leonidas_fs Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Γεια χαρά παιδιά, έκατσε μια καλή ευκαιρία για ενα summer school στο Λονδίνο ( 3 εβδομάδες) και θα έχει σαν θέμα introduction to C/C++. Δουλεύω σε εταιρεία πληροφορικής ( Δίκτυα, Voip κτλ ) αλλα απο προγραμματισμό γνωρίζω λιγα πράματα. Δεν είμαι τελείος άσχετος αλλα λίγα πράματα. Τι λέτε αξίζει να το δοκιμάσω ή είναι πολύ δύσκολη γλώσσα για αρχάριο?
V.I.Smirnov Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Θα πας μέχρι το Λονδίνο για να μάθεις C/C++ σε 3 εβδομάδες ; Aν είναι δυνατόν ! Κοντά στο νου κι η γνώση... -
koslibpro Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Θα πας μέχρι το Λονδίνο για να μάθεις C/C++ σε 3 εβδομάδες ; Aν είναι δυνατόν ! Κοντά στο νου κι η γνώση... - Introduction to C/C++ ειπε,οχι advanced C/C++ conference
ChRis6 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Introduction to C/C++ ειπε,οχι advanced C/C++ conference Ενας λογος παραπανω
ThanosA Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Απο λυσεις προβληματων με αλγοριθμους εχεις καμια ιδεα? η C σαν γλωσσα ειναι ουτε δυσκολη ουτε ευκολη και απευθυνεται κυριως σε προγραμματιστες(δεν ειναι και τοσο φιλικη). Αλλα αν εχεις γνωσεις απο αλγοριθμους(βασικα πραγματα) θα σου κατσει μια χαρα. Βεβαια και καμια γνωση να μην εχεις αν δουλεψεις και ασχοληθεις σιγουρα θα τα πας πολυ καλα.
V.I.Smirnov Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Introduction to C/C++ ειπε,οχι advanced C/C++ conference To ίδιο και χειρότερο είναι. Με λιγότερο από 50e μπορεί να αγοράσει ένα από τα εξαιρετικά βιβλία που κυκλοφορούν και να μάθει τα πάντα μόνος του. Εδώ, χωρίς καμιά ταλαιπωρία και χωρίς να το κουνήσει απ το σπίτι του. -