την ειδατε??χαχα
Doug21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 φιλε μου σε καταλαβαινω απολυτα. Με αυτες τις εταιριες και ειδικα με το vodafone τσακωνομαι εδω και χρονια για χρεωσεις κλοπης και εξυπηρετηση τριτοκοσμικη. Αυτο που λες το ειχα δει κι εγω πριν ερθουν να μου κανουν τη συνδεση ομως μιας και αναφερεται καπου στο σαιτ τους. Δεν συμφωνω φυσικα μαζι τους, απλα σου λεω οτι το λενε
topmail Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Άκου κει ΑΣΚΟΠΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ και χρέωση 30€ σε μέρες κρίσης και ανεργίας.... Και τους δικαιολογείται μωρέ αδέλφια ? επειδή το γράφουν ? ΕΛΕΟΣ!! Φίλε μου όπως είσαι Αλλαγή Πάροχου κατευθείαν. Φύγε από HOL, VODAFONE Κλπ ιστορίες.. Εμείς καθορίζουμε το παιχνίδι και όχι αυτοί.. Θα το καταλάβουν αργά ή γρήγορα..
TheELF Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Φίλε μου όπως είσαι Αλλαγή Πάροχου κατευθείαν. Φύγε από HOL, VODAFONE Κλπ ιστορίες.. Εμείς καθορίζουμε το παιχνίδι και όχι αυτοί.. Θα το καταλάβουν αργά ή γρήγορα.. Ναι, και μείνε με ταχυδρομικά περιστέρια,τι λες και εσύ τώρα;;; Σε ποιον πάροχο να πάει;; Όλοι με της ίδιες τακτικές δουλεύουν, με εξωτερικούς συνεργάτες και τα ίδια σκα.. Ακόμα και με τον ΟΤΕ που φαντάζομαι ότι θα έχει δικούς της τεχνικούς θα μπορούσε να συμβεί το ίδιο.
άδικος Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Έχοντας δουλέψει σε μεγάλη franchise πολυεθνική μπορώ να σου βεβαιώσω ότι συνήθως οι τεχνικοί τα ξύνουν κανονικά, πάνε όποτε τελειώσουν το καφεδάκι τους & αφού τελειώσουν τις προσωπικές τους δουλειές. Είναι ένα πράγμα που με έκανε να σιχαθώ τη δουλειά μου (παρά την αγάπη μου για το αντικείμενο) βλέποντας τους άλλους σε αυτό το καθεστώς & εγώ ο μ@λ@κ@ς/τυπικός. Η συγκεκριμένη χρέωση προβλέπεται από την εταιρία για όσους δεν την έχουν ξαναδεί. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι εσύ τη χρεώνεσαι αφού προφανώς δεν έφταιγες. Απλά πατάνε πάνω στην άγνοια των δικαιωμάτων σου (όλων δλδ) για να σου πασάρουν κάθε χρέωση & εσύ ο ανυποψίαστος να πείς "το πληρώνω τι να κάνω;" Τον δρόμο τον ξέρεις αγορίνα: αγωγή & ακύρωση συμβολαίου. Να δεις πως θα σε πάρουν τηλ να σε παρακαλέσουν να μη φύγεις. Εμένα τουλάχιστο πριν 10 μέρες με παρακαλούσαν να επιστρέψω σε forthnet μετά από ακύρωση συμβολαίου με νέο συμβόλαιο στη μισή τιμή... (περιμένω & τον τεχνικό της HOL σήμερα, δεν έχει έρθει ακόμα...με ζώνουν τα φίδια...)
