Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσφατα στο γραφειο εγινε νεα συνδεση στην εν λογω εταιρια-ες.Αφου επεσαν οι υπογραφες, μου διεμηνυσαν οτι τεχνικος θα περασει την ταδε ημερα και τις ωρες 09-12 πρωινες (αναμεσα εκει δηλαδη) ωστε να ελεγξει τις γραμμες αφου θα εμπαινε νεο ιδιοκτητο δικτυο.Ο τεχνικος δεν φανηκε τις προαναφερομενες ωρες και κατα τις 12:30 απλα εκανε μια κληση στο κινητο που του ειχε δοθει αλλα αυτη δεν απαντηθηκε (δεν θυμαμαι τον λογο.Πιθανως ημουν εκτος γραφειο για εξωτερικη εργασια ή κατι αλλο).Αφου τηλεφωνησα στη εταιρια για να πω οτι δεν πραγματοποιηθηκε το ραντεβου και οτι δεν φανηκε ο τεχνικος τους, ξανακλειστηκε ραντεβου και το οποιο πραγματοποιηθηκε και ολα καλα.

Στον πρωτο λογαριασμο λοιπον ερχεται μια χρεωση ως εχει: "Ασκοπη μετακινηση τεχνικου 30 ΕΥΡΩ"....!!!!!

Οπως ειναι φυσικο αρνουμαι αυτη τη χρεωση και η εταιρια επιμενει.

Δημοσ.

Ήμαρτον πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα ακου Ασκοπη μετακινηση τεχνικου.

Αφου σε πήραν τηλέφωνο οπως λες και δεν απάντησες για τον χ λόγο γιατι σου χρεώσανε αυτο το πράγμα που πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχει καν, και εκτος αυτου ο τεχνικός δεν ήρθε στις ώρες που σου ειπαν. Αφού δεν απάντησες να οριστικοποιηθεί το ραντεβού δεν βλέπω πως μπορεί να φταίς εσυ.

 

Και επαναλαμβάνω δεν ξέρω αυτο το Ασκοπη μετακινηση τεχνικου 30 ΕΥΡΩ αν υπάρχει καν η ειναι εφεύρεση <_< <_<

 

Εγώ αν ειμουν στην θέση σου φυσικά δεν θα πλήρωνα κατι τέτοιο

Δημοσ.

[...]

Εγώ αν ειμουν στην θέση σου φυσικά δεν θα πλήρωνα κατι τέτοιο

Εγώ αν ήμουν στη θέση σου, θ άλλαζα πάροχο χθες. Εκτός κι αν παραδεχτούν πως πρόκειται για λανθασμένη χρέωση χωρίς να χρειαστούν πολλές εξηγήσεις για το τι έγινε. Αλλά αυτό θα το κανα εγώ που τα παίρνω εύκολα με τέτοιες καταστάσεις.

Δημοσ.

Ε,το 9-12 είναι εκτίμηση οπότε και 12:30 δεν είναι παράλογο βέβαια θα μπορούσε να είχε πάρει και νωρίτερα ή και δεύτερη φορά,το άσκοπη μετακίνηση είναι όπως και αν φωνάξεις τεχνικό για βλάβη δικιά τους και τελικά είναι από αλλού,και εκεί δεν χρεώνεσαι;;;

 

Πάντως έναν συνήγορο του καταναλωτή θα τον έπαιρνα να μάθω αν το ένα τηλέφωνο είναι αρκετό για να σου χρεώσουν εσένα την ευθύνη του χαμένου ραντεβού.

Δημοσ.

"Ασκοπη μετακινηση τεχνικου 30 ΕΥΡΩ"....!!!!!

:confused: :confused:

έλεος, τι άλλο θα ακούσουμε. σιγα μην το πληρώσεις. και εσύ ζήτα τους το κόστος ευκαιρίας που έχασες περιμένοντας τον τεχνικό.

Δημοσ.

Επιμενουν και μαλιστα προχωρησαν σε φραγη για την μη εξοφληση του προαναφερθεντος ποσου και μονο για αυτου..

Δεν ξερω απο που πρεπει να αρχισει και που πρεπει να τελειωσει κανεις στο ξεκαθαρισμα σε αυτη τη χωρα.Εχω κουραστει να ζηταω τα αυτονοητα.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Όταν ήταν να έρθει ο τεχνικός είχε ήδη γίνει ενεργοποίηση της υπηρεσίας από την hol;

Δημοσ.

Μου την είχε κάνει κι εμένα αυτήν τη πουστιά η forthnet, και μάλιστα με είχε χρεώσει 70€(!) για τον ίδιο λόγο.

Είχα βλάβη για 1 εβδομάδα (νεκρό τηλέφωνο + internet στα μισά = κομμένο το ένα καλώδιο του ζεύγους) και μου στείλαν τεχνικό όλως τυχαίως μερικά λεπτά αφού είχα δει το βανάκι του ΟΤΕ δίπλα στο ΚΑΦΑΟ της περιοχής! Φυσικά βρήκε τη γραμμή λειτουργικότατη, δεν έκανε τίποτα και μετά μου ήρθε η χρέωση στον επόμενο λογαριασμό.

Έγιναν έγγραφες διαμαρτυρίες/καταγγελίες κλπ (με call logs που έδειχναν ότι μέχρι την ώρα επίσκεψης του τεχνικού δεν υπήρχαν εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις), και παρ' όλα αυτά μου απέρριψαν το αίτημα (από τη Forthnet).

Εννοείται ότι δεν τους πλήρωσα, αλλά δεν μου έβαλαν φραγή, οπότε το άφησα το θέμα.

 

Όσο για το θέμα του φίλου, έπρεπε δλδ να βρίσκεται απίκο 6 ώρες για το πότε θα θυμηθεί να τον επισκευθεί ο τεχνικός; Ένα 3ωρο διάστημα είναι λογικό, από κεί και πέρα ας κόψουν το λαιμό τους να ενημερώσουν αν αλλάξει κάτι από τα συμφωνημένα. Μου φαίνεται πρέπει να αρχίσουμε να τους καταγράφουμε κι εμείς στο τηλέφωνο γιατί πότε δεν ξέρεις τι άλλο θα σκαρφιστούν...

Καλά ξεμπέρδεματα!

Δημοσ.

Όταν ήταν να έρθει ο τεχνικός είχε ήδη γίνει ενεργοποίηση της υπηρεσίας από την hol;

 

Οχι.Πριν την ενεργοποιηση.Αν ηταν για μετεπειτα βλαβη σαφως θα ημουν τουλαχιστον πιο διαλλακτικος.

Δημοσ.

με τετοιες τσατσιες δεν κρατας κανεναν πελατη και απωθεις τους αλλους...σηκω και φυγε για αλλου...

Επισκέπτης
Δημοσ.

Οχι.Πριν την ενεργοποιηση.Αν ηταν για μετεπειτα βλαβη σαφως θα ημουν τουλαχιστον πιο διαλλακτικος.

Εφόσον δεν ήσουν πελάτης τους πως σου χρέωσαν το εν λόγω ποσό;Δηλαδή αν για κάποιο λόγο δεν χρησιμοποιούσες την υπηρεσία τους ή υπήρχε κάποιο τεχνικής φύσεως πρόβλημα πως και γιατί θα σου έστελναν το μπουγιουρντί;Προτείνω να τους πάρεις τηλ. και να τους πεις πως δεν ήσουν πελάτης τους όταν έγινε η κατ' αυτούς άσκοπη μετάβαση τεχνικού και πως ήταν οι προπαρασκευαστικές ενέργειες για να σου παράσχουν τις υπηρεσίες τους(που αυτή νομίζω πως είναι η αλήθεια).Αυτό όμως να το κάνεις με την μορφή αμφισβήτησης λογαριασμού και όχι σα να λες τον πόνο σου σε κάποιον στην εξυπηρέτηση πελατών.Και φυσικά.....εγγράφως μέσω φαξ.

Δημοσ.

Από τα πιο περίεργα πράγματα που έχω ακούσει..Φυσικά στην θέση σου δεν θα το πλήρωνα...Και δεις ζόρια πες τους ότι θα φύγεις.Λίγη φοβέρα δεν βλάπτει....

Δημοσ.

ασκοπη μετακινηση τεχνικου μπορει να γινει για τον παρακατω λογο και μονο.μιλαμε παντα για ασκοπη μετακινηση και οχι για υπατιτιοτητα πελατη που ειναι αλλη κατηγορια.

ασκοπη μετακινηση ειναι να παρω εγω τηλεφωνο ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑ και να ερθω εκει και να μην σε βρω εκει.οτι ξεκινησα πχ για να ερθω και εσυ δεν εισαι εκει την ωρα που εχεις πει ειναι ασκοπη μετακινηση.το να σε παρω τηλ να μην το σηκωνεις πριν ακομα ξεκινησω και απλα να σε παρω για να κλεισουμε ραντεβου δεν ειναι ασκοπη μετακινηση.συνηθως οταν υπαρχει ασκοπη μετακινηση ο τεχνικος κανει και καποιο τηλ να δει μηπως δεν λειτουργει το θυροτηλεφωνο κτλ κτλ.αν γινει ετσι δεν το θεωρω παραλογο απο την αποψη οτι εφοσον εχει κλειστει ενα ραντεβου και ο τεχνικος παει εκει και δεν βρισκει κανεναν οτι ειναι ασκοπη μεταβαση.Καλο ειναι αν καποιος δεν μπορει να παρεβρεθει στο ραντεβου να ενημερωνει την εκαστοτε εταιρεια μια που δεν λεω τωρα μονο για Hol αλλα γενικα οτι δεν θα μπορω εκεινη την ωρα.απο την στιγμη που εχεις ενημερωσει οτι δεν μπορεις ακομα και ανδεν παρουν τηλεφωνο τον τεχνικο(μου εχει τυχει) εσενα δεν σε νοιαζει.εσυ ειπες οτι δεν μπορεις.

αυτα τα λιγα περι της ασκοπης μετακινησης.

 

 

Δημοσ.

ασκοπη μετακινηση τεχνικου μπορει να γινει για τον παρακατω λογο και μονο.μιλαμε παντα για ασκοπη μετακινηση και οχι για υπατιτιοτητα πελατη που ειναι αλλη κατηγορια.

ασκοπη μετακινηση ειναι να παρω εγω τηλεφωνο ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑ και να ερθω εκει και να μην σε βρω εκει.οτι ξεκινησα πχ για να ερθω και εσυ δεν εισαι εκει την ωρα που εχεις πει ειναι ασκοπη μετακινηση.το να σε παρω τηλ να μην το σηκωνεις πριν ακομα ξεκινησω και απλα να σε παρω για να κλεισουμε ραντεβου δεν ειναι ασκοπη μετακινηση.συνηθως οταν υπαρχει ασκοπη μετακινηση ο τεχνικος κανει και καποιο τηλ να δει μηπως δεν λειτουργει το θυροτηλεφωνο κτλ κτλ.αν γινει ετσι δεν το θεωρω παραλογο απο την αποψη οτι εφοσον εχει κλειστει ενα ραντεβου και ο τεχνικος παει εκει και δεν βρισκει κανεναν οτι ειναι ασκοπη μεταβαση.Καλο ειναι αν καποιος δεν μπορει να παρεβρεθει στο ραντεβου να ενημερωνει την εκαστοτε εταιρεια μια που δεν λεω τωρα μονο για Hol αλλα γενικα οτι δεν θα μπορω εκεινη την ωρα.απο την στιγμη που εχεις ενημερωσει οτι δεν μπορεις ακομα και ανδεν παρουν τηλεφωνο τον τεχνικο(μου εχει τυχει) εσενα δεν σε νοιαζει.εσυ ειπες οτι δεν μπορεις.

αυτα τα λιγα περι της ασκοπης μετακινησης.

 

Σωστα αυτα που λες, αλλα μου ειχαν κλεισει ραντεβου στο ευρος των ωρων 9-12.Το τηλεφωνημα του τεχνικου εγινε περι τις 12:30.Η δικαιολογια της HOL ειναι οτι επεσε σε κινηση ο τεχνικος...Πλεον προσπαθουν να βγαλουν και στη HOL την ουρα τους απεξω λεγοντας οτι οι τεχνικοι δεν ανηκουν ουσιαστικα σε αυτους και ειναι εξωτερικοι συνεργατες.

Τι γινεται δηλαδη: Η Vodafone μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση με τη HOL,η HOL μου λεει οτι συνεργαζονται με τη Vodafone και επισης οτι οι τεχνικοι ειναι δικο τους συναφι..

Προς το παρον την πληρωνει η Vodafone καθως ηδη διεκοψα 2 συνδεσεις κινητης και εχω να κοψω και αλλες..

Η HOL σε λιγες μερες θα δει μια μεγαλοπρεπεστατη αγωγη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...