Hopi Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Σωστα αυτα που λες, αλλα μου ειχαν κλεισει ραντεβου στο ευρος των ωρων 9-12.Το τηλεφωνημα του τεχνικου εγινε περι τις 12:30.Η δικαιολογια της HOL ειναι οτι επεσε σε κινηση ο τεχνικος...Πλεον προσπαθουν να βγαλουν και στη HOL την ουρα τους απεξω λεγοντας οτι οι τεχνικοι δεν ανηκουν ουσιαστικα σε αυτους και ειναι εξωτερικοι συνεργατες. Τι γινεται δηλαδη: Η Vodafone μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση με τη HOL,η HOL μου λεει οτι συνεργαζονται με τη Vodafone και επισης οτι οι τεχνικοι ειναι δικο τους συναφι.. Προς το παρον την πληρωνει η Vodafone καθως ηδη διεκοψα 2 συνδεσεις κινητης και εχω να κοψω και αλλες.. Η HOL σε λιγες μερες θα δει μια μεγαλοπρεπεστατη αγωγη. Συμφωνώ μαζί σου, όπως κατανοοώ ότι δεν σε ενοχλεί τόσο η ίδια η χρέωση, όσο η συμπεριφορά τους. Γενικά στη Vodafone βγάζουν μια υπεροψία λες και όλος ο κόσμος τους ανήκει. Για αυτό και αλλάξα σε Wind και τώρα έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
poulinos Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Συμφωνώ μαζί σου, όπως κατανοοώ ότι δεν σε ενοχλεί τόσο η ίδια η χρέωση, όσο η συμπεριφορά τους. Γενικά στη Vodafone βγάζουν μια υπεροψία λες και όλος ο κόσμος τους ανήκει. Για αυτό και αλλάξα σε Wind και τώρα έχω το κεφάλι μου ήσυχο... το κακο ειναι οτι αυτα μπορει να τυχουν σε οποιαδηποτε απορια.και ναι 30 ευρω γιατι να τα δωσει για το τιποτα ειδικα αυτην την περιοδο.αλλα και πιο παλια να ηταν με 30 ευρω παιρνεις 15 σουβλακια.να ηταν δικο του λαθος οκ αλλα δεν ειναι καν δικο του λαθος.
humanoid Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 το κακο ειναι οτι αυτα μπορει να τυχουν σε οποιαδηποτε απορια.και ναι 30 ευρω γιατι να τα δωσει για το τιποτα ειδικα αυτην την περιοδο.αλλα και πιο παλια να ηταν με 30 ευρω παιρνεις 15 σουβλακια.να ηταν δικο του λαθος οκ αλλα δεν ειναι καν δικο του λαθος. Πολύ σωστό. Έχουμε χάσει πλέον την αξία των χρημάτων με τις συνεχείς αυξήσεις σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Για αυτό μας φέρονται έτσι - δεν μπορεί σου λέει, κάποιος θα "τσιμπήσει".
poulinos Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 δεν ειναι οτι το κανουν επιτηδες.να το θεσω απλα.η εταιρεια δεν μπορει να ξερει τι εγινε στο ραντεβου.αν ο τεχνικος ειναι τοσο ηλιθιος και για να καλυψει την πλατη του ειπε στην εταιρεια οτι εγω εφτασα 12:30 και οχι 13:30 και ο πελατης ελειπε οποτε ασκοπη μεταβαση λογικο ειναι η εταιρεια να πει οτι θα τον χρεωσει.ο τεχνικος εκανε το κακο.και δυστυχως το μεγαλυτερο κακο ξερεις ποιο ειναι.οτι πολλες φορες οι τεχνικοι που πανε ειναι ειτε απο καταστηματα(franshise) ειτε εξωτερικοι τεχνικοι η οποιοι ειναι και λιγο στα τετοια τους.αλλο να εχεις πχ μια εταιρεια και να εχει εναν τεχνικο δικο της που νοιαζεται περισσοτερο και αλλο να εχεις ενα τριτο τεχνικο ο οποιος καλλιστα μπορει να πηγαινει και ραντεβου απο αλλη εταιρεια και ειναι λιγο στα τετοια του.το εχω δει για αυτο το λεω.απλα δεν θελω να αρχισω να λεω παραπανω για εταιρειες και τριτες εταιρειες.απλα εχω δει ατομα απο τριτη εταιρεια που αναλαμβανει ραντεβου για πολλες εταιρειες να ειναι χυμα στο κυμα μεσα στα αστικα κεντρα.ανοιχτα πορτακια παρατυπιες και παει λεγοντας.ειμαστε και λιγο ελληναρες.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 δεν ειναι οτι το κανουν επιτηδες.να το θεσω απλα.η εταιρεια δεν μπορει να ξερει τι εγινε στο ραντεβου.αν ο τεχνικος ειναι τοσο ηλιθιος και για να καλυψει την πλατη του ειπε στην εταιρεια οτι εγω εφτασα 12:30 και οχι 13:30 και ο πελατης ελειπε οποτε ασκοπη μεταβαση λογικο ειναι η εταιρεια να πει οτι θα τον χρεωσει.ο τεχνικος εκανε το κακο.και δυστυχως το μεγαλυτερο κακο ξερεις ποιο ειναι.οτι πολλες φορες οι τεχνικοι που πανε ειναι ειτε απο καταστηματα(franshise) ειτε εξωτερικοι τεχνικοι η οποιοι ειναι και λιγο στα τετοια τους.αλλο να εχεις πχ μια εταιρεια και να εχει εναν τεχνικο δικο της που νοιαζεται περισσοτερο και αλλο να εχεις ενα τριτο τεχνικο ο οποιος καλλιστα μπορει να πηγαινει και ραντεβου απο αλλη εταιρεια και ειναι λιγο στα τετοια του.το εχω δει για αυτο το λεω.απλα δεν θελω να αρχισω να λεω παραπανω για εταιρειες και τριτες εταιρειες.απλα εχω δει ατομα απο τριτη εταιρεια που αναλαμβανει ραντεβου για πολλες εταιρειες να ειναι χυμα στο κυμα μεσα στα αστικα κεντρα.ανοιχτα πορτακια παρατυπιες και παει λεγοντας.ειμαστε και λιγο ελληναρες. Το θέμα δεν είναι τόσο η συμπεριφορά του τεχνικού όσο η συμπεριφορά της εταιρίας.Έχει καινούργιο πελάτη και σε μια "αντιδικία" από την πρώτη μέρα του δείχνεις ένα μη επαγγελματικό-διαλλακτικό-συζητήσιμο πρόσωπο.Δε νομίζω πως είναι τρόπος να κρατήσεις ένα πελάτη αφενός λόγω της χρέωσης αφετέρου λόγω της κακής επαγγελματικής συμπεριφοράς από μέρους του τεχνικού,ανεξάρτητα αν είναι εξωτερικός συνεργάτης ή μέσω franchise.Η εταιρία είναι υπόλογη για την "δράση" του.Και στην τελική είναι καλύτερα να πάρεις τα 30 ευρώ και πιθανόν να σου φύγει μετά τον χρόνο ή να καταφέρεις να τον κρατήσεις για τα επόμενα χρόνια;
poulinos Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Το θέμα δεν είναι τόσο η συμπεριφορά του τεχνικού όσο η συμπεριφορά της εταιρίας.Έχει καινούργιο πελάτη και σε μια "αντιδικία" από την πρώτη μέρα του δείχνεις ένα μη επαγγελματικό-διαλλακτικό-συζητήσιμο πρόσωπο.Δε νομίζω πως είναι τρόπος να κρατήσεις ένα πελάτη αφενός λόγω της χρέωσης αφετέρου λόγω της κακής επαγγελματικής συμπεριφοράς από μέρους του τεχνικού,ανεξάρτητα αν είναι εξωτερικός συνεργάτης ή μέσω franchise.Η εταιρία είναι υπόλογη για την "δράση" του.Και στην τελική είναι καλύτερα να πάρεις τα 30 ευρώ και πιθανόν να σου φύγει μετά τον χρόνο ή να καταφέρεις να τον κρατήσεις για τα επόμενα χρόνια; σωστο αυτο οτι η εταιρεια εκτειθεται αλλα το θεμα εδω ειναι οτι η εταιρεια δεν ξερει οτι ο τεχνικος αργησε να παει οποτε δικαιολογημενα ζηταει αυτα τα λεφτα.αν ηξερε οτι αργησε ο τεχνικος πιθανοτατα να μην τα ζητουσε.αλλα αμα ο τεχνικος εχει πει οτι εγω πηγα και ελειπε η εταιρεια σου λεει νεος ξενεος εγω τον χρεωνω.αρα για μενα φαινεται καμια εικονα της εταιρειας εξαιτιας του τεχνικου.και ολα τα υπολοιπα μετα ειναι μια συνεχεια.οτι ναι ο πελατης δεν ξεκιναει με το χαμογελο οταν βλεπει τετοια κτλ.τα οποια δεν μπορει να τα δει η εταιρεια και σιγα μην τα σκεφτει κανεις.ουτε καν θα ψαξουν κατι παραπανω αμα δεν κανει παραπονο ο πελατης .θα πιστεψουν οτι πραγματι ο τεχνικος πηγε πιο νωρις και δεν βρηκε κανεναν.πρεπει να στειλει κανα email γιατι το τηλεφωνο δεν ειναι οτι καλυτερο.καλυτερα να στειλει email ακριβως τι εγινε τι ωρα τον πηραν τηλ κτλ για να παει το email εκει που πρεπει.γιατι το email μενει δεν ειναι ενα τηλεφωνο και ενα αιτημα εξυπηρετησης απλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα